Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• fweijers
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-08 12:12
Ik heb allerlei forums gelezen maar zit een beetje vast. Ik heb hier alles wat ik heb geleerd opgesomd, misschien heeft iemand er nog wat aan .. zeker wanneer mijn probleempje is opgelost ;-)

Ik heb een N70 and tomtom mobile 5.2.
Ik heb de tomtom files op de root van de 1GB MMC card, via een memory card reader geplaatst (niet met de Nokia USB cable), en de kaart in de N70 gestopt.
Gekeken in "My own" folder, maar geen tomtom icon.
De 2577 folder geprobeerd, autorun.exe, maar geen success ("unknown file format").

MMC card terug in the memory card reader en een upgrade tool van tomtom (http://www.tomtom.com/updates/ttmupd520.exe gedraaid.
MMC card terug in de N70, en raad eens: een tomtom icon in "My own"!
Maar hij werkt niet (blank screen, daarna niets).

Software installation op de telefoon is "on", (Tools | Manager | Options | Settings' en daar 'Software installation' "On".), dat kan het niet zijn.

Toen een file browser op de N70 gezet (http://www.gosymbian.com/FE_download.html) en geprobeerd tomtom daarmee te starten ("E:\System\Apps\TTMOBILE\Ttmobile.app"), maar ook geen succes. Dit ging net zoals het icon in "My own".

Iemand nog een goed idee voor dit probleem?

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:43
Heb je al contact opgenomen met TomTom?

GoT is niet de plek om problemen met minder legale software te bespreken/op te lossen.

[ Voor 11% gewijzigd door Jimster op 09-07-2007 02:50 ]

• fweijers
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-08 12:12
"GoT is niet de plek om problemen met minder legale software te bespreken/op te lossen."

Mee eens ... maar wel jammer ;)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Het is mij niet duidelijk of het hier om warez gaat, maar toch sluit ik dit topic.

Verder informatie is te vinden bij de TomTom Klantenservice en:

Nokia Nseries - N70 & N72 - Deel 4
Het TomTom Navigator 6 Topic | Deel 2

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.