Waarom is mijn post ongewenst?

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09-2023
Vraagje over de score op deze post van mij.

Ik wil niet zeuren om een hogere score. Maar ik ben wel benieuwd of ik de lage score verdiend heb. En zo ja, waarom? Niemand anders stelde die vraag, en ik was er werkelijk benieuwd naar. Een klein grapje aan het eind kan toch ook niet zo veel schade verrichten?

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

(psst, dit soort vragen kunnen terecht in Het kleine-mismoderatietopic deel II ;))

Ongewenst is inderdaad te laag, maar hou er aub rekening mee dat de er nog maar weinig moderaties gebeurd zijn en bijna iedereen met een account kan modereren. Normaalgezien trekt dit zich vanzelf nog recht. Ik heb ze alvast een "neutraal" gegeven, zoals ik bij de meeste vragen doe :)

[ Voor 6% gewijzigd door boe2 op 04-07-2007 15:39 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel
Daar zat ik over te denken. Maar als ik het daar in zou zetten zou ik impliceren dat ik het een mismoderatie vond. Misschien is mijn post voor de Tweakers community wel echt ongewenst, en dan ben ik benieuwd waarom.

En als het wel een mismoderatie is: Een ongewenste post is by default onzichtbaar. En als dat lang genoeg zo blijft leest niemand mijn reactie.

[ Voor 25% gewijzigd door Michiel op 04-07-2007 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-10 13:29

botoo

💀 too old to die young

Het is geen 'must read' reactie maar -1 is idd te weing.

De meeste goede modders hebben hun defaultwaarde op 'alles lezen' staan, dus je reactie zal nog wat aandagt krijgen (zo te zien heeft 'ie dat al gehad ook).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die mogelijke suggesties van "Afpersing? Kidnapping? " doen de post geen goed. Het komt daardoor over alsof je vraag eigenlijk een statement is, dat je de EU niet serieus neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel
Hm. Dat was bedoeld om duidelijk te maken dat ik het echt niet wist. Maar ik begrijp hoe het verkeerd over kan komen. Bedankt.
Pagina: 1