Verwijderd
reviews: Tweakers.net FAQ (punt 8 )
Omdat enkel OEM software meegeleverd kan worden, kan dat vermeld worden bij de aangeboden artikelen in de juiste categorie.Het aanbieden van of vragen naar retailsoftware van welke aard dan ook is niet toegestaan. Het aanbieden van en vragen naar OEM-software daarentegen wel, vermeld hierbij duidelijk dat zowel de software als de bijbehorende hardware verkocht wordt.
Check it out voor bewijs:
V&A aangeboden: Spellforce 2 Shadow Wars
Verwijderd
Bull schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 20:58:
Ik heb vorige maand nog een game verkocht op tweakers in de categorie PC Games, die toen nog wel bestond.Mede daarom vond ik het zo vreemd dat die categorie opeens verdwenen is.
Check it out voor bewijs:
V&A aangeboden: Spellforce 2 Shadow Wars
Comprende?De categorie software heeft in Vraag en Aanbod nooit bestaan, anders dan per abuis direct na introductie van NG.
Nu staan de supplies en software door elkaar zonder ook maar een manier (of ik zie 'm niet) te filteren op software....
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Enige uitzondering op verkoop van software zijn OEM-versies inclusief de bijbehorende hardware of games bij consoles.
[ Voor 10% gewijzigd door FlipFluitketel op 20-07-2010 08:30 ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Beetje misleidend zo
Daarnaast lijkt het mij, dat door het bestaan van deze categorie, gebruikers denken dat het mag om losse software te verkopen.
[ Voor 59% gewijzigd door Raven op 20-07-2010 11:16 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Oscar Wilde
Het topic dat jij aanhaald heeft hier (voor zover ik kan zien) geen antwoord/oplossing voor.
[ Voor 15% gewijzigd door Raven op 29-07-2010 13:50 ]
Oscar Wilde
Ik zie twee oplossingen: een mogelijkheid om een specifieke naam te hanteren voor weergave in V&A of een mogelijkheid om advertenties niet toe te staan in dat soort "supercategorieën", zodat je per se een meer specifieke categorie moet kiezen, waaruit blijkt dat software toch geen mogelijkheid is.
En dan is er nog een derde oplossing: het beleid wijzigen om software gewoon toe te staan en de betreffende categorie weer zichtbaar maken.
Ik zal de kwestie nogmaals aankaarten binnen de crew en de mensen die bezig zijn met de V&A update, maar bij deze heb je in elk geval antwoord op je vraag waarom het is zoals het is
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Dat is nu toch al zo afaik?Orion84 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 14:07:
[...] of een mogelijkheid om advertenties niet toe te staan in dat soort "supercategorieën", zodat je per se een meer specifieke categorie moet kiezen, waaruit blijkt dat software toch geen mogelijkheid is.
[...]
Maar als ik een nieuwe advertentie aanmaak, dan kan ik Software & Supplies gewoon kiezen als categorie, tenzij daar pas een foutmelding over komt zodra je de complete advertentie instuurt.
Zo te zien zijn alleen de hoofdcategorieën geblokkeerd:
Waarbij opgemerkt mag worden dat die tekst ook als een tang op een varken slaat, gezien de categorieën Hardware en Software helemaal niet meer bestaan. Maar dat komt vast vanzelf goed met de V&A update.Let er op dat je een geschikte categorie kiest voor je product, de topcategorieëen zoals Hardware en Software kunnen niet gebruikt worden.
[ Voor 49% gewijzigd door Orion84 op 29-07-2010 14:30 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Hmm, je kan denk ik dan niet zomaar de naam van een categorie bij de een iets laten afwijken tov de ander?Orion84 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 14:07:
Die categorie heet zo, omdat de PW categorie zo heet, en die categoriestructuur nu eenmaal 1:1 overgenomen word, behalve dan dat we van een categorie kunnen instellen of die wel of niet in V&A zichtbaar is. Dat laatste is dus ook gedaan met de categorie software, die onder die software & supplies categorie valt en onzichtbaar is in V&A.
Ik zie twee oplossingen: een mogelijkheid om een specifieke naam te hanteren voor weergave in V&A of een mogelijkheid om advertenties niet toe te staan in dat soort "supercategorieën", zodat je per se een meer specifieke categorie moet kiezen, waaruit blijkt dat software toch geen mogelijkheid is.
En dan is er nog een derde oplossing: het beleid wijzigen om software gewoon toe te staan en de betreffende categorie weer zichtbaar maken.
Ik zal de kwestie nogmaals aankaarten binnen de crew en de mensen die bezig zijn met de V&A update, maar bij deze heb je in elk geval antwoord op je vraag waarom het is zoals het is
Dat zag ik al, maar dan nog is het wel wat verwarrend, je zou denken dat omdat die categorie (weliswaar zonder specifieke subcategorie) er staat, je alsnog daar wat mag verkopen.
Okee, duidelijk
Oscar Wilde
Met een of andere lelijke hack door een devver vast wel, maar niet met de standaard tools voor categoriebeheerHmm, je kan denk ik dan niet zomaar de naam van een categorie bij de een iets laten afwijken tov de ander?
Oscar Wilde