Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[zijkant] vraagjes over onderdel??

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb wat vraagjes:P :

1. waar kan ik een stuk plexiglas vandaan halen???

2. hoe krijg ik een teken netjes uitgesneden???? (is op een houten plak gemaakt die moet dienen voor de nieuwe zijkant)

3. Als je zn plankt hebt in welke lagen moet de verf er op aan gebracht worden.
mijn kast is nu mat zwart en zou da graag zo houden:P

groeten spy2

• ChaosZ0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-11 22:06
beetje vaag taalgebruik als je t mij vraagt maarja...

1. formido, gamma oid
2. is het nou hout wat je wilt uitsnijden of datzelfde plexi? iig met dremel en figuurzaagjes kom je een eind, met een decoupeerzaag met kleine dunne zaagjes voor de grotere delen ook wel.
3. in welke lagen? bij plexi eerst plastic primer, dan primer, dan laklaag en voor de mooie afwerking eigelijk ook nog varnish erover heen

bij hout gewoon grondlaag en laklaag, en ook evt weer varnish, let wel dat je alles een beetje opschuurt voor een goede hechting

maar dit had je ook kunnen vinden met de search of google hoor...

[ Voor 19% gewijzigd door ChaosZ0ne op 07-07-2007 15:52 ]

• Mammon
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-11 15:25
Lees de FAQ is door. Daar staat erg veel handig info in.

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Met ^, ik geloof ook dat je er uit komt met een kwartiertje zoeken en FAQ's lezen.
Deze gaat op slot, als je nog vragen hebt moet je maar een nieuw topic openen met een uitgebreide startpost, waaruit je eigen research blijkt.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Dit topic is gesloten.