Hej
ik heb CPU is unworkable error gekregen
bij men pent 3 800 mhz
dus dacht naja doe ik er 1 Ghz in (opgezocht of het compatible was en ja dat was zo)
maar voordat die proccesor compatible was moest je de bios updaten
aangezien geen enkele floppy drive bij mij in huis het meer doet dacht ik ik doe het via CD
Boot cd aangemaakt(en getetst op eige pc, doet het) met de benodigde files er op. als ik nu pc opstart krijg ik nog steeds de zelfde error, (maar Cmos liet ook niet de goede clocksnelheid van proccesor zien bij het opstarte, klopt ook wel want hij herkent maar tot 800 daarvoor update ik de bios ook
dus opzich niet zo heel raar dat die error weer komt) toen dacht ik toest ik zelf de snelheid van me proc. in en toen kreeg ik die error niet meer. Maarja dan nu het probleem krijg daarna een scherm met wat opsommingen waar ik verder niks mee kan kortom hij start de CD niet op
HELP HELP HELP
ik heb CPU is unworkable error gekregen
bij men pent 3 800 mhz
dus dacht naja doe ik er 1 Ghz in (opgezocht of het compatible was en ja dat was zo)
maar voordat die proccesor compatible was moest je de bios updaten
aangezien geen enkele floppy drive bij mij in huis het meer doet dacht ik ik doe het via CD
Boot cd aangemaakt(en getetst op eige pc, doet het) met de benodigde files er op. als ik nu pc opstart krijg ik nog steeds de zelfde error, (maar Cmos liet ook niet de goede clocksnelheid van proccesor zien bij het opstarte, klopt ook wel want hij herkent maar tot 800 daarvoor update ik de bios ook
HELP HELP HELP