Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

wat lease ik voor 725 pm?

Pagina: 1
Acties:
  • 350 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bij mijn nieuwe werkgever kan ik straks als het goed is zonder eigen bijdrage een auto gaan leasen voor 725 euro per maand, exclusief brandstof (krijg er een tankpas bij voor NL en Europa en mag 15k km/j privé rijden meen ik). Ik moet rekenen op een contract voor 4 jaar of maximaal 160k km's.

Ze leasen via ING Carlease, maar daar kan ik zelf geen tarieven vinden, dus nou vraag ik me heel erg af wat voor auto ik voor dat bedrag ongeveer kan rijden?

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Wok

Dakloos...

Kijk eens op directlease.nl :) Tel vervolgens een paar tientjes bij die bedragen op en dan heb je wel een reëel beeld van wat haalbaar is. In mijn geval moet ik ongeveer €50 bij de prijzen van directlease optellen (maar mijn werkgever doet zaken met een vrij dure leasemij).

Op de dl-site kun je je criteria invullen (48mnd/40k per jaar) en dan zoeken maar :) 48/40 is een vrij standaard leasecontract en met jouw budget zit je in de klasse van een aangeklede Golf/Astra/Focus en - als je niet de topuitvoering hoeft te hebben - kun je kijken naar het zogenaamde D-segment: Vectra, Passat, Avensis, etc...

Keuze genoeg dus :)

Ik zit zelf ook met het dilemma van het uitzoeken van een nieuwe auto (de Mini gaat zeer waarschijnlijk nog voor het eind van dit jaar de deur uit) en ben me dus ook aan het oriënteren :) Helaas is mijn budget wat lager dan het jouwe :( :P

Ik vind die nieuwe Hyundai i30 wel een interessante auto :9 (komt goed uit de test in AutoWeek en is bovendien ook gunstig geprijsd: scheelt weer in de bijtelling). Ook de nieuwe Peugeot 308 (komt in september) houd ik even in de gaten :9

[ Voor 27% gewijzigd door Wok op 09-07-2007 00:31 ]

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Verwijderd

Topicstarter
Wok schreef op maandag 09 juli 2007 @ 00:28:
Kijk eens op directlease.nl :) Tel vervolgens een paar tientjes bij die bedragen op en dan heb je wel een reëel beeld van wat haalbaar is. In mijn geval moet ik ongeveer €50 bij de prijzen van directlease optellen (maar mijn werkgever doet zaken met een vrij dure leasemij).

Op de dl-site kun je je criteria invullen (48mnd/40k per jaar) en dan zoeken maar :) 48/40 is een vrij standaard leasecontract en met jouw budget zit je in de klasse van een aangeklede Golf/Astra/Focus en - als je niet de topuitvoering hoeft te hebben - kun je kijken naar het zogenaamde D-segment: Vectra, Passat, Avensis, etc...

Keuze genoeg dus :)
Ik had al even bij DL gekeken, maar ik kan daar niet 48mnd/40k invullen, hooguit 45mnd/40k of 48mnd/35k en zelfs daarin zit al flink verschil. Hoe dan ook, in een ander topic hier las ik dat mensen geregeld op bedragen uitkomen onder die van DL, dus dat is zoals jij ook al zegt nogal afhankelijk van de gebruikte leasemij en de deal die je werkgever ermee heeft zo lijkt het. Ik hoop eigenlijk dat iemand wel logingegevens van ING heeft en eens kan checken wat de prijzen daar zijn.

Ok, concreter, toen ik nog niet wist welk bedrag ik zou krijgen leek een Focus me wel wat (niet echt fan van Golf of Astra), maar vervolgens riep iemand dat dat wel erg klein was en ging ik kijken naar een A3 1.8T ( 8) niet groter maar wel klasse hoger). Ik vraag me alleen af of dat haalbaar is... want een beetje opties (metallic lak, lichtmetaal, fatsoenlijke stereo enzo) wil je natuurlijk altijd wel.

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:36
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 08:55:
[...]

Ok, concreter, toen ik nog niet wist welk bedrag ik zou krijgen leek een Focus me wel wat (niet echt fan van Golf of Astra), maar vervolgens riep iemand dat dat wel erg klein was en ging ik kijken naar een A3 1.8T ( 8) niet groter maar wel klasse hoger). Ik vraag me alleen af of dat haalbaar is... want een beetje opties (metallic lak, lichtmetaal, fatsoenlijke stereo enzo) wil je natuurlijk altijd wel.
Ik heb zelf een Focus 1.6 TDCI titanium (dat is de duurste uitvoering volgens mij, iig zit er veel op: zeer goede MP3 radio, gescheiden climate control, regensensor enz). Mijn leasetermijn is 40k/4 jaar en inclusief brandstof kom ik op 890 euro. Dus volgens mij red jij het zeker zonder brandstof.
Ik vind de focus trouwens niet echt klein. Tenzij je altijd achterin zit ;)

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:07

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 08:55:
[...]

Ik had al even bij DL gekeken, maar ik kan daar niet 48mnd/40k invullen, hooguit 45mnd/40k of 48mnd/35k en zelfs daarin zit al flink verschil. Hoe dan ook, in een ander topic hier las ik dat mensen geregeld op bedragen uitkomen onder die van DL, dus dat is zoals jij ook al zegt nogal afhankelijk van de gebruikte leasemij en de deal die je werkgever ermee heeft zo lijkt het. Ik hoop eigenlijk dat iemand wel logingegevens van ING heeft en eens kan checken wat de prijzen daar zijn.

De A3 1.8T is een benzine.. Mag je die ook lease of word dan je bedrag lager??

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Het is ook nog afhankelijk van de deal die je bedrijf met de leasemaatschappij gemaakt heeft. Dus ik denk niet dat iemand er echt wat zinnigs over kan zeggen.

Een a3 kun je echter denk wel vergeten zonder dat je zelf bij zult moeten betalen. Bij DL kun je als het goed is wel 48/40 invullen, maar dan zul je wel diesel moeten kiezen. Dat is waarschijnlijk ook wel verplicht bij je baas

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Verwijderd

Topicstarter
[b][message=28367458,noline] Bij DL kun je als het goed is wel 48/40 invullen, maar dan zul je wel diesel moeten kiezen. Dat is waarschijnlijk ook wel verplicht bij je baas
Ik weet het niet. Toen ik het contract ging tekenen zei hij tegen me dat ik tzt gewoon lekker naar allerlei dealers moest gaan en net zolang moest zoeken tot ik iets had waar ik me lekker in voelde. En hij noemde mijn voorloopauto "waarschijnlijk een Golfje of zo". Ik zag ook een witte Golf V GTI voor de deur staan, al weet ik niet of die van een werknemer was. Wel begreep ik van de recruiters die het gesprek voor me geregeld hadden dat met deze werkgever waarschijnlijk wel te praten viel over benzine.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.