[Ervaringen] Dell XPS 1330 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 16.490 views sinds 30-01-2008

• GeForceFX_BE
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-04-2022
besteld op 1/8

dat is dus meer dan 2 en een halve maand voorlopig

P2 thunder 20" non-PP

Verwijderd

besteld 27-08 en komt pas aan op 22-10 ..... Mjha er zijn niet veel alternatieven. Tis namelijk een vet laptopje..

Weet iemand ook wat er aan de hand is dan ?? is de fabriek in de fik of... een bepaald onderdeel dat slecht geleverd wordt? Echt waar dell... niet echt van je verwacht.
P.S. van al dat "wacht" geld... vangen ze flink rente zeker!! piemels.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2007 21:58 ]

Verwijderd

Nieuw op dit forum. Lang getwijfeld over deze notebook maar prijs, prestatie en gewicht gaven uiteindelijk toch de doorslag, ondanks de lange levertijden.
Gisteren 29/8 besteld T7500, WLED, TuxBlack, 4Gb, 160Gb 7200rpm, 6 cell
Vandaag orderbevestiging: leverdatum op of voor 16 okt
Nu maar even afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

ik hoorde van de Dell dude dat Rood ook niet meer in productie genomen gaat worden...

ow trouwens:

Meer Informatie
Orderdatum: 9-8-2007
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 4-10-2007

dus iedereen die gaat bestellen totdat Dell zijn LCD probleem heeft opgelost reken op 2+ maand.

ik heb ook 28 desktops besteld met 19 LCD en die worden ook pas over 2 mnd+ geleverd vanwege de LCD's..

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamsebjorn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-07 18:30
Eergisteren Dell aan de telefoon gehad en ze wisten me te vertellen dat ze bij mij alleen nog op het scherm zaten te wachten. Die komt maandag binnen, waarna ze mijn laptop direct gaan versturen. Dan heb ik donderdag 6/9 mijn laptop binnen. Eindelijk!

Edit:
Texamicz (hieronder): Zal ik doen, volgend weekend zet ik foto's online, ervan uit gaande dat er niet alsnog vertraging is natuurlijk.

[ Voor 23% gewijzigd door Bamsebjorn op 31-08-2007 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 21:55:
besteld 27-08 en komt pas aan op 22-10 ..... Mjha er zijn niet veel alternatieven. Tis namelijk een vet laptopje..
Enige alternatief wat er is sony SZ6 importeren uit VS. 1,7 kilo, 13,3 inch Santa Rosa.
Met invoerrechten erbij kom je dan uit op de list prijzen van Dell.

Ik heb er 1 in bestelling staan, maar blijkbaar heb ik de verkeerde leverancier uitgezocht. Ze hebben 'm gewoon op voorraad maar ze zijn nogal traag versturen, terwijl ze dat toch met DHL doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de sony's nogal prijzig. En dell heeft absoluut geen slechte laptops... alleen hun service is belabberd. En volgens mij krijg je bij dell meer voor je geld. Maar ik heb geen ervaring met sony...
Verder is er nog de ASUS U3... maar das ook zown prijzig ding.. en er zit geen vaste cd speler in.
Arggg ik kan niet wachten. En dan moet ik maar mijn eerste project op de school pc's maken wat zeeeer irri is.

en Bamsebjorn, maak me niet zo lekker ;)
Maak ff foto's ervan in zijn natuurlijke omgeving.. die zijn er amper van de m1330..

EN goh.. mijn eigen configuratie is ook zeeer in prijs gestegen.. wel bijna 200 euro. Alsof het niks is.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 08:09
Bamsebjorn schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:47:
Eergisteren Dell aan de telefoon gehad en ze wisten me te vertellen dat ze bij mij alleen nog op het scherm zaten te wachten. Die komt maandag binnen, waarna ze mijn laptop direct gaan versturen. Dan heb ik donderdag 6/9 mijn laptop binnen. Eindelijk!

Edit:
Texamicz (hieronder): Zal ik doen, volgend weekend zet ik foto's online, ervan uit gaande dat er niet alsnog vertraging is natuurlijk.
Dat zou betekenen dat ik ook aan de beurt ben :) We hebben gelijk gekocht met exact dezelfde specs zag ik na goed zoeken.

Ook een edd van half oktober op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

mindcre8r schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:47:
ik hoorde van de Dell dude dat Rood ook niet meer in productie genomen gaat worden...
Hmzz, ik betwijfel het, maar als het zo is, dan heb ik dus nu een collectors item in bezit.. grappig!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:40:
Ik vind de sony's nogal prijzig. En dell heeft absoluut geen slechte laptops... alleen hun service is belabberd. En volgens mij krijg je bij dell meer voor je geld.
In Nederland is dat absoluut waar. In de VS liggen de prijzen wat anders :)

Edit: Bovendien liggen die Sony's op voorraad en kun je ze in 1 week in huis hebben, terwijl je bij Dell 2 maanden mag wachten.

[ Voor 15% gewijzigd door Philflow op 31-08-2007 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamsebjorn
amokjeeh schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:19:
[...]

Dat zou betekenen dat ik ook aan de beurt ben :) We hebben gelijk gekocht met exact dezelfde specs zag ik na goed zoeken.

Ook een edd van half oktober op dit moment?
Nee, mijn edd is 6/9 en is al sinds 26 juli niet meer veranderd.

Edit: @hieronder: Nee, ik heb 1.5ghz. Verder hetzelfde als jij.

[ Voor 9% gewijzigd door Bamsebjorn op 31-08-2007 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaapWillem
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-02-2023

JaapWillem

h0ning member

Bamsebjorn schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:47:
[...]

Nee, mijn edd is 6/9 en is al sinds 26 juli niet meer veranderd.
Heb je ook de 1.8, 2 gigh geheugen, led - rode cover, 160 gb hd en bleutooth?
Mijn edd staat nl ook nog op 6/9 en is sinds 26 juli niet veranderd...maar ik heb er zon hard hoofd in dat ze het gaan halen! :) Vooral om eerdere beloftes, van we wachten alleen nog maar op dit, of op dat... en dat komt dan en dan binnen, heb ik nu al 2 keer te horen gekregen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
Hoopvol:

Afbeeldingslocatie: http://i8.tinypic.com/4ta2usj.jpg

Ik heb trouwens gister een mail gestuurd met van a tot z alle dingen waar ik niet tevreden over ben, zou te toevallig zijn.

[ Voor 52% gewijzigd door amokjeeh op 31-08-2007 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welk e-mail adres ;) wie weet lukt het bij mij ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 17:05:
welk e-mail adres ;) wie weet lukt het bij mij ook :D
Via het formulier op de website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeForceFX_BE
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-04-2022
kijk binnen enkele uren nog maar eens ...

P2 thunder 20" non-PP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
GeForceFX_BE schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:15:
kijk binnen enkele uren nog maar eens ...
Mwah zou al de tweede keer zijn, lijkt me sterk eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 12:23
Zo, ook de #$#.... Van de geschatte leverdatum 05/09 naar 18/10. Effe zes weken er bij? En dan de tekst in de mail "Beste klant

Om ervoor te zorgen dat uw Dell product van de hoogste kwaliteit is, wordt het precies naar uw wensen samengesteld.

Ik heb gekeken hoe het met uw order gaat en de verwachte leverdatum is nu:
Orderdatum Geschatte leverdatum Herziene leverdatum
Aug 1 2007 Sep 5 2007 Oct 18 2007

Zodra alle onderdelen beschikbaar zijn wordt het product samengesteld en zorgvuldig verpakt, op tijd voor de herziene leverdatum."

Alsof het de gewoonste zaak van de wereld is. Ik heb een 'teleurgestelde' mail gestuurd en nu maar kijken wat ze er aan gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Semi off-topic: kent iemand een laptop die (1) qua specs gelijkwaardig is aan de XPS1330 (dwz: 12" of 13.3" scherm, <2kg), (2) niet heel veel duurder is, maar (3) wel leverbaar is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amokjeeh schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:21:
[...]

Mwah zou al de tweede keer zijn, lijkt me sterk eigenlijk
Hmm, lijkt me wat vreemd met een edd van 16/10, maar alles kan. Mijn EDD is niet aangepast (vorige keer hadden we toch beide opeens als status 'in productie'?) dus het zou best kunnen. Ik heb in ieder geval geregeld dat ik voor 980 euro 'm opnieuw kan bestellen met T7100 (de config is dan T7100, 2GB, 160GB 5400rpm, 8400m GS, BT, LED, black), maar dan moet ik wel achteraan aansluiten |:(. Moeilijk..
j-w schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:56:
Semi off-topic: kent iemand een laptop die (1) qua specs gelijkwaardig is aan de XPS1330 (dwz: 12" of 13.3" scherm, <2kg), (2) niet heel veel duurder is, maar (3) wel leverbaar is? :)
Asus S37s.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2007 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

j-w schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:56:
Ik heb net een Sony SZ680 besteld in de VS, als het goed is ie nu onderweg. Komt dan nog wel 19% bij invoerrechten.(13,3 inch, 1,8 kilo). Als je hem zonder W-LED neemt is het de SZ640, die is stukje goedkoper.

http://b2b.sony.com/Solut...680+Build-to-Order+Series
http://computers.pricegra...p/m/44638388/search=SZ640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaapWillem

JaapWillem

h0ning member

amokjeeh schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:58:
Hoopvol:
[Plaatje met besteldata etc]

Ik heb trouwens gister een mail gestuurd met van a tot z alle dingen waar ik niet tevreden over ben, zou te toevallig zijn.
Klopt die besteldatum van 13/7 wel? Als die klopt ga ik maar is bellen waar de mijne blijft, ik heb 3/7 besteld:S

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamsebjorn
Wederom, zonder mij ervan op de hoogte te stellen per mail of telefoon, is de EDD op het laatste moment gewijzigd. Dit keer naar 19/10. Dat betekend dus dat ik een volle 15 weken moet wachten op mijn laptop. Mijn geld hebben ze al.
Ik wacht maandag ochtend een telefoontje van Dell af, en tenzij ze dan een verdomd goede uitleg of een verdomd goede compensatie hebben, cancel ik mijn order.

Ze zeiden woensdag nog tegen mij dat alle onderdelen behalve het scherm binnen waren, en dat ze maandag het scherm er op zouden gaan zetten en de laptop meteen gingen versturen. Dan zou ik 'm donderdag binnen hebben. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
JaapWillem schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:48:
[...]

Klopt die besteldatum van 13/7 wel? Als die klopt ga ik maar is bellen waar de mijne blijft, ik heb 3/7 besteld:S

:)
Nee besteldatum is 27 juni, bij mij wordt doorgepakt zoals ik voorspelde (lees: vurig hoopte). "Levering wordt voorbereid" :*)

[ Voor 6% gewijzigd door amokjeeh op 01-09-2007 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaapWillem

JaapWillem

h0ning member

amokjeeh schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 12:16:
[...]
Nee besteldatum is 27 juni, bij mij wordt doorgepakt zoals ik voorspelde (lees: vurig hoopte). "Levering wordt voorbereid" :*)
Bij mij is het nu ook veranderd:
w bestelling is in productie sinds 1-9-2007 Fase:3. In productie

1. Bestelling wordt verwerkt
2. In preproductie
3. In productie zaterdag, september 01, 2007
4. Levering wordt voorbereid
5. Verzonden

Uw bestelling wordt momenteel samengesteld.

Maar het gekke is dat ook mijn leverdatum aangepast is:

Meer Informatie
Orderdatum: 3-7-2007
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 19-10-2007

Blijkbaar heeft dat er niets mee te doen? :)
Volgens mij is het een willekeurige tijd ook die ze opgeven...

Ben benieuwd of er bij mij ook doorgepakt wordt, ik moet het nog zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol dus jij moet gewoon langer dan 3 maanden wachten totdat je hem in huis hebt... ZIEK !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Daniël- schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:08:
[...]
Hmm, lijkt me wat vreemd met een edd van 16/10, maar alles kan. Mijn EDD is niet aangepast (vorige keer hadden we toch beide opeens als status 'in productie'?) dus het zou best kunnen. Ik heb in ieder geval geregeld dat ik voor 980 euro 'm opnieuw kan bestellen met T7100 (de config is dan T7100, 2GB, 160GB 5400rpm, 8400m GS, BT, LED, black), maar dan moet ik wel achteraan aansluiten |:(. Moeilijk..
[...]
Lekkere specs hoor voor die prijs... Ik heb iets snellere CPU.. en grotere batterij voor 1700 euro -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
JaapWillem schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 13:27:
[...]

Bij mij is het nu ook veranderd:
w bestelling is in productie sinds 1-9-2007 Fase:3. In productie

1. Bestelling wordt verwerkt
2. In preproductie
3. In productie zaterdag, september 01, 2007
4. Levering wordt voorbereid
5. Verzonden

Uw bestelling wordt momenteel samengesteld.

Maar het gekke is dat ook mijn leverdatum aangepast is:

Meer Informatie
Orderdatum: 3-7-2007
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 19-10-2007

Blijkbaar heeft dat er niets mee te doen? :)
Volgens mij is het een willekeurige tijd ook die ze opgeven...

Ben benieuwd of er bij mij ook doorgepakt wordt, ik moet het nog zien!
Die van mij ligt al bij UPS! Waarschijnlijk is die van jou maandag ook op weg naar jou. Die leverdatum is dus bullshit, hoopvol voor iedereen die denkt nog anderhalve maand te moeten wachten en die tussen eind juni en half juli besteld heeft :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaapWillem

JaapWillem

h0ning member

amokjeeh schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 18:01:
[...]

Die van mij ligt al bij UPS! Waarschijnlijk is die van jou maandag ook op weg naar jou. Die leverdatum is dus bullshit, hoopvol voor iedereen die denkt nog anderhalve maand te moeten wachten en die tussen eind juni en half juli besteld heeft :9
Ik hoop het, ik ben deze week op introductieweek en als ie maandag geleverd wordt is mijn vader op mijn oude thuisadres om de laptop in ontvangst te kunnen nemen. Zou me echt perfect uitkomen zo:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Zou een van de forumleden eens het volgende willen proberen?

Ik heb mijn M1330 "afgesloten" in slaapstand en vervolgens bijna een dag niet gebruikt. Volgens mij schakelt ie dan na x tijd in een iets diepere slaapstand, want als je de boel dan opstart krijg je ook het Dell logo te zien, maar hoef je niet in te loggen.

Op het moment dat het bureaublad weer zichtbaar is en ogenschijnlijk alle programma's weer up and running zijn is mijn laptop nog een minuut of twee zo traag als dikke...

Daarna draait het weer als vanouds als het spreekwoordelijke zonnetje. Is dit een Vista ding of zou er iets mis mee zijn?

Daarnaast zowaar een fout ontdekt in mijn webcam. Het lijkt wel of er zand o.i.d. achter het kunststof zit waardoor de linkerbovenhoek blurry is. Nou gebruik ik dat ding toch niet, dus ik ga hem zeker niet terug laten sturen daarvoor, maar jammer is het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik heb precies dezelfde specs als amokjeeh (heb zijn offerte zelfs gekregen en besteld deze letterlijk besteld op 2 juli) maar die van mij staat nog steeds op 3 oktober :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaapWillem

JaapWillem

h0ning member

-Daniël- schreef op zondag 02 september 2007 @ 09:03:
Hmm, ik heb precies dezelfde specs als amokjeeh (heb zijn offerte zelfs gekregen en besteld deze letterlijk besteld op 2 juli) maar die van mij staat nog steeds op 3 oktober :/.
Mijn leverdatium staat dus op 19 oktober, blijkbaar zijn het gewoon willekeurige data die ze er neer zetten, want toen ik een mailtje kreeg dat mijn laptop nog weer uitgesteld was, keek ik naar de website, en daar staat juist dat hij in productie is.
Misschien moet je even bellen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaapWillem schreef op zondag 02 september 2007 @ 09:53:
[...]

Mijn leverdatium staat dus op 19 oktober, blijkbaar zijn het gewoon willekeurige data die ze er neer zetten, want toen ik een mailtje kreeg dat mijn laptop nog weer uitgesteld was, keek ik naar de website, en daar staat juist dat hij in productie is.
Misschien moet je even bellen oid?
Heb al een aantal malen gebeld, ook wat geprobeerd via de zakelijke afdeling maar niks helpt; behalve de offer die ze me deden om voor hetzelfde geld een betere processor te krijgen, maar wel achteraan in de rij aan te sluiten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaapWillem

JaapWillem

h0ning member

[...]

Je hebt gelijk:
5. Verzonden zondag, september 02, 2007
Uw bestelling bevindt zich momenteel bij de transporteur. Weldra zal een gedetailleerde status over uw levering beschikbaar zijn.

Ben heel erg benieuwd, helaas ben ik de hele week niet thuis en op introductie zodat ik hem pas eind van de week kan bekijken en testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
TS geupdate met de goede prijzen en iets meer info...
Hebben jullie nog linkjes/ foto's/ reviews die niet genoemd zijn!? Give them (voor deel 2 alvast)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
JaapWillem schreef op zondag 02 september 2007 @ 18:06:
[...]

Je hebt gelijk:
5. Verzonden zondag, september 02, 2007
Uw bestelling bevindt zich momenteel bij de transporteur. Weldra zal een gedetailleerde status over uw levering beschikbaar zijn.

Ben heel erg benieuwd, helaas ben ik de hele week niet thuis en op introductie zodat ik hem pas eind van de week kan bekijken en testen :)
Ah cool :), ik kan hem nog niet tracen, dus denk dat ie morgen "echt" verzonden wordt en dinsdag of woensdag bij me op de stoep ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

CLB schreef op zondag 02 september 2007 @ 20:47:
TS geupdate met de goede prijzen en iets meer info...
Hebben jullie nog linkjes/ foto's/ reviews die niet genoemd zijn!? Give them (voor deel 2 alvast)
Als je wil kan je mijn foto's ook gebruiken voor de TS linkje naar de foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arg! morgen eerste dag school en geen laptop. Kan ik niet maken! enige Informatica student zonder laptop, ze gaan me uitlachen :P Waarom moest ik eerst mijn oude laptop verkopen van mijn vader.... :S Kortom ik hou niet van wachten wil hem hebben :D kom op dell ff doorwerken! :)

Mooie rooie M1330 ppaddo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 23:47:
Arg! morgen eerste dag school en geen laptop. Kan ik niet maken! enige Informatica student zonder laptop, ze gaan me uitlachen :P Waarom moest ik eerst mijn oude laptop verkopen van mijn vader.... :S Kortom ik hou niet van wachten wil hem hebben :D kom op dell ff doorwerken! :)

Mooie rooie M1330 ppaddo :)
In Utrecht had ik het eerste jaar geen laptop nodig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poepkop
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-04-2021
Ik heb hem besteld voor mijn vriendin, de goedkoopste versie... Ik vraag me af wanneer hij binnenkomt. Maar pas geleden had ik een Vostro besteld en vorig jaar een Inspiron en uit de ervaring met Dell en levertijden weet ik bijna zeker dat hij ruim voor de 'geplande' datum binnenkomt.

Mooie real life foto's trouwens, je weet het nooit bij Dell (de Inspiron vond ik qua uiterlijk een kleine tegenvaller eigenlijk).

Athlon X8 3,6ghz 15000+ | 4 x 4GB PC 21000 | 2 x 4TB... < das pas patsen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm316
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11-2024
CLB schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 23:34:
Dat klopt, naja logisch.. Zepto biedt bijvoorbeeld gewoon 2GB modules aan, dat vind ik logisch.
Dell houdt je zo aan 't lijntje door je 2 x 1GB te laten bestellen voor 'n immens bedrag of gelijk 2 x2GB!
't blijft een vervelend puntje natuurlijk, maar als je het toch gaat vervangen ga dan voor de goedkoopste variant, 2x512mb. Scheelt toch weer een paar tientjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 23:54:
[...]

In Utrecht had ik het eerste jaar geen laptop nodig. :)
Een laptop is nooit echt nodig op school, maar uit mijn eerste jaar kwam tochwel de conclusie dat het verdomd handig is er een te hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

ppaddo schreef op zondag 02 september 2007 @ 08:03:
Zou een van de forumleden eens het volgende willen proberen?

Ik heb mijn M1330 "afgesloten" in slaapstand en vervolgens bijna een dag niet gebruikt. Volgens mij schakelt ie dan na x tijd in een iets diepere slaapstand, want als je de boel dan opstart krijg je ook het Dell logo te zien, maar hoef je niet in te loggen.

Op het moment dat het bureaublad weer zichtbaar is en ogenschijnlijk alle programma's weer up and running zijn is mijn laptop nog een minuut of twee zo traag als dikke...

Daarna draait het weer als vanouds als het spreekwoordelijke zonnetje. Is dit een Vista ding of zou er iets mis mee zijn?

Daarnaast zowaar een fout ontdekt in mijn webcam. Het lijkt wel of er zand o.i.d. achter het kunststof zit waardoor de linkerbovenhoek blurry is. Nou gebruik ik dat ding toch niet, dus ik ga hem zeker niet terug laten sturen daarvoor, maar jammer is het wel!
dat is een vista ding, heb ik met mn huidige laptop ook :(
wat ook irri is zijn de power settings in vista, die doen gewoon mn backlite uitschakelen en vervolgens krijg ik dat niet meer aan :( dit zal een combi probleem zijn met mn fujitsu.

nu alles uit en werkt heeeeerlijk!

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamsebjorn
poepkop schreef op zondag 02 september 2007 @ 23:58:
... uit de ervaring met Dell en levertijden weet ik bijna zeker dat hij ruim voor de 'geplande' datum binnenkomt.
[...]
Die ervaring had ik ook, tot ik een M1330 bestelde.

Edit:
Net Dell aan de telefoon gehad. Het leverprobleem is nu niet meer het scherm (bij mij) want het scherm komt vandaag bij de fabriek binnen. Het nieuwe leverprobleem is de 9-cell batterij.
Ze mogen inmiddels klanten niet meer compenseren voor de lange levertijd, blahdieblah.

Waar zijn ze mee bezig zeg? Ze liegen de hele boel aan elkaar door telkens een levertijd te garanderen die op het laatste moment weer een paar weken wordt uitgesteld.
Ik ben op zoek naar het beste alternatief, maar ik twijfel of die bestaat voor dit geld. De laptop die ik heb samengesteld was niet duur, maar wel een heel maandsalaris voor mij. :/

[ Voor 52% gewijzigd door Bamsebjorn op 03-09-2007 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net naar mediamarkt geweest, en voor ongeveer het zelfde betaal je vlug tegen de 2000 € en ze zien er niet zo strak uit ( mijn M1330 : 1500€)

ook een vervanger gevonden voor de Vostro 1700 maar deze was 1699 € (wel 1 slag zwaardere processor 2.2 ipv 2.0 GHz ) terwijl mijn vostro maar 1150€ was

toch wel een serieus verschil, ook al moet je wat langer wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 14:30
@ppaddo: mooie foto's, leuk sleeve welke is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm316
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11-2024
patrieckske schreef op maandag 03 september 2007 @ 11:10:
@ppaddo: mooie foto's, leuk sleeve welke is dat?
Das de gratis door Dell bijgeleverde tas :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bamsebjorn schreef op maandag 03 september 2007 @ 07:36:
Net Dell aan de telefoon gehad. Het leverprobleem is nu niet meer het scherm (bij mij) want het scherm komt vandaag bij de fabriek binnen. Het nieuwe leverprobleem is de 9-cell batterij.
Nou lekker zeg :( Je zou toch verwachten dat ze op zijn minst de onderdelen voor je vast houden.
poepkop schreef op zondag 02 september 2007 @ 23:58:
weet ik bijna zeker dat hij ruim voor de 'geplande' datum binnenkomt.
Dream on :Z :Z

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2007 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Howdy!

ik volg dit topic al bijna 2 maanden en ben net als jullie een van die gedupeerden die tevergeefs zitten te wachten tot onze m1330 eindelijk eens voor de deur staat...

ik heb altijd geduld gehad maar nu men leverdatum wederom verschoven is naar 17 oktober begin ik het zo stilaan beu te worden. daar komt nog bij dat als ik hem zou krijgen ik het risico loop op een onstabiele basis, kapotte dvd lader, bol toetsenbord, verkeerd geplaatste afdekplaatjes,...

nu kwam ik vandaag deze laptop tegen die ik morgen als ik zou willen voor net geen 1500€ zou kunnen mee naar huis nemen, wat vinden jullie hiervan?
http://vaio.sony.be/view/ShowProduct.action?product=VGN-CR11Z%2FR&site=voe_nl_BE_cons&pageType=Overview&category=VN+CR+Series

als ik beslis mijn bestelling te annuleren zal ik zeker laten weten of dit vlot verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 18:27:
Howdy!

ik volg dit topic al bijna 2 maanden en ben net als jullie een van die gedupeerden die tevergeefs zitten te wachten tot onze m1330 eindelijk eens voor de deur staat...

ik heb altijd geduld gehad maar nu men leverdatum wederom verschoven is naar 17 oktober begin ik het zo stilaan beu te worden. daar komt nog bij dat als ik hem zou krijgen ik het risico loop op een onstabiele basis, kapotte dvd lader, bol toetsenbord, verkeerd geplaatste afdekplaatjes,...

nu kwam ik vandaag deze laptop tegen die ik morgen als ik zou willen voor net geen 1500€ zou kunnen mee naar huis nemen, wat vinden jullie hiervan?
http://vaio.sony.be/view/ShowProduct.action?product=VGN-CR11Z%2FR&site=voe_nl_BE_cons&pageType=Overview&category=VN+CR+Series

als ik beslis mijn bestelling te annuleren zal ik zeker laten weten of dit vlot verloopt.
De Sony Vaio C serie is lange tijd ook een optie voor mij geweest. De C2z/b (voorganger) zit verdomde goed in elkaar. Als ik jou was en de prijs is een beetje concurrerend (niet bestellen bij Sony zelf die zijn veel te duur) dan zou ik denk ik maar voor de Vaio CR gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Howdy!

Nou ik ga waarschijnlijk ook voor een Sony Vaio of een andere versie van de Sony. Ik had de M1330 op 17 juli besteld en hij zou 28 augustus geleverd worden en 25 augustus krijg ik te horen dat het 20 oktober zou worden!!! Grrrrrrrrr....Dus ik heb de order nu ook geannuleerd en zit ook een beetje rond te kijken. En eigenlijk wilde ik al een tijdje een Sony Vaio kopen, maar de prijzen zijn zo ongelooflijk duur. En deze is eindelijk betaalbaar en het heeft redelijke goede specificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Howdy!

Kijk even op deze site, daar is die 200 euro goedkoper...

http://www.qplaza.nl/prod...urers_id=&products_id=400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is opzich een heel mooi alternatief die vaio. Alleen ja .. draait die ook 7+ uur op een volle accu?
Ik vind de dell zo mooi. Maar als ze ook maar 1 x mijn datum verschuifen cancel ik die order. :(

Wat denkt dell wel niet ?? Dat ze zo ff klanten aan het lijntje kunnen houden?? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 23:02:
[...]

Dus ik heb de order nu ook geannuleerd en zit ook een beetje rond te kijken.
hoe heb jij je order geanuleerd? email of telefonisch? ging dit vlot? indien je via overschrijving betaald hebt, heb je je geld vlot teruggekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 00:22:
Is opzich een heel mooi alternatief die vaio. Alleen ja .. draait die ook 7+ uur op een volle accu?
Nee, maar die Dell toch ook niet?

Maar die Vaio CR is zeker mooi, hij weegt alleen 2,5 kilo.

Ik zou zeggen kijk ook een naar de Vaio SZ6. 1,74 kilo. Alleen verkrijgbaar door import vanuit VS of japan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Probleem van Sony is alleen de vrij basic specs, lage resolutie, geen WiFi-N, enz.
En dat voor een prijs van een kleine €1300.

Verder vond ik het toetsenbord van deze niet geweldig. Er zit zeg maar een lager gelegen 'lijstje' om alle toetsen heen waardoor het typen een beetje raar was. Maar dat kan persoonlijk zijn.

[ Voor 64% gewijzigd door fsfikke op 04-09-2007 08:19 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamsebjorn
Alle mogelijke alternatieven hebben geen LED scherm en/of geen goede grafische kaart en/of slechts 1 GB geheugen. Hélaars... tenzij ik een goed alternatief tegen kom blijf ik toch wachten op m'n XPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit op dit moment zeer te twijfelen over het al dan niet bestellen van deze laptop. Over krap een maand ga ik voor 5 maanden naar het buitenland, en dan zou ik graag een laptop hebben. Maar nu ik dit allemaal lees ben ik bang dat ik 'm niet heb voordat ik terug ben :P
Ik zat in eerste instantie te denken aan een Apple Macbook, maar kwam op de Dell XPS M1330 uit vanwege de betere videokaart.

Iemand advies? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamsebjorn
Als je binnen een maand naar het buitenland gaat dan kan je er op rekenen dat je deze laptop niet binnen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat leek me ook inderdaad. Maar ik kan 'm misschien ook wel naar mijn buitenlandse adres laten sturen. Maar goed, als het dan 2-3 maanden duurt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 09:22:
Nee dat leek me ook inderdaad. Maar ik kan 'm misschien ook wel naar mijn buitenlandse adres laten sturen. Maar goed, als het dan 2-3 maanden duurt....
Als je bijvoorbeeld naar Amerika gaat, kan je hem beter daar bestellen. Snelle levertijd, goedkope dollar etc. Alleen Europa heeft op dit moment een lange levertijd. Verder valt het allemaal wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 09:11:
Ik zit op dit moment zeer te twijfelen over het al dan niet bestellen van deze laptop. Over krap een maand ga ik voor 5 maanden naar het buitenland,
Ja waar ga je naar toe? Als je naar Japan, VS, Hongkong gaat kun je zeker veel betere deals krijgen.

Kijk bijvoorbeeld eens hier: http://www.jp.sonystyle.com/Product/Vaio/S/sz94us_ns_s.html
:9~

PS. ik weet dat Asus wereldwijde garantie geeft. Sony niet, kun je wel extra kopen.
Van Dell en Apple weet ik het niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Philflow op 04-09-2007 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wordt wat dichterbij dan de VS/Japan, ik blijf in Europa.
edit: @hierbeneden: EU, Zweden om precies te zijn.

Overigens nog een paar kleinigheden die ik me afvroeg:
-Maakt die dvd drive echt zo'n herrie als wordt gezegd? Op een youtube filmpje klonk het iig behoorlijk ernstig... :P
-Steekt de 6 cell batterij nou ook al uit? Dit werd me niet geheel duidelijk aangezien sommige configuraties alleen met de 6 of 9 cell geleverd worden.
-Kun je 'm ook krijgen zonder vista? Daar zit ik namelijk totaal niet op te wachten :)
-Die cardreader, lust die CompactFlash?

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2007 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 10:14:
Het wordt wat dichterbij dan de VS/Japan, ik blijf in Europa.
EU? Want in bijv. Hongarije kun je laptops invoeren zonder BTW :)

@hierboven: 6 cell steekt niet uit afaik.

[ Voor 8% gewijzigd door Philflow op 04-09-2007 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bamsebjorn schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 08:50:
Alle mogelijke alternatieven hebben geen LED scherm en/of geen goede grafische kaart en/of slechts 1 GB geheugen. Hélaars... tenzij ik een goed alternatief tegen kom blijf ik toch wachten op m'n XPS.
de vaio cr die ik liet zien heeft 14.1" LED scherm, ATI Mobility Radeon HD 2300 videokaart met 831 MB aan beschikbaar graphics-geheugen en 2Gig geheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
[...]

Nou hij komt vandaag tussen 9 en 17, nog niets gezien dus het zal wel vijf uur worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 14:37:
[...]
De vaio cr die ik liet zien heeft 14.1" LED scherm, ATI Mobility Radeon HD 2300 videokaart met 831 MB aan beschikbaar graphics-geheugen en 2Gig geheugen
De vaio die jij liet zien (CR11Z/R) heeft een LCD scherm en gedeeld videogeheugen.

Als je echte videogeheugen wil en een LED scherm kom je uit bij de SZ serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oops, er is ergens een fout in men links geslopen geloof ik. excuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
En hij is binnen, niet wiebelig, geen kromme of slecht gemonteerde dingen en met gratis fingerprintreader (niet besteld).

Het heeft erg lang geduurd, maar ben erg gelukkig O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:20
amokjeeh schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 16:09:
En hij is binnen, niet wiebelig, geen kromme of slecht gemonteerde dingen en met gratis fingerprintreader (niet besteld).

Pics :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 10:14:
Overigens nog een paar kleinigheden die ik me afvroeg:
-Maakt die dvd drive echt zo'n herrie als wordt gezegd? Op een youtube filmpje klonk het iig behoorlijk ernstig... :P
Ja dat doet ie zeker. Echt belachelijk hoeveel herrie die maakt. Gelukkig heb je er alleen "last" van bij het booten en het laden/lossen van de drive!
-Steekt de 6 cell batterij nou ook al uit? Dit werd me niet geheel duidelijk aangezien sommige configuraties alleen met de 6 of 9 cell geleverd worden.
De 6 cell accu steekt absoluut niet uit. Met normaal gebruik, haal je ongeveer 3 uur werktijd uit deze accu
-Kun je 'm ook krijgen zonder vista? Daar zit ik namelijk totaal niet op te wachten :)
Zover ik weet niet, maar op dit forum heeft wel iemand hem in eerste instantie met XP besteld en het schijnt ook mogelijk te zijn om XP zelf erop te vrotten
-Die cardreader, lust die CompactFlash?
Nope SD en MS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaapWillem

JaapWillem

h0ning member

amokjeeh schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 16:09:

Mooi! Die van mij schijnt morgen aangeboden te worden op het adres van m'n ouders. Helaas zijn die morgen niet thuis, dus ik heb gevraagd om een briefje aan de binnenkant van de deur te hangen met de vraag of ups hem bij mijn buren wil afleveren.

Heb je de bleutooth functie al getest, zo ja... werkt het goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

super vaag :) hij staat opeens op verzonden... zou pas in okt geleverd worden.. staat nu dat ie al verzonden is.. hmm ben benieuwd, zal hij dan vrijdag al binnen zijn? ghehe!

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 17:23

sphere

Debian abuser

Verzonden duurt een paar werkdagen. Houdt UPS in de gaten!

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

sphere schreef op woensdag 05 september 2007 @ 09:15:
Verzonden duurt een paar werkdagen. Houdt UPS in de gaten!
en ik kan dat waar zien?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
JaapWillem schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 22:45:
[...]

Heb je de bleutooth functie al getest, zo ja... werkt het goed?
Ik heb even Nokia PC Suite geïnstalleerd en daarna meteen gepaard met mijn mobiele telefoon. Op het moment dat je gepaard bent installeert die meteen de drivers om je telefoon als modem te gebruiken.

Werkt uit het boekje dus, de fingerprintreader werkt trouwens ook als een zonnetje.Totaal nutteloze functie, maar goed het was gratis :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
Track and trace op www.ups.com/nl met nummer vrachtbrief uit de pakbon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

amokjeeh schreef op woensdag 05 september 2007 @ 09:57:
[...]

Track and trace op www.ups.com/nl met nummer vrachtbrief uit de pakbon.
er staat nu ook een linkje bij maar zal nog wel ff duren dank gok ik zo ;)

>>> UPS could not locate the shipment details for your request. Verify your information and try again.
Enter the reference information assigned to the shipment you want to track. Required fields are indicated with.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppaddo schreef op zondag 02 september 2007 @ 08:03:Daarnaast zowaar een fout ontdekt in mijn webcam. Het lijkt wel of er zand o.i.d. achter het kunststof zit waardoor de linkerbovenhoek blurry is. Nou gebruik ik dat ding toch niet, dus ik ga hem zeker niet terug laten sturen daarvoor, maar jammer is het wel!
Heb je het plastickje er wel af getrokken? Op alle glimmende stukken zit een beschermplastickje die er bij mij zo goed op geplakt was dat ik het niet zag. Nadat ik het plasticje eraf had getrokken was de kwaliteit een stuk beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 11:12:
[...]

Heb je het plastickje er wel af getrokken? Op alle glimmende stukken zit een beschermplastickje die er bij mij zo goed op geplakt was dat ik het niet zag. Nadat ik het plasticje eraf had getrokken was de kwaliteit een stuk beter!
Volgens mij wel. Het lijkt alsof er nog wat overheen zit (lijkt iets van een luchtbelletje achter te zitten) Maar zowel mijn vrouw als ik krijgen niets losgepeuterd. Dat stukje plastic is toch niet zo perfect pas, dat je het nauwelijks ziet. Er zal toch wel een stukje overlap op zitten? zou een van de mensen die hem binnenkort krijgt daar even naar willen kijken?

Hoeveel rode M1330's zijn er nou inmiddels al afgeleverd? Ik ben toch zeker niet de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamsebjorn
Tja, ze zeggen bij mij te moeten wachten tot er weer 9 cell batterijen zijn voordat ze kunnen leveren. Verder is mijn rode M1330 klaar voor levering (aldus Dell). Ik heb goede hoop dat ik de laptop nu voor 19/10 binnen ga krijgen aangezien er meer mensen zijn die een leverdatum in oktober hadden en de laptop nu binnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
mindcre8r schreef op woensdag 05 september 2007 @ 10:53:
[...]

er staat nu ook een linkje bij maar zal nog wel ff duren dank gok ik zo ;)

>>> UPS could not locate the shipment details for your request. Verify your information and try again.
Enter the reference information assigned to the shipment you want to track. Required fields are indicated with.
Daarom moet je dus ook het nummer uit je vrachtbrief pakken. Dan doet ie het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woehoew vandaga versprongen naar in Productie , leverings datum nogaltij op 10/10 ( bestelling 14/08 ) wel 9 cell batt en maar geen LED en in het zwart

3. In productie maandag, augustus 20, 2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

ik heb ook 9 cell en een led display :D maar goed, ik heb dan ook om een spoed order gevraagd ivm andere dell server migratie enz enz ;)

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit heeft me wel serieus veel hoop om hem nog te krijgen voor het school begint ( 24/09 )

Hopelijk is die hoop niet voor niets maargoed dromen mag é ;)

mijn broer zijn Vostro 1700 ( normaal levering 19/09) is nog niet in productie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

man man man :o :o :o

4. Levering wordt voorbereid woensdag, september 05, 2007

een maand eerder dan aangegeven,wat een wonder :p ( zou zakelijk bestellen echt zoveel verschil uitmaken ?? ) ( sorry voor diegene die zolang moesten wachten )

normaal volgende week ligt die in men handjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Zou het kunnen dat de mensen in de Dell fabriek de plastic afdekking per ongeluk aan de binnenkant van mijn webcam hebben geplakt? Het lijkt er echt op dat er een plasticje op mijn webcam zit, maar behalve krassen krijg ik niets los op dat ding! :(

En dan de hamvraag, hoe ga ik dat daar weg krijgen. Zowiezo vind ik de afdekking ter plaatse van mijn camera erg warm worden. Hebben meer mensen dit?

[ Voor 23% gewijzigd door PaT op 05-09-2007 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaapWillem

JaapWillem

h0ning member

ppaddo schreef op woensdag 05 september 2007 @ 11:33:
[...]

Hoeveel rode M1330's zijn er nou inmiddels al afgeleverd? Ik ben toch zeer niet de enige?
Die van mij staat nu bij m'n ouders thuis. Vrijdag maar is kijken hoe ie is... Ik heb een led versie besteld, dus ik zal wel 1 van de eersten zijn die die binnen heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 03:35:
[...]

hoe heb jij je order geanuleerd? email of telefonisch? ging dit vlot? indien je via overschrijving betaald hebt, heb je je geld vlot teruggekregen?
Ik heb telefonisch geannuleerd, maar dan sta je behoorlijk lang in de wacht. Je kunt het ook via de email doen. Ik had binnen een week mijn geld teruggestort gekregen, dus dat was wel goed geregeld! Eindelijk toch iets goeds geregeld van hun kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 18:56:
man man man :o :o :o

4. Levering wordt voorbereid woensdag, september 05, 2007

een maand eerder dan aangegeven,wat een wonder :p ( zou zakelijk bestellen echt zoveel verschil uitmaken ?? ) ( sorry voor diegene die zolang moesten wachten )

normaal volgende week ligt die in men handjes :D
Zoals al eerder gezegd, de edd is een wassen neus. Zakelijk bestellen, maakt helemaal niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amokjeeh schreef op woensdag 05 september 2007 @ 22:18:
[...]

Zoals al eerder gezegd, de edd is een wassen neus. Zakelijk bestellen, maakt helemaal niets uit.
dan nog , sommigen moeten hier jammer genoeg 2 maanden ( en meer ) wachten.
ik heb bestelde op 14/08 en op 20/08 was de betaling goed ontvangen
en nu op 5/09 staat die al op verzonden.

Dit is totaal tegen alle verwachtingen in, niet de EDD van 10/10 die me zorgen maakte maar meer de ervaring die iedereen hier heeft gehad en de constant verlengen van de edd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 22:39:
[...]

dan nog , sommigen moeten hier jammer genoeg 2 maanden ( en meer ) wachten.
ik heb bestelde op 14/08 en op 20/08 was de betaling goed ontvangen
en nu op 5/09 staat die al op verzonden.

Dit is totaal tegen alle verwachtingen in, niet de EDD van 10/10 die me zorgen maakte maar meer de ervaring die iedereen hier heeft gehad en de constant verlengen van de edd
Oke dat wist ik niet, ik heb zelf een dag of 70 moeten wachten en denk dat er in Nederland nog duizenden orders openstaan tussen jouw en mijn order. Wat ik wel begrijp is dat de laptops in backorder niet gebouwd worden en afgemaakt wordt als er een backorder onderdeel binnenkomt. Ze beginnen pas als ze alle onderdelen beschikbaar hebben. Als je pech hebt en er is steeds een ander onderdeel niet beschikbaar wacht je dus twee maanden of meer.

Jij had waarschijnlijk net mazzel dat alle onderdelen beschikbaar waren, dus je krijg voorrang. (in plaats van dat een wachtend systeem opgebouwd werd tot bijvoorbeeld de missende processor)

Verwijderd

moesten ze zo tewerk gaan dan vind ik dat wel zeer jammer en oneerlijk voor al de wachtende.

ik kan wel verstaan als er wereld wijde problemen zijn met bv. het LED scherm dat ze dan wel mijn laptop voor nemen. maar dat probleem was opgelost dacht ik? nu was het de 9 cell ( die ik ook genomen heb) en 1 of ander processor.

maar goed ik wens iedereen die nog aan het wachten is veel sterkte toe, mijn toestel ligt bij ups, en ik blijf hier zeker nog rond hangen als er vragen zijn of opmerkingen

• Cryptic
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-01-2023
Ik ben niet echt een actieve "forummer" maar in deze thread wou ik toch ook even mijn ervaring meedelen. Ik heb mij XPS op 12juli besteld, op 8 aug heb ook ik zoals zovelen een herziening gekregen dat hij uitgesteld was naar ergens september of zo. Ik heb dan gebeld met mijn account manager (zakelijke bestelling) en ze heeft er een soort hogere prioriteit aan toegekend. Blijkbaar heeft dit dan toch geholpen want op 17aug had ik hem dan toch in mijn handen.
Config:
Rood LED scherm
T7300 cpu
2Gb mem
6-cels bat
Wireless-N, bluetooth
Eng Vista ultimate
Eng Office 2007
3y support pack

Dan had ik ook een fingerprint reader besteld, maar die zat er niet in (en bij anderen blijkbaar wel, dus wie heeft mijn laptop? >:) )

Dus maar weer gebeld, ze hebben me onmiddelijk een nieuwe met reader besteld, en ik mag deze houden tot de nieuwe er is.

Al met al zeer goeie service vind ik zelf.

• Bamsebjorn
Ah, gelukkig, er zijn ook nog tevreden klanten bij Dell.
Ik wacht nog wel 6 weken...

• Technattic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-07 04:34
ppaddo schreef op woensdag 05 september 2007 @ 20:04:
En dan de hamvraag, hoe ga ik dat daar weg krijgen. Zowiezo vind ik de afdekking ter plaatse van mijn camera erg warm worden. Hebben meer mensen dit?
Ik heb een XPS M1210 en de webcam wordt handwarm, ook al staat hij niet aan. Warmte komt niet van het LCD af...

Verwijderd

na de 1330 al in juni te bebben besteld heb ik dit topic gevolgd. Vorige week werd mijn alleverdatum weer eens verschoven naar eind oktober. Ik heb toen een boze mail gestuurd en nu 4 dagen later heb ik 'm binnen. Kan natuurlijk ook toeval zijn.

Ik heb een echte witte gekregen (collector's item?) en er zat ook nog een gratis biometric reader op. Verder zit die helemaal goed in elkaar en hoor ik ook geen gekke geluiden. Ook de DVD-drive is niet luid te noemen, maar de eject toets reageert niet altijd. Ook vind ik het geluid uit de speakers wel heel erg blikkerig.

Weet iemand hoe ik kan zien of ik wel het LED-beeldscherm heb gekregen?

Verwijderd

die witte is heel mooi, er zijn er waarschijnlijk niet al teveel die hem hebben

voor je LED scherm, wat stond er op je pakbon ? en anders bij hardware het model nummer gaan vergelijken (model van LED ging hier al ergens de ronde)

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

yesss het gaat dan toch gebeuren :)

De levering van uw Dell order is gepland op 07/09/2007.Kunt u er alstublieft voor zorgen dat er die dag tussen 9 uur `s morgens en 5 uur `s middags iemand aanwezig is om de order aan te nemen?

2morrow will be the day!

Bears and Bulls

Verwijderd

de mijne is nog niet vindbaar op UPS (verzonden 5/09)
wanneer hebben ze de jouwe verzonden ? mss is die mee met jouw levering en anders zal het voor maandag worden jammer genoeg
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.