Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Telfort , afgesloten. Wat nu?

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Topicstarter
Hoi

Ik heb een 20E abo bij telfort, maar Telfort heeft van de verkeerde rekening af lopen te schrijven (ik heb 1 cent moeten pinnen bij acceptatie van abonnement, en de rekening waar ze vanaf schrijven heeft geen PIN pas.....).

Dat is op zich niet zo heel erg enzo, heb het rekeningnummer gecorrigeerd, maar ik ben nu al zo'n 1.5 maand afgesloten door Telfort en vraag me af wat ik nou van ze moet gaan verwachten.

Enerzijds verwacht ik dat ze me weer aansluiten (ze hebben vorige week even 36E afgeboekt.... ) , anderzijds lees ik overal dat ik nergens op moet rekenen.

Ook in 'mijn telfort' op hun site kan ik niet omdat ik geblokkeerd ben.
Moet ik nu zelf actie ondernemen? ik heb al dik een maand geleden betaald en verwacht toch weer eens te kunnen bellen enzo ;).

De search hier en hun website leverden niet zoveel op.

Zelfde geval als dit dus:Telfort probleem. Word afgesloten door wanbetaling..

Oh ja, en ik betaal ondertussen wel een abo terwijl ik niet kan bellen :X

[ Voor 8% gewijzigd door Boudewijn op 01-07-2007 16:19 ]

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Verwijderd

Je kunt niet bellen door hun fout (toch?) en je betaalt wel?? Lijkt me duidellijk dat je even contact op moet nemen met de KS...

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 15:19

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik ben bang dat wij jou hiermee niet kunnen helpen en dat je gewoon even de klantenservice moet bellen. Ik weet dat problemen bij Telfort niet altijd makkelijk op te lossen zijn, maar wij kunnen het in ieder geval niet voor je.

Succes.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.