Keuze?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-07 09:59
Hallo,

Ik ben reeds aan het zoeken geweest op het forum maar kan het niet vinden. Ik ben bezig met een nieuwe PC te kopen en twijfel vwb de videokaart. Ik heb de keuze uit 2 X een 8800GTS 640 SLI of 1 8800 GTX. Ik weet niet wat ik beter kan nemen. Als ik 1 GTX neem dan ben ik 200€ minder kwijt. Wie kan mij raad geven?
Alvast bedankt!

Gr H

• cassiekai
Thanks, ik had dit reeds gelezen maar het is wel wat algemeen. Ik ben toch opzoek naar wat gerichter advies op mijn vraag.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-07 13:36
Je stelt geen enkele eis en je geeft ook niet aan wat je ermee gaat doen, dus hoe kunnen we een advies geven?

• cassiekai
Sorry, ik en vooral mijn zoon willen ermee gamen. Tevens wil ik er minimaal de komende 2 jaren mee vooruit mee kunnen. Ik ben niet zo'n freak vandaar dat ik hier met mijn vraag kom.

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 15:11

disjfa

be

Als dat al je eisen zijn dan maakt het geheel niets uit en kan je zelfs nog lager stappel als je dat zou willen. Als je vooruit wilt, haal een 8000 range kaartje van nvidea en speel lekker zou ik zeggen.

Waarom, als je er al niets van weet, stel je in je ts een sli samenstelling voor in je ts als ik vragen mag?

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• roberto652
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-02 17:50
Neem een 1 x een gtx of 1 x een gts, met sli schiet je niet zoveel mee op.
Als ik jou was zou ik gewoon voor de GTX gaan.

Verwijderd

koop een sli mobo en een GTX...over 2 jaar als het nimeer lukt koop je goedkoop een 8800GTX op de tweedehands markt

• cassiekai
Het is niet zo dat ik er helemaal niets vanaf weet, ben toch wel vanaf 1993 bezig met computers. Ik ben alleen geen freak meer zoals als velen hier wel zijn. Ik heb een complete compu op het oog waarbij ik kan kiezen uit de aangegeven videokaarten. Ik wil de huidige en komende games (Crysis) op hoge resoluties kunnen draaien. Ik wil mij ook wel gaan bezighouden met OC'n en het maximale er proberen uit te halen.

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 15:11

disjfa

be

Als je wilt OCen dan moet je zeker zelf uitzoeken welke kaart je hoe kan overclocken. Dan heb je ons helemaal niet nodig.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:20

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

En nee, daar staan geen kant-en-klare antwoorden, maar een handleiding voor hoe *zelf* een keuze te maken. Probeer dat eens, van een Tweaker verwachten we niet minder...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.