Waar kan ik een Wii goedkoop huren? *

Pagina: 1
Acties:
  • 5.181 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpschouten79
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-03 16:06
Vroeger was het nog wel eens te doen om een console te huren bij de videotheek. Nu woon ik in groningen en lijken mijn vriendin en ik zo'n wii wel erg lachuh. Maar ik ken me vriendin, eerst jajaja en dan 250 euri neergooien en vind ze er toch niets aan. DAAROM dacht ik we huren er 1tje voor een dag. MAAR WAAR ? zit al een beetje te kijken. We kunnen in veendam 1 huren maar dat kost 25 euro p dag, vind ik een beetje veel om iets te proberen maarja iemand nog suggesties ?

PSN: JustinNL79

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmertjuh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-10-2021

Remmertjuh

CSS: [Got] Remmertjuh

Kun je niet een gamecafe binnenlopen en hem een paar uurtjes uitproberen, net zo makkelijk ;)

XBL: Warheadheadshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je niet lenen van een vriend of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Probeer het te lenen van een vriend of tweaker. Mocht dit niet kunnen moet je gewoon in een winkel interesse tonen, en vragen of je mag proberen.

Als je langer wilt proberen kun je er ook ergens een kopen, waar binnen een dag of 7/8 de koop ontdaan mag worden, zonder enige reden. Volgens mij is het bij de wet bepaald dat dit kan als je on-line koopt, voor een minimum van 3 dagen geloof ik. Als je hem dus netjes uitpakt, en gewoon Wii sports speelt (krijg je een vrij aardige impressie van de controller, waar het toch om gaat), kun je hem weer terug brengen als het je niet bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpschouten79
ja oke maar ga toch liever zo'n ding ffe huren met een borg ofzo... maar het is volgens mij echt niet meer zo dat veel ze verhuren. Vrienden met een wii heb ik niet. ik ben 28 8) en mijn vrienden zijn daar te "volwassen" :P voor :9 . Nog een tweaker in de buurt van groningen die hem wil uitlenen vast niet. Die vertrouwd zoiemand die hij niet kent toch niet met zijn wii, zou wel tof zijn maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:21
ga naar een gameshop, en geef aan dat jullie hem eerst willen proberen. als je geluk hebt laten ze je hem even een kwartiertje ofzo testen, vaak zijn ze heel klantvriendelijk als ze denken dat je bereid bent +-300 euro uit te geven.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groningen is natuurlijk wel één van de grotere steden van Nederland, dus je zal er zeker wel een videotheek moeten vinden die de Wii verhuurd.

In de winkel iets uittesten is ook weer zoiets... Beter kun je inderdaad zoals eerder gezegd eens gaan kijken bij een GoT member thuis om het eens te testen. Dat voelt toch altijd wat gemakkelijker aan dan dan dat gedwongen dagje gamen op een gehuurde console, jezelf te kijk zetten in de winkel, enz.

Een GoT member met een Wii kan je ook wat meer persoonlijk benaderen dan zo'n stijve winkel medewerker. Tenminste, de meeste winkeliers zijn vaak van die kneuzen, zonder verstand van de gaming scene, die je alleen maar een product willen aansmeren. Dat wil je niet zoals ik uit je topic start opmerk. Je wilt de Wii gewoon een keer voor langere duur testen, zonder bullshit verhaaltjes. En zoiets doe je niet in de winkel, maar samen met iemand die zelf al voor langere tijd zo'n ding in bezit heeft, en verstand heeft van de scene die er om heen hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij laten ze je bij DimensionPlus of NedGame wel even een kwartiertje met de Wii testen. Althans, ik vind ze daar best wel klantvriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je in de buurt had gewoondtd da had ik je uitgenodigd om het hier ff een paar uur te spelen , maar woon niet in je buurt, maar als een gezellige tweaker bij jouw in de buurt nu ff een keer reageert van kom een keer hier langs om te checken dat zo een oplossing kunnen zijn (kan toch?), wat zou je denk je dan leuk vinden aan de Wii , kijk eens op youtube of er demonststratie videos te vinden zijn o.i.d. , misschien kan je daar wel zien of er 't leuk voor je kan zijn . Wat zou je dan leuk vinden om samen te spelen met de Wii?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Online kopen? Dan geeft de wet je 8 dagen bedenktijd, juist omdat je het niet in de winkel kon uittesten.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MSalters schreef op zondag 08 juli 2007 @ 00:17:
Online kopen? Dan geeft de wet je 8 dagen bedenktijd, juist omdat je het niet in de winkel kon uittesten.
nog beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Laatst online: 15-10 15:33
Toevallig dat ik laatst http://nivoplus.nl/ tegenkwam, die verhuren de wii (imo zijn ze wel heel prijzig)

Oeps had beter moeten lezen die had je dus al gevonden ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Slamdance op 08-07-2007 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpschouten79
thx voor de vele reacties. heb idd al die in veendam gezien en die vind ik erg prijzig. heb ook op youtube gekeken en het hele concept met de controllers lijkt me erg leuk. voorlopig zie ik nog geen tweakers die zo'n dinge hebben in de buurt 8)7 maar toch 1tje huren in groningen en dan met mijn vriendin met een sappie erbij testen lijkt me vooralsnog de beste oplossen. Mij lijkt idd dat er in groningen wel meer moet zijn waar je hem kan huren maar WAAR !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Eerst wou ik ook graag een Wii kopen, maar het is echt een console waar je van moet houden, je vind het leuk of je vind het niet leuk, er is geen tussen weg. Pas geleden heb ik het bij een neefje van mijn vriendin uitgeprobeerd en heb besloten geen Wii te nemen...

Maar ik moet zeggen, heb een klein half uurtje gespeeld en wist toen al genoeg. Persoonlijk denk ik dus ook dat je aan een circa 15á20min spelen in de gameshop genoeg weet of het wat voor je is.

In ieder geval, succes met de zoektocht :Y)

[ Voor 14% gewijzigd door -Thunder- op 08-07-2007 11:05 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-09 22:56

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Korrewegwijk nabij de Albert Hein zat/zit een videotheek die games en consoles verhuur(t)de. Die al geprobeerd :?

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

WII huren ? WAAR !
Is het alternatief 'WII huren? NIET WAAR!' ? :P Ik ontSCHREEUW! de topictitel even wat en maak even duidelijk dat het er een vraag is :P
MSalters schreef op zondag 08 juli 2007 @ 00:17:
Dat vind ik eerlijk gezegd op z'n minst sneu, omdat te doen met de gedachte dat je het waarschijnlijk weer inlevert.

[ Voor 47% gewijzigd door F_J_K op 08-07-2007 14:04 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:28

Sport_Life

Solvitur ambulando

F_J_K schreef op zondag 08 juli 2007 @ 14:03:
WII huren ? WAAR !

[...]

Dat vind ik eerlijk gezegd op z'n minst sneu, omdat te doen met de gedachte dat je het waarschijnlijk weer inlevert.
Ben ik het niet mee eens. Topicstarter geeft ook duidelijk aan dat hij twijfelt of de spelcomputer leuk is.
Als je zo'n ding bij de videotheek zou huren, dan weet je 100% zeker dat je hem niet wilt kopen, en dus weer terug brengt.

Trouwens, je wilt echt niet weten wat voor verkopers er rondlopen in de detailhandel, die proberen je echt van alles aan te smeren, ook wat je niet nodig hebt.
Moet je maar eens op letten als je in een winkel bent, hoe opdringerig sommige verkopers zijn (met name electrozaken).

Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 86 -> je zou hier vriendelijk kunnen vragen of je ergens een WII kunt proberen bij iemand thuis.

[ Voor 29% gewijzigd door Sport_Life op 08-07-2007 16:57 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-10 15:40

Zeror

Ik Henk 'm!

Ander idee:
Is er geen een of andere LAN/Game party binnenkort bij jouw in de buurt waar ze Wii's hebben??
Anders zou je daar eens kunnen kijken ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkWingDuck
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-05 01:53
Huren wordt steeds moeilijker. Ik weet niet wat het beleid van Nintendo hierover is, maar bij Microsoft+Sony (360+PS3) is het zo dat voor iedere titel die een verhuurder wil verhuren, hij/zij 3 exemplaren te koop moet hebben liggen.

Het gaat hierbij dus om het kopen van 4 exemplaren wil je er 1 kunnen verhuren (ik heb het hier overigens over games, ik gok dat het bij consoles op 'n soortgelijke manier zal verlopen). Als je die 3 andere niet verkoopt is dat dus gewoon jammer voor jou als verhuurder, gezien je ze niet kan terugsturen.

Laten we lekker link gaan doen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Nu online
Ga gewoon eens kijken bij een computerwinkel, vaak hebben ze zo'n demonstratie zuil staan met een Xbox360, PS3 en WII erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymoona
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:41
Ze verkopen die dingen toch ook bij de mediamarkt? Daar kan je zonder problemen het apparaat terug brengen + spellen mocht hij niet bevallen. Heb ik ook gedaan met mijn digitale camera, prima service

https://f1nerd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-10 16:12
ja, zou ik ook net zeggen. Gewoon 1 bij de Media Markt kopen, en mocht het dan toch niks blijken te zijn dan kun je hem gewoon weer terug brengen. Je krijgt dan je geld gewoon weer terug zonder lastige vragen etc.. Heb ik ook gedaan met een externe harddisk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Thesilence07 schreef op zondag 08 juli 2007 @ 21:43:
ja, zou ik ook net zeggen. Gewoon 1 bij de Media Markt kopen, en mocht het dan toch niks blijken te zijn dan kun je hem gewoon weer terug brengen. Je krijgt dan je geld gewoon weer terug zonder lastige vragen etc.. Heb ik ook gedaan met een externe harddisk
zou dat ook voor dingen gaan zoals een vette game pc, voor een lanparty,
en dan later weer retour sturen? :D

wel een vette noob actie natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Ik weet niet of je wel eens uit groningen komt maar bij Cinestar (bioscoop en rest) in enschede is er nu een gamecafe.

1 minuut zoeken

http://www.wzzrd.nl/?page=16

Da's in groningen.. Bel ze eens op of je daar even kan proberen mochten ze die hebben? In enschede stonden er 2.

[ Voor 41% gewijzigd door Daywalk3r op 09-07-2007 00:30 ]

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpschouten79
enig idee hoe die zaak heet naast de appie hein op de korreweg ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:42
ik denk ook niet dat je een gameconsole in 1 dag kan testen, ja natuurlijk vind je hem dan leuk, maar de vraag is meer of je hem na 2 maanden nog leuk vind.

en dát ligt aan de games die er op uit (gaan) komen

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-10 03:55
Gewoon kopen en vind je hem niks... verkopen tegen 50 euro minder bijvoorbeeld. Heb je voor 50 euro tijd lang de Wii geprobeert. Dit heb ik ook gedaan met me xbox 360 en ps3.. heb alleen de Wii nog over :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bweap
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-10 12:03
RUSH VIDEOTHEEK TEL: 050-5712194 ADRES: Floresstraat 1 9715 HM GRONINGEN
nabij de Korreweg en appieheijn ;) Groningen

[ Voor 55% gewijzigd door Bweap op 10-07-2007 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:42
Bweap schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 08:56:
RUSH VIDEOTHEEK TEL: 050-5712194 ADRES: Floresstraat 1 9715 HM GRONINGEN
nabij de Korreweg en appieheijn ;) Groningen
PM 'm dan :/

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bweap
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-10 12:03
wrom? zo heeft iemand anders der misschien ook nog wat aan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:36

Smoonshine

Feyenoord!!

Tuurlijk niet, dit topic draait om waar je goedkoop een Wii kunt huren. Dan ga je het antwoord toch niet in een PM zetten. Ik vraag me trouwens af waarom dit niet in het Grote Wii en Gamecube topic hoort?

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jpschouten79 schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 21:46:
Vrienden met een wii heb ik niet. ik ben 28 8) en mijn vrienden zijn daar te "volwassen" :P voor :9 .
Wha, 28 te oud? mijn pas gepensioneerde vader en moeder zitten er over te denken om ook zo een ding te kopen, aangezien ze Wii sport toch wel heel erg leuk vinden. Die vrienden van je moet je een keer opvoeden of andere vrienden nemen. O-)

Oh, ja, als Wii speler zou ik je aanraden om ook gelijk maar een tweede Wii-mote te kopen. Wii gaat vooral om samenspelen en dan heb je meestal ook gelijk een tweede Wii-mote nodig. Nu zijn die dingen wat rot te krijgen |:( , vandaar dat ik maar Wii-play (een spelletje) er bij heb gekocht, want daar zit een standaard remote bij. 8)

Met 28 al oud.... *proest*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:18
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 09:03:
[...]

Wha, 28 te oud? mijn pas gepensioneerde vader en moeder zitten er over te denken om ook zo een ding te kopen, aangezien ze Wii sport toch wel heel erg leuk vinden. Die vrienden van je moet je een keer opvoeden of andere vrienden nemen. O-)

Oh, ja, als Wii speler zou ik je aanraden om ook gelijk maar een tweede Wii-mote te kopen. Wii gaat vooral om samenspelen en dan heb je meestal ook gelijk een tweede Wii-mote nodig. Nu zijn die dingen wat rot te krijgen |:( , vandaar dat ik maar Wii-play (een spelletje) er bij heb gekocht, want daar zit een standaard remote bij. 8)

Met 28 al oud.... *proest*
Valt volgens mij wel weer mee.
Afgelopen weekend 2 wii-motes, 2 nunchuks en wario ware bij Nedgame in Apeldoorn gekocht :)

Met z'n vieren is nog leuker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpschouten79
BEDANKT voor jullie advies had nog even rush gebeld en die verhuurde ze niet. Heb hem uiteindelijk bij mediamarkt gekocht (was de niet goed geld terug verhaal, als dat echt zo is ?) heb er nog niet echt op gespeeld werk werk..... moet nog een xtra controller, maar wist ffe niet dat die 40 euri waren :S maarja in iedergeval bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ja, MM geeft je je geld terug als het niet bevallen is, dus niet zo'n kansloze waardecheque waarmee je alsnog aan ze vast zit. Wordt trouwens een hoop misbruik van gemaakt, vooral bij dure dingen. Mensen die na een WK voetbal massaal hun projectors of dikke plasma's terugbrengen :r

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arokh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-08 12:24
ik heb er vandaag een gekocht, en weet je wat ik grappig vond? Bij de media markt zijn de wii's geproduceerd in Duitsland,althans geassembleerd. alle andere wiis die ik heb gezien tot nu toe (ook bij MM amsterdam, den haag) zijn made in china. vond ik wel een leuk detail :-)

die dmontratiezuilen zijn alleen om te kijken,meestal niet om te spelen. maar weet je? als je er een koopt en hij bevalt niet, ben je hem zo weer kwijt op marktplaats meestal geloof ik :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:20

steveman

Comfortabel ten onder

lol! anders lees ik wél de laatste pagina :D

[ Voor 96% gewijzigd door steveman op 11-07-2007 23:48 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Pagina: 1