Mmm ik besteld eind juni, 13 juli in het systeem en 16 juli in preproductie met een edd van 9 augustus. Nu schijnt het wel zo te zijn dat alle afgeleverde systemen in Amerika zwart zijn.JaapWillem schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 20:36:
[...]
Niet echt hoop, meer een raar gevoel omdat er mensen zijn die eerder besteld hebben en nog steeds in preproductie staan.
Welke setup heb je genomen?
Lekker systeemVigor schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 21:40:
----
Overigens, het grappige is dat ie sinds vandaag in productie staat met de datum van 16-07 erbij, waarachter staat dat ie sindsdien al in productie is.....

[ Voor 6% gewijzigd door JaapWillem op 01-08-2007 22:35 ]
Ik las in het begin van het topic dat de prijs bij lancering lager is dan op dit moment. Om hoeveel euro gaat het hierbij? Ik ben natuurlijk niet van plan meer voor een systeem te betalen dan nodig is.
Dat kwam gewoon, omdat alles nog niet goed op de website stond
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik weet niet of het hier al bekend was maar het lijkt me dat het W-LED scherm goedkoper is geworden. meerprijs nu 59,50
Ah, okey. Dus die prijs is nooit gehandhaafd en er is voor dat bedrag dus niet uitgeleverd?CLB schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 23:25:
Dat kwam gewoon, omdat alles nog niet goed op de website stond
Klopt! Viel me ook al op vanmiddagPhilflow schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 23:41:
Ik weet niet of het hier al bekend was maar het lijkt me dat het W-LED scherm goedkoper is geworden. meerprijs nu 59,50
[ Voor 33% gewijzigd door Oyster op 01-08-2007 23:47 ]
Prijs is wel gewoon gehandhaafd, Scheelde zo'n 200 euro, upgrade naar led, bluetooth en videokaart waren gratis volgens mij.
Maar de basisprijs van de laptop is weer gestegen bij dezelfde configuratie! Op de som kost het gewoon ongeveer hetzelfde!Xander2000 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 23:46:
[...]
Ah, okey. Dus die prijs is nooit gehandhaafd en er is voor dat bedrag dus niet uitgeleverd?
[...]
Klopt! Viel me ook al op vanmiddag
Uhm, bestellingsupdate....
Mijn orderstatus geeft aan dat ie verzonden is en vandaag of morgen wordt afgeleverd!
Mijn orderstatus geeft aan dat ie verzonden is en vandaag of morgen wordt afgeleverd!
Gefeliciteerd, plaats je foto's enzo? Je bent de eerste in NederlandVigor schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 08:09:
Welke kleur heb jij besteld?Vigor schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 08:09:
Ik heb hem verdorie bijna twee weken eerder besteld dan jij, en de mijne staat nog steeds in pre-productie!
[ Voor 20% gewijzigd door PaT op 02-08-2007 09:59 ]
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Hier ook hoor, hij heeft een zwarte. Klopt precies met wat er in de wereld uitgeleverd wordt. Alleen maar zwarte covers.ppaddo schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 09:57:
[...]
Welke kleur heb jij besteld?
Ik heb hem verdorie bijna twee weken eerder besteld dan jij, en de mijne staat nog steeds in pre-productie!![]()
![]()
![]()
Volgens mij niet. De basis prijs is nog steeds 949,- incl. btw.JaapWillem schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 01:59:
[...]
Maar de basisprijs van de laptop is weer gestegen bij dezelfde configuratie! Op de som kost het gewoon ongeveer hetzelfde!
Verwijderd
Ik heb ook de zwarte en eerder besteld dan Vigor, maar toch staat 'ie in pre-productie
.
Heb je trouwens nog compensatie gekregen ppaddo?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2007 10:49 ]
Je hebt gelijk, maar bij de andere opties ben je voor een setup met een 1.8 processor, 2 gigh geheugen, en een 8400 grafische kaart nu meer kwijt.Philflow schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 10:35:
[...]
Volgens mij niet. De basis prijs is nog steeds 949,- incl. btw.
Nee, nog niet. Heeft misschien te maken met de al verkregen korting. Ik zou op de hoogte gehouden worden, maar dat stelt tot nu toe ook niet veel voor.. (lees, niets gehoord).-Daniël- schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 10:48:
Ik heb ook de zwarte en eerder besteld dan Vigor, maar toch staat 'ie in pre-productie.
We wachten rustig af. Als 21-8 ook niet gehaald wordt, is het tijd om ECHT boos te gaan worden richting Dell!
Ik sta op het punt een XPS 1330 te bestellen.
Config:
1,8 Ghz, W-LED black, 1GB, 120GB, 6 cells, Vista home premium.
Dit is de standaard prijs: 1.246,50. incl BTW, ex. verzendkosten
Korting:
Wat kunnen jullie mij aanraden om de laagste prijs te krijgen? Bellen/chatten/tactieken. alle tips welkom. Ik heb inmiddels een code toegepast van 5%.
Geheugen:
Hij staat nu op 2x512. Zal ik Dell vragen om 1x1024, en dan zelf er 1x1024 bij kopen?
Batterij:
Weet iemand het gewichtsverschil tussen 4 en 6 cells?
Wireless:
Intel® Wireless-N-minikaart van de volgende generatie - Europa [meerprijs € 5,95 of € 1/maand-1]
Klinkt interessant. is het dat ook?
Alvast bedankt.
Config:
1,8 Ghz, W-LED black, 1GB, 120GB, 6 cells, Vista home premium.
Korting:
Wat kunnen jullie mij aanraden om de laagste prijs te krijgen? Bellen/chatten/tactieken. alle tips welkom. Ik heb inmiddels een code toegepast van 5%.
Geheugen:
Hij staat nu op 2x512. Zal ik Dell vragen om 1x1024, en dan zelf er 1x1024 bij kopen?
Batterij:
Weet iemand het gewichtsverschil tussen 4 en 6 cells?
Wireless:
Intel® Wireless-N-minikaart van de volgende generatie - Europa [meerprijs € 5,95 of € 1/maand-1]
Klinkt interessant. is het dat ook?
Alvast bedankt.
[ Voor 21% gewijzigd door Philflow op 02-08-2007 15:11 ]
Bellen! En dan redelijk subtiel beginnen over dat je dan wel zit te twijfelen tussen deze of de Asus bladiebla en of hij/zij het niet wat aantrekkelijk kan maken...Philflow schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 14:58:
Ik sta op het punt een XPS 1330 te bestellen.
Korting:
Wat kunnen jullie mij aanraden om de laagste prijs te krijgen? Bellen/chatten/tactieken. alle tips welkom. Ik ga proberen om de verschillende codes in te voeren. Ik heb inmiddels een code toegepast van 5%.
Alvast bedankt.
Ok ga ik doen. Maakt het dan nog uit dat ik die 5% korting al heb ingevuld?ppaddo schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 15:11:
[...]
Bellen! En dan redelijk subtiel beginnen over dat je dan wel zit te twijfelen tussen deze of de Asus bladiebla en of hij/zij het niet wat aantrekkelijk kan maken...
Probeer 't gewoon...!?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ja was ik mee bezig. Ik kom graag goed voorbereid aan de start.
2 verschillende medewerkers gesproken, maar volgens mij hebben ze instructies om op de 1330 geen kortingen weg te geven op dit moment. Ook verzendkosten was niks mee te doen.
Of mijn babbel is niet vlot genoeg, kan natuurlijk ook
Iemand op de hoogte van het gewichtsverschil tussen de 4 en 6 cell? Lijkt me wel aantrekkelijk om echt die 1,8 kilo te halen. Edit: antwoord gevonden: ongeveer 136 gram.
PS. de medewerkster vertelde nog dat er geen enkele is uitgeleverd. levertijd 4 weken op dit moment. zij had de hare begin juli besteld.
[ Voor 16% gewijzigd door Philflow op 02-08-2007 16:13 ]
Ik heb nog wel korting gehad. Nadat de verkoper mij de offerte had gestuurd zou hij later terug bellen. Hierop heb ik geklaagd over de absurt hoge transportkosten van 75,- euro. En dat vind ik ook echt. Hierop gingen er nog eens 30,- euro vanaf.
Ik was al begonnen met 100,- euro korting omdat ik een nieuwe (zakelijke) klant was. Verder nog een jaar verzekering voor nop er bij en nog ergens 60,- euro korting (volgens verkoper, moet ik nog checken).
Dus al met al niet slecht.
b.t.w. gisteren besteld
Ik was al begonnen met 100,- euro korting omdat ik een nieuwe (zakelijke) klant was. Verder nog een jaar verzekering voor nop er bij en nog ergens 60,- euro korting (volgens verkoper, moet ik nog checken).
b.t.w. gisteren besteld
Had jij de bestelling helemaal door gegeven via de telefoon? Ik had namelijk gezegd dat ik een bestelling al klaar had gezet online. misschien niet zo slim/siemed schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 16:18:
Nadat de verkoper mij de offerte had gestuurd zou hij later terug bellen. Hierop heb ik geklaagd over de absurt hoge transportkosten van 75,- euro. En dat vind ik ook echt. Hierop gingen er nog eens 30,- euro vanaf.
130 euro korting op de xps1330? wat voor config had je?Ik was al begonnen met 100,- euro korting omdat ik een nieuwe (zakelijke) klant was. Verder nog een jaar verzekering voor nop er bij en nog ergens 60,- euro korting (volgens verkoper, moet ik nog checken).
Is er misschien voor zakelijke klanten meer mogelijk dan voor consumenten?
[ Voor 4% gewijzigd door Philflow op 02-08-2007 16:25 ]
Wat was dan je configuratie en hoeveel moest je er in totaal voor betalen?siemed schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 16:18:
Ik heb nog wel korting gehad. Nadat de verkoper mij de offerte had gestuurd zou hij later terug bellen. Hierop heb ik geklaagd over de absurt hoge transportkosten van 75,- euro. En dat vind ik ook echt. Hierop gingen er nog eens 30,- euro vanaf.
b.t.w. gisteren besteld
nu verscheen net deze mededeling: " Op dit moment is de levertijd van de XPS M1330 vijf weken bovenop de standaard levertijd. "
Waar verscheen deze mededeling? Ik sprak vorige week iemand van de dell chat en die zei dat ze al waren begonnen met levering.
De transporteur is UPS en ik heb ook een tracking nummer, misschien dat ie morgen of overmorgen er is.
De transporteur is UPS en ik heb ook een tracking nummer, misschien dat ie morgen of overmorgen er is.
[ Voor 102% gewijzigd door Vigor op 02-08-2007 19:03 ]
bovenaan het bestel formulier. de dame van dell die ik zojuist sprak had het weer over 2-3 weken.Vigor schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 18:53:
Waar verscheen deze mededeling?
Ok, op verzoek mijn config. Ik heb het als attachement, omdat ik de tekst uit het Word document niet kan kopieren. Ik heb inderdaad de configuratie met hem doorgelopen, wel had ik hem zelf al online aangemaakt.

Is dit een goeie deal?

Is dit een goeie deal?
Lijkt me wel, ik betaal 600 euro meer voor voor een T7500, 160gb 7200rpm, biometrische vingerafdrukonzin, blauwtand en een 9 cell.
Super deal volgens mij. Op de site komt die op 1.782,50 inc. BTW. Jij komt op 1606 inc. BTW.siemed schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 19:32:
Is dit een goeie deal?
Dat is dus iets meer dan 10% korting.
Volgens mij is dat dé manier om korting te krijgen: een offerte aanvragen via de telefoon.
Heb je trouwens wel gehoord dat de witte meer vertraging hebben opgelopen dan de zwarte?
[ Voor 39% gewijzigd door Philflow op 02-08-2007 19:43 ]
Ik schreef:
[Lijkt me wel, ik betaal 600 euro meer voor voor een T7500, 160gb 7200rpm, biometrische vingerafdrukonzin, blauwtand en een 9 cell.]
De 600 euro meer was overigens mijn incl btw prijs bovenop de excl. btw prijs van siemed zie ik nu...
[Lijkt me wel, ik betaal 600 euro meer voor voor een T7500, 160gb 7200rpm, biometrische vingerafdrukonzin, blauwtand en een 9 cell.]
De 600 euro meer was overigens mijn incl btw prijs bovenop de excl. btw prijs van siemed zie ik nu...
[ Voor 60% gewijzigd door Vigor op 02-08-2007 19:47 . Reden: ik was onduidelijk ]
Oh wacht even ... dus meer dan 10% korting + gratis verzenden. Ja dat is echt een hele goede deal.
Wel goed om te weten dat dit mogelijk is, bedankt Siemed.
[ Voor 23% gewijzigd door Philflow op 02-08-2007 19:48 ]
Deze meneer heeft er vandaag ook een gameplay video van FEAR bij geplaatst. Erg interessant ->
http://www.jrin.net/reviews/dell-xps-m1330
http://www.jrin.net/reviews/dell-xps-m1330
Verwijderd
Valt wel mee hoor, denk dat er nog meer korting te krijgen valt. Ik heb voor mijn (T5250, 2GB, 160GB 5400 rpm, BT, Intel N kaartje, 8400M, 6 cell) laptop uiteindelijk 985,- betaald. Als ik 'm nu zo zou configgen kom ik op € 1.455,09 uit.. Dat is wel iets meer dan 10% en dat is op een lager bedrag..Philflow schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 19:48:
Oh wacht even ... dus meer dan 10% korting + gratis verzenden. Ja dat is echt een hele goede deal.
En dat geef je niet eens door? Welke korting heb je inmiddels erbij gekregen dan?-Daniël- schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 08:38:
[...]
Valt wel mee hoor, denk dat er nog meer korting te krijgen valt. Ik heb voor mijn (T5250, 2GB, 160GB 5400 rpm, BT, Intel N kaartje, 8400M, 6 cell) laptop uiteindelijk 985,- betaald. Als ik 'm nu zo zou configgen kom ik op € 1.455,09 uit.. Dat is wel iets meer dan 10% en dat is op een lager bedrag..
Edit: Wie heeft er trouwens wit besteld? Hij staat niet meer op de website namelijk

[ Voor 8% gewijzigd door amokjeeh op 03-08-2007 09:57 ]
Als ik hem nu zo config kom ik op 1163,- incl. BTW.-Daniël- schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 08:38:
[...]
Valt wel mee hoor, denk dat er nog meer korting te krijgen valt. Ik heb voor mijn (T5250, 2GB, 160GB 5400 rpm, BT, Intel N kaartje, 8400M, 6 cell) laptop uiteindelijk 985,- betaald. Als ik 'm nu zo zou configgen kom ik op € 1.455,09 uit.. Dat is wel iets meer dan 10% en dat is op een lager bedrag..
Is nog steeds een mooie korting maar niet zo spectaculair als jij voor rekent.
[ Voor 23% gewijzigd door Philflow op 03-08-2007 10:13 ]
Huh... hij is inderdaad van de site verdwenen... Eergisteren nog een witte besteld ...amokjeeh schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 09:41:
[...]
En dat geef je niet eens door? Welke korting heb je inmiddels erbij gekregen dan?
Edit: Wie heeft er trouwens wit besteld? Hij staat niet meer op de website namelijk
Misschien heb ik wel de laatste
Of de levertijd van de witte is zo achterlijk lang dat ze hem maar van de site hebben gehaald.
Dat geluk heb ik vaker ja... We zullen zien.Philflow schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 11:14:
[...]
Of de levertijd van de witte is zo achterlijk lang dat ze hem maar van de site hebben gehaald.
Verwijderd
Ohja? Heb je met LED scherm geconfigureerd?Philflow schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 09:57:
[...]
Als ik hem nu zo config kom ik op 1163,- incl. BTW.
Is nog steeds een mooie korting maar niet zo spectaculair als jij voor rekent.
Bovendien is het me een RAADSEL hoe je 'm op 1163,- krijgt? Welke evalue code start je mee?!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2007 14:07 ]
Verwijderd
Heee... heb je inmiddels hem al gekregen, vandaag dan, morgen leveren ze ziet, alleen op werkdagen. Onderhand wordt ik er moedeloos van, voor de 100ste keer met Dell gebeld, er zijn problemen met schermen, processoren, HD en vakantieperioden in de fabriek??? wat dat er nu weer mee te maken heeft, maar goed, besteld in Juni, levertijd stond toen op 02-07-07, die werd 16-07-07, toen werd het 31-07-07, nu zelfs op 29-07-07, dus bereid je er maar op voor ( behalve jij Vigor ) dat alles nog langer gaat duren, ze leveren zelfs geen desktops meer... met schermen, hoe ze deze achterstand gaan inlopen?!!!!!???????Vigor schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 18:53:
Waar verscheen deze mededeling? Ik sprak vorige week iemand van de dell chat en die zei dat ze al waren begonnen met levering.
Verwijderd
\ik bedoel natuurlijk 29-8-07:):):)Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 15:21:
[...]
Heee... heb je inmiddels hem al gekregen, vandaag dan, morgen leveren ze ziet, alleen op werkdagen. Onderhand wordt ik er moedeloos van, voor de 100ste keer met Dell gebeld, er zijn problemen met schermen, processoren, HD en vakantieperioden in de fabriek??? wat dat er nu weer mee te maken heeft, maar goed, besteld in Juni, levertijd stond toen op 02-07-07, die werd 16-07-07, toen werd het 31-07-07, nu zelfs op 29-07-07, dus bereid je er maar op voor ( behalve jij Vigor ) dat alles nog langer gaat duren, ze leveren zelfs geen desktops meer... met schermen, hoe ze deze achterstand gaan inlopen?!!!!!???????
W-LED had ik niet geconfigureerd (had je ook niet gezegd-Daniël- schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 14:05:
[...]
Ohja? Heb je met LED scherm geconfigureerd?
Bovendien is het me een RAADSEL hoe je 'm op 1163,- krijgt? Welke evalue code start je mee?!
Geen e-value codes gebruikt en ook geen verzendkosten erbij geteld.
PS. de laagste prijs krijg je als je met de basis config van 949 start.
[ Voor 8% gewijzigd door Philflow op 03-08-2007 15:59 ]
Op UPS is nu ook een estimated delivery date verschenen. Ze krijgen blijkbaar eerst de aanvraag en pakbon. Hij is scheduled on time en het wordt 06-08-2007. Dus dat is maandag.... Trouwens, hij wordt verscheept uit Limerick, Ierland.
Dan maar aan de zuip dit weekend
Dan maar aan de zuip dit weekend
[ Voor 11% gewijzigd door Vigor op 03-08-2007 16:12 ]
[ Voor 79% gewijzigd door Thandor op 06-08-2007 16:46 ]
Vandaag eindelijk een besteld. Na het volgen van de vele tips hier heb ik volgende configuratie kunnen krijgen:

Opvallend was dat ik er vele dingen gewoon bij kreeg, ik vroeg bv welke draagtas het beste erbij zou passen, gaf ze me hem meteen kado, vroeg ik meer info over accidental damage support, meteen een jaar gratis erbij!
Lijkt me redelijk niet?

Opvallend was dat ik er vele dingen gewoon bij kreeg, ik vroeg bv welke draagtas het beste erbij zou passen, gaf ze me hem meteen kado, vroeg ik meer info over accidental damage support, meteen een jaar gratis erbij!
Lijkt me redelijk niet?
1533 incl. btw en exclusief verzendkosten?fluptjen schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:23:
Lijkt me redelijk niet?
PS. Is dell.nl zo slecht bereikbaar of ligt het aan mijn connectie?
[ Voor 16% gewijzigd door Philflow op 03-08-2007 17:40 ]
Inclusief btw én inclusief verzendkosten
Klopt, is vandaag ook 'n topicje over gestart!Philflow schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:34:
PS. Is dell.nl zo slecht bereikbaar of ligt het aan mijn connectie?
Waar? kan hem niet vinden.CLB schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:48:
[...]
Klopt, is vandaag ook 'n topicje over gestart!
Ik ook niet meerPhilflow schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:51:
Waar? kan hem niet vinden.
[ Voor 52% gewijzigd door een moderator op 06-08-2007 16:46 ]
Heb het even nagerekend. Je hebt zo'n 8% korting op de hardware + gratis verzenden + rugzak en verzekering. Prima deal dus.fluptjen schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:23:
Lijkt me redelijk niet?
Ik denk dat voor anderen 10% korting + gratis verzenden een mooi streef getal is.
Accesoires als rugzak, verzekering en printer zijn makkelijker om erbij te krijgen.
Wel grappig trouwens, eerst een laptop verkopen, geld aannemen, en dan gaan kijken of je het allemaal kunt produceren. Only Dell.
Verwijderd
Als ik ff tussen alle "hallelujah" reacties iets mag vragen? Ahm wat overweegt jullie om juist deze laptop te kopen i.p.v bijvoorbeeld een Toshiba of Sony? Is het de prijs of toch meer het " XPS staat nu eenmaal goed bekend als game-computer van Dell "
Wat de Dell 1330 aantrekkelijk maakt voor mij is een combinatie van design, laatste technologie (800FSB en W-LED), gewicht en een scherpe prijs na onderhandelen. (zeer goede reviews ook)
Toshiba valt voor mij af vanwege design.
Sony SZ-5 is mooi maar te duur ivg. met Dell.
Ik heb zelf trouwens de knoop niet doorgehakt, maar ik neig nu naar een sony TZ van 1,2 kilo. Gewoon omdat draagbaarheid zeer belangrijk is voor mij, belangrijker dan power. en tja wat er nu qua levertijden bij Dell gebeurt maakt de sony alleen maar aantrekkelijker. maandag bestellen, woensdag in huis.
Toshiba valt voor mij af vanwege design.
Sony SZ-5 is mooi maar te duur ivg. met Dell.
Ik heb zelf trouwens de knoop niet doorgehakt, maar ik neig nu naar een sony TZ van 1,2 kilo. Gewoon omdat draagbaarheid zeer belangrijk is voor mij, belangrijker dan power. en tja wat er nu qua levertijden bij Dell gebeurt maakt de sony alleen maar aantrekkelijker. maandag bestellen, woensdag in huis.
[ Voor 50% gewijzigd door Philflow op 04-08-2007 15:25 ]
FSB is geen 800 heh, zal gewoon op 667MHz draaienPhilflow schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 15:12:
Wat de Dell 1330 aantrekkelijk maakt voor mij
is een combinatie van design, laatste technologie (800FSB)
Waar staat die 800 MHz dan voor?
Intel® Core™2 Duo T7100 Processor (1,80 GHz, 800 MHz, 2 MB L2-cache)
Intel® Core™2 Duo T7100 Processor (1,80 GHz, 800 MHz, 2 MB L2-cache)
Voor de FBS
Verwarrend heh! Het nieuwe Santa Rosa Platform kan geen 800MHz geheugen aan
Hoe 't precies zit (met alle vaktermen) weet ik niet, maar je 800MHz RAM, draait op 667MHz
Verwarrend heh! Het nieuwe Santa Rosa Platform kan geen 800MHz geheugen aan
Hoe 't precies zit (met alle vaktermen) weet ik niet, maar je 800MHz RAM, draait op 667MHz
De CPU kan gewoon een andere frequentie draaien dan het geheugen hoor. Dus de FSB van de CPU is gewoon 800MHz. De frequentie van het geheugen is anders, maar dat heet ook geen FSB.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Dus ik had toch gelijk?fsfikke schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 17:40:
Dus de FSB van de CPU is gewoon 800MHz.
Uhm je FSB is wel 800MHz, maar die wordt niet volledig benut
Mijn Zepto Znote 6224W bevat volgens jou dus ook de nieuwste technologie,
maar hij kan 't toch echt niet gebruiken, dus wat je eraan hebt is voor mij 'n vraag
Bekijk anders deze berichten!
Link van fsfikke is beter
maar hij kan 't toch echt niet gebruiken, dus wat je eraan hebt is voor mij 'n vraag
Bekijk anders deze berichten!
Link van fsfikke is beter
[ Voor 29% gewijzigd door CLB op 04-08-2007 18:26 ]
Bedoel je dat er geen performance voordeel is van dat de FSB van de CPU 800 is?CLB schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 17:43:
Ik zal die zepto thread eens bekijken...
Klopt
Ik heb er dus 2 x 1GB PC6400 800MHz geheugen inzitten wat loopt op PC5300 667MHz snelheid
@ Hieronder: De N-standaard is ook 'n update die meekwam met Santa Rosa, dus heb ik bv. ook
@ Hieronder: De N-standaard is ook 'n update die meekwam met Santa Rosa, dus heb ik bv. ook
[ Voor 31% gewijzigd door CLB op 04-08-2007 17:57 ]
Nu begrijp ik ineens waarom ze in sommige artikelen zeggen dat de Santa Rosa update eigenlijk weinig voorstelt...
PS. in de 1330 kun je trouwens wel wireless N configureren. misschien dat dat nog wat voorstelt?
@CLB haha ik ben die thread aan het lezen maar wordt ik daar wijzer van.. er staan 30 tegenstrijdige berichten. wie heeft er gelijk?
PS. in de 1330 kun je trouwens wel wireless N configureren. misschien dat dat nog wat voorstelt?
@CLB haha ik ben die thread aan het lezen maar wordt ik daar wijzer van.. er staan 30 tegenstrijdige berichten. wie heeft er gelijk?
[ Voor 54% gewijzigd door Philflow op 04-08-2007 18:08 ]
GefeliciteerdCLB schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 17:50:
KloptIk heb er dus 2 x 1GB PC6400 800MHz geheugen inzitten wat loopt op PC5300 667MHz snelheid
Maar meer info over Santa Rosa kan je beter in dit topic vinden: Het intel santa rosa / centrino pro topic
Het is gewoon een nieuw platform, dus vernieuwde chipset, en wat andere nieuwe snufjes zoals dat het allemaal wat energiezuiniger zou moeten zijn e.d.
kan dat?DaMarcus schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:31:
Je wilt via HDMI en DVI een scherm aansluiten?
En ineens staat er dat ie sinds 4 augustus in préproductie is en ik van 9-8 naar naar 3-9 ben gegaan als EDD. Ik ben wel zo ontzettend klaar met Dell of er gaat korting vanaf of ik cancel hem maandag. De lol is er volledig van af.
Pff erg jammer zeg
We zitten nu al op de kleine 500 posts en ik had graag gezien dat de eerste XPS 1330's allang waren uitgeleverd... Nu moeten we nog minimaal 'n maand verder wil 't echt goed op gang komen

We zitten nu al op de kleine 500 posts en ik had graag gezien dat de eerste XPS 1330's allang waren uitgeleverd... Nu moeten we nog minimaal 'n maand verder wil 't echt goed op gang komen

Jup, kan makkelijk. HDMI en DVI zijn compatible. Je moet alleen ergens een HDMI > DVI kabeltje vandaan halen. Zijn op zich niet zo moeilijk te vinden denk ik. Ik werk zelf bij een Vicomputer winkel, wij hebben ze standaard liggen. Paradigit zal ze dan ook wel hebben.
[ Voor 24% gewijzigd door fsfikke op 05-08-2007 14:54 ]
Verwijderd
heb besteld met 2 gb ram.
zou het zin hebben om te verhogen naar 4 gb ram?
weinig games, wel foto en video. Systeem is besteld met 200 gb 7200hard drive en 2mhz processor
thx
ronald
weinig games, wel foto en video. Systeem is besteld met 200 gb 7200hard drive en 2mhz processor
thx
ronald
Mmmm dell aan de telefoon gehad. Geen enkele compensatie, mocht zelf bedenken of bleef wachten of hem cancelde.
Dell wordt arrogant dus, blijven uitstellen, geen contact met de betalende klant en als je er over klaagt stellen ze voor om de boel maar gewoon te cancellen
Dell wordt arrogant dus, blijven uitstellen, geen contact met de betalende klant en als je er over klaagt stellen ze voor om de boel maar gewoon te cancellen

Inderdaad ja. Ik denk dat ze heel veel orders hebben, en een even grote backlog. Vandaar dat het ze niet slecht uit zal komen als mensen gaan cancelen.amokjeeh schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 09:18:
Voor foto en video kan het zeker zin hebben, afhankelijk van wat jij precies doet. Met windows taakbeheer kun je precies zien hoeveel gehuegen je gebruikt, en of het dus zin heeft uit te breiden.Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 07:05:
heb besteld met 2 gb ram.
weinig games, wel foto en video.
Ik zou het altijd achteraaf zelf doen, is goedkoper dan het door Dell laten doen.
Vreselijk irritant dus dat er eigenlijk geen betaalbare alternatieven zijn qua specs, prijs en styling. Ja één van XXODD, maar daar heb ik ook niet zo'n trek in.Philflow schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 10:00:
[...]
Inderdaad ja. Ik denk dat ze heel veel orders hebben, en een even grote backlog. Vandaar dat het ze niet slecht uit zal komen als mensen gaan cancelen.
Ben bang dat ik me maar weer een maand ga irriteren en hopen dat ik hem voor kerst heb

Dus als ik het goed begrijp is er nog niemand in Nederland die er een heeft?
Er was toch iemand in deze thread waarvan ie al onderweg was?
Verwijderd
Dell verzekerd mij dat nog niemand hem uitgeleverd kan hebben gekregen!!!! Als dit echt wel zo is... laat het ons weten, kan ik ze weer aanpakken ahahah:)...Philflow schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 12:09:
Dus als ik het goed begrijp is er nog niemand in Nederland die er een heeft?
Trouwens, los van uitleveringsdata, wat horen jullie van dell wanneer deze uitgeleverd wordt, ik krijg de garantie dat hij er over ong 2 weken moet zijn...
Verwijderd
Levertijd niet binnen 30 dagen
In de algemene voorwaarden van Dell staat dat de levertijd bij benadering is. Bij een koop op afstand (waaronder de verkoop via internet ook valt) moet er volgens de wet echter binnen dertig dagen worden geleverd, of er moet – bijvoorbeeld in de orderbevestiging – een uitdrukkelijke levertijd worden vastgelegd. Een levertijd 'bij benadering' valt daar echter niet onder.
Wie het wachten moe is, kan de koop na de 30 dagen ontbinden. Doe dit door een brief te schrijven (het liefst aangetekend en met ontvangstbevestiging) waarin je constateert dat Dell tekort schiet in de nakoming van de verbintenis. Daarnaast kan ook de volgende zin worden opgenomen:
"Voor het geval u zich beroept op artikel 5 van uw algemene voorwaarden vernietig ik dat. Dit beding wordt volgens artikel 237 aanhef en onder e van boek 6 BW vermoed onredelijk bezwarend te zijn, omdat u mij blootstelt aan levertijden die onbepaald zijn."
In de algemene voorwaarden van Dell staat dat de levertijd bij benadering is. Bij een koop op afstand (waaronder de verkoop via internet ook valt) moet er volgens de wet echter binnen dertig dagen worden geleverd, of er moet – bijvoorbeeld in de orderbevestiging – een uitdrukkelijke levertijd worden vastgelegd. Een levertijd 'bij benadering' valt daar echter niet onder.
Wie het wachten moe is, kan de koop na de 30 dagen ontbinden. Doe dit door een brief te schrijven (het liefst aangetekend en met ontvangstbevestiging) waarin je constateert dat Dell tekort schiet in de nakoming van de verbintenis. Daarnaast kan ook de volgende zin worden opgenomen:
"Voor het geval u zich beroept op artikel 5 van uw algemene voorwaarden vernietig ik dat. Dit beding wordt volgens artikel 237 aanhef en onder e van boek 6 BW vermoed onredelijk bezwarend te zijn, omdat u mij blootstelt aan levertijden die onbepaald zijn."
En wanneer heb je besteld?Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 15:48:
[...]
Trouwens, los van uitleveringsdata, wat horen jullie van dell wanneer deze uitgeleverd wordt, ik krijg de garantie dat hij er over ong 2 weken moet zijn...
Verwijderd
29 Juni 2007, lang geleden alweer:)... erger nog, op diezelfee order nog een inspirion 1501 en een inspiron 6400, heb wel een mooi bedrag betaald, maar 1590 euro incl btw! voor de 1330 !!
Verwijderd
Wat betekend!! Dat ik geen een van de drie laptops heb!, er zijn ook problemen met de vostro, desktops, latitudes ga zo maar door...Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 16:07:
29 Juni 2007, lang geleden alweer:)... erger nog, op diezelfee order nog een inspirion 1501 en een inspiron 6400, heb wel een mooi bedrag betaald, maar 1590 euro incl btw! voor de 1330 !!
Superstunt: Betaal nu, en ontvang pas over 3 maanden.Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 16:07:
heb wel een mooi bedrag betaald, maar 1590 euro incl btw! voor de 1330 !!
Naja ach, als je de tijd hebt, is 't toch toppie!
gaat het niet sneller als we allemaal bij dell.com bestellen?
Verwijderd
Hallo allemaal,
Ik woon zelf in Hong Kong en ik heb de m1330 verleden week donderdag besteld (zaak). Ik ben heel erg benieuwd hoe lang ik moet wachten.
Ik heb trouwens volgende besteld.
T7300
2Gb (1gb gratis)
120gb HDD 5400rpm
non-WLED scherm met 2mp camera
rest is standaard.
Ik woon zelf in Hong Kong en ik heb de m1330 verleden week donderdag besteld (zaak). Ik ben heel erg benieuwd hoe lang ik moet wachten.
Ik heb trouwens volgende besteld.
T7300
2Gb (1gb gratis)
120gb HDD 5400rpm
non-WLED scherm met 2mp camera
rest is standaard.
Ik kom op notebook review forum wat negatieve user experiences tegen. o.a.:
"It's pretty poorly designed. Unit wobbles on flat surface (feet don't reach), black paint feels like a 90s laptop, not a state-of-the-art finish found on other notebooks, LED screen has leakage at the top, and I had "swollen" memory compartment cover that I had to pop back in myself.
Finally, the screen had dirty streaks. All in all, a dismal experience, especially when coming from an iPhone experience. Meanwhile, others have reported CPU whine, DVD loading problems and other miscellanous issues."
"It's pretty poorly designed. Unit wobbles on flat surface (feet don't reach), black paint feels like a 90s laptop, not a state-of-the-art finish found on other notebooks, LED screen has leakage at the top, and I had "swollen" memory compartment cover that I had to pop back in myself.
Finally, the screen had dirty streaks. All in all, a dismal experience, especially when coming from an iPhone experience. Meanwhile, others have reported CPU whine, DVD loading problems and other miscellanous issues."
Yes, kheb m eindelijk, als eerste in Nederland binnen. Ziet er super uit, gaat als de brandweer en het WLED beeldscherm is g**l 
Wat mij betreft was het het wachten waard, maar ja, ik heb dan ook niet zo lang gewacht (als jullie misschien nog moeten).
De levering had nog wel wat complicaties. UPS had een verkeerd tracking nummer geleverd en mijn vingerardrukonzinlezer zit er niet op, hoewel wel besteld....
Wat mij betreft was het het wachten waard, maar ja, ik heb dan ook niet zo lang gewacht (als jullie misschien nog moeten).
De levering had nog wel wat complicaties. UPS had een verkeerd tracking nummer geleverd en mijn vingerardrukonzinlezer zit er niet op, hoewel wel besteld....
Ehh... Pics?
Wanneer had jij besteld?Vigor schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 20:58:
Rond 12-7 meen ik. Hoewel ik een week eerder de offerte al had opgevraagd.
[ Voor 34% gewijzigd door Vigor op 06-08-2007 21:58 ]
Bijna alle leveringen in de wereld hebben wat complicaties en dell schijnt wel relaxed te zijn met ruilen. Ze bestellen een nieuwe en in de tussentijd kan je de "verkeerde" houden.Vigor schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 20:58:
Yes, kheb m eindelijk, als eerste in Nederland binnen. Ziet er super uit, gaat als de brandweer en het WLED beeldscherm is g**l
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel tof voor jou, maar dit vind ik dus echt een hele waardeloze actie van Dell!Vigor schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 21:56:
Rond 12-7 meen ik. Hoewel ik een week eerder de offerte al had opgevraagd.
Ik heb de mijne bijna 2 weken eerder besteld en ik moet nog 3 weken wachten voordat dat ding geleverd gaat worden, alleen omdat ik zo slim was een rode te bestellen...
Hopelijk ben ik over drie weken ook in zo'n hallelujah stemming als Vigor, maar voorlopig zal ik niets meer bij Dell bestellen...
Amenppaddo schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 22:12:
[...]
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel tof voor jou, maar dit vind ik dus echt een hele waardeloze actie van Dell!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb de mijne bijna 2 weken eerder besteld en ik moet nog 3 weken wachten voordat dat ding geleverd gaat worden, alleen omdat ik zo slim was een rode te bestellen...
Hopelijk ben ik over drie weken ook in zo'n hallelujah stemming als Vigor, maar voorlopig zal ik niets meer bij Dell bestellen...
Ja, meer dan voldoende. Het is een Core Duo processor he.j-w schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 22:40:
wat denken jullie, zou de 1.5GHz versie snel genoeg zijn voor het afspelen van HD-content?
Zie hier 3 foto's van de m1330 -> http://www.flickr.com/photos/ethr3r3al/
Verwijderd
Ziet er zeer gelikt uit Vigor. Ik ben blij voor je. ;-)
@Philflow: Wel grappig dat iemand een laptop met een iPhone vergelijkt.
@Philflow: Wel grappig dat iemand een laptop met een iPhone vergelijkt.
wauw mooie foto's!
zou je misschien ook wat fotos van zij/achterkant kunnen maken?
ben benieuwd of de rest nu ook gaat binnen komen...
zou je misschien ook wat fotos van zij/achterkant kunnen maken?
ben benieuwd of de rest nu ook gaat binnen komen...
Dit topic is gesloten.