[Ervaringen] Dell XPS 1330 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 16.481 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:31:
ach 0,3 is meer dan zat imho --> VGA kwaliteit oftewel 640x480, is nog wel redelijk vind ik zelf...
Ik bedoelde uiteraard dat 0,3 MP webcam een fout is van Dell, de WLED wordt standaard geleverd met een 3,0 MP webcam on board.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deniax
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 10:29
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 16:32:
[...]de WLED wordt standaard geleverd met een 3,0 MP webcam on board.
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met zijn ingebouwde 2 megapixel* camera en ruisonderdrukkende microfoon kunt u met de XPS M1330 overal ter wereld rechtstreeks in verbinding staan met vrienden, familie en collega's. Videoconferenties, chatsessies of blogs: de XPS M1330-notebook is uw toegangspoort naar de wereld.

* Bij een upgrade naar een WLED-scherm, wordt een 0,3 megapixel camera meegeleverd
http://www1.euro.dell.com...c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deniax
Eh ja, maar daar staat toch 0.3MP ipv 3.0MP? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, ik bevestigde dan ook dat het 0.3MP is. Wat mij logisch lijkt, want het scherm is een stuk dunner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]FongWan schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 12:45:
[...]

Ik zit ook nog wel te twijfelen over de Asus F8, de specs daarvan zijn echt _/-\o_
:9~ Maar daar is zo weinig over te vinden op inet, alleen op notebookforum is er meer info. Ben nu op werk dus kan niet te veel en lang posten :P Maar ga wel een topic voor de Asus F8 maken als ik meer officiele info kan vinden. Dus maak je maar niet druk over de Asus topics hier :D

Dus op dit moment is de short list van mij:

Asus F8
Dell XPS 1330

@amokjeeh

ik heb al een pic gezien van de F8 en ik moet zeggen, dat ziet er een ferm machine uit.
Heb jij al meer informatie gevonden? Want ik ben nog steeds opzoek, is ie eigelijk al uit?

Heb je al een topic gemaakt over deze laptop?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2007 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben in overweging om of de 1330 of de 1710 aan te schaffen. Wil hem ook gebruiken om hd films te kijken op m'n lcd-scherm.
Maar waar het nu om gaat is het audio... Ik kan daar niet zoveel over vinden. Volgens mij is de 1330 2.0 en de 1710 wel meerkanaals maar met 'n speciaal snoertje op de 7polige svideo uitgang?
Weet iemand hier meer over en of er andere geluidskaarten mogelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 22:09:
ik ben in overweging om of de 1330 of de 1710 aan te schaffen. Wil hem ook gebruiken om hd films te kijken op m'n lcd-scherm.
Maar waar het nu om gaat is het audio... Ik kan daar niet zoveel over vinden. Volgens mij is de 1330 2.0 en de 1710 wel meerkanaals maar met 'n speciaal snoertje op de 7polige svideo uitgang?
Weet iemand hier meer over en of er andere geluidskaarten mogelijk zijn?
Ik heb op dit moment een Inspiron 9400, alleen kan ik je niets zeggen over het geluidsuitgang, deze heb ik nog niet echt gebruikt (gewoon hoofdtelefoon alleen, denk dat jij op digitale aansluiting doelt). Op de M1330 zit wel HDMI, wat beeld én geluid doorgeeft, en aangezien je HD content wil afspelen lijkt me dat je 'm wil aansluiten op je LCD TV. Er zal vast wel ergens een splitter te koop zijn die het geluid afsplitst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Bron; Account Manager Dell, hij heeft het tweemaal toe nagevraagd bij Dell, daarbij staat op mijn orderbevestiging 3.0 Webcam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De camera is gewoon 0.3 megapixel, staat ook op Dell.com (en er is geen ruimte voor een 2 megapixel camera door de dikte van het scherm - dus helemaal niet voor een 3 megapixel, die ik ook nog nergens ben tegengekomen).

Afbeeldingslocatie: http://img2.freeimagehosting.net/uploads/0781f40074.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2007 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamsebjorn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-07 18:30
Er stond op de orderbevestiging inderdaad 0,3 mp, maar ik las elders op de site (bij technische specificaties) dat je "met een WLED scherm een upgrade krijgt naar 3mp ipv 2mp". Nu hebben ze dat natuurlijk heel sneaky veranderd...

Maar dan nog, ik ga geen feauteaux maken met die camera, en dan is 640x480 mijns inziens zat voor Skype o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bamsebjorn schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 08:41:
Er stond op de orderbevestiging inderdaad 0,3 mp, maar ik las elders op de site (bij technische specificaties) dat je "met een WLED scherm een upgrade krijgt naar 3mp ipv 2mp". Nu hebben ze dat natuurlijk heel sneaky veranderd...

Maar dan nog, ik ga geen feauteaux maken met die camera, en dan is 640x480 mijns inziens zat voor Skype o.i.d.
Staat inderdaad ook op mijn order/paklijst, zie ik nu pas :o. Maar wat je zegt, foto's maken doe ik wel met m'n dSLR, 0.3 megapixel is voldoende (volgens de videoreview zelfs heel goed voor een 0.3mp) om af en toe is te gebruiken als webcam ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 14:50
hmm, kan aan mij liggen, maar ik vind het echt een lelijk ding :/

die remote controller is wel érg cool.

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamsebjorn
Over smaak valt niet te twisten...

Ik ben ook erg benieuwd naar de afstandbediening, hopelijk kan je die ook in Media Center gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deniax
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 08:10:[...]Mijn Bron; Account Manager Dell, hij heeft het tweemaal toe nagevraagd bij Dell, daarbij staat op mijn orderbevestiging 3.0 Webcam :)
Ach, hoe vaak mijn accountmanager er naast heeft gezeten als we apparatuur bestellen ;) Ze praten allemaal langs elkaar heen daar, hoe hoog je ook in de "foodchain" zit. Producten in de premier site die andere specificaties hebben dan die de normale pagina, etc
Hij zei overigens dat er een fout bij Dell zat en je geen 3.0MP cam krijgt wanneer je een LED scherm krijgt. Maar hoeveel waarde ik daar aan hecht...

Het is even afwachten tot de eerste levering er is, dan weten we het zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en nu zijn de white LED schermen ineens weer € 178,50
vind dit een beetje overdreven voor een ander scherm.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PPPfffff duurt weer lekker lang bij Dell................. :( :X 8)7 |:(

U bevindt zich hier: Dell Nederland > Startpagina Ondersteuning

EMEA Order Status

In preproductie sinds 4-7-2007 Fase:2. In preproductie

1. Bestelling wordt verwerkt
2. In preproductie maandag, juli 02, 2007
3. In productie
4. Levering wordt voorbereid
5. Verzonden

De productie van uw bestelling is in voorbereiding.

Voor antwoorden op veelgestelde vragen klikt u hier

Meer details

Uw Order Informatie
Dell Klantnummer: __________
Dell Order nummer: _________

Meer Informatie
Orderdatum: 29-6-2007
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 16-7-2007

In preproductie sinds 2-7-2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:09
Ach in Amerika worden er een paar half augustus afgeleverd, de rest vanaf laatste week augustus. Valt hier dus wel mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap het probleem ook niet echt? Productie duurt een dagje, verzenden binnen 2-3 dagen, dus is nog op koers om de ETA te halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamsebjorn
Je hebt geluk. Mijn orderdatum is 28-6-2007, hij is in pre-productie genomen op 6 juli en de geschatte leverdatum is 31 juli. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 11:37:
Orderdatum: 29-6-2007
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 16-7-2007

In preproductie sinds 2-7-2007
Hier hetzelfde verhaal, preproductie sinds 6 juli, besteld op 2 juli en verwachtte leverdatum 20 juli!

Wilde net vragen of de laptop bij jullie ook in de "pre-productiefase" bleef hangen... ja dus!

Blijkbaar klopt dat verhaal van die beeldschermen (slechte levering) dus toch...

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bamsebjorn schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 12:26:
Je hebt geluk. Mijn orderdatum is 28-6-2007, hij is in pre-productie genomen op 6 juli en de geschatte leverdatum is 31 juli. :'(
Mmm..Ik ben benieuwd wie er spoedig de eerste mooie screenshots zal plaatsen;

Twee zaken die mij ( nog ) niet duidelijk zijn, en excuus als ik het niet goed weet te verwoorden, maar kan iemand mij uitleggen wat precies de functionaliteit is van...

- MediaDirect-oplossing met Instant Office van Dell ?? Hoe moet ik dit zien?
- Een optisch schijfstation met laadsleuf? Hoe moet ik dit zien?

_/-\o_ thanks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppaddo schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 12:45:
[...]

Hier hetzelfde verhaal, preproductie sinds 6 juli, besteld op 2 juli en verwachtte leverdatum 20 juli!

Wilde net vragen of de laptop bij jullie ook in de "pre-productiefase" bleef hangen... ja dus!

Blijkbaar klopt dat verhaal van die beeldschermen (slechte levering) dus toch...
Klopt! Dit is mij nu ook een paar maal verteld, er is iets met de levering van de zogenaamde glas schermen, dus dit geld ook op het leveren van andere systemen, de vraag is natuurlijk hoeveel er binnen zullen komen en of ze de productie achterstand kunnen leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 12:48:
[...]

Mmm..Ik ben benieuwd wie er spoedig de eerste mooie screenshots zal plaatsen;

Twee zaken die mij ( nog ) niet duidelijk zijn, en excuus als ik het niet goed weet te verwoorden, maar kan iemand mij uitleggen wat precies de functionaliteit is van...

- MediaDirect-oplossing met Instant Office van Dell ?? Hoe moet ik dit zien?
- Een optisch schijfstation met laadsleuf? Hoe moet ik dit zien?

_/-\o_ thanks...
1e weet ik niet, optisch schijfstation met laadsleuf betekent dat je er gewoon dvdtjes in kan stoppen net als je autoradio. Geen hele tray die naar buiten komt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amokjeeh schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 12:51:
[...]

1e weet ik niet, optisch schijfstation met laadsleuf betekent dat je er gewoon dvdtjes in kan stoppen net als je autoradio. Geen hele tray die naar buiten komt dus.
Maar is er ook zoiets als een extra geheugen wat je erbij kan voegen, aan de onder kant? Kan het helemaal mis hebben!! Kan ook samenhangen met iets anders wat ik bedoel..mm lekker vaag he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamsebjorn
Aan de onderkant zitten de gebruikelijk klepjes voor miniPCI en RAM geheugen kaartjes. Aan de voorkant zit een 8-in-1 geheugenkaartlezer, en de optische laadsleuf is er voor optisch lees-/schrijfbare schijfjes zoals CD's en DVD's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bamsebjorn schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 13:12:
Aan de onderkant zitten de gebruikelijk klepjes voor miniPCI en RAM geheugen kaartjes. Aan de voorkant zit een 8-in-1 geheugenkaartlezer, en de optische laadsleuf is er voor optisch lees-/schrijfbare schijfjes zoals CD's en DVD's.
Thanks, dit begreep ik al :)... ik heb het al teruggevonden ****(32GB SSD drive available)*** dit bedoelde ik eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is bij jullie ook de pre-productiedatum veranderd?! Besteld op 02/07 met CC, zelfde dag op pre-productie, maar sinds afgelopen vrijdag staat opeens bij pre-productie op 06/07?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamsebjorn
Ja, bij mij ook. Pre-productie was eerst 04/07, is nu 06/07 geworden. Maar de leverdatum blijft op 31/07 staan...

[ Voor 24% gewijzigd door Bamsebjorn op 10-07-2007 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, bij mij ook (is 20/07 gebleven), gelukkig :).

Heel vreemd trouwens, Europa krijgt de M1330 sneller dan Amerika..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2007 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:10

FongWan

The Stormrider ...

Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 22:01:
ik heb al een pic gezien van de F8 en ik moet zeggen, dat ziet er een ferm machine uit.
Heb jij al meer informatie gevonden? Want ik ben nog steeds opzoek, is ie eigelijk al uit?

Heb je al een topic gemaakt over deze laptop?
Nope heb nog geen topic gemaakt vooralsnog, maar ga wel alvast wat code herschrijven zodat de info die er is alvast erin staat. Waneer ik het model echt op de Asus website zie (maakt niet uit welke regio) dan plaats ik hem wel hier. Zal deze week ook wel ff verder zoeken naar meer info maar als je nog andere links hebt behalve notebookforum dan kan je die naar me mailen naar mijn e-mail adres in mijn profiel.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaapWillem
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-02-2023

JaapWillem

h0ning member

Bamsebjorn schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 15:20:
Ja, bij mij ook. Pre-productie was eerst 04/07, is nu 06/07 geworden. Maar de leverdatum blijft op 31/07 staan...
Hier ook, dacht dat ik me het verbeelde :+ Ook mijn leverdatum is gelijk gebleven. Eigenlijk precies hetzelfde als bij jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperminator
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Kreeg zonet een mail dat mijn leverdatum van 16 juli naar 7 augustes is verplaats.

Vet balen :(

Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sperminator schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:25:
Kreeg zonet een mail dat mijn leverdatum van 16 juli naar 7 augustes is verplaats.

Ik krijg inderdaad zojuist te horen dat alle leveringen van de m1330 tot zeker na week 1 augustus zijn uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sperminator schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:25:

Kun jij die mail in dit forum plakken :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Hier nog steeds geen mail o.i.d. Terwijl ik gisteren wel naar Dell gemaild heb met een vraag van die strekking. ben benieuwd of alle M1330 uitgesteld worden... Niet lullig bedoeld, maar dat hoop ik niet!

Nope ff gecheckt. verwachtte leverdatum staat nog steeds op 20 juli... O-)

@sperminator. Heb je een standaard config (1 van de drie zoals op de site van Dell) of heb je zaken aangepast?

[ Voor 32% gewijzigd door PaT op 11-07-2007 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:33:
[...]

Ik krijg inderdaad zojuist te horen dat alle leveringen van de m1330 tot zeker na week 1 augustus zijn uitgesteld.
Maar even mezelf quoten, ik weet het nu zeker... de m1330...gaat nog wel even duren, sterker nog ze hebben nog orders liggen van Juni van de inspirion, m1210 etc.. wereldwijd probleem met levering van glasplaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Iemand enig idee tot hoe lang deze vertragingen volgens Dell zullen blijven? Ik ben misschien van plan om deze in Augustus te gaan bestellen, maar wel aangepast overigens, maar dan wil ik hem wel binnen 2 weken in huis hebben. Het zou dan gaan om eind Augustus bestellen en begin september binnen, is dat redelijk denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaapWillem

JaapWillem

h0ning member

De eerste scammers op marktplaats beginnen ook al :?
http://www.marktplaats.nl...en.html%23photo%3Fimg%3D1

Weet iemand toevallig ook waar die glas onderdeeltjes nou precies voor dienen?

[ Voor 16% gewijzigd door JaapWillem op 11-07-2007 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

JaapWillem schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 21:46:
De eerste scammers op marktplaats beginnen ook al :?
http://www.marktplaats.nl...en.html%23photo%3Fimg%3D1

Weet iemand toevallig ook waar die glas onderdeeltjes nou precies voor dienen?
Toch knap dat ie daar al te "koop" is en dan ook nog eens zwaar onder de marktwaarde! Deze conig kost bij Dell 1200 euro en dan zal die persoon hem van de hand doen voor 700.... TUURLIJK!

En sinds wanneer is de M1330 ook in het zilver te krijgen? Heb ik wat gemist!? :+

Wat bedoel je met glas onderdeeltjes? De glasplaat van het scherm ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adw
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-08 12:03

Adw

ppaddo schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 22:35:
[...]

En sinds wanneer is de M1330 ook in het zilver te krijgen? Heb ik wat gemist!? :+
die foto's komen van deze site [klik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaapWillem

JaapWillem

h0ning member

[...]

Toch knap dat ie daar al te "koop" is en dan ook nog eens zwaar onder de marktwaarde! Deze conig kost bij Dell 1200 euro en dan zal die persoon hem van de hand doen voor 700.... TUURLIJK!

Inmiddels is de advertentie ook al verwijderd. :9

Met de glas onderdeeltjes bedoel ik de glasplaatjes waar over gesproken wordt. De reden waarom de laptop vertraging zou hebben zou zijn door problemen met de levering daarvan. Maar ik vraag me dus af welk onderdeel er in een laptop nou van glas gemaakt zou worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwadronaut
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Ik dacht fijn, een nieuw, niet te duur, mooi goed uitegruste 13 incher. Nou haalt dell.nl hem (tijdelijk?) weg, of althans de mogelijkheid om hem te bestellen.

De problemen met dit model blijken dus aan te slepen. Als het inderdaad om toeleveringsproblemen gaat kan dit eenvoudig worden verklaard uiteraard, eerst enkel nog maar de lcd met ledjes dan helemaal geen keuze meer. Duidelijk dus een schermprobleem.

Moet ik me nou gelukkig prijzen dat de eerste hoop "problemen" heeft in de hoop dat, wanneer hij terug beschikbaar komt, ik eventueel een volwassener product kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

kwadronaut schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 00:32:
Ik dacht fijn, een nieuw, niet te duur, mooi goed uitegruste 13 incher. Nou haalt dell.nl hem (tijdelijk?) weg, of althans de mogelijkheid om hem te bestellen.
Hoezo? Ik kan hem nog gewoon bestellen. Ze zijn inmiddels wel wat eerlijker geworden: "Let op: er is twee weken extra levertijd op de XPS M1330". Maar volgens mij zou vier weken nog eerlijker zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Philflow op 12-07-2007 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Inderdaad, de zogenaamde glasplaat zijn de dunne schermen/spiegels geplaatst voor de tft, waardoor je een treulife screen krijgt zolas Dell dit noemt. Dit probleem van leveren ligt niet alleen bij Dell, dit is wereldwijd bij alle leveranciers van Laptops, van wat ik eruit begrijp duurt dit nog wel even voordat dat dit is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

@degene die de melding voor de vertraging hebben gehad

Is die wijziging ook al aangegeven in jullie statusoverzicht? Die staat bij mij nog steeds heel geruststellend op 20 juli...

Het zou echt heel ernstig balen zijn als ze later geleverd gaan worden. Ik vind het toch ook wel vreemd, De MacBooks en de Vaio C serie zijn toch ook nog goed leverbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppaddo schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 11:24:

Is die wijziging ook al aangegeven in jullie statusoverzicht? Die staat bij mij nog steeds heel geruststellend op 20 juli...

Het zou echt heel ernstig balen zijn als ze later geleverd gaan worden. Ik vind het toch ook wel vreemd, De MacBooks en de Vaio C serie zijn toch ook nog goed leverbaar?
Ik heb van Dell vernomen dat hij wel degelijk later geleverd kan worden dan de uiterlijke datum, de achterstand is enorm! Ik ben eigenonernemer en al mijn systemen zijn van Dell. Mijn AM ken ik al lange tijd en is reeel en direct naar mij toe, we moeten echt geduld hebben.... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste in-depth review staat online op NBR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-09 18:07
heeft iemand ook info over welke tassen passen bij de m1330 en welke niet? en misschien ook afbeeldingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
Goede aankoop dus, maar jezus wat is Dell weer slecht aan het communiceren naar de klant :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oddish2211 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 12:18:
heeft iemand ook info over welke tassen passen bij de m1330 en welke niet? en misschien ook afbeeldingen?
Je kunt kijken naar tassen/sleeves waar ook een 13,3" Macbook in past :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
  • Laatst online: 11-09 18:44
ppaddo schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 11:24:

Bij mij ook nog steeds:
Orderdatum: 27-6-2007
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 23-7-2007
Alleen heb ik er zeer weinig vertrouwen in dat deze datum gehaald geworden....
We zullen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-09 18:07
-Daniël- schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 12:28:
[heeft iemand ook info over welke tassen passen bij de m1330 en welke niet? en misschien ook afbeeldingen?]

Je kunt kijken naar tassen/sleeves waar ook een 13,3" Macbook in past :).
ik bedoek de tassen die je ook bij dell meteen kunt bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Heeft er al iemand benchmarks gevonden van Dell XPS 1330 vs. MSI PR200 met gelijkwaardige specs? lijkt me interessant. Zoals ik het nu zie is de MSI goedkoper, kleiner, lichter en krijg je standaard 2 jaar garantie.
PS.dit geldt alleen als je geen dedicated videokaart nodig hebt, zoals ik.

[ Voor 17% gewijzigd door Philflow op 12-07-2007 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Jammer dat ze geen nieuwe pics hebben toegevoegd in de review :/

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Mailtje gehad van mijn AC bij Dell...
Voor zover ik kan zien staat de levering op 20-07 gepland. Er is dus geen sprake van leveringen in augustus. Wat natuurlijk wel kan is dat iemand een systeem heeft besteld met een onderdeel waar een lange levertijd op zit, helaas kunnen we daar niks aan doen en is dat het “risico” van het bouwen op maat.
Dit naar aanleiding van mijn vraag of de levering later zal plaatsvinden. Mijn AC kan dus of erg goed liegen (ga ik vooralsnog niet van uit, daar heb ik geen reden toe) of ik heb stinkende mazzel en krijg volgende week een mooie laptop! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
Die van mij komt eind van de maand en het zit hem inderdaad in glas. Led schijnt weer beter leverbaar te zijn dan een normaal display.

Eerst maar is op vakantie, we zien het wel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppaddo schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:48:
Mailtje gehad van mijn AC bij Dell...

[...]

Dit naar aanleiding van mijn vraag of de levering later zal plaatsvinden. Mijn AC kan dus of erg goed liegen (ga ik vooralsnog niet van uit, daar heb ik geen reden toe) of ik heb stinkende mazzel en krijg volgende week een mooie laptop! :+
Net gebeld, heb precies hetzelfde gehoord. Als ik op 20 juli m'n laptop nog niet heb kunnen we gaan praten over compensatie, althans Dell :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaapWillem

JaapWillem

h0ning member

-Daniël- schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:26:
[...]

Net gebeld, heb precies hetzelfde gehoord. Als ik op 20 juli m'n laptop nog niet heb kunnen we gaan praten over compensatie, althans Dell :).
Ik ben heel benieuwd of je m op tijd krijgt. Kijkend naar de berichten hierboven zal het tegenvallen... Naja, voor wat extra compensatie is het wachten natuurlijk niet verschrikkelijk ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
owners manual nu beschikbaar voor download:

http://support.euro.dell..../xpsM1330/en/om/index.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 08:18:
[...]

Inderdaad, de zogenaamde glasplaat zijn de dunne schermen/spiegels geplaatst voor de tft, waardoor je een treulife screen krijgt zolas Dell dit noemt. Dit probleem van leveren ligt niet alleen bij Dell, dit is wereldwijd bij alle leveranciers van Laptops, van wat ik eruit begrijp duurt dit nog wel even voordat dat dit is opgelost.
Bij de Vostrolijn spreekt men ook van Truelife maar naar wat ik begreep zijn dat matte schermen of niet? En dan vraag ik me af of die vertraging dan ook voor die notebook serie geldt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Topickaping is niet de bedoeling.

[ Voor 92% gewijzigd door Laurent op 13-07-2007 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 23:29:
Wie heeft er zin en tijd om een goede TS voor de Inspiron 1520/1720 te maken, want ik word beetje moe van overijverige modjes die elke goed bedoeld 1520/1720 topic dichtgooien. Het lijkt wel alsof ze geboycot worden ofzo. Zal wel volgens de GOT regeltjes zijn, maar ik vind het zwaar overtrokken dat elk topic afgekapt wordt terwijl er genoeg te melden is. Maar je je moet toch zo nu en dan met slotjes kunnen zwaaien he...
Dude, een TS moet informatief zijn, links bevatten, reviews en plaatjes en dergelijke :)
Moet niet een 1 regelige TS zijn met 'Ik heb 'n Dell Inspiron 1720 besteld, blabla' 8)7 :')
jahoe schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 01:09:
Nee dit topic niet nee, en waarom zet ik mijn opmerking in dit topic? Juist ja , omdat het mijn inziens prima lopende 1720 topic zo nodig dicht moest. Ik heb niet de tijd, geduld en motivatie om een flitsende TS te maken, alleen om een modje ter gewille te zijn. Daar pas ik voor. Ik wil gewoon gegevens uit kunnen wisselen zonder flauwekul, maar dat kan hier zeker niet...
Ga dan lekker ergens anders klagen en niet in 'n topic over 'n heel andere laptop :(
En als alle regels je hier niet bevallen ga je toch lekker weg :w
Het verschil tussen die TS'en van de 1520/1720 en deze 1330 is zeg maar nogal groot :+

[ Voor 32% gewijzigd door CLB op 13-07-2007 10:21 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Laatst online: 09:16
Mijn leverings datum stond op 18Juli,
....
totdat ik net een mailtje kreeg, :( , levertijd gewijzigd naar 9 Augustus :'( .
1,5 Maand na de bestelling, vind dit geen service meer van Dell. :| :/

[ Voor 8% gewijzigd door CrashOverDrive op 13-07-2007 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:32
CLB schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:19:
[...]

Dude, een TS moet informatief zijn, links bevatten, reviews en plaatjes en dergelijke :)
Moet niet een 1 regelige TS zijn met 'Ik heb 'n Dell Inspiron 1720 besteld, blabla' 8)7 :')

[...]

Ga dan lekker ergens anders klagen en niet in 'n topic over 'n heel andere laptop :(
En als alle regels je hier niet bevallen ga je toch lekker weg :w
Het verschil tussen die TS'en van de 1520/1720 en deze 1330 is zeg maar nogal groot :+
niemand opende iets voor die systemen dus heb ik er eentje geopend voor de vostro 1500 en inspiron 1520. Hoop dat hier minder offtopic zooi komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
CrashOverDrive schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 15:55:
....
Hier ook 9 augustus 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
CrashOverDrive schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 15:55:
....
Hier is nog niets veranderd, hebben jullie een LED backlight scherm besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
Jup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
hmmm, ik ook. Dan ligt het niet aan dit component...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
grotegok schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 18:04:
[...]

hmmm, ik ook. Dan ligt het niet aan dit component...
Verder de volgende wijzigingen:

Red top cover
2 gig intern
160 gig harde schijf
bluetooth
n wifi
geforce kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
amokjeeh schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 18:09:
[...]

Red top cover
2 gig intern
160 gig harde schijf
bluetooth
n wifi
geforce kaart.
precies hetzelfde alleen hier een witte cover...
wanneer heb jij besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Laatst online: 09:16
Ook precies hetzelfde, alleen een onboard vga,
Bestelt op 27Juni :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaapWillem

JaapWillem

h0ning member

amokjeeh schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 18:09:
[...]

Red top cover
2 gig intern
160 gig harde schijf
bluetooth
n wifi
geforce kaart.
Ik heb precies dezelfde configuratie... zal dan ook wel een mailtje krijgen in de komende dagen... Wil je de inhoud van het mailtje misschien copy/pasten voor dit topic? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deniax
Ook bij mij is de leveringsdatum veranderd naar 13-8-2007 (was 19 juli)
De in-pre-productie datum staat nu op zaterdag, juli 14, 2007 (was30 juni)

Beetje jammer allemaal, ik ga denk ik ondanks dat ik de T7700 CPU door Dell voor heel goedkoop kon krijgen deze order cancellen en een andere laptop halen.

Geen zin om een extra maand te wachten

[ Voor 4% gewijzigd door Deniax op 14-07-2007 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-09 15:48
Deniax schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 10:53:
Beetje jammer allemaal, ik ga denk ik ondanks dat ik de T7700 CPU door Dell voor heel goedkoop kon krijgen deze order cancellen en een andere laptop halen.

Geen zin om een extra maand te wachten
Kan ik jouw bestelling niet overnemen? Ik heb geen haast en vind jouw bestelling wel goed klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:39
Iemand een idee of de 1330 ook (in de nabije toekomst) kan worden uitgerust met Blu-ray DVD-drive? Voorlopig is dat volgens mij alleen mogelijk bij de duurste versie van de 1710...
Maar ja, die is weer erg zwaar en best wat duurder. Lijkt me wel leuk om de HDMI-aansluiting te gebruiken voor het afspelen van Blu-ray'tjes, hoef je voorlopig ook geen standalone Blu-ray speler aan te schaffen :)

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten jullie waar je goedkoop een 2 GB geheugen kan kopen? Via welke site? Ik heb ook de M1330 besteld en dan met 1 gig en wil hem dan zelf upgraden naar 2 gig. Bedankt!

En nu maar proberen om geduldig te wachten tot de laptop binnenkomt.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2007 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 17:38:
Weten jullie waar je goedkoop een 2 GB geheugen kan kopen?
een 2GB geheugen bestaat niet, een 2GB module wel
Via welke site?
Kun je gewoon zelf opzoeken, is gewoon allemaal universeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
  • Laatst online: 11-09 16:40
Als ik de laptop nou via internet bestel, kan je ook meerdere coupon codes gebruiken? Ik heb er namelijk nu al 3 gevonden welke werken en ze staan mooi onder elkaar. Dat betekent neem ik aan dat er nu toch 15% korting in rekening gebracht wordt? Op de Dell site kon ik verder niets ontdekken over de voorwaarden die aan de coupons kleven.

Afbeeldingslocatie: http://www.n1ck.nl/dell.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

n1ck schreef op maandag 16 juli 2007 @ 17:02:
Als ik de laptop nou via internet bestel, kan je ook meerdere coupon codes gebruiken?
[afbeelding]
Gewoon proberen zou ik zeggen. Als het lukt dan lukt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
n1ck schreef op maandag 16 juli 2007 @ 17:02:
Als ik de laptop nou via internet bestel, kan je ook meerdere coupon codes gebruiken? Ik heb er namelijk nu al 3 gevonden welke werken en ze staan mooi onder elkaar. Dat betekent neem ik aan dat er nu toch 15% korting in rekening gebracht wordt? Op de Dell site kon ik verder niets ontdekken over de voorwaarden die aan de coupons kleven.

[afbeelding]
Hmm, volgens mij werken ze niet hoor, als je naar de prijs kijkt moet daar direct 15% af zijn en ik zie al staan dat er voor minimaal één coupon meer gegevens nodig zijn (volgens mij is dat de code die alleen in het MKB gedeelte werkt) Die Dell medewerker-coupon zou 't moeten doen (-5%)...

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
  • Laatst online: 11-09 16:40
dizzytal schreef op maandag 16 juli 2007 @ 19:23:
[...]

Hmm, volgens mij werken ze niet hoor, als je naar de prijs kijkt moet daar direct 15% af zijn en ik zie al staan dat er voor minimaal één coupon meer gegevens nodig zijn (volgens mij is dat de code die alleen in het MKB gedeelte werkt) Die Dell medewerker-coupon zou 't moeten doen (-5%)...
Je hebt inderdaad gelijk. Helaas werkten ze niet alle drie. Alleen de medewerkercode werkte dus ik heb nu in totaal een korting van 90 euro, vind ik niet verkeerd.

Ik heb hem als volgt geconfigureerd:

Black top cover
LED scherm
2 gig intern
160 gig harde schijf
Bluetooth
N wifi
geforce kaart.
fingerprint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ook raar van die verplaatste uitleverdata. De mijne ("standaard" config met rode cover, 2 gieg geheugen, normaal scherm en nvidia kaartje) staat nog steeds op leverdatum 20 juli. Hij staat echter nog wel steeds in preproductie (en nog altijd sinds 6 juli).

Dat vertrouw ik niet. Iets kan niet nog aangeleverd worden bij Dell en dan bijna dezelfde dag mijn kant op komen. Tenminste, dan hadden ze beter de "productiefase" eruit kunnen laten.

Iemand die kan vertellen hoe dat normaal gaat bij Dell?

Nou ja, we zien het vrijdag wel.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deniax
ppaddo schreef op maandag 16 juli 2007 @ 22:08:Iets kan niet nog aangeleverd worden bij Dell en dan bijna dezelfde dag mijn kant op komen. Tenminste, dan hadden ze beter de "productiefase" eruit kunnen laten.
Bij Dell kan alles ;)
Het gebeurd wel eens dat wanneer wij servers bestellen ze in productiefase gaan en nog dezelfde dag verstuurd worden.

Maar kijkende naar de vertragingen die iedereen heeft met de 1330, heb ik weinig hoop voor je :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppaddo schreef op maandag 16 juli 2007 @ 22:08:
Ook raar van die verplaatste uitleverdata. De mijne ("standaard" config met rode cover, 2 gieg geheugen, normaal scherm en nvidia kaartje) staat nog steeds op leverdatum 20 juli. Hij staat echter nog wel steeds in preproductie (en nog altijd sinds 6 juli).

Dat vertrouw ik niet. Iets kan niet nog aangeleverd worden bij Dell en dan bijna dezelfde dag mijn kant op komen. Tenminste, dan hadden ze beter de "productiefase" eruit kunnen laten.

Heb precies hetzelfde, maar misschien is er toch nog hoop? Aangezien een paar tweakers hier wel hun ETA zien hebben verschoven, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaapWillem

JaapWillem

h0ning member

ppaddo schreef op maandag 16 juli 2007 @ 22:08:

Je weet maar nooit, bij mijn pda stond de preproductie datum ook eerst een paar dagen vast, en toen ik de volgende dag weer keek was de pda al verzonden. Het kan dus heel snel gaan Mijn leverdatum staat ook nog (afkloppen) op 31 juli, zonder mails of wijzigingen van dell. Toch raar dat ze sommige mensen wel mails sturen en andere mensen helemaal niets.

[ Voor 3% gewijzigd door JaapWillem op 16-07-2007 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dus.

Mijn ETA is nu opeens 21/8 :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
Ik heb er over zitten denken om de 1330 te halen. Maar de levertijden schrikken mij te erg af.
Ik denk dat ze voorlopig nog niet gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
_AuToMaTiC_ schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 12:19:
Ik heb er over zitten denken om de 1330 te halen. Maar de levertijden schrikken mij te erg af.
Ik denk dat ze voorlopig nog niet gaan komen.
en de verdere strekking...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamsebjorn
Ik hoop echt van harte dat ze de leverdatum niet verder verschuiven. Een leveringstijd van 2 maanden is echt overdreven... als ze mijn leverdatum veranderen dan denk ik er zeer sterk over om mijn order te cancellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
CLB schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 12:35:
[...]

en de verdere strekking...?
Dat het een prachtige laptop is met zeer mooie features. Maar de levering bagger is. Is weer typisch iets voor dell. Zelf heb ik nu maar gekozen voor de MSI PR200, Deze zal wel spoedig geleverd gaan worden. Maar anders was ik zeker voor de 1330 gegaan.

[ Voor 20% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 17-07-2007 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dat is helemaal niet typisch Dell ;)
Santa Rosa shit is moeilijk te verkrijgen en natuurlijk deze glas-plaatjes :)

Ikzelf had nooit die MSI gekocht met z'n brakke onboard videokaart-gedoe!

[ Voor 24% gewijzigd door CLB op 17-07-2007 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deniax
CLB schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 15:05:
Santa Rosa shit is moeilijk te verkrijgen en natuurlijk deze glas-plaatjes
Santa Rosa is niet moeilijk te krijgen. Zie oa Apple
Ikzelf had nooit die MSI gekocht met z'n brakke onboard videokaart-gedoe!
En anderen hadden hem wel gekocht omdat hij 1 inch kleiner is, lichter is, voor hun games niet belangrijk zijn en waarschijnlijk sneller lever leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Terwijl andere fabrikanten wel leveringsproblemen hebben :)
[...]
En anderen hadden hem wel gekocht omdat hij 1 inch kleiner is, lichter is,
voor hun games niet belangrijk zijn en waarschijnlijk sneller lever leverbaar is.
Dat kan uiteraard, gaf alleen mijn mening erover ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

-Daniël- schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 11:54:
Nee dus.

Mijn ETA is nu opeens 21/8 :X .
Hier dus het zelfde verhaal :( :( :(

Ik wist wel dat het te mooi zou zijn om waar te zijn!

Toch maar eens een mailtje gaan sturen naar Dell met een vraag over "compensatie"!

tering wat ben ik pissed of zeg!....

[ Voor 8% gewijzigd door PaT op 17-07-2007 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:02

sphere

Debian abuser

Compensatie? LOL! Voor jou 10 anderen me dunkt.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Neehoor, Dell noemde zelf al compensatie bij 'n andere GoTters als de datum niet gered werd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 22:17:
Neehoor, Dell noemde zelf al compensatie bij 'n andere GoTters als de datum niet gered werd :)
Jup, bij mij. Word er morgen over terug gebeld :).

Anders wordt het misschien toch een Zepto CLB, whehehe :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker een interessante laptop, met dezelfde specificaties is hij een stuk goedkoper dan de Apple Macbook Pro.

Heeft iemand enig idee wat de specificaties zijn van het model van de 7200 RPM harde schijf die ze hebben gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

-Daniël- schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 22:23:
[...]

Jup, bij mij. Word er morgen over terug gebeld :).

Anders wordt het misschien toch een Zepto CLB, whehehe :>
Laat aub weten of het een beetje een goede deal was..dan kan ik daarmee ook terug naar mijn ac van Dell!

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.