Zal het deze week nog een updaten.Heb je nog tip dan hoor ik het graag.
![]() | |||||||||||||||||||||
Index | |||||||||||||||||||||
• Algemeen • Gameplay • Releasedates • Systeemeisen • Links • Screenshots | |||||||||||||||||||||
Algemeen | |||||||||||||||||||||
Stardock, dat zich oorspronkelijk bezig hield met het ontwikkelen van software, is sinds ongeveer een jaar ook uitgever geworden van indie-games, ontwikkeld door onafhankelijke developers dus. Sins of a Solar Empire is één van die games en wordt gelabeld als een RT4X strategy game: Real-time eXplore, eXpand, eXploit, eXterminate. Ter gelegenheid van het aankondigen van een tweede betaperiode voor wie een pre-order geplaatst heeft, heeft het bedrijf ook vier nieuwe screenshots verspreid. Het groote naar deel is om Sins of a Solar Empire uit te testen moet je een pre-order plaatsen. Maar ik heb er geen spijt van hoor. Een stukje text van de Sins of a Solar Empire homepage. Can support thousands of planets and solar systems, the only limitation is the player's system. Rassen in de game 1: Trader Emergency Coalition [TEC] 2: The Vasari [Vasari] 3: The Advent [Advent] | |||||||||||||||||||||
Gameplay | |||||||||||||||||||||
Ik vind de soase Beta 2 erg leuk om te spelen. Je moet wel erg veel tijd hebben het is geen snell gameplay. soase In beta 2 mag je nu met het complete ras de TEC testen. Ik ben al jaren aan het wachten tot er een game kwam wat zo veel planeten heeft dat je er manden bezig bent. Ik heb het spel gemod naar 1000 planeten en 50 zonnestelsel. Is nog wel speel baar maar een beter pc kan geen kwaad. | |||||||||||||||||||||
Release Dates | |||||||||||||||||||||
Februari 2008 | |||||||||||||||||||||
Systeemeisen PC | |||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
Links | |||||||||||||||||||||
Uitgever: Stardock Ontwikkelaar: Ironclad Games Spel info site: Sins of a Solar Empire Forum: Sins of a Solar Empire forum | |||||||||||||||||||||
Modding&Updates | |||||||||||||||||||||
Sins Modding Package 30MB Galaxy Forge - Beginners Guide Galaxy Creation – Reference Guide | |||||||||||||||||||||
Screenshots | |||||||||||||||||||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hier zie je 3 zonnestelsel plus wat planeten. ![]() |
[ Voor 21% gewijzigd door -=unicron=- op 10-02-2010 00:57 ]
AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB