Toon posts:

laptop en tv samen op niet meer dan 60 watt

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
is dat mogelijk?
ik heb al een tv zien taan met dvd speler die 55 watt gebruikt
(het is vrijwel onmogelijk om op internet het verbruik van een tv op te vragen, zaijn ae ergens bang voor of zo?)
nou de laptop nog er blijft maar 5 watt over. lijkt me te weinig

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:37
Wat wil je er mee doen?

Edit: Misschien een PCMCIA/USB TV-Tuner kopen? Dan blijf je waarschijnlijk wel onder de 60 Watt.

[ Voor 69% gewijzigd door ThinkPad op 01-07-2007 11:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
ThinkPad schreef op zondag 01 juli 2007 @ 11:23:
Wat wil je er mee doen?

Edit: Misschien een PCMCIA/USB TV-Tuner kopen? Dan blijf je waarschijnlijk wel onder de 60 Watt.
ik heb een zonnepaneel van 100 watt en ik probeer er mn tv de stereo de laptop en de verlichting op te laten draaien (vanaf een accu)
op zich kan ik met mn standaard laptop en mn led lampen en kleine luidsprekers van 15 wat al van de accu draaien en nog overhouden ook, maar ik vraag me af of er niet allang energiezuinige apparatuur op de markt is.

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-02 21:25

Caveman

whahoehaha

Is dit topic niets voor je Duurzame Energie deel 2 Want de tip die frankiepankie geeft is zo gek nog niet, maar daar ga je niet echt op in.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:06

dusty

Celebrate Life!

Je hebt niet genoeg inzet in je topic start, en het geheel is gewoon een karige topic start. (Zie FAQ voor meer uitleg over topic-starts), Bovendien gaat dit geheel niet over consumentenvideo en videobewerking en staat dus per definitie al in de verkeerde subforum.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Dit topic is gesloten.