Toon posts:

32" LCD gebruiken als pc monitor?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben van plan een 32" HDready LCD monitor aan te schaffen om mijn PS3 op aan te sluiten.
Nu zou het erg handig zijn als ik deze ook als pc monitor kan gebruiken.
Dat is mogelijk, maar is dat wel handig? Zo'n groot scherm om als pc monitor te gebruiken?

Raden jullie mij dit aan of af?

Alvast bedankt,
Yannick

edit: verkeerd forum waarvoor mijn excuses

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2007 16:55 ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:26
Ligt aan de afstand... Vriend van mij heeft een 66cm hdready en dat is op een meter slecht te doen.. Maar als je een meter of 5 eraf zit is het wel goed te doen.

De scherpte is iig goed genoeg...

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik heb zelf een 32" TV op de laptop aangesloten. Prima voor films kijken op een afstand maar niet om mee te werken. Het scherm is te groot en de resolutie te laag voor normaal werk.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

PilatuS schreef op maandag 09 juli 2007 @ 16:55:
Ik heb zelf een 32" TV op de laptop aangesloten. Prima voor films kijken op een afstand maar niet om mee te werken. Het scherm is te groot en de resolutie te laag voor normaal werk.
Resolutie te laag valt imho wel mee. 1366x768 is niet slecht. Ik kan in ieder geval op 2 , 2,5M goed Internet pagina's lezen of een Word document, zonder te turen. Dit op een 32"LCD. Als PC monitor moet je wel een afstand bewaren van rond de 2/3 meter max, lijkt me niet de meest handige/prettige oplossing.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Mijn TV draait ook op 1366x768. Op zich kan het idd wel. Alleen moet je er dan wel die 2 of 3 meter vanaf zitten. Dat is ook gelijk het grootste nadeel. Bij een 19 tot 24" scherm kan je er gewoon lekker dichtbij zitten en de res is ook hoger.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:42

voodooless

Sound is no voodoo!

Afgezien van het feit dat dit topic als eens langs is gekomen is dit ook nog eens het verkeerde subform! Dit zou ik Consumentenvideo en videobewerking horen.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.