Nieuwe AGP kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Hallo, ik zoek een nieuwe snelle agp videokaart omdat mijn huidige de nieuwe spellen niet echt meer trekt.

Als het kan wel graag de snelste, zodat ik er nog wel even mee vooruit kan. Er zit nu een 9600xt in en had zelf al een beetje gezocht en de snelste die ik kon vinden was de x1950 pro van Ati. Daar heb je een 256 versie van (150 euro) en een 512mb versie (170) euro en welke zou ik beter kunnen nemen?

Ik heb het volgende:

Moederbord: Asus A8V Deluxe
Processor: AMD 64 3200+
Geheugen: Twinmoss 1 GB 3200
Voeding: Cooler master RS 430 watt

Alvast bedankt

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Verwijderd

Je merkt maar verschil tussen die kaarten op hoge resolutie (1600x1200 en hoger), de 256MB versie is dus goed genoeg.

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:06
Let er wel even op dat de A8V nogal picky is met deze kaart. Ik heb er geen problemen mee maar een heleboel mensen schijnen er wel problemen mee te hebben. Bij mij werkt ie goed op AGP 4x en Fast Writes uit met het laatste BIOS. (afgezien van het feit dat mijn kaart momenteel gewoon stuk is, maar dat wijt ik niet aan het moederbord).

UNOX: The worst operating system

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-07 23:42

Dhrax

Prog Lord

Deze topics zijn al duizend keer voorbij gekomen en met een beetje zoekwerk vind je precies wat je weten wilt hier ;)

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 19:17

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Welke kaart je moet kopen is prima zelf te bepalen. De X1950 is wel vaker besproken, er lopen zelfs grotere draadjes over deze kaart waar je informatie uit kunt halen.
Het is ook niet de bedoeling dat je deze vraag hierna in zo'n draad stelt he ;)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.