Toon posts:

grafische prestaties ASUS P5B-VM SE

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over het moederbord ASUS P5B-VM SE. Deze heeft een onboard grafische kaart met een max geheugen van 265MB. Levert deze goede grafische prestaties of valt dit onder wat algemeen onboard rotzooi wordt genoemd. Verminderd dit de prestaties van het systeem sterk ivm het delen van geheugen en dus bandbreedte? En als laatste is dit bruikbaaar met win vista 64 bit?

Alvast bedankt

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Nee is klote.

Verwijderd

Topicstarter
de grafische eigenschappen bedoel je dan??

• smvs
  • Niet online
jah

Verwijderd

Topicstarter
bedankt

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10-2025
Lekker duidelijk :o

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
De grafische prestaties van dat moederbord zijn gewoon goed hoor. Er zit een Intel X3000 videokaart in en deze doet het perfect onder Vista (32/64).
Uiteraard kan je hier niet de laatste games mee spelen, maar hij is perfect voor office/dvd's kijken etc. En je prestaties van het systeem worden niet verminderd, mits je maar voldoende geheugen hebt.

Verwijderd

Topicstarter
heeft zo'n speciaal vista moederbord van asus meerwaarde?

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
De enige meerwaarde is dat het moederbord 100% zeker weten onder Vista werkt :)

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand mij een mobo aanbevelen richting asus P5B specs zonder onboard gpu

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:30
Je kunt de interne video kaart nooit helemaal uitschakellen als je er een keer een losse kaart in wil prikken .

Zelfs het gedeelde geheugen van de interne kaart kan je niet helemaal terug krijgen .
Hierdoor is dit bord ook niet te overklokken omdat de kaart over zijn nek gaat .

Ik spreek dan wel uit ervaring over het P5B-V moederbord en ik weet dus niet helemaal zeker of dit dan ook voor die van jou geld .

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
mmxmmx schreef op zondag 24 juni 2007 @ 14:42:
Je kunt de interne video kaart nooit helemaal uitschakellen als je er een keer een losse kaart in wil prikken .

Zelfs het gedeelde geheugen van de interne kaart kan je niet helemaal terug krijgen .
Hierdoor is dit bord ook niet te overklokken omdat de kaart over zijn nek gaat .

Ik spreek dan wel uit ervaring over het P5B-V moederbord en ik weet dus niet helemaal zeker of dit dan ook voor die van jou geld .
Beuh? Ik heb zelf een gigabyte g33m-ds2r (ook matx) met onboard vga (zelfde gpu denk ik) en een losse pci-e kaart, en dat clockt prima over. Waarom zou dat niet werken? Misschien omdat die specifieke mobo's geen pci-e lock hebben? De nieuwe P35-chipset van Intel (en dus de G33, want dat is de P35 met IGP), heeft daar i.i.g. geen last van.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• dion_b
  • Laatst online: 22:10

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) dit is met het lezen van een willekeurige review van de chipset in kwestie te achterhalen. Het opzoeken van dat soort dingen behoort tot de basiszelfwerkzaamheid die we op GoT verwachten.
2) crossposten is niet de bedoeling... ASUS P5B-VM SE

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.