[XP] Chipset drivers vervangen

Pagina: 1
Acties:

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-02 09:36
Goede middag,

Ik zit hier met een pc van een klant waarvan het huidige mobo kapot is. Ik ga hier een nieuwe in plaatsen , maar dit is een ander chipset. Ik wil daarom de drivers verwijderen, dit moet via het nieuwe mobo gedaan worden. Je kan natuurlijk de data backupen en de pc opnieuw installeren, maar ik wil dit het liefst nie doen zodat de huidige configuratie bespaart blijft.

Is er een mogelijkheid om via een omweg de chipset drivers te verwijderen ? Ik dacht zelf aan een boot CD en dan de drivers deïnstalleren, maar ik wil dit zeker weten.

M.vr.gr
Robin

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Windows install draaien en dan dezelfde C:\ Partitie kiezen en daarop door op R te drukken Windows herinstalleren eroverheen :)

Gisteren toevallig op mijn Pa's PC gedaan die ging van KT400A naar nForce2 Ultra 400 (Ja dit is een Socket A computertje inderdaad en die werkt als een tierelier vergeleken met ervoor nadat het mobo en het geheugen ruzie kregen :+ ) .

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-02 09:36
nero355 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 13:00:
Windows install draaien en dan dezelfde C:\ Partitie kiezen en daarop door op R te drukken Windows herinstalleren eroverheen :)

Gisteren toevallig op mijn Pa's PC gedaan die ging van KT400A naar nForce2 Ultra 400 (Ja dit is een Socket A computertje inderdaad en die werkt als een tierelier vergeleken met ervoor nadat het mobo en het geheugen ruzie kregen :+ ) .
:o daar had ik niet aan gedacht, kga zo ff backup maken van de schijf en dan is proberen wat je zegt :)

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider