[2000 Server] Arcserve database verplaatsen

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Hallo

Hier op mijn werk draai ik BrightStore ArcServe Backup Version 9.0
(Build 2200) als backup-pakket. Onze database waar het pakket staat op C:\ schijf en begint een beetje uit zijn voegen te groeien.
Weet iemand hier hoe ik die database kan verplaatsen naar een andere partitie? Ik heb al gehoord dat het best wel tricky kan zijn dus graag een complete uitleg en van mensen die het echt helemaal 100% zeker weten.

Guido van Brakel

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ken zelf het pakket niet, maar misschien kan je iets met het topic wat hier een tijdje terug over liep: ArcServe 2000 Central database veranderen *

Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? Het is wel de bedoeling dat je zelf wat inzet toont. Voor een 100% hapklare oplossing is er natuurlijk je ArcServe supportcontract ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Turdie
Ik heb nog helemaal niks geprobeerd maar wel op google gezocht maar daar vond ik niks relevants.
Voor de duidelijkheid de database staat op C:\Program Files\CA\ARCSERVE\Database en moet naar F:\Database of zoiets dergelijks.
Wij zijn een zorginstelling met hele krap bugetten en hebben dus geen geld voor een supporcontract.

Groet,

Guido

[ Voor 17% gewijzigd door Turdie op 06-07-2007 15:00 ]

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
guidovb999 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 15:00:
Ik heb nog helemaal niks geprobeerd maar wel op google gezocht maar daar vond ik niks relevants.
Voor de duidelijkheid de database staat op C:\Program Files\CA\ARCSERVE\Database en moet naar F:\Database of zoiets dergelijks.
Wij zijn een zorginstelling met hele krap bugetten en hebben dus geen geld voor een supporcontract.

Groet,

Guido
Misschien was ik niet helemaal duidelijk, maar GoT is geen gratis vervanging van zo'n helpdesk. Wat heb je zelf allemaal al ondernomen en gevonden?

En elke post groeten hoeft niet, daar hebben we een speciale handtekeningoptie voor in je profiel :)

Mijn spoorwegfotografie

• alm
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:30

alm

Kijk gewoon eens in de Knowledge Base bij Computer Associates, daar moet dit zeker in staan.

• Turdie
alm schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 21:00:
Kijk gewoon eens in de Knowledge Base bij Computer Associates, daar moet dit zeker in staan.
Ik heb die rukkers zelf als gebeld toen zeiden ze: je moet het hele programma opnieuw installeren anders kan het niet. misschien weet iemand er dus third party tooltjes voor.

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Goed, inmiddels is mij duidelijk dat hier geen nuttige discussie meer uit kan komen :)

Mijn spoorwegfotografie

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.