Toon posts:

hulp overclocken amd 3500+ (venice)

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Processor komt niet boven de 2.6ghz of de pc slaat uit bij als ik inlog op windows
en start ie weer opnieuw op. ik heb a8n-e moederbord
ik heb vcore op 1.55,htt draai 1044mhz
en geheugen pc3200 op 433mhz 3-4-4-7 2.6volt(standaard volt)
kan iemand mij helpen hoger te krygen mijn doel is 2.8ghz

alvast bedankt

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-12 17:34
volgens mij totaal het verkeerde forum (en sowieso een niet al te beste post) :)

• wesjuhdabomb
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-12 20:55
denk je niet dat je een beeeeeetje in het verkeerde forum zit? dit is over games niet over overclocken

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
1. Je post in het verkeerde forum.
2. Er is een algemeen topic voor: [OC & INFO] AMD Athlon64/Opteron OC Resultaten - Deel 34

Verwijderd

Topicstarter
ik ben nieuwe hier dus nog niet zo goed hier in xD

Verwijderd

Topicstarter
sorry jonges :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 21:30:
ik ben nieuwe hier dus nog niet zo goed hier in xD
je kan aan een moderator vragen of die je topic wilt verplaatsen naar Tweaking cooling & overclocking algemeen. Maar het is waarschijnlijk wel een beetje een "basic" vraagje dus misschien een slotje ;)

En er is een edit knop zodat je niet 2 berichten onder elkaar hoeft te plaatsen :)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:36
Je zit hier in het compleet verkeerde subforum + dat je ook nog eens vraagt naar de basics die je zelf kunt vinden door een beetje te zoeken :) Iets meer inzet mag dus wel i.p.v. hier gewoon je vraag dumpen. Neem eens een kijkje in Tweaking, Cooling & Overclocking Algemeen en neem dan vooral Frequently Asked Questions TCA eens heel goed door voordat je een nieuw topic opent :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.