Toon posts:

Wat is het verschil tussen 2 verschillende versies van Vista

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Welk verschil zit hier precies tussen deze beide VISTA's? Kan iemand mij dat uitleggen? Wat houdt 64bit precies in?

Microsoft Windows VISTA Home Basic NL (OEM)

Microsoft Windows VISTA Home Basic NL 64bit (OEM)

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-03 07:09

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

"Google is je vriend" en "GoT weet bijna alles" zijn de eerste dingen die in me opkomen...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-02 15:06

Nessuno

io sono nessuno

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 20:18:
"Google is je vriend" en "GoT weet bijna alles" zijn de eerste dingen die in me opkomen...
Ja en jij bent te beroerd om wat nuttigs neer te zetten !!! }:O

(Hier kan je aardig wat info vinden)

Het grote verschil is dat vista 64 met een 64bits processor overweg (en het dus ook echt kan gebruiken als je een 64bits cpu hebt ) in tegen stelling tot vista 32bits.
En het geheugen blijft niet steken op 3gb zo als in de normale vista (32 bits) wel het geval is
Let er op dat vista 64bits alleen officiele gesingeerde drivers slikt

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1194211
Ps waarom is got zo gruwellijk veranderd en roept iedereen utfs rtfm.
Waar zijn de mensen van vroeger die de leek wel wat wil uit leggen of vertellen?
Ik bedoel AllSeeyinEye werd ook niet geboren met een mobo in zijn 1e hand en een proc in zn andere hand (of wel soms) :+

my 2cents

[ Voor 6% gewijzigd door Nessuno op 29-06-2007 20:35 ]

Na rose e cient spin

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

prodigy schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 20:32:
[...]
Ps waarom is got zo gruwellijk veranderd en roept iedereen utfs rtfm.
Waar zijn de mensen van vroeger die de leek wel wat wil uit leggen of vertellen?
Omdat er, in tegenstelling tot 7 jaar geleden, zoveel makkelijker dingen zijn te vinden door alleen maar wat te klikken. Dit is toch een simpel zoekvraagje?

ARME AOW’er

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Precies :)
Lees je eens wat in over de materie, er is inderdaad genoeg materiaal voorhanden waar je je hart aan kan ophalen.

Je hebt trouwens bij de aanmelding op dit forum ook de algemene voorwaarden en forumFAQ gelezen toch? Daar staat ook in dat dit forum meer voor de gevordere computeraar bedoeld is, wij verwachten dan ook wel dat iemand op z'n minst zelf slim genoeg is om te kunnen uitzoeken wat een 64bits OS inhoudt.

We hebben er zelfs FAQs voor geschreven, ik stel dan ook voor dat je die eerst gaat lezen :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.