Wacom muis beweegt uit zichzelf

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• nilski
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07-2021
Om te beginnen, het gaat NIET om een optical mouse!!!

Iemand heeft een G5 met een Wacom tablet met pen en muis.
Als hij de muis stil houd boven de tablet gaat de pointer links omhoog in een hoek van 45 graden.
Zodra hij beweegt of klikt houd het op en het begint weer als hij de muis stil houd.
Als de pointer een box tegenkomt gaat hij links omheen, heel bizar om te zien..
Er zit een USB hub tussen dus power mag het niet zijn.
Hij heeft ook een wireless mighty mouse, die werkt gewoon goed

Rara.. ik snap er niks van

wat hebben we geprobeert:
1. disk utility gedraaid en fouten gecorrigeerd.
2. nieuwste wacom driver geinstalleeerd
3. in systeem voorkeuren de wacom instellingen nagelopen.
4. in systeem voorkeuren bij tobo en muis zie je de mighty mouse..

Nu moet ik er bij zeggen dat er andere dingen ook vreemd zijn. Hij heeft een anti RSI progje en zodra hij moet klikken dan word de muis onzichtbaar zodra hij erboven hovert. (hij klikt wel)

WAZUUUUUUUP!!!!!

• Erikdevries
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-01 00:26
En die Wacom werkt wel gewoon goed op een ander systeem? (om uit te sluiten dat het een probleem met de Wacom zelf is). Daarnaast kan je proberen of opnieuw calibreren iets oplost (http://www.wacom.com/faqs/knowledge_search.cfm?id=358).

• nilski
helaas heb ik geen ander systeem om 'm ff op te testen, bovendien word er continue mee gewerkt..
het is geen touchscreen maar een gewone tablet en het probleem is niet de pen maar de muis

WAZUUUUUUUP!!!!!

• teun-v
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

teun-v

Koffie? ja graag...

nilski schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 11:35:
...
Hij heeft ook een wireless mighty mouse, die werkt gewoon goed
...
Probeer eens de mighty mouse een flink eind van je Wacom blad weg te leggen. De Wacom muis wordt door inductie gepowert en geeft vervolgens vrij zwakke signalen terug. Het kan zijn dat bluetooth dit proces verstoort.

Ook gek op Ovalracen? | Canon EOS 350 D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 | Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro | Canon EF 70-200 F/2.8L USM | >Blog< |

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-02 00:26

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

nilski schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 11:35:Er zit een USB hub tussen dus power mag het niet zijn.

Nu moet ik er bij zeggen dat er andere dingen ook vreemd zijn. Hij heeft een anti RSI progje en zodra hij moet klikken dan word de muis onzichtbaar zodra hij erboven hovert. (hij klikt wel)
1. RSI proggie wegpleuren.
2. Zonder USB Hub al geprobeerd ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Ik denk dat dat RSI progje iets via Application Enhancer doet, dus een ranzige haxie is. Ga eens na of deze software erop staat en verwijder naast dat RSI programma dan ook Application Enhancer. (meer informatie op www.unsanity.com )

• nilski
kga 't morgen eens proberen, thnx

WAZUUUUUUUP!!!!!

Pagina: 1