Toon posts:

merk 8800gts-320mb benchmarks

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi, ik wil een 8800gts-320mb kopen, maar de prijzen verschillen nogal per merk. en mensen hier zeggen dat de een weer een stukkie beter presteert dan de ander. Bij de benchmarks staat er altijd maar 1 soort 8800gts zonder het merk erbij.

Dus mijn vraag: Dus moet ik gewoon de goedkoopste nemen (merk: xfx) of maken merken veel uit en kan ik beter een iets duurdere kopen?, en zo ja welke is dan het beste met prijs/kwaliteit?

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zoek benchmarks op zou ik zeggen?

Maar in principe zullen ze ongeveer even snel zijn aangezien ze allemaal het referentiebord volgen.
De enige verschillen zitten hem in het wel of niet overgeklokt zijn en de extra dingen, zoals games, die je erbij krijgt.

Daarnaast hechten sommige mensen meer aan een naam als Asus dan een naam als Club3D, maar of dat gefundeerd is betwijfel ik.

[ Voor 65% gewijzigd door anandus op 23-06-2007 20:12 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 19:17

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen? gaat gewoon op hoor.

Zelfs tussen merken kun je nog vergelijken. Kwa snelheid maakt het vaak weinig uit. Alleen klokken sommige fabrikanten hun kaart net even wat sneller dan de concurrent, dat is prima op te zoeken.
En zo te zien zijn er ook gewoon benchmarks van.
Met wat meer zelf zoeken was dat best zelf te vinden geweest. Prijs/Kwaliteits verhouding bepaal je helemaal zelf, het is immers jouw geld en jouw eisen die jij aan een kaart stelt.

Vergelijken tussen fabrikanten gaat meer om de bijgeleverde accessoires en kloksnelheden van de kaartjes.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.