Ik zit met een redelijk groot probleem. Ik ben voor een groot videoproject bezig met het inladen van een aantal mini-dv tapes. Dit heb ik proberen te doen op een professioneel DV-deck van Sony, maar kennelijk is óf dat deck niet helemaal goed meer, óf de combinatie tape/camera/deck werkte niet, want het deck weigerde dienst en heeft nu mijn tape kapot getrokken. Het lint van de tape is dus geknapt. Nu is mij verteld dat dit zelf te plakken is, met gewoon plakband.
Ik weet dat ik een stuk van de beschadigde tape af moet knippen, en dan plakband op maat moet maken. Maar wat de beste werkwijze is voor zoiets delicaats weet ik eigenlijk niet. Zijn er verder nog tips om te voorkomen dat mijn geplakte tape straks opnieuw vast komt te zitten?
Ik weet dat ik een stuk van de beschadigde tape af moet knippen, en dan plakband op maat moet maken. Maar wat de beste werkwijze is voor zoiets delicaats weet ik eigenlijk niet. Zijn er verder nog tips om te voorkomen dat mijn geplakte tape straks opnieuw vast komt te zitten?
Klaar voor de steroorlogen?