[HT-TXQ120] Nieuwe Samsung audio Set

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 7.883 views sinds 30-01-2008

• Xoverride
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-01 19:13

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
JaJa nieuw net van de pers :P De nieuwe HT-TXQ120

Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.com/nl/products/hometheatersystems/hometheatersystems/images/ht_txq120_l.jpg

Wie heeft hier ervaring mee? Ik heb hem afgelopen weekend bekeken en beluisterd en ik moet zeggen _/-\o_

Ik vraag me alleen af of de basisunit aan de muur te bevestigen is, ik kan daar geen info over vinden en ook de verkopers wisten het niet(die prutsers bij BCC begonnen over een stuk van de pilaar afzagen 8)7 )

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:35
De basisunit zagen? haha nou die zit gewoon geschroeft. Kan dus los geschroeft worden. Maar dan het ophangen, ja als je creatief ben kan het, aangezien je de montagepunten gebruikt van de pilaar. Er zijn naar mijn weten geen ophangconstructies voor gemaakt.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Wicked-Game schreef op maandag 25 juni 2007 @ 11:57:
De basisunit zagen? haha nou die zit gewoon geschroeft. Kan dus los geschroeft worden. Maar dan het ophangen, ja als je creatief ben kan het, aangezien je de montagepunten gebruikt van de pilaar. Er zijn naar mijn weten geen ophangconstructies voor gemaakt.
Haha inderdaad. Nou dat losschroeven zal wel lukken, sterker zelfs: nieuw uit de doos moet je hem er eerst zelf opschroeven.

Ik kan me haast niet indenken dat Samsung hier niet aan gedacht heeft. Dat ding moet gewoon aan de muur, maar dan wel met een beugel die daar enigzins goed bij past.

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Arg! Wat een ontzettende kneuzen bij de servicedesk van Samsung!

Ik had de vraag gesteld of en zo ja hoe het basisstation aan de muur te bevestigen. Kreeg ik zojuist een algemeen mailtje terug met een soort van handleiding, totaaaallll geen antwoord op mijn vraag. Dus ik bellen naar de servicedesk. Krijg ik zo'n miep aan de telefoon die hier natuurlijk geen antwoord op had en dat dus moest gaan vragen aan de product experts(aaaaaaaaahh) , sta je dan voor 0,10 eurocent in de wacht naar de laatste top40 crap te luisteren.

Eindelijk na 7 minuten terug: "nou meneer onze experts zeggen dat het niet de bedoeling is". Ja Hallo! niet bedoeling, dat was ook mijn vraag niet, is het nou mogelijk ja of nee!

Nou dat durfde ze dan niet te zeggen, ik moest maar wat op Internet gaan zoeken naar beugels ed.

Ze wist me in ieder geval wel te vertellen dat als hij van de muur af zou vallen de garantie ook niet meer zou gelden!

Wat een bokhonden zijn dat zeg 8)7

• jvanhambelgium
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-01 21:25
@Xoverride,

Was je onder de induk van beeld en geluid ? Heb je de subwoofer kunnen testen of ie bonk & beukt ?
Wat met de DVD ? Heb je 720p / 1080 kunnen bekijken.

Ik had ergens gelezen (een Asian CNET review dat er "movie quality issues" waren, maar dit ding heeft ten minste toch alvast een deftige Faroudja scaler aan board ... of zou toch moeten hebben.

Ik sta namelijk op punt zo'n set te bestellen, maar ik kan maar geen beslissing nemen...

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
jvanhambelgium schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:31:
@Xoverride,

Was je onder de induk van beeld en geluid ? Heb je de subwoofer kunnen testen of ie bonk & beukt ?
Wat met de DVD ? Heb je 720p / 1080 kunnen bekijken.

Ik had ergens gelezen (een Asian CNET review dat er "movie quality issues" waren, maar dit ding heeft ten minste toch alvast een deftige Faroudja scaler aan board ... of zou toch moeten hebben.

Ik sta namelijk op punt zo'n set te bestellen, maar ik kan maar geen beslissing nemen...
Ja ik was super onder de indruk van het geluid, perfect! De subwoofer is ook super.

De service van Samsung is echter om te huilen(zie mijn post hierboven). Ik wil dat ding aan mijn muur bevestigen, maar niieemmaannnd weet hoe dat moet :z

• jvanhambelgium
Dus ook beeldkwaliteit heeft je kunnen bekoren ???

Tja, het is inderdaad een gek model zo op een "paaltje" en hij is inderdaad eigenlij niet echt gemaakt om tegen de muur te hangen...DAT is iets waar je mee om moet kunnen en kan mogelijks wel wat mensen afschrikken...

Kan je dat paaltje eraf laten ? En dan zo het modem op een boekenplank zetten ? Of is ie niet demonteerbaar ?

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-01 19:39
Subwoofer aan de muur schroeven? Waarom als ik vragen mag... dat is niet echt gebruikelijk namelijk.

• BartV
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-01 16:02
Wie heeft het hier over een subwoofer ophangen dan?

[ Voor 9% gewijzigd door BartV op 25-06-2007 15:50 ]

I think I've got the hang of it now... :w :q :wq :wq! ^d X exit X Q :quitbye CtrlAltDel ~~q :~q logout save/quit :!QUIT ^[zz ^[ZZ ZZZZ ^H ^@ ^L ^[c ^# ^E ^X ^I ^T ? help helpquit ^D ^d ^C ^c helpexit ?Quit ?q ^Kx /QY sync halt

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-01 15:42

Gutteguttegut

CEO of TFD

Kijk dan even in de manual, op pagina 7.... (of 12/13 als je hm uitprint).

[ Voor 10% gewijzigd door Gutteguttegut op 25-06-2007 15:55 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• jvanhambelgium
Inderdaad, je kan eigenlijk het ding wel aan de muur hangen met een beetje tweaken ;-)
Het is wel niet de bedoeling maar kom...
De vijsjes zijn alvast erbij geleverd ;-)

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
jvanhambelgium schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:45:
Dus ook beeldkwaliteit heeft je kunnen bekoren ???

Tja, het is inderdaad een gek model zo op een "paaltje" en hij is inderdaad eigenlij niet echt gemaakt om tegen de muur te hangen...DAT is iets waar je mee om moet kunnen en kan mogelijks wel wat mensen afschrikken...

Kan je dat paaltje eraf laten ? En dan zo het modem op een boekenplank zetten ? Of is ie niet demonteerbaar ?
Beeldkwaliteit heb ik niet kunnen zien, er stond een TV op aangesloten die via een andere recorder een Jazz dvd afspeelde.

Beeld heb ik dus niet gezien, zou dat niet goed zijn dan?

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Gutteguttegut schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:55:
Kijk dan even in de manual, op pagina 7.... (of 12/13 als je hm uitprint).
Dank je wel, Tja je moet dus echt gaan goochelen om hem aan je muur te krijgen.

Je moet dan wel een beugel vinden die je kan vastschroeven aan dat ding ipv van die standaard. In principe zou het dus wel moet kunnen. Je zou dan misschien die schroeven die erbij zitten als uitgangspunt kunnen nemen. In het ergste geval neem je gewoon een goedkope beugel en las je daar een metalen plaat op en boor je daar schroefgaten in ter groote van die SamSung schroeven.

Of heeft iemand betere ideeen?

• lowfi
  • Laatst online: 31-01 19:39
DikkieDik schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:50:
Wie heeft het hier over een subwoofer ophangen dan?
Lol ik las bassunit :P

Vond het een al wat vreemd gekozen woord ook.

Niks gezegd... pompidom

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Ooow het is echt niet te geloven. Ook bij de BCC werken allleeen maar retards.

Ik denk ik gooi lekker veel lijntjes uit, dan komt er misschien wel een goed antwoord terug. Dus ik bellen met de servicedesk van de BCC(0.30 eurocent per minuut!!), ook daar kon die mevrouw natuurlijk geen antwoord geven dus ging ze me doorverbinden met de winkel waar ik van het weekend ook al geweest was( je weet wel waar die verkopers mij handen verteld dat ik de pilaar ook kon afzagen! ). Dus die mevrouw wilde mijn vraag weten en ik vertelde haar nadrukkelijk dat ik wilde weten of het mogelijk was om dat ding op te hangen.

Goed in de winkel was iedereen druk en ik zou teruggebeld worden? Stond net zo'n knakker van de BCC op mijn voicemail met als antwoord: jawel, daar komt ie: "Wij hebben geen beugels voorradig", AAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaa , dat is toch om gek van te worden, weeeer geen antwoord op de vraag of het nou kan of niet.

Natuurlijk kan ik die gast ook niet direct terugbellen want die pipo's hebben alleen zo'n duur service nummer.

Koop dus nooit meer bij de BCC, wat een $%^%#$%#$%

• jvanhambelgium
Of de beeldkwaliteit niet goed zou zijn moet jij voor ons maar even testen hé ! Op welke TV speel je ?? CRT ? LCD ? Plasma ?

Probeer 'em eens 720p/1080i te laten spuwen en beoordeel dit eens als je wilt...

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
jvanhambelgium schreef op maandag 25 juni 2007 @ 17:20:
Of de beeldkwaliteit niet goed zou zijn moet jij voor ons maar even testen hé ! Op welke TV speel je ?? CRT ? LCD ? Plasma ?

Probeer 'em eens 720p/1080i te laten spuwen en beoordeel dit eens als je wilt...
Ik heb hem nog niet gekocht, ik wilde eerst afwachten of ik hem aan de muur kon ophangen. Ik kan wel binnenkort even in de winkel kijken

• jvanhambelgium
Hier is de link naar de review van CNET Asia

http://asia.cnet.com/revi...39037618,40515646p,00.htm

Ze geven hem voor audio zeer goede punten (hoge kwaliteit zoals een los-componenten systeem) doch het video-gebeuren zou volgens hun enkel "above average" zijn.
Echter geen deftige technische tests of ander diepgaand spul dus het is koffiedik kijken...

PS : Mischien moet Mr. Wong zijn ogen maar es echt goed opendoen 8)

Als je nog es in die winkel komt, neem es een DVD'tje mee en probeer op 720/1080.....

• Yor
  • Laatst online: 02-02 23:12

Yor

Yor1313#2571

Nou nou Xoverride,

Je roept wel al snel dat er bij winkels en firma's alleen maar retards werken. Die firma's en winkels hebben wel een helpdesk lijn à lekkerveelperminuut voor retards zoals jij die dat nummer ook daadwerkelijk bellen. 8)7

Beetje geduld en fantasie was je wel bij een productlijn als Vogels gekomen.
Jonge jonge, was dat nou zo moeilijk? :+

http://yor.minitroopers.com

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Yor_13 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 08:34:
Nou nou Xoverride,

Je roept wel al snel dat er bij winkels en firma's alleen maar retards werken. Die firma's en winkels hebben wel een helpdesk lijn à lekkerveelperminuut voor retards zoals jij die dat nummer ook daadwerkelijk bellen. 8)7

Beetje geduld en fantasie was je wel bij een productlijn als Vogels gekomen.
Jonge jonge, was dat nou zo moeilijk? :+
Het gaat mij erom dat winkels iets extra's moeten hebben als ze zo graag meer service willen bieden dan de Internet winkels. De kennis van de verkopers is gewoon beneden alle peil, veel verder dan de volgende zinnen komen ze niet:

* Ja die is geweldig ik heb hem net uitgepakt
* Ik heb er nog nooit klachten over gehad
* Ik heb er voor mezelf ook 1 gereserveerd

*gaap*

Ow en ik weet heus wel dat er allerlei beugels op de markt zijn, maar passen die 'out of the box' zo op die nieuwe samsung set? , nee dus.

Je zal dus toch nog zelf moeten gaan klooien. Gewoon ff roepen dat je op de vogels site moet gaan kijken: je lijkt wel de servicedesk van BCC, die begonnen ook met ga maar op Internet zoeken :X

Je werkt zeker ook bij de BCC oid ? :>

• Dreadramon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:42
Jij hebt wel snel je mening klaar he. Heeft dat ding achterop ergens punten waar een beugel op vastgeschroefd kan worden? Ja, dan zijn er vast beugels voor. Nee, dan zijn er officieel geen beugels voor. Dan zal ik je nu als retard die part-time bij die debielen werkt, als tip geven dat vogel's speakersteunen heeft die je ervoor zou kunnen gebruiken.

Verder vind ik het vrij stom dat samsung niet weet of er ophangmogelijkheden voor hun producten zijn, maar ik vind daarom ook dat je winkelpersoneel niet kwalijk kunt nemen als zij het niet weten. Wij krijgen eigenlijk alle informatie via samsung aangevoerd of andere algemenere trainingen. En via sites op internet.Iets wat jij na je (ongetwijfeld) grondig onderzoek op internet niet hebt kunnen vinden, kunnen wij op een of andere magische manier ook niet vinden.

NOu probeer ik BCC niet in een goed daglicht te zetten, ga de volgende keer naar onze rode vrienden, niet kunnen nog wel wat extra inkomsten gebruiken... Sommige mensen moet je niet als klant willen houden.

• ksi
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-12-2025

ksi

hahahah (wat een leuk systeem)

• jvanhambelgium
Ik heb ondertussen even de handleiding aan het doornemen geweest omdat ik wel interesse heb in deze set maar heb dit mogelijk issue gevonden ; als je via de USB port een disk/stick/mp3player met JPG-foto's wil tonen staat er in de docs dat ie 640x480 !!!! ondersteuning heeft ... terwijl als je jpg op een dvd zou branden en in de speler gooit kan ie tot 5120x3480 (19Mpixel bestanden)

Stilstaand beeld JPG JPG .JPEG – – 640X480 -> zie bladzijde 43 van de PDF-handleiding

De maximale resoluties ondersteund door dit product zijn 5120 x 3480 (of 19.0 MPixel) voor
standaard JPEG-bestanden en 2048 x 1536 (of 3.0 MPixel) voor progressieve beeldbestanden -> Zie bladzijde 29 van de PDF-handleiding

...dit moet ik toch even kortsluiten..als het ding via USB enkel 640x480 zou accepteren voor stilstaande beelden is het voor mij alvast waardeloos vrees ik...

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik heb hem nog niet gekocht
Waar zit je dan eigenlijk over te kletsen? Lees eerst eens wat reviews (of wacht ze af), en als je dat pootje niet leuk vind zoek je toch iets anders? Ik snap niet dat je zo moeilijk doet over iets wat je nog niet eens gekocht hebt...

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 21:15

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Xoverride schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:25:
Arg! Wat een ontzettende kneuzen bij de servicedesk van Samsung!

Ik had de vraag gesteld of en zo ja hoe het basisstation aan de muur te bevestigen. Kreeg ik zojuist een algemeen mailtje terug met een soort van handleiding, totaaaallll geen antwoord op mijn vraag. Dus ik bellen naar de servicedesk. Krijg ik zo'n miep aan de telefoon die hier natuurlijk geen antwoord op had en dat dus moest gaan vragen aan de product experts(aaaaaaaaahh) , sta je dan voor 0,10 eurocent in de wacht naar de laatste top40 crap te luisteren.

Eindelijk na 7 minuten terug: "nou meneer onze experts zeggen dat het niet de bedoeling is". Ja Hallo! niet bedoeling, dat was ook mijn vraag niet, is het nou mogelijk ja of nee!

Nou dat durfde ze dan niet te zeggen, ik moest maar wat op Internet gaan zoeken naar beugels ed.

Ze wist me in ieder geval wel te vertellen dat als hij van de muur af zou vallen de garantie ook niet meer zou gelden!

Wat een bokhonden zijn dat zeg 8)7

Ik denk ik gooi lekker veel lijntjes uit, dan komt er misschien wel een goed antwoord terug. Dus ik bellen met de servicedesk van de BCC(0.30 eurocent per minuut!!), ook daar kon die mevrouw natuurlijk geen antwoord geven dus ging ze me doorverbinden met de winkel waar ik van het weekend ook al geweest was( je weet wel waar die verkopers mij handen verteld dat ik de pilaar ook kon afzagen! ). Dus die mevrouw wilde mijn vraag weten en ik vertelde haar nadrukkelijk dat ik wilde weten of het mogelijk was om dat ding op te hangen.

Goed in de winkel was iedereen druk en ik zou teruggebeld worden? Stond net zo'n knakker van de BCC op mijn voicemail met als antwoord: jawel, daar komt ie: "Wij hebben geen beugels voorradig", AAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaa , dat is toch om gek van te worden, weeeer geen antwoord op de vraag of het nou kan of niet.

Natuurlijk kan ik die gast ook niet direct terugbellen want die pipo's hebben alleen zo'n duur service nummer.

Koop dus nooit meer bij de BCC, wat een $%^%#$%#$%
HAHHAHAA het is offtopic, maar mijn credits voor je schrijf- en woordenstijl. Dekt de lading voor de volle 100%

Ik heb me kostelijk vermaakt.

Je moet niet dat soort winkels bellen, van die hifi supermarkten die op de doos van het apparaat gaan kijken of ie 110v of 230v aansluiting heeft (ja serieus, ik denk, ik ben lollig ik ga es zo'n vraag afvuren).

Enfin je moet een audiospeciaal zaak hebben (die vaak weer geen sets zoals deze hebben) die wat exlusiever zijn. Zij hebben vaak wel het antwoord, en desnoods in de shop zelf zo'n ding omdraaien die als demo staat en dan ekkes kijken wat de aansluit mogelijkheden zijn

Maar inderdaad, mediamarkt BCC, megapool etc. is een pot nat....

T60P Widescreen

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
wagenveld schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 21:57:
[...]

Waar zit je dan eigenlijk over te kletsen? Lees eerst eens wat reviews (of wacht ze af), en als je dat pootje niet leuk vind zoek je toch iets anders? Ik snap niet dat je zo moeilijk doet over iets wat je nog niet eens gekocht hebt...
Oh nee het ding kopen en dan vervolgens erachter komen dat het te lastig is om het ding te bevestigen is een veel beter plan :)

Bovendien is dit een forum voor het delen van ervaringen, op die manier kan je tot betere inzichten komen. :P

Verder zijn er nog erg weinig reviews, zoals je zelf al aangeeft.

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Seesar schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:09:
[...]

[...]

HAHHAHAA het is offtopic, maar mijn credits voor je schrijf- en woordenstijl. Dekt de lading voor de volle 100%

Ik heb me kostelijk vermaakt.

Je moet niet dat soort winkels bellen, van die hifi supermarkten die op de doos van het apparaat gaan kijken of ie 110v of 230v aansluiting heeft (ja serieus, ik denk, ik ben lollig ik ga es zo'n vraag afvuren).

Enfin je moet een audiospeciaal zaak hebben (die vaak weer geen sets zoals deze hebben) die wat exlusiever zijn. Zij hebben vaak wel het antwoord, en desnoods in de shop zelf zo'n ding omdraaien die als demo staat en dan ekkes kijken wat de aansluit mogelijkheden zijn

Maar inderdaad, mediamarkt BCC, megapool etc. is een pot nat....
Tja en ik ben echt een welwillende consument. Ik ben echt wel bereid om bij die gasten wat te kopen, maar dan moeten ze wel een beetje moeite doen.

Maar ze weten er gewoon echt helemaal niets vanaf. Niet een klein beetje niets, maar gewoon echt he-le-maal niets. Als je zelf een beetje zoekt op Internet dan lul je zo'n gast al finaal onder de tafel.

Ik vroeg op een gegeven moment ook wat dat "wireless ready" nou mocht betekenen. Na een hoop geUuhhmm en geNoouuuu kwam er dan als antwoord: "dat is voor toekomstige apparaten "

Ja niet dus, het is een mogelijkheid tot uitbreiding zodat je geen snoer hoeft te trekken naar je achterspeakers. Ook zelf uitgevonden door te zoeken op dat prachtige Internet, waar deze aardige verkoper mij dus argwanend naartoe heeft gedreven.

Een paar klikken op kieskeurig.nl en het ding staat ook nog eens zo bij me thuis voor 300E minder.

Maarja die jongens van de witgoedwinkel moeten ook eten, toch maar over mijn hart strijken dan? ..... NOT!

• Dreadramon
Mag ik vragen bij welke BCC je bent geweest? De Megastore?

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-01 15:42

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik vind je geen waardig tweaker! :Y)

Ik heb al aan gegeven op welke bladzijde de achterkant van de baseunit te zien is, zelfs een newbie wannabee tweaker maakt daar zelf een steun voor.
Ondertussen blijf je afgeven op anderen (voor een deel mee eens hoor), maar zelf ben je dus ook niet bijster slim...(anders had je allang gezien in die handleiding dat je met een beetje huisvlijt zelf een steuntje maakt).

Ik zou zeggen..als je perse wilt afgeven op een organisatie, open daar dan gewoon een topic voor ;)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Gutteguttegut schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 09:26:
Ik vind je geen waardig tweaker! :Y)

Ik heb al aan gegeven op welke bladzijde de achterkant van de baseunit te zien is, zelfs een newbie wannabee tweaker maakt daar zelf een steun voor.
Ondertussen blijf je afgeven op anderen (voor een deel mee eens hoor), maar zelf ben je dus ook niet bijster slim...(anders had je allang gezien in die handleiding dat je met een beetje huisvlijt zelf een steuntje maakt).

Ik zou zeggen..als je perse wilt afgeven op een organisatie, open daar dan gewoon een topic voor ;)
Dude, ik weet heus wel dat ik zelf ook wel een steun kan maken, daar gaat het ook niet om. Het gaat om de informatie die verkopers geven. Als je wil kan je zelfs een koelkast aan de muur hangen, that's not the point

Misschien even lezen?

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Dreadramon schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 00:21:
Mag ik vragen bij welke BCC je bent geweest? De Megastore?
Bcc Megastores in DenHaag, maar de servicelijn is dus ook een regelrechte ramp.

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Maar om even samen te vatten tot dusver (zonder al te ver af te dwalen)

- Aan de muur hangen zal je zelf moeten klussen
- Op een al eerder gepost onderzoek in dit topic krijgt het systeem een 8.3 / 10 en wordt het afspelen van video's als "above average" bestempeld.
- Audio wordt als zeer goed omschreven

check: http://asia.cnet.com/revi...39037618,40515646p,00.htm

Ik zou nog wel willen weten waarom hij niet hoger scoort bij het afspelen van video materiaal.

• Dreadramon
Staat gewoon in die review hoor, jij werkt niet toevallig ook bij de bcc?
We got the Samsung up to speed after a smooth surround sound calibration using the built-in ASC function. On the whole, the results were satisfactory as evidenced in subsequent evaluations. That said, the calibrated results were not reflected onscreen due to a compatibility issue. These were still registered as factory default leaving us with no means to verify parameters such as speaker delay. Another known design issue was the DVD playback video resolution which reset to 480p whenever the input was toggled. Its representative claimed this was meant for non-HD-ready TVs but it's difficult to comprehend why such a situation arises at all.

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:14

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Leuk, een topic over mijn setje. :)

De unit kan wel aan de muur gehangen worden, maar er zit inderdaad geen beugel bij.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Zondagskindje schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:16:
Leuk, een topic over mijn setje. :)

De unit kan wel aan de muur gehangen worden, maar er zit inderdaad geen beugel bij.
Heb jij hem ook aan de muur gehangen of toch de standaard gebruikt? In het eerste geval, welk type beugel heb je dan gebruikt?

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Dreadramon schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:12:
Staat gewoon in die review hoor, jij werkt niet toevallig ook bij de bcc?

[...]
A, dat stukje had ik over het hoofd gelezen. Ik werk niet bij BCC, want dat dan had ik het geplakte engelse stukje waarschijnlijk niet eens kunnen lezen :+

• Zondagskindje

Zondagskindje

Xoverride schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:31:
[...]

Heb jij hem ook aan de muur gehangen of toch de standaard gebruikt? In het eerste geval, welk type beugel heb je dan gebruikt?
Ik heb de standaard gebruikt. Ik houdt niet zo van gaten in de muur. :)

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Zondagskindje schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 17:19:
[...]

Ik heb de standaard gebruikt. Ik houdt niet zo van gaten in de muur. :)
Maar je bent er in alle opzichten tevreden over?

Verwijderd

Ik heb het setje 1 dag in huis gehad. Dit was eigenlijk al te lang, oftewel ik was/ben niet te spreken over de set.

Waarom niet?:
1. Tijdens het afspelen van een cd of dvd hoorde je duidelijk de cd/dvd draaien en wiebelen (vooral als er net een rustig of stil moment was).
2. De 2 frontjes zitten bij alle modellen die ik gezien heb (ook die ik in bezit had) scheef en voor dat geld vind ik dat niet kunnen.
3. Het geluid vond ik zelf ook niet echt denderent.

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 18:54:
Ik heb het setje 1 dag in huis gehad. Dit was eigenlijk al te lang, oftewel ik was/ben niet te spreken over de set.

Waarom niet?:
1. Tijdens het afspelen van een cd of dvd hoorde je duidelijk de cd/dvd draaien en wiebelen (vooral als er net een rustig of stil moment was).
2. De 2 frontjes zitten bij alle modellen die ik gezien heb (ook die ik in bezit had) scheef en voor dat geld vind ik dat niet kunnen.
De twee frontjes? Heb je het nu niet over het oudere model waarbij er twee frontjes zitten waarvan er 1 omhoog gaat en 1 naar beneden, zodat je er een cd in kan doen.

Bij dit model moet je de cd er aan de zijkant instoppen.

• Barry|IA
  • Laatst online: 23-06-2022
Xoverride schreef op maandag 25 juni 2007 @ 17:17:
Wij als consument hebben de winkels met een goede service zelf naar de klote geholpen door alles via internet te bestellen. Voor service ga je naar Van Ingen, Raf, Music Corner, etc. Dus als jij naar een zaak gaat waar geen ''retards'' werken betaal je wel het dubbele. En logisch.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Barry|IA schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:02:
[...]

Wij als consument hebben de winkels met een goede service zelf naar de klote geholpen door alles via internet te bestellen. Voor service ga je naar Van Ingen, Raf, Music Corner, etc. Dus als jij naar een zaak gaat waar geen ''retards'' werken betaal je wel het dubbele. En logisch.
Dat zou best wel eens kunnen, aan de andere kant, welke winkel ken jij die door de opkomst van het Internet ten onder is gegaan? Ik kan me wel heel goed voorstellen dat de kleinere winkels(met betere service) ten onder gaan aan ketens zoals MediaMarkt(kopuhkopuhkopuh).

Maar goed Internet is een gegeven en daar moeten de winkels dus wat mee doen. Klanten zijn beter geinformeerd, maar dat zegt niet direct dat ze ook de boel maar gelijk op Internet bestellen. Ik ben het lichtende voorbeeld in deze: Als ik gewoon goed geholpen zou zijn dan had ik dat ding al besteld in zo'n winkel(Bcc). Het feit dat ik goed voorbereid de winkel in ging, maar vervolgens geconfronteerd wordt met de onwetendheid van zo'n verkoper, maakt het naar mijn idee zo dat dit soort winkels bijdragen aan hun eigen ondergang.

Dat je bij de betere audio winkel maar direct het dubbele betaalt vind ik niet logisch, wat is daar precies logisch aan? De consument zal altijd blijven shoppen, dus als ze bij die goede winkel goed advies krijgen zal je altijd een groot percentage mensen hebben die de boel voor heel wat minder geld bij de concurrent/Internet halen. Waarom zou je loyaal zijn aan dat goede bedrijfje? Je bent niet met ze getrouwd en geld groeit ook niet aan de bomen.

• Dreadramon
Vogelzang, Megapool zijn al failliet en zodra Philips stopt met doneren aan de It's kunnen die ook snel de stekker eruit trekken. De mediamarkt in Eindhoven draait ook nogsteeds verlies(ze hebben nog een jaar anders worden de hoge heren in Deutschland boos). Internet wordt weldegelijk gevoeld.

Het is wel logisch dat je bij de betere audiowinkel het dubbele betaald, want als ze dat niet vragen kunnen ze wel meteen de tent sluiten. Zij hebben niet zoveel klanten, maar er moet wel brood op de plank komen. Die zaken zitten niet midden in de stad, hebben geen paginagrote advertenties en dus kent ook niemand ze, tenzij ze er echt naar gezocht hebben.

Nou weet ik niet hoe het met de BCC in de randstad zit, maar bij de BCC in eindhoven loopt echt genoeg personeel rond die weet waar ze over praten. Je kunt natuurlijk altijd de verkeerde treffen, maar hij/zij had dan ook best even rond kunnen vragen. Het is geen speciaalzaken en dat willen ze ook niet zijn, maar (iig in Eindhoven) zijn ze wel afhankelijk van het advies wat ze geven anders lopen ze 100m verderop de mediamarkt binnen.

• Zondagskindje

Zondagskindje

Xoverride schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 18:41:
[...]

Maar je bent er in alle opzichten tevreden over?
Ik ben erg tevreden, maar ik vind dat de sub soms een beetje te veel dreunt.
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 18:54:

Waarom niet?:
Weet je wel zeker dat je over dit setje hebt en niet over de voorganger?
Ik hoor de cd/dvd ab-so-luut niet draaien tijdens een 'stil'moment.
Het enige wat wiebelt ben ik in fauteuil :+

• Barry|IA
Voor een goede service heb je gewoon goed personeel nodig, met een degelijke opleiding. Bijvoorbeeld: iemand met verstand van TV's en ze dus kan repareren, heeft een 5 jarige opleiding nodig, puur gericht op de kennis van TV's. Ga eens na wat zo'n persoon na een HBO opleiding per uur kost en vraag je dan eens af of zo iemand uberhaupt als monteur wilt werken?? Die zijn echt bijna niet meer te vinden. Dus zul je het moeten doen met de ''sukkels'' van BCC, die nog net de handleiding voor kunnen voorlezen.

Tegenwoordig moet je zelf op onderzoek uit, want echt GOED laten voorlichten zoals vroeger zit er echt niet meer in! Service kun je allang al niet meer verwachten, nergens. Welk winkel personeel weet jouw voornaam nog? Het gaat alleen maar om geld... Helaas :/

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Barry|IA schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 03:16:
Voor een goede service heb je gewoon goed personeel nodig, met een degelijke opleiding. Bijvoorbeeld: iemand met verstand van TV's en ze dus kan repareren, heeft een 5 jarige opleiding nodig, puur gericht op de kennis van TV's. Ga eens na wat zo'n persoon na een HBO opleiding per uur kost en vraag je dan eens af of zo iemand uberhaupt als monteur wilt werken?? Die zijn echt bijna niet meer te vinden. Dus zul je het moeten doen met de ''sukkels'' van BCC, die nog net de handleiding voor kunnen voorlezen.

Tegenwoordig moet je zelf op onderzoek uit, want echt GOED laten voorlichten zoals vroeger zit er echt niet meer in! Service kun je allang al niet meer verwachten, nergens. Welk winkel personeel weet jouw voornaam nog? Het gaat alleen maar om geld... Helaas :/
Absoluut mee eens

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Zondagskindje schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 23:51:
[...]

Ik ben erg tevreden, maar ik vind dat de sub soms een beetje te veel dreunt.

[...]

Weet je wel zeker dat je over dit setje hebt en niet over de voorganger?
Ik hoor de cd/dvd ab-so-luut niet draaien tijdens een 'stil'moment.
Het enige wat wiebelt ben ik in fauteuil :+
Ik ben benieuwd of ik dat geluid van jou in je fauteuil er dan ook bij krijg :+

• Zondagskindje

Zondagskindje

Xoverride schreef op zondag 01 juli 2007 @ 12:14:
[...]

Ik ben benieuwd of ik dat geluid van jou in je fauteuil er dan ook bij krijg :+
Hahahaha, ik denk dat jij je eigen geluid maakt. :D

• jvanhambelgium
Voor diegene die effectief een HT-TXQ120 hebben, mag ik echt een donderende audio expierence verwachten ? Of schiet het systeem daar voor tekort ? (vb de actieve sub is "maar" 165W) dus dat lijkt me nogal weinig...

Ik hoor zeggen dat het veel geld is voor een 5.1 systeempje, maar als je losse 5.1 speakers gaat kopen, losse receiver, losse deftige DVD dan ben je precies een pak meer geld kwijt...of vergis ik me ??

OK, de speakers zijn niet de beste kwaliteit (86dB/Watt/Meter voor de 5 speakers en 86dB/Watt/Meter voor de sub) alsook de sub zit met frequentiebereik 45Hz-150Hz (moet die eigenlijk niet rond de 20Hz kunnen beginnen ?)

Qua versterker zie ik 70db signal/noise ... dat lijkt me ook geen topper te zijn
60db kanaalscheiding ?

• Barry|IA
jvanhambelgium schreef op zondag 01 juli 2007 @ 13:48:
Voor diegene die effectief een HT-TXQ120 hebben, mag ik echt een donderende audio expierence verwachten ? Of schiet het systeem daar voor tekort ? (vb de actieve sub is "maar" 165W) dus dat lijkt me nogal weinig...

Ik hoor zeggen dat het veel geld is voor een 5.1 systeempje, maar als je losse 5.1 speakers gaat kopen, losse receiver, losse deftige DVD dan ben je precies een pak meer geld kwijt...of vergis ik me ??

OK, de speakers zijn niet de beste kwaliteit (86dB/Watt/Meter voor de 5 speakers en 86dB/Watt/Meter voor de sub) alsook de sub zit met frequentiebereik 45Hz-150Hz (moet die eigenlijk niet rond de 20Hz kunnen beginnen ?)

Qua versterker zie ik 70db signal/noise ... dat lijkt me ook geen topper te zijn
60db kanaalscheiding ?
De spec's zijn inderdaad niet echt super. Echter zeggen dit soort specificaties vrij weinig over het geluid wat er uit komt. Een speaker met een efficientie van 86dB is opzich geen probleem, als de versterker maar een beetje extra vermogen kan leveren om ze toch te laten zingen.

Als de subwoofer een -3dB punt van 45Hz heeft, mag het eigenlijk geen subwoofer heten. Echt sub-laag gaat door tot 20Hz. Maar dat kun je natuurlijk niet verwachten van een Samsung alles-in-een setje.

Een los 5.1 setje is best te doen voor de prijs van de Samsung.

• jvanhambelgium
> Een los 5.1 setje is best te doen voor de prijs van de Samsung

Heb jij links dat je uit je hoofd weet naar online zaken met veel keuze ? Waar ik direct verschillende categorien zit (receivers/amps/speakers/subs/dvd)
Als ik zo een beetje kijk ben ik toch stukken duurder af met losse componenten. OK, kwaliteit zal wel beter zijn maar..
Ik wil er eigenlijk max 1000 euro aan geven. (ik koop de samsung voor 800 euro ex btw vandaar)

Receiver/Amp : 400 euro (met redelijk veel toeters en bellen zit je snel aal +600 euro voor receiver?)
Speakers 5.1 : 400 euro (realistisch ? ietwat actieve sub is ook al 250 a 300 los)
DVD : 250 euro (hdmi/1080 scaler)

• Wicked-Game
Maar goed veel reacties verder waar de MM, BCC etc gebashed wordt dan wel terecht dan wel niet terecht. Werk zelf ook voor de MM (Utrecht), en ben wel van mening dat personeel niet in alle verstigingen even goed zijn. De jongens die ik in iedergeval in het team heb zijn allemaal eerst getrained en hebben verplicht basiskennis op moeten doen op het gebied van hifi.

Ik vind dat niet meer dan logisch. Nu is Utrecht een van de opleidingscentra voor de MM en dat zijn wij niet voor niks. Overigens heb ik alle collega's ook gemeld dat als je iets niet weet je het moet vragen aan of je collega's of opzoeken. We zijn in die zin ook maar mensen en met een groot assortiment is het moeilijk alles te weten. Een klant vind het echt niet erg als je iets niet weet, maar wel de moeite neemt het antwoord uit te zoeken.

Helaas zijn er genoeg vestigingen die er niet zo over denken en de slogan kopuh kopuh kopuh om toveren tot verkopuh, verkopuh, verkopuh hebben gemaakt. Ik heb dan liever een klant die 3 x terug komt en dan beslist dan dat die in 1 dag als hij even binnen is een set zijn strot in gedouwd wordt.

Zoals jullie merken werk ik dus best anders dan de richtlijn van MM doet vermoeden. Maar door deze aanpak is mijn uiteindelijke omzet hoger dan gemiddeld en is de klanttevredenheid aanzienlijk gestegen. En dat laatste is heel erg van belang, om je klanten te binden. Okay mijn zegje even gedaan.

Wat betreft die Samsung, heb er dit weekend even naar gekeken wat betreft ophangen. Er is totaal geen oplossing bij samsung om de unit op te hangen. Je zal dus zelf iets moeten knutselen. Vogels of dergelijke merken hebben ook niet echt goede oplossingen. Zelf maken is dus de enige optie. En dat lijkt me toch niet een erg lastige klus.

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Wicked-Game schreef op maandag 02 juli 2007 @ 11:44:
Maar goed veel reacties verder waar de MM, BCC etc gebashed wordt dan wel terecht dan wel niet terecht. Werk zelf ook voor de MM (Utrecht), en ben wel van mening dat personeel niet in alle verstigingen even goed zijn. De jongens die ik in iedergeval in het team heb zijn allemaal eerst getrained en hebben verplicht basiskennis op moeten doen op het gebied van hifi.

Ik vind dat niet meer dan logisch. Nu is Utrecht een van de opleidingscentra voor de MM en dat zijn wij niet voor niks. Overigens heb ik alle collega's ook gemeld dat als je iets niet weet je het moet vragen aan of je collega's of opzoeken. We zijn in die zin ook maar mensen en met een groot assortiment is het moeilijk alles te weten. Een klant vind het echt niet erg als je iets niet weet, maar wel de moeite neemt het antwoord uit te zoeken.

Helaas zijn er genoeg vestigingen die er niet zo over denken en de slogan kopuh kopuh kopuh om toveren tot verkopuh, verkopuh, verkopuh hebben gemaakt. Ik heb dan liever een klant die 3 x terug komt en dan beslist dan dat die in 1 dag als hij even binnen is een set zijn strot in gedouwd wordt.

Zoals jullie merken werk ik dus best anders dan de richtlijn van MM doet vermoeden. Maar door deze aanpak is mijn uiteindelijke omzet hoger dan gemiddeld en is de klanttevredenheid aanzienlijk gestegen. En dat laatste is heel erg van belang, om je klanten te binden. Okay mijn zegje even gedaan.

Wat betreft die Samsung, heb er dit weekend even naar gekeken wat betreft ophangen. Er is totaal geen oplossing bij samsung om de unit op te hangen. Je zal dus zelf iets moeten knutselen. Vogels of dergelijke merken hebben ook niet echt goede oplossingen. Zelf maken is dus de enige optie. En dat lijkt me toch niet een erg lastige klus.
Nou ik moet toegeven dat ik bij de MediaMarkt ook best redelijk geholpen wordt. Hoewel verkopers toch nog af en toe de kous afdoen met een makkelijk antwoord of even "snel snel". De manier waarop jij zegt dat je werkt pleit positief voor je, hopelijk kan je dat goed overdragen op je collega's.

Hoe mooi zou het zijn als verkopers klanten echt gericht zouden kunnen helpen: "meneer ik weet het niet precies, maar geef me uw tel. nummer of email, dan neem ik morgen contact met u op" , jammer genoeg hoor ik die zin nooit. Ik ben bijvoorbeeld aan het kijken voor een "leuk audiosetje" wat de verkopers alleen niet weten is dat ik er daarna ook gelijk een 50" plasma tegenaan gooi, die kunnen ze dus nog best aan mij slijten.

Wat kost die SamSung bij jou in Utrecht? Ik werk namelijk in de buurt van jou mediamarkt O-) maak je dan een speciaal zacht prijsje :9

• Wicked-Game
Xoverride schreef op maandag 02 juli 2007 @ 13:39:
[...]

Nou ik moet toegeven dat ik bij de MediaMarkt ook best redelijk geholpen wordt. Hoewel verkopers toch nog af en toe de kous afdoen met een makkelijk antwoord of even "snel snel". De manier waarop jij zegt dat je werkt pleit positief voor je, hopelijk kan je dat goed overdragen op je collega's.

Hoe mooi zou het zijn als verkopers klanten echt gericht zouden kunnen helpen: "meneer ik weet het niet precies, maar geef me uw tel. nummer of email, dan neem ik morgen contact met u op" , jammer genoeg hoor ik die zin nooit. Ik ben bijvoorbeeld aan het kijken voor een "leuk audiosetje" wat de verkopers alleen niet weten is dat ik er daarna ook gelijk een 50" plasma tegenaan gooi, die kunnen ze dus nog best aan mij slijten.

Wat kost die SamSung bij jou in Utrecht? Ik werk namelijk in de buurt van jou mediamarkt O-) maak je dan een speciaal zacht prijsje :9
Doe het even uit me hoofd en dacht dat het bedrag van 1199,- er aan hangt. Werk er alleen nog maar op zaterdag nu vanwege dat ik een andere baan erbij heb (waar ik wel voor geleerd heb zeg maar) MM is puur nog om in te vallen, trainingen te geven en soms nog even de verkoop in te duiken. Het is dus niet echt me core business meer zoals een paar jaar terug.

Wat betreft prijsjes kan ik daar nu moeilijk iets over zeggen. Ik denk dat de Samsung wel wat mogelijkheden qua prijs heeft. Maar geheel zeker kan ik dat niet zeggen.

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 21:15

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

1159 euro voor zo'n setje? Tjez, ik dacht dat zoiets 500 a 600 max zou kosten. Het is niet als flame bedoeld, maar de geluidskwaliteit (waarbij laag zwaar gecompenseerd moet worden door de sub) is toch niet goed te praten tegen zo'n prijs?

Ik verbaas me daar echt over. Ik ben geen high-end audiofiel, maar ik weet wel dat het enorm duur is. Kan iemand verklaren waarom dit zoveel moet kosten (i.p.v. 5.1 infinty met e.o.a. denon/pioneer/onkyo versterker). I.i.g. niet als flame bedoelt, het zxal het wel waard zijn, maar ik had even een :/ moment.

T60P Widescreen

• jvanhambelgium
Seesar, heb jij de set al effectief kunnen aanhoren en testen ?
Verschillende bronnen zeggen dat de audio-kwaliteit wel toppie is.

Tja, wat heb je voor die prijs :

5.1 speakerset "tallboys"
actieve sub
dvd met 1080scaler (faroudja logica, dat moet wel goed zitten zou ik denken) met ondersteuning voor data-cd's met jpg's, divx etc.
usb functie (speelt vb jpg/divX via mp3 speler), hdmi in en out
receiver / ondersteuning voor dts/dolby en nog enkele andere standaarden
optie tot wireless (Bluetooth) speakers voor de achterste speakers

Als ik reken :

400 euro voor alternatieve receiver met HDMI mogelijkheden
250 euro voor actieve sub
250 euro voor deftige 1080i/p dvd speler
ergens tussen 250 en X euro voor een deftig stel speakers ?

Echt veel goedkoper kom je ook niet denk ik. Ik ben ook geen audiofiel, maar "brol" zien er mij die speakers 5.1 ook niet uit (stevig voet en ietswat 'massa' -> 6.2kg het stuk voor de L/R/V/A en 2.2kg voor de center)
167W continue belastbaarheid, 334W piekbelastbaarheid

Ik durf hem nog altijd te nemen...zal binnenkort wel een beslissing nemen...

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Ik vraag me af hoe je die achterste speakers draadloos kan krijgen. Het is een optie en Samsung schrijft dat je er een module voor kan kopen.

Maar wat voor module is dit en waar kan je die kopen?

• jvanhambelgium
De module (antenne) prik je in de active sub.
Je hebt een apart kastje staan SWA3000 achteraan dat je in de stopkontact prikt.
Dit kastje met ingebouwde versterker gaat de 2 achterste speakers sturen adh van het Bluetooth signaal ontvangen via de antenne op de sub vooraan.
(blz 17 van de online doc)

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
jvanhambelgium schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:47:
De module (antenne) prik je in de active sub.
Je hebt een apart kastje staan SWA3000 achteraan dat je in de stopkontact prikt.
Dit kastje met ingebouwde versterker gaat de 2 achterste speakers sturen adh van het Bluetooth signaal ontvangen via de antenne op de sub vooraan.
(blz 17 van de online doc)
Ik zie het inderdaad, op verschillende sites is hij ook te koop. Ik heb hem alleen nergens nog in de winkels gezien.

• Zondagskindje

Zondagskindje

Xoverride schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:28:
[...]

Ik zie het inderdaad, op verschillende sites is hij ook te koop. Ik heb hem alleen nergens nog in de winkels gezien.
Ik heb 'm in de Boogaard gezien.
Niet bij de MM, maar die andere witgoedzaak (ik weet de naam ff niet meer) die buiten op de hoek zit.

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:58

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Dat ding is best duur.. Dat zou ik zelf nooit voor over hebben. Met dit soort setjes. Voor zo'n prijs ga ik liever voor een HiFi/hogere klasse audio merk... niet alleen omdat het Samsung is hoor, Sony/Philips/JVC/Panasonic, zelfde verhaal.

Ikzelf ben nu aan het sparen voor de KEF KHT 2005.2 (zwart) 5.1 speakers. Dat zijn erg krachtige speakers, zeker voor het formaat. En die spelen die Samsung speakers er zeker uit. Even ter vergelijking, BOSE is over het algemeen 'het beste' wat die winkels verkopen, in termen van prijs, niet in termen van prijs/kwaliteit verhouding. (zoek maar op GoT naar het BOSE ervaringen topic ;)) Dit KEF setje speelt die dingen er echt wel uit.
Daar doe je een Surround Receiver (ikzelf ben meest geinteresseerd in Yamaha, heb er al een receiver van thuis staan, in de huiskamer en zeer tevreden over) en DVD speler. Upscaling in een DVD speler heeft weinig zin, aangezien meeste tv's wel goed genoege scaler intern hebben (en voor mij maakt het al helemaal niet uit, want ik ga deze set bij mn pc gebruiken...)

KEF speakers: 595 EUR (599 RAF prijs)
Receiver: 300-400 EUR

Ow en verkijk je niet persé op wattages van speakers... Een goede speaker op 10watt kan harder zijn dan een flutspeaker op 200watt...

[half offtopic]
Gewone HiFi winkels hoeven niet duur te zijn. Kijk maar bij de RAF in Amsterdam. Mooie is daar dat je goede service hebt.
Twee jaar terug set gekocht voor in de huiskamer, flink wat advies gekregen (had zelf al dingen uitgezocht en KEF leek me al een mooie) toen beluisterd, ook mogelijk op verschillende merken receivers/speakers en verschillende muzieksoorten. Als je je eigen cd meeneemt, kan je je eigen muziek beluisteren.
Speciaal voor mij werden er een paar speakers aangesloten in een kamer waar een beamer hing, waar die een film afspeelde met mooie surround effecten, om het goed te kunnen horen :).
Uiteindelijk vond ik het geld dat het meer heeft gekost, het meer dan waard. Daar wordt je tenminste behandelt alsof jij de 'koning' bent, bij wijze van spreken. En ze nemen ook gewoon de tijd voor je. (iig dat was mijn ervaring toen).

Mijn tip is. Loop is zo'n winkel binnen. Als je al zoveel geld uitgeeft aan een set. Betaal dat dan voor een 'echte' set.

[ Voor 52% gewijzigd door BiG-GuY op 06-07-2007 14:10 ]

Home Assistant Configuratie V&A

• Yor
  • Laatst online: 02-02 23:12

Yor

Yor1313#2571

Xoverride schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 19:19:
[...]

Het gaat mij erom dat winkels iets extra's moeten hebben als ze zo graag meer service willen bieden dan de Internet winkels. De kennis van de verkopers is gewoon beneden alle peil, veel verder dan de volgende zinnen komen ze niet:

* Ja die is geweldig ik heb hem net uitgepakt
* Ik heb er nog nooit klachten over gehad
* Ik heb er voor mezelf ook 1 gereserveerd

*gaap*

Ow en ik weet heus wel dat er allerlei beugels op de markt zijn, maar passen die 'out of the box' zo op die nieuwe samsung set? , nee dus.

Je zal dus toch nog zelf moeten gaan klooien. Gewoon ff roepen dat je op de vogels site moet gaan kijken: je lijkt wel de servicedesk van BCC, die begonnen ook met ga maar op Internet zoeken :X

Je werkt zeker ook bij de BCC oid ? :>
( irri-mode on)
Nope, ik werk niet bij BCC. Ik zit in een héél andere sector...zo een waar je met 'echt speelgoed' spelen mag.
Toch blijf ik erbij dat je houding wat te wensen over laat, zeker voor een tweaker. Kijk, ik snap best dat je ontevreden bent over een vorm van service of kennisniveau, maar vraag jij bij de ah de vakkenvuller ook of er in het bedrijf waar de koekjes vandaan komen pinda's of sesamzaad wordt verwerkt? En alls de beste knul het niet weet, scheld je hem dan ook uit voor randdebiel? Nee toch?
Wat je doet is, je gaat op zoek naar telefoonummers of info van het bedrijf en gaat zelf uitzoekn wat en hoe. Op zijn hoogst schrijf je een brief naar de keten-eigenaar en laat hem weten dat jij niet tevreden bent over de parate productkennis van de medewerkers.

Maar goed, de volgende keer dat ik jou 's nachts op je tweak-fiets zonder licht aantref, scheld ik je eerst uit voor randdebiel en pleur je dan op de bon, schijnbaar is dat jou gang van zaken.
(irri-mode off)

Uit de vele rea's van eigenaaren en de wat meer wetenden maak ik dus op dat er op dit moment nog niets voorhanden is wat betreft ophangbeugeltjes. Misschien omdat het product net uit is en de 2nd-line firma's nog niets bedacht cq uitgebracht hebben? Probeer eens te kijken bij CONRAD of zo iets dergelijks. En anders kun je vast wel goede skillz opdoen in casemodding, de gasten hier verbouwen bijna elke materiaalsoort tot de meest prachtige dingen, dus beugeltjes maken moet ook kunnen!

http://yor.minitroopers.com

Verwijderd

Mijn ogen waren ook gevallen op deze set.
Alleen mijn vraag is kan deze set DVD-R/RW en DVD+R/RW afspelen?
Want ik had ergens gelezen dat iemand problemen had om bepaalde DVD's aftespelen.
En zou het helpen als je het Regio Vrij maakt?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2007 17:20 ]

• Zondagskindje

Zondagskindje

Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 16:56:
Mijn ogen waren ook gevallen op deze set.
Alleen mijn vraag is kan deze set DVD-R/RW en DVD+R/RW afspelen?
Want ik had ergens gelezen dat iemand problemen had om bepaalde DVD's aftespelen.
En zou het helpen als je het Regio Vrij maakt?
Yep, je kan ze beide zonder problemen afspelen.

Verwijderd

Bedankt voor de informatie. :D
En hoe vind je het beeld (1080p Full HD) en geluids kwaliteit?

• Zondagskindje

Zondagskindje

Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:58:
Bedankt voor de informatie. :D
En hoe vind je het beeld (1080p Full HD) en geluids kwaliteit?
Ik vind de geluidskwaliteit goed, maar dat zegt eigenlijk niets.
Wat ik goed vind, hoef jij nog niet goed te vinden.

Mijn tv ondersteunt geen 1080p, helaas.

Verwijderd

Wat ik interessant vind is die USB2.0 aansluiting. Is het daarmee mogelijk om een externe harde schijf aan te sluiten waarna je divx, SVCD etc direct van die harde schijf af kunt spulen?

Hij ondersteunt alleen vast geen H.264, dat zou echt mooi zijn geweest.

Verwijderd

Ik heb deze setup nu een paar weken. Er zijn een aantal dingen die me vreselijk irriteren.

1. de upscaling voor video moet elke keer opnieuw ingesteld worden. Dit is niet zomar een druk op de a/b, maar
a- dvd stop zetten
b- een knop ongeveer 5 seconden ingedrukt houden om 1 resolutie hoger te zette, dus 3 x 5 seconden om van 576p naar 1080p te gaan.
c- dvd (her)starten.

2. De ventilator in de versterker maakt te veel lawaai en is duidelijk to horen in mute stand. Daar begin ik nu aan te wennen, maar het zou een stuk beter geweest zijn om een ventilator te hebben die afhankelijk van de temperatur zijn toerental bepaald. Ik heb geprobeerd om de fan te vervangen, maar dan geeft het systeem een foutmelding op het display "fan check" en hapert de audio bij elke herhaling van die boodschap. Ik ben er nog niet achter hoe dit te voorkomen. De bestaande fan is een standard case fan van 110 mA. Ideen zijn meer dan welkom.

3. De standaard voor de dvd speler vond ik in het begin foeilelijk in mijn interieur, maar het begint toch te wennen. Ik denk er nu over om mijn televisie tegen de wand te plakken met links de dvd en rechts een speaker. Misschien geeft dat een wat evenwichteger beeld.

Ondanks alles is de kwaliteit van zowel beeld als geluid best naar mijn zin.

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
hmmm, is deze set nou wat of niet?
volgens mij ben ik beter af door een denon versterker en wat kef speakers erbij te nemen.. iemand die deze mening deelt?

[ Voor 52% gewijzigd door zenith op 15-09-2007 17:18 ]

• BaZZeHH
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik zit zwaar te twijfelen om dit systeem te halen omdat het qua design heel erg aanspreekt, maar ben nog niet overtuigd van de kwaliteit. Heeft er iemand nog wat recente ervaringen met dit systeem?

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:35

Sharky

Skamn Dippy!

je bent zelf niet overtuigd maar dan vraag je naar andermans ervaringen?

This too shall pass

• Zondagskindje

Zondagskindje

Het beste is om een winkel binnen te stappen en daar te gaan luisteren.
We kunnen wel zeggen dat het een fantastisch systeem is, maar dat wil niet zeggen dat jij dat ook zo vindt.

Verwijderd

Zondagskindje schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:29:
Het beste is om een winkel binnen te stappen en daar te gaan luisteren.
We kunnen wel zeggen dat het een fantastisch systeem is, maar dat wil niet zeggen dat jij dat ook zo vindt.
Laten we heel eerlijk zijn bij BCC of MM hebben ze dit setje nou niet zo staan dat je echt goed kunt luisteren. Tenminste hier in de buurt staat dat gewooon tussen de andere meuk met alle 5 de speakers in willekeurige volgorde op een rij.

Verwijderd

hey jullie daar, ik heb de set sinds enkele dagen, en ik moet zeggen _/-\o_ ze speelt wel super, alsook het design en de afwerking van de set vind ik heel goed. enkel gekopieerde dvds doet ie niet? zou het kunnen als ik hem regiovrij maak dat ie het wel doet? en zo ja,... weet iemand hoe dat moet? :P

• Zondagskindje

Zondagskindje

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:12:
hey jullie daar, ik heb de set sinds enkele dagen, en ik moet zeggen _/-\o_ ze speelt wel super, alsook het design en de afwerking van de set vind ik heel goed. enkel gekopieerde dvds doet ie niet? zou het kunnen als ik hem regiovrij maak dat ie het wel doet? en zo ja,... weet iemand hoe dat moet? :P
Dat is vreemd. De mijne speelt wel gekopieerde DVD's af en ook DVDRW zonder dat ik fratsen hoef uit te halen als regiovrij maken.

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Hey mijn topic leeft weer. Ik ben inmiddels ook de bezitter van deze set , maar ik heb wel een probleem:

De set staat aangesloten via HDMI op mijn panasonic plasma, maar bij sommige dvd's heb ik haperingen. Ook vind ik het soms heel lang duren om te scrollen door de chapters, dan is hij echt lang aan het zoeken voordat hij met de chapters komt.

Die haperingen zijn volledig willekeurig, bij de ene dvd heb ik om de 20 seconden gigantische haperingen, bij andere dvd's heb ik geen enkel probleem. Het lijkt, maar dat weet ik niet zeker, of het bij de "nieuwere" dvd's meer voorkomt dan bij de oudere, maar dat kan ik mis hebben.

Ik heb gisteren de AV Sync onder de audio opties op 0 ms gezet en dat lijkt het haperen iets minder te maken, maar het is niet verdwenen.

Ik heb de firmware versie van de samsung site ook al eroverheen gezet, geen resultaat.

Verwijderd

Beste,
ik wil de Samsung HT-TXQ 120 aanschaffen,maar heb nog een vraag.
Het radio gedeelte geeft dat RDS weergave?
Ik heb info gevraagd bij diverse winkels,zelfs bij Samsung service dienst.
Maar die vroegen mij wat RDS inhoud!!!
Dus niet veel verder gekomen.
Wie kan mij vertellen, wel/geen RDS.
Groet.

Verwijderd

Beste,
ondersteunt de Samsung HT-TXQ 120 RDS.
Samsung weet het zelf ook niet,site zegt nee,handleiding zegt ja.
Samsung service dienst vroeg mij wat is RDS,waarschijnlijk de verkeerde getroffen(hoop ik)
Alvast bedankt.
Hans.

• Zondagskindje

Zondagskindje

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:58:
Beste,
ondersteunt de Samsung HT-TXQ 120 RDS.
Samsung weet het zelf ook niet,site zegt nee,handleiding zegt ja.
Samsung service dienst vroeg mij wat is RDS,waarschijnlijk de verkeerde getroffen(hoop ik)
Alvast bedankt.
Hans.
Ja hij heeft RDS.

Verwijderd

Bedankt voor de info.

• IJzerboot
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-02 20:26
Ik heb de set ook gekocht, inmiddels al een aantal maanden geleden.
Mijn advies: NIET kopen. Waarom niet?
1. ventilator geluid (is persoonlijk, hoe erg irritant je het vindt)
2. lastig bedienen met afstandbediening
3. problemen met het afspelen van DVD-r.
Bij mij doet de ene DVD-r het wel, de andere niet.
Merk, type, regiocodering (ook door 84269 truc) maakt niet uit.
Schijnt iets te maken te hebben met het branden als booktype DVD-r (beter is DVD-rom).
Maar aangezien 85% van mijn backups het nu niet meer doet..
En originele gebruik ik liever niet, omdat ik daarvan al een aantal beschadigd heb (krassen) door het inschuifmechanisme van dit systeem.

Geluid is klasse, daar ligt het niet aan. Maar het gedoe met regiocodering en DVD-r laat mij het advies geven: NIET kopen.

• Zondagskindje

Zondagskindje

IJzerboot schreef op donderdag 13 december 2007 @ 21:40:
Ik heb de set ook gekocht, inmiddels al een aantal maanden geleden.
Mijn advies: NIET kopen. Waarom niet?
1. ventilator geluid (is persoonlijk, hoe erg irritant je het vindt)
2. lastig bedienen met afstandbediening
3. problemen met het afspelen van DVD-r.
Bij mij doet de ene DVD-r het wel, de andere niet.
Merk, type, regiocodering (ook door 84269 truc) maakt niet uit.
Schijnt iets te maken te hebben met het branden als booktype DVD-r (beter is DVD-rom).
Maar aangezien 85% van mijn backups het nu niet meer doet..
En originele gebruik ik liever niet, omdat ik daarvan al een aantal beschadigd heb (krassen) door het inschuifmechanisme van dit systeem.

Geluid is klasse, daar ligt het niet aan. Maar het gedoe met regiocodering en DVD-r laat mij het advies geven: NIET kopen.
Wat vreemd. Het probleem die jij hebt met de DVD-r, heb ik totaal niet. En ik heb er een paar in huis.
De ventilator hoor ik alleen als ik het geluid uit heb staan.
Lastige bediening van de afstandbediening klinkt mij ook niet bekend :?

• IJzerboot
Ik heb alles van Samsung gekocht.TV, Home cinema en digitale receiver voor de digitale tv via de kabel. Overlast van geluid van de ventilator is persoonlijk. Bij een actiefilm hoor je het niet, maar in de rustige stukken of in een rustige film wel. En tja, als je het weet en je let erop, dan is het altijd te hard.

Het gedoe met de DVD-r's is bij mij een drama, kan er echt wel om janken.
Dure philips DVD's spuugt ie 99% uit en de meeste goedkope traxdata's accepteert ie.
85% van mijn verzameling back-ups draait ie niet, terwijl mijn blokker dvd speler van 30 euro alles slikt.. Ik speel dus nu bijna al mijn dvd's via die speler af..

Inmiddels ben ik erachter dat het booktype van de dvd van belang schijnt te zijn. Als dat op DVD-r staat, levert het problemen op. Moet je dus op DVD-rom zetten.
Maar ook dan heb ik geen garantie dat ie de DVD slikt. Geen idee wat ik er verder aan kan doen.
Zit overigens al de nieuwste 1.19nc firmware op.

• Zondagskindje

Zondagskindje

Ik weet niet eens hoe ik een firmware er op moet zetten?
Ik neem aan dat ik de nieuwste firmware op de samsung site kan vinden met de howto er bij :?

• IJzerboot
Haha! Grapjas!
Ja, nieuwste firmware staat er wel op. Maar de how-to is niet gemaakt voor deze set..
Maar voor deze: HT-DB6XX, HT-DS6XX, HT-P4X
Anyway, met gezond verstand gaat dat wel lukken, is mij ook gelukt.
Tip: niet naar je tv-scherm kijken, maar naar je staande terminal cq dvd speler.
Na afloop lees je daar het volgende af: F0225 / R0619 / DA014

Firmware + upgrade manual:
http://www.samsung.com/nl...Fhometheatersystems%2Esec

Standaard Manual:

Daarna de flikkerse zooi weer opnieuw regio vrij maken met de 84269 truc.

Maar helaas blijf ik het probleem met DVD-r houden..
De vraag ligt inmiddels ook bij Samsung zelf, kijken wat zij ervan zeggen..

• Zondagskindje

Zondagskindje

IJzerboot schreef op donderdag 13 december 2007 @ 22:16:
Haha! Grapjas!
Ja, nieuwste firmware staat er wel op. Maar de how-to is niet gemaakt voor deze set..
Maar voor deze: HT-DB6XX, HT-DS6XX, HT-P4X
Anyway, met gezond verstand gaat dat wel lukken, is mij ook gelukt.
Tip: niet naar je tv-scherm kijken, maar naar je staande terminal cq dvd speler.
Na afloop lees je daar het volgende af: F0225 / R0619 / DA014

Firmware + upgrade manual:

Standaard Manual:

Daarna de flikkerse zooi weer opnieuw regio vrij maken met de 84269 truc.

Maar helaas blijf ik het probleem met DVD-r houden..
De vraag ligt inmiddels ook bij Samsung zelf, kijken wat zij ervan zeggen..
Bedankt, ik ga daar eens kijken.
Ik ben benieuwd wat Samsung over je probleem zegt.

• IJzerboot
Als ik nieuws heb, laat ik het hier weten!
Even een vraagje: kun je voordat je gaat updaten je huidige firmware gegevens hier eens neerzetten?
Deze heb ik destijds niet opgeschreven (domdom).

Ik bedoel hiermee het volgende:
Check je huidige firmware dmv deze procedure:
Aanzetten set (zonder dvd erin), druk menu 8, 9, 5, enter
Dan zie je op je staande terminal cq dvd speler een aantal cijfers voorbij komen.

Na flashen lees ik daar het volgende af: F0225 / R0619 / DA014
Ik ben benieuwd wat jij daar nu afleest. Misschien dat downgraden mijn probleem wel oplost.

• Zondagskindje

Zondagskindje

IJzerboot schreef op donderdag 13 december 2007 @ 22:30:
Als ik nieuws heb, laat ik het hier weten!
Even een vraagje: kun je voordat je gaat updaten je huidige firmware gegevens hier eens neerzetten?
Deze heb ik destijds niet opgeschreven (domdom).

Ik bedoel hiermee het volgende:
Check je huidige firmware dmv deze procedure:
Aanzetten set (zonder dvd erin), druk menu 8, 9, 5, enter
Dan zie je op je staande terminal cq dvd speler een aantal cijfers voorbij komen.

Na flashen lees ik daar het volgende af: F0225 / R0619 / DA014
Ik ben benieuwd wat jij daar nu afleest. Misschien dat downgraden mijn probleem wel oplost.
Okee, zal ik doen.

• IJzerboot
Dit soort antwoorden krijg je als je vraagt waarom je set 90% van al de DVD-r niet af wil spelen:

Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw HT-TXQ120.
Helaas is het erg lastig omeen universeel systeem te hebben waarbij alles afgespeeld kan worden. Dit heeft met teveel factoren van verschillende partijen te maken.

Globaal dient u met het volgende rekening te houden:
CD-R/RW-schijven
•Afhankelijk van het opnameapparaat (CD-recorder of pc) en de toestand van de schijf, kunnen sommige CD-R-schijven
mogelijk niet worden afgespeeld.
• Gebruik een CD-R-schijf van 650MB/74 minuten. Gebruik bij voorkeur geen CD-R-schijf van 700MB/80 minuten omdat
deze mogelijk niet kan worden afgespeeld.
• Sommige CD-RW-schijven (herschrijfbaar) kunnen mogelijk niet worden afgespeeld.
• Alleen de CD-R’s die op de juiste wijze zijn "afgesloten", kunnen volledig worden afgespeeld. Als de sessie is beëindigd zonder dat de schijf is afgesloten, kunt u de schijf mogelijk niet in zijn geheel afspelen.

DVD R/RW, CD-R/RW DivX-schijven
• Omdatdit product alleen gecodeerde bestandsindelingen levert die door DivX Networks, Inc. goedgekeurd zijn, kan het
gebeuren dat een door een gebruiker gecreëerd DivX-bestand niet afgespeeld wordt.
• Software-updates voor niet-ondersteunde bestandsindelingen worden niet ondersteund.
(bijv. QPEL, GMC, resolutie hoger dan 800 x 600 pixels, enz.)
• Gedeelten met een hoge framesnelheid kunnen niet afgespeeld worden tijdens het afspelen van een DivX-bestand.
• Voor meer informatie over de bestandsindelingen die door DivX Networks, Inc. goedgekeurd zijn, ga naar .

Daarnaast is het afhankelijk van de bestanden die er op staan.
Deze informatie is ook terug te vinden in uw handleiding.

Wij verzoeken u vriendelijk om voor verdere de informatie de pagina's 7, 27 en 31 van uw handleiding te lezen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog verdere vragen hebben, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.

Hoogachtend,

Michaela
Customer Services

Bovenstaande is gekopieerd uit de gebruiksaanwijzing. Het valt mij op dat alle helpdesken je steeds makkelijker met dit soort onzin antwoorden afschepen..

• Zondagskindje

Zondagskindje

Inderdaad, dit is een antwoord wat je zelf ook had kunnen verzinnen :O

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Ik heb mijn Set voor reparatie weer teruggebracht bij de MediaMarkt, zoals ik boven al aangaf had ik last van:

- Haperingen bij vrijwel alle dvd's
- Sommige dvd's gooit hij gewoon eruit met de melding " Disc error" , dit waren nieuwe dvd's (Serie Heroes). Na verschillende keren proberen deed hij het opeens wel :S

Ik ieder geval rete irritant dat horten en stoten van de film en af en toe bleef hij gewoon een minuut helemaal stilstaan.

Ik hoop dat Samsung het probleem gaat verhelpen. Ik vraag me toch of of ze wel een kwaliteit speler in deze set hebben gebouwd.

• IJzerboot
Ik heb opnieuw contact gehad met Samsung. Ik mag DVD's die het niet doen opsturen, zodat zij ernaar kunnen kijken. Nu dus eerst maar even wat extra kopieen maken, want ik ga dus geen nieuwe DVD's opsturen!

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Zojuist gebeld met het reparatie centrum van Samsung. Ze hebben een nieuwe "Loader" erin geplaatst en ik kan hem dus spoedig terug verwachten. Ik vraag me af wat precies zo'n loader is. Is dat de gehele dvd unit :?

Ik hoop dat hij het hierna weer gewoon doet, ik kon niemand op Internet vinden die ook zulk soort haperingen als ik ondervond met deze set.

We zullen zien.

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Ik had ook dat sommige gekopieerde dvd's het niet deden. Ik dacht dat het kwam door een regio code oid. Ik heb die regio-hack eroverheen gegooid, maar dat mocht niet baten.

Ligt dus gewoon aan het type dvd :? dat is wel suf
IJzerboot schreef op maandag 31 december 2007 @ 12:50:
Ik heb opnieuw contact gehad met Samsung. Ik mag DVD's die het niet doen opsturen, zodat zij ernaar kunnen kijken. Nu dus eerst maar even wat extra kopieen maken, want ik ga dus geen nieuwe DVD's opsturen!

Verwijderd

Hallo Mensen,

Is het mogelijk geluid van de tv via de surround set te krijgen middels de hdmi kabel?
Zo ja welke instellingen moet ik hiervoor gebruiken. (handleiding is hier niet volledig in) Ik zet de receiver op de hdmi functie maar er komt geen geluid uit de luidsprekers.
Of moet ik een extra optische kabel gebruiken?

alvast bedankt

• IJzerboot
Oops.. te snel..

Kan wel, moet werken zoals jij zei.
Maar dan moet je tv wel HDMI out hebben.
Mijn Samsung TV heeft 3 HDMI-IN-connectors, maar niet 1 OUT.

Dus ik heb het lekker auderzwets met 2 tulpkabels.
Werkt wel prima overigens.
De DVD speler is bagger, maar het geluid is mega, net als de voorgeprogrammeerde soundinstellingen.

[ Voor 67% gewijzigd door IJzerboot op 14-01-2008 08:47 ]

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Arg! , ik heb nog steeds mijn set van SamSung niet terug.

Tot nog toe ben ik totaal niet te spreken over de service van SamSung en mediamarkt.

Samsung moet sneller werken en betere kwaliteit leveren en mediamarkt had direct een nieuwe set moeten geven, dat gedoe met reparaties op nota bene een systeem van een paar maanden oud.

Belachelijk.

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Yes, ik heb hem dan eindelijk terug.

Ze hebben de "loader" vervangen en volgens mij is dat het hele interne dvd spelertje. Ik heb hem natuurlijk direct getest en volgens mij doet hij het weer voor 100% .

Nu maar hopen dat dat ook zo blijft en hij er niet mee kapt als de garantie voorbij is.

• Zondagskindje

Zondagskindje

Dat mag dan ook wel. Je bent 'm bijna een maand kwijt geweest. :o

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Zondagskindje schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 12:41:
Dat mag dan ook wel. Je bent 'm bijna een maand kwijt geweest. :o
Ja echt te slecht heh :? . Als het dan nog een ouwe bak was geweest zwaar buiten de garantie, a la.

Maarja het schijnt heel normaal te zijn bij MediaMarkt en Samsung , ppffffff

Laat het een waarschuwing zijn voor anderen. Hoewel ik me ook afvraag of andere elektronica winkels het beter zouden doen :z
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.