Ello ello,
Quake Wars zit eraan te komen en met mn huidige Club3d GeForce FX 5700LE
is dat niet te spelen, ik geloof dat QW zelfs enkel vanaf de 6000 serie ondersteund wordt.
Mijn huidige pc is nu zo'n 2.5 jaar oud een heeft enkel agp sloten. Een nieuw moederbord zit ik niet op te wachten aangezien het nog allemaal prima werkt en genoeg is voor de dingen waarvoor ik hem gebruik.
Ik wil dus mn vidkaart gaan upgraden maar heb echt totaal geen idee wat de beste keus is. Om het makkelijk te houden hou ik het liever bij een nvidia kaart maar alle XT, GS, LE etc. varianten zeggen mij niet bijster veel. Ook weet ik niet of het handiger/beter is om bijv. een 6800 met 512mb geheugen te nemen of juist een 7600 met 256mb geheugen?
Wel weet ik (van horen zeggen
) dat club3d kwalitatief ergens onderin bungelt en asus/aopen kwalitatief wat beter zijn (correct me if im wrong).
Ik had al een search query in de pricewatch gegooid (nvidia + agp) maar zie door de spreekwoordelijke bomen het bos niet meer.
http://tweakers.net/price...a6%2FPL2AaynTCE%3D&page=1
Ohja de prijs zou ik t liefst zo rond de 100euro willen houden.
Iemand die deze arme jongen een zetje in de goed richting kan geven?
huidige specs;
P4 3.0ghz (moederbord; asus p4p800s se)
1gb werkgeheugen
geforce 5700LE
WinXP
Quake Wars zit eraan te komen en met mn huidige Club3d GeForce FX 5700LE
Mijn huidige pc is nu zo'n 2.5 jaar oud een heeft enkel agp sloten. Een nieuw moederbord zit ik niet op te wachten aangezien het nog allemaal prima werkt en genoeg is voor de dingen waarvoor ik hem gebruik.
Ik wil dus mn vidkaart gaan upgraden maar heb echt totaal geen idee wat de beste keus is. Om het makkelijk te houden hou ik het liever bij een nvidia kaart maar alle XT, GS, LE etc. varianten zeggen mij niet bijster veel. Ook weet ik niet of het handiger/beter is om bijv. een 6800 met 512mb geheugen te nemen of juist een 7600 met 256mb geheugen?
Wel weet ik (van horen zeggen
Ik had al een search query in de pricewatch gegooid (nvidia + agp) maar zie door de spreekwoordelijke bomen het bos niet meer.
http://tweakers.net/price...a6%2FPL2AaynTCE%3D&page=1
Ohja de prijs zou ik t liefst zo rond de 100euro willen houden.
Iemand die deze arme jongen een zetje in de goed richting kan geven?
huidige specs;
P4 3.0ghz (moederbord; asus p4p800s se)
1gb werkgeheugen
geforce 5700LE
WinXP