Toon posts:

de moeder van alle muizen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar cordless, optical, force-feedback muis *d. Bestaan deze al.

Hebben jullie ze al gezien.

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Een draadloze optische muis bestaat (nog) niet, vanwege het simpele feit dat een optische muis zoveel stroom vreet dat je je niet met batterijen kunt behelpen.

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 14:20
force feedback muis....

yo das dat :?

klik ok annuleren ipv ok en je wordt op de proef gesteld met je armen spieren ???? :?

Windows only: Press cancel and u will be sorry for the rest of your life....

if broken it is, fix it you should

Verwijderd

Topicstarter
Logitech schijnt al een force-feed back muis te hebben. Ik weet niet hoe sterk het werkt, maar het moet cool zijn.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op donderdag 08 februari 2001 23:54 schreef peaceful het volgende:
Logitech schijnt al een force-feed back muis te hebben. Ik weet niet hoe sterk het werkt, maar het moet cool zijn.
meningen zijn verdeeld... sommigen vinden het nog steeds koel... anderen vinden het na 2 dagen al zeer irritant

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:01

Arjan A

Cenosillicafoob

De meeste 'gewone' computerwinkels (Vobis) hebben wel zo'n demo displaytje staan waarmee je kan oefenen met die force feedback muizen.
Ik vind het persoonlijk waardeloos en gewoon weer een verkoopstunt. Misschien wel handig voor slechtzienden omdat je de knoppen echt kan voelen.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Verwijderd

de moeder van alle muizen
Ik ben op zoek naar de vader van alle muizen, die heeft 2 ballen die extra goed zullen rollen :+

Verwijderd

Ik ben op zoek naar de vader van alle muizen, die heeft 2 ballen die extra goed zullen rollen :+
LOOOL!!! :):):):):):):):):):):):)
die wil ik ook ..

Verwijderd

Optische draadloze muisen bestaan al wel, in de vorm van de Cordless Trackballe van Logitech, het balletje die je met je duim beweegt wordt gevolgd door een sensor, niet door de standaard wieletjes.

Verwijderd

logitech heeft de iFeel muis, deze heeft lichte tikjes
however
logitech heeft ook eenn Wingman Force Feedback muis, moet je maar eens op de logitech website kijken bij game controllers (wel inloggen als engels/ US )

heb hem ooit es zien liggen stumpel

• diekstra
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-12-2025
Op donderdag 08 februari 2001 23:54 schreef peaceful het volgende:
Lekker rsi bevorderend dus......

The Matrix is everywhere, It is all around us, Even now in this very room

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:34

Exirion

Gadgetfetisjist

Jaja... een draadloze optische force feedback muis?? Optisch vreet al stroom, dus wat denk je van het force feedback mechanisme! Denk niet dat het in de nabije toekomst mogelijk wordt om een dergelijke muis zuinig genoeg te maken voor een accu. Voorlopig zal 't nog wel ff met een draadje moeten ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
pak een intellimouse explorer, knip de draad af en sla hem keihard op je voorhoofd.
dat noem ik nog eens force feedback >:)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Ja... Ik kom weer met de flat. Laat iemand anders hem van de flat af gooien en ga er zelf onderstaan... >:)
Pagina: 1