meldknop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:43

sanzut

It's always christmas time

Topicstarter
Hoi,

kijk ik er nu overheen of is er geen meldknopje meer voor 'foute' reacties? Modereren naar -1 is niet mogelijk omdat ik zelf al eerder in het topic gereageerd had.
imho; http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2093148 lijkt me niet helemaal volgens de Policy's, als je die link volgt kom je op een twijfelachtige site.

gr Sander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het kleine-mismoderatietopic deel II

Of een algemeen topic in TMF als je een grote discussie verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut

sanzut

Topicstarter
Maar verder dus geen apart meld knopje?
Zou misschien wel handig zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De reactie zelf is inmiddels uit het zicht geplaatst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
FA > TMF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Goeie vraag inderdaad, dit lijkt niet echt legaal (en een -2 werkt dan het beste :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut

sanzut

Topicstarter
Ja, kon zel fniet meer modden omdat ik al eerder in eht topic had gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ecteinascidin schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:07:
Goeie vraag inderdaad, dit lijkt niet echt legaal (en een -2 werkt dan het beste :))
Bwa, het programma in kwestie is even legaal als bv. een filesharingprogramma: je kunt het fout, en je kunt het juist gebruiken. De voorbeelden die ze zelf geven zijn ook allemaal wel legale dingen. Dus om het nu zomaar op -2 te zetten... Het is bijvoorbeeld best wel een handig programma voor iemand die zijn mailpaswoord vergeten is (opgeslagen in outlook/thunderbird, maar niet meer weten wat het is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja, maar ik denk dat iedereen ook wel weet dat het meeste gebruik van het wat minder goedwillende soort is. Ik kan daarom de -2 wel begrijpen en ben het er ook wel mee eens.

Net zoiets als BackOrifice of NetBus/Sub7 die destijds ook zogenaamd voor 'remote control' van PC's waren, maar iedereen wist wat er 99.99 procent van de tijd mee gebeurde. Idem voor deze tool.

Als het je echt om legitieme password-recovery tools gaat zijn er wel tig bekendere en vooral minder omstreden tools te vinden, ook freeware.

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1