Hallo,
ik ben van plan om mijn 17" CRT te vervangen door een flatscreen om volgende redenen:
* plaatsbesparing
* ergonomie : ik heb nekklachten
* aangenaam voor de PC zitten - beeldkwaliteit
Nu had ik graag advies van jullie omtrent dit; dit zijn de specs waaraan de monitor moet voldoen:
1. Ik zou zitten op 70 cm van het scherm; hoe groot neem ik dan best?
2. Mijn PC gebruik is nu vnl desktop (surf / email / chat), maar als Diablo 3 uitkomt, moet dit scherm uiterst geschikt zijn om superieure beelden weer te geven.
3. Duurzaamheid, scherm zou toch moeten een 10-tal jaar meegaan
4. Merk : kwaliteit. punt.
5. Prijs : niet duurder dan 300€; geen super high end is nodig. Ik dacht zoiets 200 a 250 wil ik er wel aan uitgeven.
6. Widescreen of niet ? Wat is jullie advies?
7. Zouden jullie zo'n monitor 2de hands (durven) kopen? waarom (niet)?
8. Interface: VGA , DVI, en USB zou gemakkelijk zijn. (niet noodzakelijk), geen speakers , maar mag wel.
9. In de hoogte verstelbaar voor de ergonomie
Dus graag van jullie:
A. Alle tips en adviezen die jullie mij kunnen geven adhv bovenstaande vragenlijst.
B. Welke monitor hebben jullie en waarom? Welke monitor zouden jullie willen hebben en waarom?
C. Waar kan ik het voordeligste een monitor kopen..
Thx !!
ik ben van plan om mijn 17" CRT te vervangen door een flatscreen om volgende redenen:
* plaatsbesparing
* ergonomie : ik heb nekklachten
* aangenaam voor de PC zitten - beeldkwaliteit
Nu had ik graag advies van jullie omtrent dit; dit zijn de specs waaraan de monitor moet voldoen:
1. Ik zou zitten op 70 cm van het scherm; hoe groot neem ik dan best?
2. Mijn PC gebruik is nu vnl desktop (surf / email / chat), maar als Diablo 3 uitkomt, moet dit scherm uiterst geschikt zijn om superieure beelden weer te geven.
3. Duurzaamheid, scherm zou toch moeten een 10-tal jaar meegaan
4. Merk : kwaliteit. punt.
5. Prijs : niet duurder dan 300€; geen super high end is nodig. Ik dacht zoiets 200 a 250 wil ik er wel aan uitgeven.
6. Widescreen of niet ? Wat is jullie advies?
7. Zouden jullie zo'n monitor 2de hands (durven) kopen? waarom (niet)?
8. Interface: VGA , DVI, en USB zou gemakkelijk zijn. (niet noodzakelijk), geen speakers , maar mag wel.
9. In de hoogte verstelbaar voor de ergonomie
Dus graag van jullie:
A. Alle tips en adviezen die jullie mij kunnen geven adhv bovenstaande vragenlijst.
B. Welke monitor hebben jullie en waarom? Welke monitor zouden jullie willen hebben en waarom?
C. Waar kan ik het voordeligste een monitor kopen..
Thx !!