[Ervaringen] Dell XPS 1330 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 16.492 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Even het volgende:

Ik had een configuratie van een XPS M1330 doorgestuurd naar Dell met de vraag om een offerte op te maken. In mijn configuratie had ik het WLED scherm opgenomen.
Dag nadien kreeg ik in mijn mailbox een offerte, maar zonder het WLED scherm. Ik meteen laten weten dat hun offerte niet overeenkwam met mijn gevraagde configuratie.

Nu werd ik net gebeld door Dell met de volgende boodschap: de XPS zal niet meer te krijgen zijn met een WLED scherm :|

Er zouden problemen zijn met de lak kwaliteit van het scherm (volgens dame van Dell). Vandaar dat ze het uit de handel hebben genomen. Ik vroeg dan nog of het tijdelijk zou zijn, maar ze vertelden mij dat er momenteel geen plannen zijn om het WLED scherm terug in productie te nemen.

Ik vond dit wel een heel vreemde (en teleurstellende) boodschap.
Vandaar: hebben sommigen onder jullie wel reeds de WLED versie? En diegenen die eerstdaags hun exemplaar binnen krijgen kunnen misschien eens extra checken of ze wel degelijk de WLED versie hebben.

Die van Dell zei ook nog dat op de website het WLED model nog steeds vermeld staat, maar dat dit een fout is. Het valt niet meer te verkrijgen.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Wel goed van Dell dat ze eerst uitvoerig onderzoek doen en 't daarna op de markt brengen |:(

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• amokjeeh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 08:09
Nou ja volgens mij heb ik gewoon een led scherm, het is in ieder geval glossy en dun. Als ik in de eigenschappen kijk zie ik alleen maar PNP beeldscherm.

Zal is kijken wat voor webcam ik heb (standaard scherm is 2 mp en wled 0,3 mp)

Verwijderd

Mijn laptop wordt voorbereid voor levering; dan toch nog in September :). Eindelijk.. Zal wel maandag worden. (zelfde config als amokjeeh)

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

ik mag toch hopen dat ie gewoon met LED scherm is uitgevoerd, ik bedoel dat was nl nogal een stukje duurder dan een CCFL display.

Bears and Bulls

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Begint het er nu op te lijken dat Dell de problemen onder controle heeft? of ben ik te optimistisch?
amokjeeh schreef op donderdag 06 september 2007 @ 13:56:
Nou ja volgens mij heb ik gewoon een led scherm, het is in ieder geval glossy en dun.
Zowel de LED als de normale zijn glossy.

• Bamsebjorn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-07 18:30
Ik hoop dat je gelijk hebt Philflow (over de problemen van Dell). Zou fijn zijn als mijn laptop deze of volgende week in productie gaat in plaats van over 6 weken.

Edit: @-Daniël-: Enige verschil is geloof ik dat ik de 1,5ghz CPU heb ipv de 2,0ghz.

[ Voor 22% gewijzigd door Bamsebjorn op 06-09-2007 16:15 ]

Verwijderd

Als je onderstaande config hebt, kun je 'm binnekort in productie verwachten denk ik. Het feit dat amokjeeh en ik (zelfde config maar met 8400M) 'm in productie hebben (gehad voor amokjeeh, die heeft 'm al) zal dit voor jou hopelijk binnekort ook zo zijn :).
Bamsebjorn schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 13:00:
Ik heb op 28 juni deze laptop gekocht met de volgende configuratie:

T5250 1,5 Ghz, 2048 MB geheugen, WLED, 160GB HDD, WLAN-N, Bluetooth met een 9-cell batterij. De rode versie. Verder nog een laptoptas en muis erbij gekocht.

Verwijderd

De WLED blinkt veel meer heeft mijn account manager gezegt, daardoor wou ik die dan niet nemen, hij zij ook dat de techniek TE nieuw was en dus nog niet volledig was getest, hij rade dus aan om het gewoon scherm te nemen

Dus waarschijnlijk wist die al van meer op 13/08

• grotegok
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01:12
Beste Luckystr8, mag ik asjeblieft je ordernummer? Dell gelooft niet dat er iemand een witte heeft geleverd gekregen. Dit was namelijk de reden dat Dell mijn order heeft gecancelled en opnieuw heeft ingevoerd maar dan met kleur rood.

Grotegok (wacht al sinds 26/6)
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 09:52:
na de 1330 al in juni te bebben besteld heb ik dit topic gevolgd. Vorige week werd mijn alleverdatum weer eens verschoven naar eind oktober. Ik heb toen een boze mail gestuurd en nu 4 dagen later heb ik 'm binnen. Kan natuurlijk ook toeval zijn.

Ik heb een echte witte gekregen (collector's item?) en er zat ook nog een gratis biometric reader op. Verder zit die helemaal goed in elkaar en hoor ik ook geen gekke geluiden. Ook de DVD-drive is niet luid te noemen, maar de eject toets reageert niet altijd. Ook vind ik het geluid uit de speakers wel heel erg blikkerig.

Weet iemand hoe ik kan zien of ik wel het LED-beeldscherm heb gekregen?

Verwijderd

Dell.nl biedt 3 voorgeconfigureerde modellen van de XPS 1330 aan. Als je het model van 1299,- met precies dezelfde opties configureert als het duurste voorgeconfigureerde model van 1699,-, kost ie je 'maar' 1632,-.

Scheelt toch weer 67 euro :)

Mogelijk nog meer voordeel te halen als je voor alle opties maximaal kiest.

Verwijderd

Beste Grotegok, mijn ordernummer was 614511038 (met de witte cover).

• CLB
  • Niet online
heb je misschien wat pics!? De zwarte/ rode versie ken ik nou wel namelijk... Wit lijkt mij heel tof!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• grotegok
  • Laatst online: 01:12
thanks, zal ze hier even mee om de oren slaan!!
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 17:05:
Beste Grotegok, mijn ordernummer was 614511038 (met de witte cover).

Verwijderd

yes! eindelijk verandering in mijn order status, Hij is in productie genomen " whooohooo!!!"
En heb um besteld op 6 augustus, dat is dan wel snel vergeleken met alles wat ik hier heb gehoord.
Mijn dag kan niet meer kapot, tenzij Dell hetzelfde uithaald als bij andere hier en mijn status weer terug veranderd. Maar ik ben vandaag optimistisch dus daar gaan we niet van uit :D

Het enige vreemde is dat er achter de status "in productie" het volgende staat: "dinsdag, augustus 07, 2007" naar mijn weten is het geen dinsdag en ook geen 7 augustus vandaag :S :o

Maar goed we gaan uit van een tik fout :)

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 18:10:
yes! eindelijk verandering in mijn order status, Hij is in productie genomen " whooohooo!!!"
En heb um besteld op 6 augustus, dat is dan wel snel vergeleken met alles wat ik hier heb gehoord.
Mijn dag kan niet meer kapot, tenzij Dell hetzelfde uithaald als bij andere hier en mijn status weer terug veranderd. Maar ik ben vandaag optimistisch dus daar gaan we niet van uit :D

Het enige vreemde is dat er achter de status "in productie" het volgende staat: "dinsdag, augustus 07, 2007" naar mijn weten is het geen dinsdag en ook geen 7 augustus vandaag :S :o

Maar goed we gaan uit van een tik fout :)
Dat is normaal. De mijne ging begin augustus in productie met als datum erachter iets van 16 juli ofzo...

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Verwijderd

Kan iemand mij misschien vertellen hoe lang die productie fase ongeveer duurt. Sorry ben erg ongeduldig :P

• robindk
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 12:13
Ik heb gisteren (5 september) de M1330 besteld met WLED scherm, ik heb al 3x gevraagd voor een order-bevestiging, maar heb die nog steeds niet gekregen, misschien omdat de WLED`s echt niet meer leverbaar zijn :( 8)7 |:( :?

ik heb de volgende config:

-T7100 proc
-2 GB ram
-120 GB 5400 rpm disk (ga ik vervangen voor SSD als het betaalbaar wordt)
-Wled scherm
-Crimson red
-Nvidia 8400M GS
-6 cell battery
-bluetoet
-oude wifi kaart (zie geen heil in wifi-N next gen blabla)

heb er 1150,- ex btw voor betaald incl. 3 jaar next day business warranty (heb een eigen zaakje 8) ).

verwachte levertijd 23 oktober, let`s pray _/-\o_

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 20:13:
Kan iemand mij misschien vertellen hoe lang die productie fase ongeveer duurt. Sorry ben erg ongeduldig :P
ow een dag of 2/3

• Bamsebjorn
Wieh! Eindelijk, mijn laptop is vanavond in productie gegaan. Productiedatum 1 september. Dus in de loop van volgende week heb ik als het goed is mijn laptop binnen!! :D

Valt precies samen met mijn nieuwe woning. Morgen krijg ik de sleutel en in de loop van volgende week woon ik op mezelf. :D

Ik ben blij.

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Zojuist de demo van Colin McRae Dirt geinstalleerd en geprobeerd.
Dat draait dus werkelijk voor geen meter op standaard "medium" setting (800x600) :(

Voor de duidelijkheid, ik heb een M1330 met 2 gieg geheugen Nvidia kaartje en een T7100 cpu

Tot zover dus de illusie dat de XPS een gamersplatform is :D

(niet dat ik dat daadwerkelijk dacht, maar zo schokkend als deze game ging had ik toch niet verwacht met zulke beperkte settings.)

Verwijderd

Mijn bestelling had ik 27 juli gedaan, is vandaag voor het eerst in productie gegaan, mijn god wat heeft dat lang geduurd. :( Voor of op volgende week donderdag 13 sept moet mijn bestelling binnen zijn. Althans als ik Dell like Hell moet geloven ;)

Ik las net dat iemand van Dell te horen had gekregen dat de WLED uit productie is genomen wegens onbetrouwbaarheid. Ik heb ook het WLED type besteld, ben dus benieuwd hoelang die het volhoud ;)

Dus volgende week een hoop blije mensen hier in dit topic! :)

• amokjeeh
ppaddo schreef op donderdag 06 september 2007 @ 22:25:
Zojuist de demo van Colin McRae Dirt geinstalleerd en geprobeerd.
Dat draait dus werkelijk voor geen meter op standaard "medium" setting (800x600) :(

Voor de duidelijkheid, ik heb een M1330 met 2 gieg geheugen Nvidia kaartje en een T7100 cpu

Tot zover dus de illusie dat de XPS een gamersplatform is :D

(niet dat ik dat daadwerkelijk dacht, maar zo schokkend als deze game ging had ik toch niet verwacht met zulke beperkte settings.)
Net even HDMI uitgeprobeerd op een LG 32LC25R. Werkt ook zo brak als wat. Leuke feature :X

• Bamsebjorn
@ppaddo: Denk er aan dat het maar een 128MB videokaartje is. Waarschijnlijk werkt het spel stukken beter als je lagere kwaliteit textures gebruikt en zo weinig mogelijk antializing wil ook veel schelen.

Weet niet wat de performance verschillen zijn tussen XP en Vista. Ik heb gehoord (weet niet of dit klopt) dat als je DirectX 9 installeert op Vista, DX9 spellen beter draaien. Probeer het eens uit zou ik zeggen. :)

Verwijderd

Update: http://support.euro.dell....on=614534287&cn=NL2914873

Met andere woorden, mijn laptop is verzonden!!!! Yiihiee!! :D :*)

• GeForceFX_BE
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-04-2022
mijne is vandaag voor de 2de maal op 'productie' gezet, ben eens benieuwd of het nu echt zo zal zijn.

P2 thunder 20" non-PP

• Philflow

Philflow

amokjeeh schreef op donderdag 06 september 2007 @ 22:44:
[...]
Net even HDMI uitgeprobeerd op een LG 32LC25R. Werkt ook zo brak als wat. Leuke feature :X
Hoezo? had je hem wel op de goede resolutie gezet? 1280*720 waarschijnlijk.

• GeForceFX_BE
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 13:38:
Even het volgende:

Ik had een configuratie van een XPS M1330 doorgestuurd naar Dell met de vraag om een offerte op te maken. In mijn configuratie had ik het WLED scherm opgenomen.
Dag nadien kreeg ik in mijn mailbox een offerte, maar zonder het WLED scherm. Ik meteen laten weten dat hun offerte niet overeenkwam met mijn gevraagde configuratie.

Nu werd ik net gebeld door Dell met de volgende boodschap: de XPS zal niet meer te krijgen zijn met een WLED scherm :|

Er zouden problemen zijn met de lak kwaliteit van het scherm (volgens dame van Dell). Vandaar dat ze het uit de handel hebben genomen. Ik vroeg dan nog of het tijdelijk zou zijn, maar ze vertelden mij dat er momenteel geen plannen zijn om het WLED scherm terug in productie te nemen.

Ik vond dit wel een heel vreemde (en teleurstellende) boodschap.
Vandaar: hebben sommigen onder jullie wel reeds de WLED versie? En diegenen die eerstdaags hun exemplaar binnen krijgen kunnen misschien eens extra checken of ze wel degelijk de WLED versie hebben.

Die van Dell zei ook nog dat op de website het WLED model nog steeds vermeld staat, maar dat dit een fout is. Het valt niet meer te verkrijgen.
heel raar,
Ik controleerde net even de belgische site om te zien of je al dan niet het LED scherm nog kan kiezen, en zie dat je ENKEL het LED scherm nog kan krijgen bij ons, het 'gewone' scherm kan je niet meer kiezen.

P2 thunder 20" non-PP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
Philflow schreef op donderdag 06 september 2007 @ 23:07:
[...]

Hoezo? had je hem wel op de goede resolutie gezet? 1280*720 waarschijnlijk.
Nog even geprobeerd, pas bij 1600* zoveel krijg ik het beeld er mooi op. Bureaublad trilt enorm, bij film kijken is het over. Ik dacht altijd dat het mooie van HDMI was dat er ook geluid meegestuurd werd, maar dit werkt niet.

Zal er nog is induiken met de gebruikershandleiding erbij, zou toch moeten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamsebjorn
Levering wordt voorbereid... volgende week heb ik 'm dus. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

vandaag :) joepie ben benieuwd of alles naar wens is :D.. ik zal eens even een foto rep maken en kijken of ik nog bij mn FTP kan komen ;)

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaapWillem
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-02-2023

JaapWillem

h0ning member

Die van mij is binnen, er zijn een aantal dingetjes niet goed. Mijn toetsenbord is krom, zoals bij veel mensen, nu lijkt dit te komen doordat ie links in is gedeukt of iets dergerlijks.
Ik heb ook geen naadloos aansluitend beeld en de 'tanden' zijn inderdaad zichtbaar, dit is verder niet storend ofzo. En ook heb ik last van de cpu 'whine'.
Verder is het een erg mooi laptopje, maar ik wacht nog ff met gebruiken totdat ik weet wat Dell wil gaan doen. Misschien moet ie omgewisseld worden oid.

Oja, en ook ik heb een fingerprint reader geleverd gekregen die ik niet besteld had... Een leuk speeltje:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

JaapWillem schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:48:
Die van mij is binnen, er zijn een aantal dingetjes niet goed. Mijn toetsenbord is krom, zoals bij veel mensen, nu lijkt dit te komen doordat ie links in is gedeukt of iets dergerlijks.
Ik heb ook geen naadloos aansluitend beeld en de 'tanden' zijn inderdaad zichtbaar, dit is verder niet storend ofzo. En ook heb ik last van de cpu 'whine'.
Verder is het een erg mooi laptopje, maar ik wacht nog ff met gebruiken totdat ik weet wat Dell wil gaan doen. Misschien moet ie omgewisseld worden oid.

Oja, en ook ik heb een fingerprint reader geleverd gekregen die ik niet besteld had... Een leuk speeltje:)
slik! nou ben benieuwd.. heb nog geen ups mannetje gezien :(

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

amokjeeh schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 00:37:
[...]
Nog even geprobeerd, pas bij 1600* zoveel krijg ik het beeld er mooi op. Bureaublad trilt enorm, bij film kijken is het over.
Het zou ook nog aan je TV kunnen liggen, ik heb al eerder over problemen gehoord van de HDMI op de LG25.

En heb je die resolutie van 1280*720 nou echt geprobeerd? Dat is namelijk 720p en dat heeft het hoogste slagingspercentage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
Philflow schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:53:
[...]

Het zou ook nog aan je TV kunnen liggen, ik heb al eerder over problemen gehoord van de HDMI op de LG25.

En heb je die resolutie van 1280*720 nou echt geprobeerd? Dat is namelijk 720p en dat heeft het hoogste slagingspercentage.
Echt geprobeerd, maar past niet in het beeld :). Ik pak zo wel even een ander scherm, handig om voor een narrowcaster te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

En ook heb ik last van de cpu 'whine'.
Wat moet ik mij hier nou precies bij voorstellen? Dat je processorfan steeds aan en uit slaat of dat je cpu gewoon schommelend presteert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaidoT
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:04
ppaddo schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:36:
[...]

Wat moet ik mij hier nou precies bij voorstellen? Dat je processorfan steeds aan en uit slaat of dat je cpu gewoon schommelend presteert?
Dat je processor piept wanneer er niks te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamsebjorn
zaidoT schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 15:08:
Een soort 'groene' Al Gore processor dus, die zegt: ZET JE COMPUTER UIT ALS JE ER TOCH NIETS MEE DOET!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:20
Woeii, die van mij staat sinds vandaag ook in productie \o/
Heb hem besteld op 28-08-2007, redelijk vlot gegaan dus :)

Had hem al eerder besteld, maar daarna weer geannuleerd.
Op 28-08-2007 opnieuw besteld en hem dit maal stukken goedkoper gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamsebjorn
:) Die van mij is inmiddels verzonden, maar kan 'm nog niet traceren op de UPS site. Kan nooit meer lang duren in ieder geval. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

zaidoT schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 15:08:
[...]

Lol @ Bamsebjorn.

Maar is dit gepiep een feature of een fout? nee geen antwoord geven aub

Tot nu toe alleen maar een gebrek aan mijn webcam kunnen ontdekken. Tobo is mooi recht, er wiebelt niets, geen gepiep dus. Ik zit nog steeds een beetje te dubben wat ik met die webcam moet. Van het weekend bevalt mijn vrouw zeer waarschijnlijk en de familie aan de andere kant van het land wil vast wel eens de kleine in actie zien...

Weet iemand hoe Dell dit soort geneuzel aanpakt. Komt r een mannetje langs die de camera vervangt of wordt het dan gelijk een volledige omwisseling. Daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in, aangezien ik dan weer de hele meuk over kan gaan zetten!

[ Voor 3% gewijzigd door PaT op 07-09-2007 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
Heeft iedereen zo'n simkaart lezer die zichtbaar wordt als je de batterij verwijdert? Vraag me af wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Zal wel voor mobiel internet zijn op je laptop, wat toch niet werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeForceFX_BE
die van mij is ook verzonden vandaag :D (rood, wled, t7100, 9cell batt)
tracking werkt wel nog niet

P2 thunder 20" non-PP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
CLB schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:36:
Zal wel voor mobiel internet zijn op je laptop, wat toch niet werkt :)
Nou ja via dell staat zo'n ding voor 200 euro in de lijst, dus ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm316
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11-2024
amokjeeh schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 00:37:
[...]

Nog even geprobeerd, pas bij 1600* zoveel krijg ik het beeld er mooi op. Bureaublad trilt enorm, bij film kijken is het over. Ik dacht altijd dat het mooie van HDMI was dat er ook geluid meegestuurd werd, maar dit werkt niet.

Zal er nog is induiken met de gebruikershandleiding erbij, zou toch moeten werken?
Geluid via de HDMI aansluiting zou gewoon moeten werken. Heb je je audio default wel op HDMI ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm316
ppaddo schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:07:
[...]

Lol @ Bamsebjorn.

Tot nu toe alleen maar een gebrek aan mijn webcam kunnen ontdekken. Tobo is mooi recht, er wiebelt niets, geen gepiep dus. Ik zit nog steeds een beetje te dubben wat ik met die webcam moet. Van het weekend bevalt mijn vrouw zeer waarschijnlijk en de familie aan de andere kant van het land wil vast wel eens de kleine in actie zien...

Weet iemand hoe Dell dit soort geneuzel aanpakt. Komt r een mannetje langs die de camera vervangt of wordt het dan gelijk een volledige omwisseling. Daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in, aangezien ik dan weer de hele meuk over kan gaan zetten!
Ha, kwam er maar een mannetje langs om je webcam te vervangen. Dat word opsturen helaas, hooguit via een koerier als je pick-up and return garantie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

mooi geen laptop.. zeggen ze dat de locatie dicht was.. heb r gvd de hele dag gezeten..

Gewoon een luie UPS dude ws.. kan ik toch erg slecht tegen!

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tzelfde hier men laptop zit al heel den dag in transit en geen enkele beweging van UPS, nu gaan ze hem maandag leveren ( weer 2 dagen wachten) maar maandag is er niemand tot 14 uur aanwezig op het lever adres :s en dat is wel behoorlijk k*t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamsebjorn
Zijn de problemen bij Dell over, is UPS weer aan het vertragen.
Zou Dell hier iets vanaf weten, dat ze daarom de verwachte leverdatum toch op 19/10 hebben laten staan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Weet iemand hoe het zit met de drivers van de Nvidia 8400M kaart?

Ik heb net op de site van Nvidia gekeken, maar daar staan alleen drivers voor de Geforce (zonder GO) serie. Zijn die ook bedoeld voor "onze" grafische kaart of gaat dat het niet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

ppaddo schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 21:50:
Weet iemand hoe het zit met de drivers van de Nvidia 8400M kaart?

Ik heb net op de site van Nvidia gekeken, maar daar staan alleen drivers voor de Geforce (zonder GO) serie. Zijn die ook bedoeld voor "onze" grafische kaart of gaat dat het niet worden?
http://www.laptopvideo2go.com/

daar moet je heen ;)

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaapWillem

JaapWillem

h0ning member

ppaddo schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:07:
[...]

Lol @ Bamsebjorn.

Donderdag komt iemand mijn toetsenbord vervangen, en nog wat kleine dingetjes fixen. We hebben xps service, dat betekend inderdaad dat je de volgende werkdag aan huis een monteur krijgt. Je moet ook het xps nummer bellen wat in je boekje staat.
Volgens mij is de webcam een vrij simpel te vervangen module en sturen ze hiervoor ook gewoon direct een monteur langs. Ik heb bij mijn ac gemeld dat je laptop niet goed is geleverd, zij kunnen je dan direct doorverbinden.

Wat wel een nadeel is, is dat je aardig engels moet kunnen babbelen om te vertellen wat er mis is. In mijn geval kreeg ik eerst een duidelijk verstaanbare ierse jongen aan de lijn die me prima hielp, maar toen ik terugbelde kreeg ik een vrouw met een zwaar indisch accent oid. Dat was best lastig te verstaan.
Voor de reactie op de piep, echt storend is het voor een normale gebruiker niet, alleen doe ik veel met audiobewerking en als ik dan even pauzeer en direct die piep hoor is dat wel vervelend in een hele stille ruimte, dus ik ga nog even kijken wat er aan te doen is. Ik ben er van overtuigd dat 90% van de mensen zon piep niet zal opvallen, of er niet aan zal storen.
Zon hoog frequente piep wordt trouwens meestal door het resoneren van een spoel veroorzaakt, tv's doen dit bijvoorbeeld ook soms heel hard, in dat soort gevallen kan je zon spoel intapen en volgieten met vernis bijvoorbeeld. Ik hoop dat ik zoiets met de monteur die langskomt kan regelen voor mijn laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaapWillem

JaapWillem

h0ning member

amokjeeh schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:35:
Heeft iedereen zo'n simkaart lezer die zichtbaar wordt als je de batterij verwijdert? Vraag me af wat het is.
Ik denk dat iedereen die inderdaad heeft, maar het is waarschijnlijk alleen de interface voor de uiteindelijke kaart die in een mini pci slotje geprikt zal worden. De echte kaart ontbreekt dus, ik keek ook al raar op want het leek me wel heel erg vet.
Een vriend van me gebruikt zijn telefoon voor een zelfde soort verbinding die hij dan via bleutooth weer door route naar zijn laptop. Het werkt verbazingwekkend goed en werkt sneller dan het gemiddelde adsl lite abbonementje. Ook in de trein enzo, helaas is er nog geen landelijke dekking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
Woeii, het gaat goed bij Dell \o/

Hoppa, nu bij stap 4 "levering wordt voorbereid"

Heb hem besteld op 28/08.
Config: t7300, zwart, 2gb, 8400, 6cell, wled, 160gb, wifi N, fingerprint reader

[ Voor 6% gewijzigd door n1ck op 08-09-2007 11:42 . Reden: fingerprint dinges erbij gezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Als ze echt vlot gaan uitleveren neem ik wel aan dat ik in de TS van Deel 2 die er aan zit te komen toch echt wel 'n (foto) review sectie kan aan gaan maken.... Dus komt op GoTters: We want reviews!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
CLB schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 11:27:
Als ze echt vlot gaan uitleveren neem ik wel aan dat ik in de TS van Deel 2 die er aan zit te komen toch echt wel 'n (foto) review sectie kan aan gaan maken.... Dus komt op GoTters: We want reviews!
Zodra ik hem binnen heb, zal ik foto's maken en een reviewtje schrijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik maak ook foto's, en als de Vostro 1700 aan komt kunnen jullie ook een review verwachten van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeForceFX_BE
mijn tracking werkt nu ook

Type: Package
Status: In Transit
Service: WORLDWIDE SERVICES

Package Progress
Location Date Local Time Description
LIMERICK,
IE 07/09/2007 2:25 ORIGIN SCAN

Tracking results provided by UPS: 08/09/2007 10:23 ET

hoe kom je nu te weten welke dag ze leveren (welke dag je dus moet thuis blijven)?

P2 thunder 20" non-PP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaapWillem

JaapWillem

h0ning member

GeForceFX_BE schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 16:25:
hoe kom je nu te weten welke dag ze leveren (welke dag je dus moet thuis blijven)?
Je krijgt als het goed is nog een estimated delevery date. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaapWillem schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 17:50:
[...]

Je krijgt als het goed is nog een estimated delevery date. :)
jup eerst moet de factuur gegevens door gespeeld worden dan weten ze waar die heen moet en kunnen ze de datum vast stellen

---------

Uw pakket is op tijd met een geplande afleverdatum van 10/09/2007.

Trackingnummer: **********
Type: Pakket
Status: In transit - Op tijd
Vastgestelde aflevering: 10/09/2007
Verzonden naar: OOSTENDE, BE
Verzonden of gefactureerd op: 06/09/2007
Service: STANDARD
Gewicht: 4,00 Kg

Status van uw pakket
Vestiging Datum Lokale Tijd Omschrijving
LIMERICK,
IE 05/09/2007 4:43 's middags HERKOMSTSCAN
IE 06/09/2007 11:36 's morgens FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Traceerresultaten verstrekt door UPS: 08/09/2007 11:53 's morgens ET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poepkop
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-04-2021
Mmh raar dat jullie al deze problemen hebben met leveren... Ik had hem 2 weken geleden besteld voor mijn vriendin en krijg hem dus Maandag binnen :)

@ 2 plekken hieronder: Dit is er 1 met WLed

[ Voor 13% gewijzigd door poepkop op 09-09-2007 19:27 ]

Athlon X8 3,6ghz 15000+ | 4 x 4GB PC 21000 | 2 x 4TB... < das pas patsen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, ik heb mijn XPS(silver) 2 weken geleden binnen gekregen en tot mijn verbazing hebben ze de fingerprint vergeten in te zetten
Daarin tegen kreeg ik 89 euro voor terug. Tot nu toe ben ik zeer tevreden.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2007 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke maar nu heb ik wel een vraag die 10 andere mensen ook al eerder hebben gevraagt.

"Is er ook iemand die nu op dit moment een WLED laptopje thuis heeft??"

Ik had dat ding daarom gekocht.. ik dacht mooi energie besparend en lekker dun en licht.
Enuuh de mogelijkheid om grotere uitbouw accu ( 9 cell 85wh ).
En al die mooie dingen die erop zitten.
en ik kijk vandaag op de verzending: shit =D

ohjah PS iemand zei.. 7 uur dat het niet mogelijk was.. Jawel met WLED + 9 cell accu. Tenminste dat is me verteld door DELL zelf.

5. Verzonden zaterdag, september 08, 2007

Orderdatum: 27-8-2007
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 22-10-2007
Werkelijke verzenddatum: 8-9-2007

lol.. ik had 2 gigahertz duo core, 2 gig mem, 8400 gs, en WLED zwart.. etc etc. Ojha natuurlijk de 9 cell... ik ben benieuwd !!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2007 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeForceFX_BE
ook mijn WLED + 9cell laptop is gisteren verzonden, wellicht zullen de leveringsproblemen met die schermen nu helemaal opgelost zijn

heb even enkele pagina's teruggekeerd en er is er zeker al eentje hier met een WLED:
Verwijderd in "[Ervaringen] Dell XPS 1330"

[ Voor 37% gewijzigd door GeForceFX_BE op 08-09-2007 22:09 ]

P2 thunder 20" non-PP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaapWillem

JaapWillem

h0ning member

Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 21:25:
Oke maar nu heb ik wel een vraag die 10 andere mensen ook al eerder hebben gevraagt.

"Is er ook iemand die nu op dit moment een WLED laptopje thuis heeft??"

ohjah PS iemand zei.. 7 uur dat het niet mogelijk was.. Jawel met WLED + 9 cell accu. Tenminste dat is me verteld door DELL zelf.
Ik heb wled, het is een fijn en inderdaad dun scherm. 7 uur accu is denk ik haalbaar als je alleen zit te tekstverwerken en het scherm op de minst felle stand zet in energy modus.
Ik haal 4 uur met tekstverwerken met de 6 cell accu, 56wh.

[ Voor 49% gewijzigd door JaapWillem op 08-09-2007 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
JaapWillem schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 23:04:
Ik haal 4 uur met tekstverwerken met de 6 cell accu, 56wh.
En is dat dan met het scherm op de minst felle stand? En energymodus?

Hoeveel uur haal je denk je met een 6-cell accu en het scherm op een redelijk felle stand (+energymodus +tekstverwerken)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaapWillem

JaapWillem

h0ning member

silmaril8 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 23:38:
[...]

En is dat dan met het scherm op de minst felle stand? En energymodus?

Hoeveel uur haal je denk je met een 6-cell accu en het scherm op een redelijk felle stand (+energymodus +tekstverwerken)?
Met een wat fellere backlight 1 standje minder dan max is het ongeveer 3-3,5 uur afhankelijk van wat je om het tekstverwerken heen doet... bij een beetje tussendoor surfen en mp3tjes luisteren is het 3 uur max.
mindcre8r

http://www.laptopvideo2go.com/
daar moet je heen ;)
Thanks, werkt prima!

[ Voor 9% gewijzigd door JaapWillem op 09-09-2007 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
Hoppa en verzonden :D
De leveringsproblemen van de componenten zullen nu wel opgelost zijn, aangezien ik op 28/8 besteld heb. Nu maar hopen dat ze de goede componenten hebben ingebouwd en dat er geen klepjes of ander spul scheef zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 12:23
Ik heb op 03/09 opnieuw besteld (had een witte cover besteld, maar de leverdatum schoof maar door naar half oktober) en hij staat nu al op stap 3, in productie. Zo ver ben ik bij de eerste bestelling niet gekomen na 5 weken wachten. Het ziet er dus naar uit dat ze nu goed op koers liggen, als staat mijn verwachtte leverdatum nog wel op 30/10.

Heb trouwens wel allerlei extra's gehad vanwege de vertraging en het opnieuw moeten bestellen. Zo maar ruim 400,- euro aan extra's er bij. (4 Gb gehuigen i.p.v. 2, Vista Ultimatie i.p.v. pro en extra verzekeringen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
siemed schreef op zondag 09 september 2007 @ 11:32:
Ik heb op 03/09 opnieuw besteld (had een witte cover besteld, maar de leverdatum schoof maar door naar half oktober) en hij staat nu al op stap 3, in productie. Zo ver ben ik bij de eerste bestelling niet gekomen na 5 weken wachten. Het ziet er dus naar uit dat ze nu goed op koers liggen, als staat mijn verwachtte leverdatum nog wel op 30/10.

Heb trouwens wel allerlei extra's gehad vanwege de vertraging en het opnieuw moeten bestellen. Zo maar ruim 400,- euro aan extra's er bij. (4 Gb gehuigen i.p.v. 2, Vista Ultimatie i.p.v. pro en extra verzekeringen)
Die €400,- aan extra's is wel relaxed. Mijn leverdatum staat ook nog steeds op 15/10, maar de status geeft nu aan 'verzonden' Ook geeft de status website weer dat hij echt daadwerkelijk is verzonden en dat ik hem binnen 2 tot 5 werkdagen kan verwachten. Ik denk dus dat je de jouwe zo rond de 10e wel in huis zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scoopbles
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 09:22
Ik volg dit topic al vanaf het begin en heb nu eindelijk mijn langverwachte XPS binnen.

Mijn toetsenbord staat een heel klein beetje bol, denk dat het midden 1mm hoger is dan de zijkanten, lijkt ook wel een beetje gezichtsbedrog. Heb er geen last van, dus laat het zo.
Tot nu toe erg tevreden, klein scherm is wel even wennen voor mij. (voorheen 17")
Als eerste XP erop geïnstalleerd, daarna weer Vista zodat ik dualboot kan draaien. Normale XP CD wilde niet werken, LastXP ging vlekkeloos.
Kreeg van m'n accountmanager te horen dat de problemen zich langzaam aan het oplossen waren, dus ik denk niet dat jullie nog heel lang moeten wachten.. :)

Edit: Overigens met WLED scherm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm316
@ Scoopbles;

Gefeliciteerd met je nieuwe notebook(je)!

Ik ben zelf een maand of drie geleden overgestapt van een 17" naar een 15,4" notebook, en ik moet eerlijk zeggen dat het me reuze is meegevallen ondanks dat ik er best wel tegen op zag.
De eerste 2 dagen had ik echt zoiets van wat een klein rot scherm, maar daarna merkte ik het eigenlijk al niet meer. Al heb ik wel het vermoeden dat ik onbewust iets dichter op m'n scherm ben gaan zitten. Doordat deze switch me zo is meegevallen en ik mobiliteit ook erg belangrijk vind zit ik nu te denken om van m'n volgende notebook ook een 13,3 inch te maken; ik zou het dus erg op prijs stellen als je over een tijdje als je wat langer met je 1330 gewerkt hebt nog eens kunnen laten weten hoe je dit scherm formaat ervaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm,... vage UPS tracking gedoe.
Sinds donderdag staat er bij mijn status: UPS could not locate the shipment details for your request. Verify your information and try again.

Ik had hier ergens gelezen dat iemand hier ook iets mee had.
Hopelijk komt het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 19:30:
Sinds donderdag staat er bij mijn status: UPS could not locate the shipment details for your request. Verify your information and try again.

Hopelijk komt het goed.
ik heb dat ook.. achjah het zal hopelijk wel goed komen.. :P
Nu nog ff een HDMI -> DVI-D kabeltje kopen.. voor aan me dell 24 inch scherm... hopelijk lukt dit.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2007 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soms verspringt mijn status serieus terug in de tijd, er staat dan dat ze net de factuur ontvangen hebben. 10 min na dien staat er dat die 10/09 aan komt

raar maargoed we zien wel é, na dell nu ups die lastig doet, zo is het altijd wel iets

HDMI --> DVI moet lukken hoor, behoord tot dezelfde familie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeForceFX_BE
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 19:30:

Hopelijk komt het goed.
gebruik je de juiste code?
je moet het "nummer vrachtbrief" gebruiken, die je vind op je pakbon.
met je ordernr werkt het niet

P2 thunder 20" non-PP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeForceFX_BE schreef op zondag 09 september 2007 @ 21:34:
[...]

gebruik je de juiste code?
je moet het "nummer vrachtbrief" gebruiken, die je vind op je pakbon.
met je ordernr werkt het niet
ook met " nummer vrachtbrief" krijg ik dezelfde melding: "UPS could not locate the shipment details for your request. Verify your information and try again."

Mijn status is vrijdag veranderd in "verzonden" dus ik gok erop dat ik maandag tochwel kan zien waar mijn pakketje is en dat ik deze melding van ups krijg vanwege het weekend. We zullen zien :) die paar dagen extra wachten kan er ook nog wel bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals verwacht, na het weekend doet het ups tracking system het voor mijn pakketje wel. :D
En dat van de "nummer vrachtbrief" maakte niet uit voor mij, hij deed het ook met mijn order nummer. In iedergeval heb ik hem dinsdag binnen volgens UPS. Can't wait ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamsebjorn
Ik ook Sokei. :D Vandaag even regelen dat er iemand thuis is om m'n laptop in ontvangst te nemen. Heb ik m'n laptop precies een dag voordat ik intrek in m'n nieuwe huisje binnen. Geweldig! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 14:19
Heren, maak je zelf niet te blij dat je vandaag je laptop krijgt. Dell stuurt met een goedkope service van UPS dat wil zeggen dat het niet de "next day" bezorgt wordt. Mijn status stond vaak op "out for delivery" maar echt niet dat ze die dag langs kwamen hoor. Als de chauffeur het druk heeft gaat de laptop gewoon weer terug naar het transport centrum en gaan ze proberen het de volgende dag weer te leveren. Ik heb 3x achter elkaar gehad dat ze niet lansg kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-03 02:46
Woehoe!!!
na een paar weken twijfelen of ik nou moest cancellen of niet: de bevestiging: morgen staat hij op de stoep _/-\o_
* the_stickie hoopt dat de (hoge) verwachtingen ingelost kunnen worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

ik heb em.. wel degelijk met WLED.. damn wat een crisp schermpje.. en dun!!!

En dat gewicht, ookal heb k em met 9 cell, hij weegt de zeker de helft!!

ik kan nu niet mn foto's FTP en omdat ik op de zaak zit, als iemand ze wil uploaden dan kan dat PM me dan even voor een mail adres dan mail ik de foto's.

ik heb er ook een tas bij gebietst en die is toch wel van goede kwaliteit :D

trouwens wat moet je een muk deinstalleren zeg... pfff zwaar vervuild dat ding.

en een 4.0 haal ik met mijn score.. de specs kloppen, wel irri dat ze dus een schijf van 190 gig hebben gemaakt met een recovery van 10 gig.

[ Voor 22% gewijzigd door mindcre8r op 10-09-2007 13:02 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn status staat nu dat deze morgen (dinsdag 11-09) geleverd gaat worden.
Hopelijk is het niet druk en krijg ik hem gewoon morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeForceFX_BE
same here, staat ook voor levering morgen

P2 thunder 20" non-PP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robindk
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 12:13
vreemd,

heb op 5 september besteld, staat vandaag 10 september als zijnde verstuurd

ik hoop dat het klopt, dan heb ik aanzienlijk minder levertijd dan de gemiddelde tweaker genoten.

fingers crossed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

ik werk nu al eventjes met het beestje, heb de meeste basis apps die ik dagelijks gebruik wel geinstalleerd staan nu, ik kan maar 1 ding zeggen: heerlijk en wat een snelheid! damn!

ik had een centrino laptop 1.89 ghz maar deze is toch een tikke sterker zeg. vista knalt over het scherm gewoon.

Wat ik een nadeel vind is dat ik onwijs moet wennen aan het toetsenbord, de A zit echt heel erg aan de buitenkant en wordt dan ook vaak een S :(

verder heerlijk ding, hij blijft ook lekker koel, mn vorige laptop werd echt veeeeel warmer.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik krijg hem ook zoals velen waarschijnlijk dinsdag... weet iemand ook om hoelaat UPS pakketjes beetje aan de deur brengt ?? is dit sochtends ?? ARGG dan is er zeker weer niemand thuis...

Dus straks staan er alleen maar posts met revieuws en pics.. en geen posts van boze mensen die klagen over de leverings tijden etc.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2007 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamsebjorn
Ik zou zeggen: Zorg dat er iemand thuis is, of dat een buurman/vrouw het pakketje aan kan nemen. Ik heb een opa/oma bij me in de straat wonen. Hang een briefje op de deur dat ze het pakketje bij geen gehoor daar af kunnen geven. :)

UPS krijgt het wel druk morgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de mijnen is om 4 uur geleverd :p ( zat al te wachten van 8 uur :s maargoed het wachten waard)

Prachtig beesje, is momenteel wat sloom ( het zijn zen eerste stapjes é ;) )

enkel opmerkingetjes:
hij wibbeltje, nog niet irritant maar we zien wel
Hij piept , alé de cpu dusja ik heb het zitten, maar mijn vorige vaste pc was te luid dus het blijft nu muisstil volgens mij :p
linker kant van sharnier punt is wel heel open ( zie de kabeltjes lopen)
een klein bubbel boven men Webcam

EDIT : Staat ernorm veel gezever en reclame software op

Anders PERFECT :p

foto's volgen morgen

eerst vista ultimate instaleren en alle nodige partities en software

veel succes iedereen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2007 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
mindcre8r schreef op maandag 10 september 2007 @ 12:54:
ik heb em.. wel degelijk met WLED.. damn wat een crisp schermpje.. en dun!!!

En dat gewicht, ookal heb k em met 9 cell, hij weegt de zeker de helft!!

ik kan nu niet mn foto's FTP en omdat ik op de zaak zit, als iemand ze wil uploaden dan kan dat PM me dan even voor een mail adres dan mail ik de foto's.

ik heb er ook een tas bij gebietst en die is toch wel van goede kwaliteit :D

trouwens wat moet je een muk deinstalleren zeg... pfff zwaar vervuild dat ding.

en een 4.0 haal ik met mijn score.. de specs kloppen, wel irri dat ze dus een schijf van 190 gig hebben gemaakt met een recovery van 10 gig.
In welke staat heb je de laptop ontvangen? Heb je ook last van de gebreken die veel op internet beschreven worden (cpu wine, wiebelen, gaten bij de scharnieren etc.)?

Ik kan vanaf nu ook mijn zending in de gaten houden, helaas heb ik nog datum waarop de laptop wordt afgeleverd. Hopelijk komt deze vanavond en staat daar dat de laptop morgen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm,... morgen meteen maar Vista 64 bit overeen gooien gezien er op die van mij een 32 bit versie is geinstalleerd. Jammer.... :/

Maargoed, ik zie al dat veel wachtende consumenten de XPS rond deze week kunnen verwachten!
Finaly at last but not least! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik heb net de 64 bit geinstaleerd , net tijdens het opstarten krijg ik een milleseconden een blauw scherm en valt die uit :s

oplossing aan het zoeken

iemand een idee of ervaring

betreft:
Vista Ultimate x64, werkt op men vaste pc

EDIT : 2de keer hergeinstaleerd en terug start die niet op
EDIT2 : uit armoede heb ik dan maar terug de 32 die geleverd was geinstaleerd

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2007 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 12:23
Ik snap er niets van, maar die van mij zou ook al bij UPS zijn. (04/09 voor de tweede keer besteld)
Dat gaat ineens wel heel erg snel. Nu heb ik dus 400,- euro voordeel voor een week langer wachten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

n1ck schreef op maandag 10 september 2007 @ 18:09:
[...]

In welke staat heb je de laptop ontvangen? Heb je ook last van de gebreken die veel op internet beschreven worden (cpu wine, wiebelen, gaten bij de scharnieren etc.)?

Ik kan vanaf nu ook mijn zending in de gaten houden, helaas heb ik nog datum waarop de laptop wordt afgeleverd. Hopelijk komt deze vanavond en staat daar dat de laptop morgen komt.
ik heb enkel de lichte cpu whine als ik op de accu werk, maar die hoor je echt enkel als je heeeel stilletjes aan het werk bent.

Mijn laptopje heeft gen slechte scharnieren of wat dan ook! die wiebel hebben mensen met een 9cell accu dan ook niet denk ik, omdat ie een beetje schuin staat! (lekker ergo trouwens, tikt lekker weg!)

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 19:08:
ja ik heb net de 64 bit geinstaleerd , net tijdens het opstarten krijg ik een milleseconden een blauw scherm en valt die uit :s

oplossing aan het zoeken

betreft:

Als UPS beetje op tijd is, ga ik morgen avond meteen proberen te installeren. Ik wil wel wat meer rendement uit mijn laptop halen. De hoogste Vista score van 5,9 zal ik niet halen denk ik, maar een 3 wil ik ook niet. 5.0 is acceptable. ;)

Ik laat jullie wel weten als het zover is. Ik zal meteen wat fotootjes klieken van dat geintje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

even ter info, gister avond de hele tijd zonder netstroom gewerkt.

Werkzaamheden waren: MSN,IE,Grabit - usenet actieve verbinding over WLAN,Video's kijken met Mplayer classic, youtube vids gekeken, mail.

En ik trok met mijn 9 Cell gewoon makkelijk 5 uur!! das gewoon neat!! ben benieuwd hoe snel dat terug gaat lopen qua slijtage.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamsebjorn
Wiiii! Mijn laptop is in Rotterdam. Hoeft dus nog maar een KM of 10 af te leggen tot ik 'm in huis heb. Hélaars ben ik niet thuis vandaag maar morgen zal ik 'm eindelijk in m'n handen hebben. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 19:08:

oplossing aan het zoeken

betreft:

Zie de BSOD FAQ in WOS. Dat het scherm maar heel even een BSOD laat zien kan je ook uitschakelen.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamsebjorn
Net mijn zus aan de telefoon gehad, mijn laptop is binnen. Ze heeft geen verstand van computers, dus ze durfde 'm niet aan te zetten, maar ik heb er in ieder geval een gratis fingerprint reader bij. Zover ze kon zien geen bol staand toetsenbord, geen lak problemen aan de achterkant en een heel dun scherm wat dus m'n WLED scherm moet voorstellen.

Wiiiii!! :D
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.