Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Windows install draaien en dan dezelfde C:\ Partitie kiezen en daarop door op R te drukken Windows herinstalleren eroverheen 
Gisteren toevallig op mijn Pa's PC gedaan die ging van KT400A naar nForce2 Ultra 400 (Ja dit is een Socket A computertje inderdaad en die werkt als een tierelier vergeleken met ervoor nadat het mobo en het geheugen ruzie kregen
) .
Gisteren toevallig op mijn Pa's PC gedaan die ging van KT400A naar nForce2 Ultra 400 (Ja dit is een Socket A computertje inderdaad en die werkt als een tierelier vergeleken met ervoor nadat het mobo en het geheugen ruzie kregen
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
nero355 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 13:00:
Windows install draaien en dan dezelfde C:\ Partitie kiezen en daarop door op R te drukken Windows herinstalleren eroverheen
Gisteren toevallig op mijn Pa's PC gedaan die ging van KT400A naar nForce2 Ultra 400 (Ja dit is een Socket A computertje inderdaad en die werkt als een tierelier vergeleken met ervoor nadat het mobo en het geheugen ruzie kregen) .
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider