[Ervaringen] Dell XPS 1330 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 16.484 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gehoord van mijn account manager dat eind deze week de onderdelen allemaal weer op voorraad zijn en dat ze vanaf dan alle orders van 27-6 en later in volgorde gaan op pikken..

Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-03 02:46
Ik ben inmiddels ook verliefd geworden O+
Maar ik vraag me af of ik hem beter NU bestel, of beter een paar weken wacht?
Wellicht zullen de kortingen van voorheen niet weerkeren en een aantal cruciale componenten (RAM en LCD paneel) schijnen de komende maanden duurder te worden.
Langs de andere kant heeft Dell duidelijk leverproblemen: misschien worden de prijzen nu wat hoog gehouden (ik denk dat het enige systeem is op de site zónder korting :p) om de vraag in te tomen. In dat geval zakken de prijzen misschien terug als de leverbaarheid weer normaal wordt...
Daar bovenop moet ik blijkbaar _sowieso_ een paar weken wachten als ik nu bestel :/

Mischien kan één van de dell aanhangers hier de prijsstrategie verduidelijken. En omdat ik graag ook een zinvol antwoord heb ( :D ) ook een poll

Poll: Dit prachtig stukje techniek koop ik:
nu
binnen paar weken
nooit
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=217597&layout=6&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 10:08:
Ik heb gehoord van mijn account manager dat eind deze week de onderdelen allemaal weer op voorraad zijn en dat ze vanaf dan alle orders van 27-6 en later in volgorde gaan op pikken..

Ben benieuwd.
dit is dan weer grappig dat ik weer wat anders hoor van mijn AC.
Volgens mij heeft ieder zijn of haar eigen verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg 50 euro korting aangeboden ten compensatie (op een bedrag van 1071 euro, dus bijna 5% korting), ik ga hier echter niet mee akkoord en wil of 100 euro of 2yr Complete Care (alleen kan ik deze niet vinden op de Dell site?) erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaapWillem
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-02-2023

JaapWillem

h0ning member

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 13:27:
[...]
dit is dan weer grappig dat ik weer wat anders hoor van mijn AC.
Volgens mij heeft ieder zijn of haar eigen verhaal.
Wat had jij dan gehoord? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ze het nieuwe systemen zijn eerst aan een klein groepje gingen voorzien om te kijken hoe het ging en vervolgens vanaf 17juli de rest in productie nemen.

Mijne is opnieuw ingeboekt. Mijn orderdatum is nu latergeworden en dus mijn leveringsdatum ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deniax
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 10:29
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 20:08:
[...]

Dat ze omdat het nieuwe systemen zijn eert een klein gropje gingen voorzien om te kijken hoe het ging
omg :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaapWillem

JaapWillem

h0ning member

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 20:08:
[...]

Omdat ze het nieuwe systemen zijn eerst aan een klein groepje gingen voorzien om te kijken hoe het ging en vervolgens vanaf 17juli de rest in productie nemen.

Mijne is opnieuw ingeboekt. Mijn orderdatum is nu latergeworden en dus mijn leveringsdatum ook.
Waaaaaaaaaaaaat? :D
hahaha, dit moet niet gekker gaan worden... vermaak is het wel in iedergeval... denken ze bij dell soms dat we achterlijk zijn? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamsebjorn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-07 18:30
Ik ga vandaag ook eens bellen met Dell. Vooralsnog staat mijn leverdatum op 31-7-2007... maar als het later geleverd gaat worden dan wil ik daar toch even over praten met Dell. :)

Edit: Net iemand van Dell aan de telefoon gehad. Hij bevestigde problemen met levering, maar het lijkt er alsnog op dat mijn laptop gewoon op of voor 31-7-2007 geleverd gaat worden. Mocht dit niet het geval zijn dan zou er nog telefonisch contact met me worden opgenomen.

Ik las net op Macrumors.com dat Apple problemen heeft met de levering van WLED schermen. Het is dus niet alleen Dell die leveringsproblemen heeft.

[ Voor 54% gewijzigd door Bamsebjorn op 19-07-2007 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu begin ik toch wel te twijfelen, vandaag mijn orderstatus nog's gecheckt:
Orderdatum: 28/06/2007
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 17/08/2007

(leverdatum al voor de 3e keer veranderd, eerst 6/7, dan 9/7, toen 24/7 en nu dus 17/8)
Denk dat ik zodadelijk ook nog's ga bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Besteldatum bij mij was 27/6, na veel overleg gaf Dell aan te kunnen leveren voor uiterlijk 23/7.
Uiteraard komen we nu in de buurt van die datum (19/7)en krijg ik weer een vertraging erbij.
Dell gaat waarschijnlijk uitleveren op 20/8, een kleine 2 maanden verder dus.......

Iemand een idee voor een ander leverbaar 13inch noodboekje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:23:
Besteldatum bij mij was 27/6, na veel overleg gaf Dell aan te kunnen leveren voor uiterlijk 23/7.
Uiteraard komen we nu in de buurt van die datum (19/7)en krijg ik weer een vertraging erbij.
Dell gaat waarschijnlijk uitleveren op 20/8, een kleine 2 maanden verder dus.......

Iemand een idee voor een ander leverbaar 13inch noodboekje!
Apple MacBook of Sony Vaio C serie zou je naar kunnen kijken...

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist contact gehad met Dell. Door leveringsproblemen van o.a. de schermen zijn notebooks moeilijk tot niet(!) leverbaar. De verwachte leverdatum zal hoogstwaarschijnlijk nog (veel) langer worden. Onze bestelling zal zeker 2-3 maanden duren. Annuleren die bestelling dus!!!
Ondertussen blijft Dell ons bestoken met fraaie aanbiedingen in notebookland, maar leveren....

"Dell is niet te koop in de winkel!" nu begrijp ik die zin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
of 1 inchje groter en dan naar de Zepto Znote 6224W kijken...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:10

FongWan

The Stormrider ...

ppaddo schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 12:47:
[...]

Apple MacBook of Sony Vaio C serie zou je naar kunnen kijken...
Nou dammit, dan maar kijken naar de Asus W7S of Asus S37S ... want ik moet hem uiterlijk de laatste week van augustus hebben ivm studie in het buitenland.

Ga begin september weg en ik wil wel ff alles in NL configgen. Wil dualboot draaien met WinXP en Vista en dat gaat me wel een dag kosten om alles te werkend te krijgen en te hebben zoals ik dat wil.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deniax
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 13:07:
Zojuist contact gehad met Dell. Door leveringsproblemen van o.a. de schermen zijn notebooks moeilijk tot niet(!) leverbaar. De verwachte leverdatum zal hoogstwaarschijnlijk nog (veel) langer worden. Onze bestelling zal zeker 2-3 maanden duren. Annuleren die bestelling dus!!!
Annuleren omdat een of andere account manager zegt dat het misschien langer gaat duren? Account managers bij Dell weten niet zoveel als je denkt en lopen vaak achter qua informatie. Dat is een van de redenen waarom ze zich elkaar zo vaak tegenspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Denk dat in [Ervaringen] Dell XPS 1330 - Deel 4 wel mensen zullen zijn die 'm hebben :9

@ Hieronder: Ja en jij moet er lekker op gaan reageren :X Staat toch 1x in small joh :X

[ Voor 32% gewijzigd door CLB op 19-07-2007 16:26 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 16:03:
Denk dat in [Ervaringen] Dell XPS 1330 - Deel 4 wel mensen zullen zijn die 'm hebben :9
Als je zo door post, wel ja :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Deniax schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 15:44:
[...]
Annuleren omdat een of andere account manager zegt dat het misschien langer gaat duren? Account managers bij Dell weten niet zoveel als je denkt en lopen vaak achter qua informatie. Dat is een van de redenen waarom ze zich elkaar zo vaak tegenspreken.
Wie er ook slecht is ingelicht. Het bedrijf Dell liegt de klanten dus gewoon voor. Dit was dus gelijk de eerste en laatste keer dat ik daar bestel. Of ik annuleer (zojuist is de levertijd drie weken verschoven naar 14-8) beslis ik nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deniax
D-e-n schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 17:03:
[...]

Wie er ook slecht is ingelicht. Het bedrijf Dell liegt de klanten dus gewoon voor. Dit was dus gelijk de eerste en laatste keer dat ik daar bestel. Of ik annuleer (zojuist is de levertijd drie weken verschoven naar 14-8) beslis ik nog.
Maar waarover liegen ze dan? De (leverings)voorwaarden zijn duidelijk dat zulke zaken kunnen voorkomen. En met deze voorwaarden ben je akkoord gegaan toen je de order plaatste.

Ik snap best dat mensen boos zijn, ik ben ook verre van blij en twijfel er aan of ik de order ga cancellen, maar we zijn zelf akkoord gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Deniax schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 17:10:
[...]
Maar waarover liegen ze dan? De (leverings)voorwaarden zijn duidelijk dat zulke zaken kunnen voorkomen. En met deze voorwaarden ben je akkoord gegaan toen je de order plaatste.

Ik snap best dat mensen boos zijn, ik ben ook verre van blij en twijfel er aan of ik de order ga cancellen, maar we zijn zelf akkoord gegaan :)
Ik heb letterlijk gevraagd of de problemen die er met de Inspirons zijn ook bij de pas uitgekomen Vostro's voorkomen. Aangezien het ook een bedrijfslaptop is zou je namelijk verwachten dat daar wel wat voor gereserveerd is. Staat namelijk nogal slordig als een nieuwe bedrijfslaptop niet geleverd kan worden.
Het antwoord was dat de levertijd voor de Vostro's gewoon 10 dagen was. Twee dagen later waren dat er ineens 20 meer. Da's gewoon liegen tegen je klant hoor. Ik weet niet welke ethiek er in de ICT heerst maar ik heb altijd geleerd dat je niet mag liegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deniax
D-e-n schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 17:37:[...]Aangezien het ook een bedrijfslaptop is zou je namelijk verwachten dat daar wel wat voor gereserveerd is. Staat namelijk nogal slordig als een nieuwe bedrijfslaptop niet geleverd kan worden.
Het antwoord was dat de levertijd voor de Vostro's gewoon 10 dagen was. Twee dagen later waren dat er ineens 20 meer. Da's gewoon liegen tegen je klant hoor. Ik weet niet welke ethiek er in de ICT heerst maar ik heb altijd geleerd dat je niet mag liegen
Bedrijfslaptop of niet, het betekent niet dat ze hem meteen op voorraad moeten hebben omdat het ook voor het bedrijf gebruikt kan worden. Voor zakelijke bleeding edge oplossingen kan je bij Dell, HP, Sun, etc vaak genoeg nog langer op wachten dan op normale consumenten producten.

En daarbij liegen, zoals ik al zei, je bent zelf akkoord gegaan met de voorwaarde toen je het bestelde. Daarin staat duidelijk dat ze de leverdatum kunnen verschuiven. Als je het daar niet mee eens was, moest je het niet bestellen. Maar ik kan nogmaals goed begrijpen dat je boos bent (al koop je daar niets voor ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
En daarbij liegen, zoals ik al zei, je bent zelf akkoord gegaan met de voorwaarde toen je het bestelde.
Ik vind dit zo flauw. Zoals ik al eerder ergens heb gezegd: de kleine lettertjes zijn altijd goed geregeld. Maar dan is het toch gewoon ***-service? Hoe goed het liegen ook juridisch is dichtgetimmerd, het blijft liegen. Tot twee keer toe zelfs want ik heb de vraag zowel via de chat als aan de verkoper gesteld
Volgens mij levert Dell gewoon goed spul maar de service staat op het niveau van een louche autoverkoper.

[ Voor 9% gewijzigd door D-e-n op 19-07-2007 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deniax
D-e-n schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 20:54:[...]Volgens mij levert Dell gewoon goed spul maar de service staat op het niveau van een louche autoverkoper.
Daar zijn we het iig over eens ;)
Helaas vind je zulke praktijken niet alleen bij Dell.

Anyway, terug naar de XPS 1330!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

CLB schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 13:08:

of 1 inchje groter en dan naar de Zepto Znote 6224W kijken...
CLB schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 16:03:
Zullen we hem tegen die tijd niet gewoon '[Ervaringen] Dell XPS 1330 vs Zepto - Deel 4' noemen ;)

Ik ben over een paar dagen weer terug in Nederland, en dan ga ik ze eens bellen. Heb me goed voorbereid op het gesprek, dus wat korting moet wel los te peuteren zijn (ik ga er bovendien ook 2 kopen dus dat helpt ook, misschien wel meer, maar dat hangt van m'n geluk af morgen in Vegas ;) :P )

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

en dan deze reclame onder dit topic 8)7

Dell Laptop Sale
Korting tot €100 & gratis bezorging t.w.v €89. Bestel uw Dell nu online
www.dell.nl

Op de een of andere manier vind ik dat toch niet helemaal gepast op dit moment! :+

[ Voor 4% gewijzigd door PaT op 20-07-2007 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldvg2
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-07 20:33
Hoi allemaal,

Het is en blijft sneu van Dell. Ik heb hier mee zitten lezen vanaf het begin. Ook ik heb meteen de eerste dag de M1330 besteld. Meest uitgebreide configuratie met 2.4 Ghz processor en 200 Gb 7200 tpm harddisk. Werd ik op 13 juli gebeld dat de 2.4 processor niet leverbaar is in de M1330. Hadden ze ook wel eerder over kunnen bellen, want die processor was op 4 juli al van de site af !

Nu zit ook ik te wachten op de notebook en ook bij mij werd gesteld dat de schermen het probleem waren. Ook vertelden ze nog dat de notebooks wel duurder zouden worden bij andere leveranciers vanwege de schaarste.

Ik ga wachten tot begin augustus, maar dan is de Toshiba X200 leverbaar en ga ik denk ik daarvoor (als die tenminste echt op voorraad staat). Die is natuurlijk wel groter (15,4") maar wel hoge resolutie en snelle videokaart. Zou wel erg jammer zijn, want ik had een leuke korting gekregen en daar is de meerprijs van de processor nog vanaf gegaan, dus ik zit nu op 1800 euro voor de duurste setup. Probleem is dat ik mijn notebook die ik nu nog heb verkocht heb en die ben ik eind deze maand kwijt. Ik moet dus wel iets. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamsebjorn
Nou ja, ik (en een hoop mensen met mij) heb(ben) geluk gehad dat in het begin de grafische kaart en het beeldscherm gratis upgrades waren. :p Voor het bedrag waar ik nu deze laptop voor heb kan ik de komende 3 maanden waarschijnlijk niets vergelijkbaars krijgen.

Mijn leverdatum staat nog steeds op 31 juli. Dan ben ik 3 weken op vakantie dus als de levering een week of 3 later is dan maakt dat voor mij nog geen fluit uit. Ik heb dus al besloten om gewoon lekker op mijn laptop te wachten want het is sowieso een prachtig ding. Het had leuk geweest om 'm voor mijn vakantie te krijgen, maar leveringsproblemen van derden kan Dell niets aan doen.

Ik vind alleen wel dat Dell wat meer informatie mag geven over uitgestelde leverdata. Als ze op de site adverteren met levering binnen 10 dagen (of zo) dan is het niet eerlijk om zonder enige uitleg de levering een maand later pas te laten plaats vinden.

De levering van mijn vorige laptop (Inspiron 5150) ging heel netjes op tijd en zo. Mijn broer heeft ook al 2 laptops daar besteld zonder problemen. Als echte Nederlander klaag ik uiteraard bij Dell, maar ik heb er niet zo'n enorm probleem mee verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
fsfikke schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 06:51:
Zullen we hem tegen die tijd niet gewoon '[Ervaringen] Dell XPS 1330 vs Zepto - Deel 4' noemen ;)Vegas ;) :P )
O neehoor, zijn geen concurrenten imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppaddo schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 09:54:
en dan deze reclame onder dit topic 8)7

Dell Laptop Sale
Korting tot €100 & gratis bezorging t.w.v €89. Bestel uw Dell nu online
www.dell.nl

Op de een of andere manier vind ik dat toch niet helemaal gepast op dit moment! :+
Die gelden niet op de XPS M1330 hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Voor iedereen die zo'n ding in bestelling heeft en nog een maand moet wachten: misschien een idee om naar deze MSI te kijken: MSI PR200 C2D T7300, 2GB, 160GB, 12", Vista Business
pricewatch: MSI Megabook PR200-012NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamsebjorn
Philflow schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 11:10:
Voor iedereen die zo'n ding in bestelling heeft en nog een maand moet wachten: misschien een idee om naar deze MSI te kijken: MSI PR200 C2D T7300, 2GB, 160GB, 12", Vista Business
Mooi ding, jammer van de videokaart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronaldvg2 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 09:56:

Ik ga wachten tot begin augustus, maar dan is de Toshiba X200 leverbaar en ga ik denk ik daarvoor (als die tenminste echt op voorraad staat). Die is natuurlijk wel groter (15,4") maar wel hoge resolutie en snelle videokaart.
De Toshiba X200 heeft een 17" scherm ;)

Toshiba Satellite X200 features the 17-inch display screen, 2.0GHz Intel Core 2 Duo T7300 processor, 1,440 x 900 resolution, 2GB RAM, 200GB hard drive, Nvidia GeForce 8700M GT graphics card with 256MB memory, DVD writer, 1.3MP shooter, fingerprint reader, Harmon Kardon speakers, Wi-Fi, Bluetooth, a numeric keypad, and powered by Windows Vista operating system.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:02

sphere

Debian abuser

Philflow schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 11:10:
Is wel een mooi ding, maar ik denk niet dat je hem voor 950 euro krijgt ;)

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldvg2
Bedankt voor de verbetering. 17" Klopt natuurlijk ! Ik heb zoveel notebooks bekeken dat ik er gewoon van in de war ben ;-)

Klopt overigens ook dat deze geen 950 euro kost, maar dat kost die ik besteld heb ook niet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldvg2
Ik had trouwens deze gezien. Moet 5 augustus op voorraad zijn volgens Toshiba.

Satellite X200-191 / Core2 Duo T7700(2.4 )/VPR/2GB/400GB(2x200GB)/17W/HD-DVD/nVid ia GeForce Go 8700M GT 512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dit topic gaat over 'n 13,3 inch Dell dus waarom er 'n 17 inch bakbeest wordt aangehaald ontgaat me volledig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

CLB schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 17:31:
Dit topic gaat over 'n 13,3 inch Dell dus waarom er 'n 17 inch bakbeest wordt aangehaald ontgaat me volledig...
Inderdaad! _/-\o_

Net weer een mailtje terug gehad van mijn AC van Dell. Ik word door hem op de hoogte gehouden over mijn levertijd...
Ben benieuwd wat dat betekent... iedere week een mailtje a la? "Meneer, nog 4 weken wachten maar dan is hij er echt hoor...."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit inmiddels op 75 euro / 89,25 euro incl. btw compensatie :*). Config dus nu: T5250, 2GB, 8400M, 160GB 5400rpm, 8400M, 6 cell voor 982,12 euro incl. btw. ETA is alleen 21/8.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2007 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hai,

Ik ben sterk aan het overwegen mij een XPS 1330 aan te schaffen. Nu weet ik niet welk scherm ik moet kiezen. Ik heb de laptop enkel nodig voor tekstverwerking en internet, geen gaming dus, mss soms wel een film kijken, heeft het dan zin om voor die LED optie te kiezen (rekening houdend met de 181.50€ meerkost)? Deze optie zou het scherm ook dunner maken, maar hoeveel dunner?

En laten jullie ook iets horen wanneer jullie bestelling daadwerkelijk geleverd wordt (kan mss de doorslag geven)?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2007 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwadronaut
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
led-scherm heeft behalve invloed op grootte en prijs ook invloed op de batterijduur (langer). Het schijnt aangenamer voor de ogen te zijn, het zwarter is zwarter maar ik heb het nog niet kunnen testen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de M1330 vorige week maandag ook besteld,
  • C2D T7100 1,8Ghz
  • CCFL Black scherm
  • 2Gb
  • 120Gb
  • Bluetooth kaartje
  • 6-cel
  • 1368,- inc. BTW & Verzendkosten
Volgens Dell word hij 21 augustus pas geleverd. 4 Weken wachten dus. Slechte service, 90 euro betalen om iets te laten bezorgen, en dan moet ik er een maand op wachten. Heb nog nooit eerder een Dell gekocht, maar zit er op een dell ook veel van die voor geinstalleerde troep zoals op Packard Bell's wel zitten? Verstandig om meteen een clean install te doen?

@Manu333: Op de Dell site staat het volgende: Hoogte: 2,21 cm - 3,38 cm. Ik weet alleen niet of hier ook rekening gehouden is met de 9cell accu die uitsteekt.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2007 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 15:26:
en dan moet ik er een maand op wachten.
je moet er geen maand op wachten, je mag er een maand op wachten als je dat wil.
je mag hem namelijk ook gewoon cancelen ;)

Ik zelf zou nog eens goed rondkijken of je geen betere deal kunt regelen, dan kun je altijd nog terugvallen op Dell.

[ Voor 17% gewijzigd door Philflow op 21-07-2007 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Nou, onze vermoedens worden maar weer eens bevestigd... :(

Linkje naar Engadget
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 15:26:
Ik heb de M1330 vorige week maandag ook besteld,
  • C2D T7100 1,8Ghz
  • CCFL Black scherm
  • 2Gb
  • 120Gb
  • Bluetooth kaartje
  • 6-cel
  • 1368,- inc. BTW & Verzendkosten
WTF? Ze zijn echt waanzinnig veel duurder geworden. Ik heb dit systeem, maar dan voor nog geen € 1200,-!!

[ Voor 55% gewijzigd door PaT op 23-07-2007 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een biatches, is kijken of ik de boel nog kan stoppen. De mail functie van Dell is er ook mee gekapt.

Onze excuses, op dit moment is ons mailsysteem niet beschikbaar waardoor uw mail niet is verzonden. Probeert u het later nog eens. :X

Edit: Maar wat voor notebook moet ik dan?

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2007 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamsebjorn
ppaddo schreef op maandag 23 juli 2007 @ 07:58:

WTF? Ze zijn echt waanzinnig veel duurder geworden. Ik heb dit systeem, maar dan voor nog geen € 1200,-!!
Ja, mijn systeem is ook van 1228 naar 1479 gegaan. Mijn videokaart, LED-scherm, draadloos netwerk en bluetooth upgrades waren gratis om de een of andere reden. Een dag later schoten de prijzen omhoog. Is dus gewoon veel geluk voor vroege bestellers. Dit is ook de reden dat ik mijn levering niet cancel vanwege de late levering: Goedkoper krijg ik (nog) nergens een vergelijkbare laptop.

Mijn leverdatum staat trouwens nog altijd op 31/7/2007 dus ik geloof dat ik heel veel geluk heb.

[ Voor 8% gewijzigd door Bamsebjorn op 23-07-2007 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf 10 minuten geleden zie ik bij mijn order status het volgende:

Wij hebben uw bestelling gevonden, maar kunnen helaas geen status meedelen. Neem contact op met de klantenservice van Dell.

Lekker dan. Net alsof ik die klantenservice al niet vaak genoeg heb gebeld? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 18:36:
Vanaf 10 minuten geleden zie ik bij mijn order status het volgende:

Wij hebben uw bestelling gevonden, maar kunnen helaas geen status meedelen. Neem contact op met de klantenservice van Dell.

Lekker dan. Net alsof ik die klantenservice al niet vaak genoeg heb gebeld? :P
Hier (nog) niets gewijzigd, nog steeds 21-8....

Dit wordt tot midden/eind augustus volgens mij een heel bijzonder topic met alleen maar mededelingen of de EDD nog steeds niet veranderd is... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voila, ik heb -met veel spijt in het hart :'( - de pijp aan Maarten gegeven en mijn twee orders van 27/6 geannuleerd toen de laatste als EDD 28/8 kreeg.

Het vertrouwen is volledig zoek:
Tussen de eerste (zo'n 2 weken geleden) en laatste contacten (gisteren) met Customer Service zijn de meldingen veranderd van, "er wordt niet meer gewacht op onderdelen", via "we weten het niet" naar "het laatste onderdeel wordt verwacht 28/7".

Nog sterker, 1 vd orders is via VISA betaald wat normaal gezien betekent dat het bedrag pas aangerekend wordt van zodra de laptop de produktie verlaat en geshipped wordt. Op de vraag waarom er dan reeds vorige week vrijdag (20/7) geld vd rekening is gegaan kreeg ik het antwoord dat dit niet kon en dat men het moest nakijken.

Voor de nog wachtenden onder jullie, sterkte en succes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_stickie
Blijkbaar is het niet enkel voor dit toestel dat er leveringsproblemen zijn. De op 20/06 bestelde inspirion 1521 zal ook pas geleverd worden op 21/08, weliswaar kom je dat bij dat model pas te weten als je hem al lang besteld en betaald hebt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaapWillem

JaapWillem

h0ning member

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 11:33:
Wat een biatches, is kijken of ik de boel nog kan stoppen. De mail functie van Dell is er ook mee gekapt.

Onze excuses, op dit moment is ons mailsysteem niet beschikbaar waardoor uw mail niet is verzonden. Probeert u het later nog eens. :X

Edit: Maar wat voor notebook moet ik dan?
Je bent toch akkoord gegaan met het bedrag wat je moest betalen? Heb je geen vergelijkend onderzoek gedaan waaruit bleek dat je het beste voor die dell kon kiezen?
Ook ik betaal meer dan de vroegere bestellers, maar in principe heb ik mijn systeem voor een prima prijs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja duh, dat snap ik ook harry.
Maar dat dat zo lang duurt, daar heb ik geen zin in en dat ik voor die onzin 90 euro betaal en daar een maand op moet wachten vind ik niet kunnen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2007 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamsebjorn
Oké... zojuist is dan eindelijk mijn orderdatum veranderd... naar 6-9-2007!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaapWillem

JaapWillem

h0ning member

Bamsebjorn schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 08:42:
Oké... zojuist is dan eindelijk mijn orderdatum veranderd... naar 6-9-2007!! :(
Hier ook... toch maar eventjes gaan bellen vandaag dan... Dit vind ik ook wel heel erg laat, zeker omdat het zo laat nog gewijzigd is. Van mij mogen ze nu best de processor vervangen voor een snellere oid voor het langer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamsebjorn
Ik laat het er ook niet bij zitten. Een levertijd van 10 weken moet wel goed worden gecompenseerd, anders koop ik wel ergens anders een laptop.

Edit: Gah! De levering van het WLED scherm heeft 15 dagen vertraging, MiniPCI LAN/Bluetooth 5 dagen vertraging, dan nog 10 dagen productie tijd... komt de levertijd dus blijkbaar op 6 september.

Ze boden nog wel aan om een normaal scherm te leveren ipv. een WLED scherm, dan heb ik de laptop eerder. Maar het WLED scherm is juist een van de punten waarvoor ik deze laptop heb uitgekozen.

Ik ga op zoek naar een vergelijkbare laptop; 13inch, 1.5ghz (of meer), GeForce 8400 (of een goede GF7), 2GB geheugen, 160 GB harddisk, WLAN, Bluetooth. Ik ben alleen bang dat ik die niet kan vinden voor dit geld.

[ Voor 68% gewijzigd door Bamsebjorn op 26-07-2007 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_stickie
Als ze zouden kunnen zouden ze waarschijnlijk wel leveren. Dus met zijn allen gaan blaten dat het te lang duurt, heeft weinig zin.
Ik stel voor dat iedereen die vindt dat het te lang duurt, zijn bestelling annuleert, dan heb ik mijn toestel(len) sneller :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Bamsebjorn schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 08:57:
Edit: Gah! De levering van het WLED scherm heeft 15 dagen vertraging, MiniPCI LAN/Bluetooth 5 dagen vertraging, dan nog 10 dagen productie tijd... komt de levertijd dus blijkbaar op 6 september.
Woehoe!! Laat ik die twee nu net niet gekozen hebben! Bluetooth heb ik (denk ik) niet nodig, desnoods los ik dat wel op met een dongle ofzo. En dat scherm, ach, zo'n wereld van verschil zal het toch niet zijn?

Zou het dan echt zo zijn dat de mijne op 21 augustus afgeleverd gaat worden?

[ Voor 0% gewijzigd door PaT op 26-07-2007 11:33 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamsebjorn
Dikke kans ppaddo. De vertraging van het niet-WLED scherm is korter, zo werd mij verteld.

Een WLED scherm heeft als voordelen:
- Dunner;
- Helderder;
- Minder stroomverbruik;

Nadeel is dat een WLED scherm met een 0,3 MP camera komt ipv 2,0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:09
Mmm ik ben nog steeds in pre-productie fase met inmiddels een edd van 9-8. Het begint vervelend te worden als ik het zo lees. Natuurlijk heb ik een WLED scherm en een bluetooth ingebouwd :/

Wat zijn eigenlijk alternatieven? Om nou op Apple vanwege design over te stappen vind ik ook wat overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamsebjorn
WLED en GeForce 8400 waren voor mij gratis dus dat is sowieso 200 euro voorsprong op alle andere laptops. Ik kan trouwens (bijna) nergens een 12/13 inch laptop vinden met echte grafische kaart; bijna alles heeft intel integrated.
Voor mij zijn er (hélaars) geen alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_stickie
Een medewerker van Dell belde me net om me vriendelijk duidelijk te maken dat de leveringsvertraging geldt voor àlle Dell laptops, en niet afahankelijk is van andere componenten dan het scherm (de glasplaten zouden "wereldwijd" te kort zijn).
Wat betreft het verschil in leveringstermijn tussen WLED en CCFL schermen zou miniem zijn, en zelfs van dag tot dag verschillen. Momenteel komen er immers dagelijks vaste hoeveelheden componenten binnen, die buitengaan volgens het principe first-come-first-serve. De estimated delivery date zal dus ook nog zeker wijzigen, afhankelijk van de toename en/of afname van de schermen die hen geleverd worden.
Enige oplossing die men kan (of wil) bieden is vooralsnog order annuleren... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
the_stickie schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:09:
Een medewerker van Dell belde me net om me vriendelijk duidelijk te maken dat de leveringsvertraging geldt voor àlle Dell laptops, en niet afahankelijk is van andere componenten dan het scherm (de glasplaten zouden "wereldwijd" te kort zijn).
Gaat dat dan alleen om die Truelife glasplaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

the_stickie schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:09:
Lijkt me sterk want een vriend van mij kreeg z'n 6400 gewoon in 10 dagen geleverd. (nu een week geleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn xps staat nog op 21-8.
Met standaard scherm en bluetooth, maar ik ga hem annuleren. Als ik hem later als nog wil bestellen doe ik het dan wel. Dus er is weer een plaatsje vrij :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:10

FongWan

The Stormrider ...

hehe sorry voor de spam maar alternieven die ik gevonden heb:

Asus W7S
Asus S37S

13 inch, 8400Go, C2D, etc ...

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_stickie
Philflow schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:23:
[...]

Lijkt me sterk want een vriend van mij kreeg z'n 6400 gewoon in 10 dagen geleverd. (nu een week geleden)
de situatie kan inmiddels veranderd zijn natuurlijk ;)
Het was allleszins haar antwoord op de vraag of er dan laptops zijn die wél normaal geleverd kunnen worden. Ik heb zowel een m1330 als een 1521 besteld (afzonderlijke bestellingen) Ze worden resp pas 22 en 21 augustus geleverd, vandaar mijn vraag natuurlijk :)

edit: had die vriend van je een truelife scherm?

[ Voor 4% gewijzigd door the_stickie op 26-07-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij hadden ze hem verwijderd omdat ik op de offerte had staan: Futuristic order flag SKU.
Hadden jullie dit er ook op staan? Want ik snap de reden niet waarom ze dan die hele order annuleren. Kreeg vandaag een nieuwe orderbevestiging die zogenaamd pas op 08-09-2007 klaar was ipv 09-08-2007 zoals eerst..Als ik hem iig niet voor 09-08 heb ga ik hem annuleren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

the_stickie schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 13:33:
[...]
edit: had die vriend van je een truelife scherm?
nee. gewoon scherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamsebjorn
Die gewone schermen hebben niet zo'n speciale glasplaat, vandaar dat er bij die vriend van jou geen leveringsproblemen zijn Philflow. :)

Zie hier: http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-reflective_screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Bamsebjorn schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 10:00:
Die gewone schermen hebben niet zo'n speciale glasplaat, vandaar dat er bij die vriend van jou geen leveringsproblemen zijn Philflow.
begreep ik al lang. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Weet iemand hoe het zit met gewichtsverschillen tussen de modellen?

Ik begrijp dat het W-Led scherm het lichtste is.

Is de 1,8 kilo voor een model met W-LED en 4 cells, neem ik aan.

Wat weegt een 1330 met normaal scherm en 4 cells accu dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vigor
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-05-2024
Jaaaa, de eerste worden inmiddels geleverd! ->

http://www.reviewpub.net/2007/07/dell-xps-m1330-.html

Nu maar hopen dat de verwachte leverdatum van 16-8 blijft staan.... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
Vigor schreef op zondag 29 juli 2007 @ 19:51:

Tsja dat is er één, op notebookreview.com zijn er pas drie uitgeleverd. En honderden die nog wachten en dat is maar één forum. Ik wacht 9 augustus nog af, maar zie bij veel mensen al september staan voor uitlevering. Voor mij een 13,3 macbook denk ik.

Inmiddels kom ik wel weer een hoopvol bericht tegen op de direct2dell weblog (www.direct2dell.com)

Alex Gruzen, Sr. VP—Consumer Product Group

I know that many of you have been waiting for an update on the status of the XPS M1330 notebook, and I wanted to take a few minutes to share where we are. While we have begun shipping on a limited basis, we expect to begin large-scale production and to ship systems in all regions beginning this week.

As Lionel mentioned in a previous update, there are some components like the LED display that may add time to an estimated ship date.

Dell provides estimated ship dates using many factors, including the time it takes to ramp production on a new product in our factories worldwide. We use that time to rigorously test our global sales, manufacturing and quality processes and to deal with issues that inevitably come up when we start to build new products in large quantities in our factories. What do I mean by issues? Things like part shortages, technical glitches, simple cosmetic issues, and other unanticipated issues that can arise when you start mass production.

One of the simplest and most reliable ways to monitor the progress of your order is by checking My Order Status on Dell.com.

For existing orders, our teams are doing everything they can to meet the estimated ship dates you were quoted at the time your order was placed. We will contact customers on a case by case basis if their particular orders will experience further delay.

Moving forward, Lionel will use the blog to provide updates on several things related to the XPS M1330. He'll continue to work with members of my team to understand the latest developments and will share them here.

Before signing off, I wanted to thank all of our XPS M1330 customers for your business. In the meantime, we appreciate your patience.

[ Voor 63% gewijzigd door amokjeeh op 29-07-2007 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vigor
Natuurlijk is er al genoeg gesproken over wat medewerkers van Dell zeggen, maar eergisteren is mij nog verzekerd dat mijn leverdatum gewoon gehaald zou worden... Hope so, anders een Macbook pro voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Als ik een 1330 als consument wil bestellen moet ik dan vooruit betalen? of zijn er andere mogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Laatst online: 09:16
Als niet bedrijf zijnde kan je alleen per vooruitbetaling: Bankoverschijving (ideal) en Credit card.

Credit Card is het handigste, dan kan je als je de bestelling annuleerd het bedrag makkelijk terugvorderen.

Ik heb mijn xpx1330 eind Juni bestelt, en midden Juli geannuleerd wegens de leverings problemen,
maar onderhand ben ik al zo'n 2 bijna 3 weken verder en heb ik het geld nog steeds niet teruggestoort gekregen |:( .

Ben al 3x bij de helpdesk afgewimpelt, "Ja we nemen morgen contact met u op inzake uw case".
(uiteraard mij nooit terugbellen)
en
"De persoon die u zaak behandeld is denk ik op vakantie, we wachten het een paar dagen af,"(Ja serieus, dit kreeg ik te horen 8)7 ". Het gaat om een terugstorting van me geld, sinds wanneer is daar me eigen "handler" voor nodig |:(

Nooit meer Dell :( :|

[ Voor 13% gewijzigd door CrashOverDrive op 29-07-2007 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
Je kan ook voor een klein bedrag aan administratiekosten over een half jaar of een jaar betalen. Goede regeling, want dan komt de laptop ongeveer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrashOverDrive schreef op zondag 29 juli 2007 @ 20:34:
.....
Ik heb mijn xpx1330 eind Juni bestelt, en midden Juli geannuleerd wegens de leverings problemen,
maar onderhand ben ik al zo'n 2 bijna 3 weken verder en heb ik het geld nog steeds niet teruggestoort gekregen |:( .
.....
dat word nog wat, heb donderdag mijn xps geannuleerd, als ik dinsdag nog niks heb bel ik wel even. De meeste internet overboekingen duren een aantal dagen.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2007 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adw
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-08 12:03

Adw

Volgens mij zou je t binnen uiterlijk 30 dagen teruggestort moeten krijgen. Volgens de dell voorwaarden.
Hoe betalen wij terug?
Dell verwerkt de terugbetaling op dezelfde manier als de betalingswijze die u heeft gekozen bij het bestellen van het product. In alle gevallen betaalt Dell terug/zet Dell terugbetaling in gang binnen een termijn van 30 kalenderdagen na ontvangst van (i) uw annulering, (ii) de betaling, en (iii) het (geretourneerde) product.

[ Voor 21% gewijzigd door Adw op 29-07-2007 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaapWillem

JaapWillem

h0ning member

Vigor schreef op zondag 29 juli 2007 @ 19:51:

Bij mij is m'n leverdatum ook al naar september gegaan, ze zullen vast op ordernummer werken, dus reken er maar niet te veel op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

For existing orders, our teams are doing everything they can to meet the estimated ship dates you were quoted at the time your order was placed. We will contact customers on a case by case basis if their particular orders will experience further delay.
Tuurlijk, geloof je het zelf? Ik werd 5 dagen (met weekend ertussen) voordat mijn EDD van 20 juli naar 21 augustus schoof gewoon nog "voorgelogen" dat het systeem op tijd geleverd zou worden. Als ik vervolgens niet zelf met D(h)ell gebeld had, had ik nog steeds niets geweten! (behalve het standaard mailtje).

Ik was er altijd van overtuigd dat Dell goede service gaf, maar in dit geval begint me dat toch behoorlijk vies tegen te vallen. Ik ben benieuwd of ik over drie weken mijn laptopje krijg...

PS
Wie weet er allemaal zijn klant/ordernummer uit zijn hoofd?! Ik heb ondertussen al zo vaak gekeken dat ik er nog net niet van droom!

[ Voor 8% gewijzigd door PaT op 30-07-2007 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaapWillem

JaapWillem

h0ning member

ppaddo schreef op maandag 30 juli 2007 @ 07:50:
[...]
Wie weet er allemaal zijn klant/ordernummer uit zijn hoofd?! Ik heb ondertussen al zo vaak gekeken dat ik er nog net niet van droom!
Ik heb er een sneltab van gemaakt bij firefox ;) vaker er op klikken heeft helaas geen effect op de status van mijn order :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi allen

ik sta op het punt mijn xps 1330 aan te schaffen, maar nu ik jullie miserie zie met de leveringen... ik wil hem zeker hebben tegen september... zouden jullie me afraden nog te bestellen? na wat navraag bij dell zegt men dat de leveringstermijn op 4 weken terugvalt. zou dit geloofwaardig zijn?
Trouwens zit er één of andere regelmaat in die kortingen en prijswijzingen? Dat verandert blijkbaar enorm snel... is er een periode wnr ik hem het beste aanschaf?

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 18:53:
zouden jullie me afraden nog te bestellen?
Je kunt het gewoon proberen, betaal met creditcard, dan schijnt het makkelijk te zijn je geld terug te krijgen als je canceled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vigor
Ik zou m lekker kopen en geduld hebben... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrashOverDrive schreef op zondag 29 juli 2007 @ 20:34:
Heb mijn geld net terug gekregen, donderdag geannuleerd, dinsdag geld terug ( 5 dagen, 3 werkdagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
  • Laatst online: 11-09 16:40
Philflow schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 18:57:
[...]

Je kunt het gewoon proberen, betaal met creditcard, dan schijnt het makkelijk te zijn je geld terug te krijgen als je canceled.
Hoe kan je hem annuleren? Ik heb namelijk een week of 3 geleden mijn laptop samengesteld en besteld voor een bedrag van €1800,- met mijn creditcard. Nu zie ik dat dezelfde configuratie +/- €150,- goedkoper is! Dit is zelfs inclusief verzendkosten...

Ik las in de algemene voorwaarden van Dell dat het bedrag pas van de creditcard afgeschreven wordt zodra de laptop verzendklaar is. Zou Dell dan de huidige prijs hanteren, oftewel €150,- van mijn prijs af halen of zouden ze gewoon €1800,- afschijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Nadat je hem besteld hebt, kan je uiteraard geen korting meer kunnen krijgen. Het enige wat je nu kan (om hem dus 150 euro goedkoper te krijgen) is de bestelling annuleren. En dan daarna opnieuw een bestelling plaatsen.
Staat je bestelling nog op "preproductie"? Dan kan je zeker weten de bestelling annuleren. Geef als reden op: de lange levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
  • Laatst online: 11-09 16:40
silmaril8 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 11:23:
Nadat je hem besteld hebt, kan je uiteraard geen korting meer kunnen krijgen. Het enige wat je nu kan (om hem dus 150 euro goedkoper te krijgen) is de bestelling annuleren. En dan daarna opnieuw een bestelling plaatsen.
Staat je bestelling nog op "preproductie"? Dan kan je zeker weten de bestelling annuleren. Geef als reden op: de lange levertijd.
Mijn status is nog steeds pre-productie, dus annuleer ik hem zo. €150,- vind ik toch wel erg veel geld en het zou zonde zijn om dat te laten liggen. Dat annuleren, kan je dat online doen of moet je daarvoor naar Dell bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Je moet Dell bellen daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of je kan een mail sturen, dat heb ik gedaan. En dat werkte ook ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Hoe zit het met het led scherm? Is het een nuttige update op de 1330? Kwa gewicht en dikte van de notebook maakt het mij niets uit. Enkel om beeldkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
Xander2000 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 11:44:
Hoe zit het met het led scherm? Is het een nuttige update op de 1330? Kwa gewicht en dikte van de notebook maakt het mij niets uit. Enkel om beeldkwaliteit.
Tsja het is helderder en zuiniger, maar de echt nuttige dingen zijn natuurlijk wel het verschil in gewicht en dikte.

Kan de foto even niet vinden, maar de dikte scheelt echt vergeleken met een normaal scherm.

Iemand trouwens al in production in plaats van pre-production?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_stickie
Ik vind het bijzonder straf dat ze promo's durven doen op produkten die niet eens leverbaar zijn :/
Bovendien maken ze de wachtende klanten daar helemaal niet gelukkiger mee! Ik, en met mij waarschijnlijk vele anderen, voel me eigenlijk ronduit bedrogen.

edit: nog steeds pre-production hier

[ Voor 7% gewijzigd door the_stickie op 01-08-2007 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

amokjeeh schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 12:10:
[...]
Tsja het is helderder en zuiniger, maar de echt nuttige dingen zijn natuurlijk wel het verschil in gewicht en dikte.
Dat valt te bezien. Het gewicht gaat om zo'n 140 gram als ik het me goed herinner. Ook zuinigheid verwacht ik dat wel meevalt.

"All XPS M1330 LCD Hi-Definition panels are 13.3 inch WideSscreen (1280x800) Displays with TrueLife. The LED display starts at 3.97lbs and is 0.87 inches thick compared to the standard display which starts at 4.28lbs. and is 0.97 inches thick."

Echt interessant is de 300 nits, waardoor je er beter buiten mee kunt werken dan met het 220 nits scherm. Met de reflectie gaat dat lastig worden. Je hebt dan maximale helderheid nodig om het te kunnen lezen.

[ Voor 22% gewijzigd door Philflow op 01-08-2007 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
Philflow schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 13:11:
[...]

Dat valt te bezien. Het gewicht gaat om zo'n 140 gram als ik het me goed herinner. Ook zuinigheid verwacht ik dat wel meevalt.

"All XPS M1330 LCD Hi-Definition panels are 13.3 inch WideSscreen (1280x800) Displays with TrueLife. The LED display starts at 3.97lbs and is 0.87 inches thick compared to the standard display which starts at 4.28lbs. and is 0.97 inches thick."

Echt interessant is de 300 nits, waardoor je er beter buiten mee kunt werken dan met het 220 nits scherm. Met de reflectie gaat dat lastig worden. Je hebt dan maximale helderheid nodig om het te kunnen lezen.
Interessant verhaald, dank voor de aanvulling.
Hierbij nog de foto's van het verschil in scherm, voor mij een duidelijke bevestiging dat ik goed gekozen heb met de led variant.

Afbeeldingslocatie: http://i10.tinypic.com/4tk2t5x.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vigor
Wow, vandaag in productie gegaan!!!!

Leverdatum staat op 16-8 en had m besteld op 11-7...

Geeft dat jullie hoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:23
Ik heb ook net besteld. Volgens de medewerker van Dell kan ik hem eind deze maand hebben. We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaapWillem

JaapWillem

h0ning member

Vigor schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 16:39:
Wow, vandaag in productie gegaan!!!!

Leverdatum staat op 16-8 en had m besteld op 11-7...

Geeft dat jullie hoop?
Niet echt hoop, meer een raar gevoel omdat er mensen zijn die eerder besteld hebben en nog steeds in preproductie staan.
Welke setup heb je genomen?

[ Voor 24% gewijzigd door JaapWillem op 01-08-2007 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vigor
Core2duo 7500
WLED scherm
Geforce 8400
2gb intern
160gb 7200 toeren schijf
bluetooth
biometrische vingerafdruklezer
tuxedo zwarte kleur

Overigens, het grappige is dat ie sinds vandaag in productie staat met de datum van 16-07 erbij, waarachter staat dat ie sindsdien al in productie is..... 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door Vigor op 01-08-2007 21:43 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.