Afgelopen dinsdag heb ik via internet een Intel Core 2 Duo E6600 besteld en deze net binnen gekregen. Wat schetst mijn verbazing? Er blijken twee processoren in één verpakking te zitten. Na wat zoekwerk bleek dat er al eerder een dergelijke productiefout is voorgekomen ten tijde van de P4 Extreme. Ook hier bleek dat tijdens productie van een bepaalde batch 2 processoren in één verpakking terecht te zijn gekomen. Destijds ging het om enkele honderden processoren.
Het gaat om een e6600 met pack datum 04/11/07.
Op de foto is goed te zien dat er één proc op de normale plaats zit, de ander ligt bij de koeler. En de verpakking is nog gesealed. Lachuh
OM MISVATTINGEN TE VOORKOMEN HEB IK DE LEVERANCIER VERWIJDERD. ZAL PROBEREN OM EXTRA FOTOS TE SCHIETEN OM AAN TE GEVEN DAT DIT REALITEIT BETREFT.
Het gaat om een e6600 met pack datum 04/11/07.
Op de foto is goed te zien dat er één proc op de normale plaats zit, de ander ligt bij de koeler. En de verpakking is nog gesealed. Lachuh
OM MISVATTINGEN TE VOORKOMEN HEB IK DE LEVERANCIER VERWIJDERD. ZAL PROBEREN OM EXTRA FOTOS TE SCHIETEN OM AAN TE GEVEN DAT DIT REALITEIT BETREFT.
[ Voor 20% gewijzigd door lindero op 22-06-2007 14:14 ]