Naar aanleiding van de problemen die ik (uiteindelijk) in 'Gat' tussen post en reacties in 'Vista SP1 beta 1...' had met betrekking tot een wit 'gat' tussen de nieuwsberichten, ben ik met de CSS editor in Layout Settings aan de gang gegaan om dit probleem op te lossen. Tijdens het prutsen heb ik ".normal .content" en ".news .content" op een height van 100px gezet, met als gevolg dat er maar 100 pixels zichtbaar zijn van het content gedeelte en ik dus niets meer kan editten
Kan een admin mij helpen? Sloop die CSS code van mij maar weg
Alvast bedankt!
Done
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Voor de volgende keer, als alle admins slapen:
In IE bestaat de optie 'Tools > Internet Options > Accessibility > Format documents using my style sheet'. Maak een lokaal css-bestandje met de goeie instellingen aan en overrule daarmee de T.net-settings.
In FF kan je met 'View > Page Style > no style' heel css uitschakelen.
En dan heb je geen admin nodig
In IE bestaat de optie 'Tools > Internet Options > Accessibility > Format documents using my style sheet'. Maak een lokaal css-bestandje met de goeie instellingen aan en overrule daarmee de T.net-settings.
In FF kan je met 'View > Page Style > no style' heel css uitschakelen.
En dan heb je geen admin nodig
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Dank en dank! Ik zal het (proberen) niet meer te doen.
@Rataplan, ik wist dat er zo'n optie was in FF, maar in IE wist ik het niet, thanks!
@Rataplan, ik wist dat er zo'n optie was in FF, maar in IE wist ik het niet, thanks!
Je had min-height moeten gebruiken i.p.v. height, denk ik..
We are shaping the future
Ik durf het niet meer te proberen
Ik pruts later wel weer eens 
Edit: Is het niet een idee om een een link ofzo te maken waarmee ik in een keer de door mij gemaakte CSS kan verwijderen? Bijvoorbeeld http://tweakers.net/my.tnet/layout?deletecss oid?
Edit2: Hey!
Edit3: Da's nieuw: costum RSS trackers, yay! (in layout settings, Abo only
)
Edit: Is het niet een idee om een een link ofzo te maken waarmee ik in een keer de door mij gemaakte CSS kan verwijderen? Bijvoorbeeld http://tweakers.net/my.tnet/layout?deletecss oid?
Edit2: Hey!
Stomme moto-moi//je bent een prutser Glaanieboy
Edit3: Da's nieuw: costum RSS trackers, yay! (in layout settings, Abo only
[ Voor 80% gewijzigd door Glaanie op 09-07-2007 13:22 ]
Je had gewoon de preview knop moeten gebruiken...
Intentionally left blank
Misschien een beter idee voor de volgende keer ja!
Pagina: 1