Nadat mijn vorige topic ivm. mijn zoektocht naar een CSS held is verwijderd zit er niets anders op dan zelf te gaan klussen. Mijn pogingen daartoe (inc. zoektocht op google) zijn echter niet geslaagd, vandaar dit topic. De bedoeling is als volgt: de pagina (het bovenste plaatje) moet er zo uit komen te zien als het onderste plaatje.
Pagina:

Moet worden:

Let op: vergeet de graphic voor het kopje, deze kan buiten beschouwing worden gelaten.
Hoewel beide plaatjes niet van bijster goede kwaliteit zijn illustreren ze de bedoeling: de uitlijning en het font moeten anders. Waar moet ik gaan zoeken, en waar moet ik daarbij op letten? (de desbetreffende div geeft geen relevante informatie, en lijnen daar aan toevoegen lijkt geen effect te hebben) Als dit nodig is kan ik delen van de sheet posten.
Pagina:

Moet worden:

Let op: vergeet de graphic voor het kopje, deze kan buiten beschouwing worden gelaten.
Hoewel beide plaatjes niet van bijster goede kwaliteit zijn illustreren ze de bedoeling: de uitlijning en het font moeten anders. Waar moet ik gaan zoeken, en waar moet ik daarbij op letten? (de desbetreffende div geeft geen relevante informatie, en lijnen daar aan toevoegen lijkt geen effect te hebben) Als dit nodig is kan ik delen van de sheet posten.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2007 02:26 ]