Vanonchtend om 11 uur starte ik mijn PC op. Ik keek hoeveel capiciteit mijn harde schijf had Dat was toen 38,7 gigabyte. Om 15:35(nu) kijk ik weer hoeveel capiciteit ik heb, 38,2 gigabyte.Hoe kan dit?? Ik vind dit erg raar
. Ik heb mijn computer dus 11 uur aangezet, om half vier, heb ik 500 MB aan capiciteit minder. Het enige wat ik in de tussen tijd heb gedaan is wat MSNen en ik heb ondertussen TuneUp shredder laten draaien ( Dit is een proggama wat bestanden pernament van je PC verwijderd ). Hoe kan het nou gebeuren dat opeens 500 mb aan capiciteit is verloren? Heeft iemand dit ook ooit meegemaakt en weet ook hoe ik het weer kan terug krijgen?
EDIT: Ik bedoel niet de vrije ruimte, ik bedoel niet de gebruikte ruimten,, ik bedoel het TOTAAL
Alvast bedankt,,
Marijn
P.S. Bij TuneUp sherdder ( het proggama dat bestanden pernament van je PC verwijdert )
Had ik ook nog de keus of ik ( ik snapte de optie niet ) 'De toegewezen vrij ruimte ook wou verwijderen'. Omdat ik het niet snapte heb ik hem uitgezet.
EDIT: Ik bedoel niet de vrije ruimte, ik bedoel niet de gebruikte ruimten,, ik bedoel het TOTAAL
Alvast bedankt,,
Marijn
P.S. Bij TuneUp sherdder ( het proggama dat bestanden pernament van je PC verwijdert )
Had ik ook nog de keus of ik ( ik snapte de optie niet ) 'De toegewezen vrij ruimte ook wou verwijderen'. Omdat ik het niet snapte heb ik hem uitgezet.
[ Voor 5% gewijzigd door BlueCola op 06-07-2007 19:39 ]
And that's how one and one makes three.