Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[HTC S620] KPN GPRS Probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 425 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een aantal dagen een eindeloos online bundel van kpn om mobiel mee te internetten via GPRS. Ik heb een HTC S620 smartphone. Alleen krijg ik het niet voor elkaar. De instellingen heb ik in eerste instantie gehaald van Bel.nl en via het programma wat Qtek gemaakt heeft voor GPRS instellingen. Echter werkte het nog steeds niet.

Elke keer als ik op internet wilt komt er wel een kleine G bij m'n signaalsterkte te staan. Plus dat er een schermpje komt met de titel 'Aanmelden' waarbij ik gebruikersnaam, wachtwoord en domein in moet voeren echter moeten deze velden blank blijven maar toch komt het scherm weer terug.

Echter bij het business center van kpn geweest en die hebben het geprobeerd met een sim kaart die ze daar voor alle toestellen gebruiken bij het repareren. Met deze sim kaart werkte het perfect. Maar echter met mijn sim kaart (UMTS sim kaart, nieuwste sim kaarten) werkt het niet. KPN kon me niet echt verder helpen en ze bleven erbij dat ik die sim kaart die hun gebruikte uit me hoofd moest zetten.

Iemand hier ervaring mee of tips om GPRS wel werkend te krijgen?

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.