Ik kijk net op MSN Vandaag. Zie ik een berichtje over dat Yolanthe's (jeweetwel dat ontzettend fabbare wijf) eerste film geflopt is. Dus ik denk even filmpje kijken. Ik ben nog geen minuut aan het kijken of ze zegt letterlijk deze woorden:
Hier de link naar het filmpje ( je moet wel internet explorer hebben: Yolanthe's eerste film geflopt )
Let vooral ook op die domme blik die ze erbij trekt, argh irriteer me hier mateloos aan.
Dit doet me enigzins ook denken aan hoe nova destijds de link maakte tussen campzone en gameverslaving. Iets waardoor mijn ouders nu nog steeds huiverig zijn als ze mij het met mijn vrienden er over horen hebben.
Tering zeg wat een statement die je daar maakt. Ik vind dit echt wel zwaar lomp gezegd? Natuurlijk zijn er wel verslaafden onder ons, maar voor de meeste is het toch gewoon hobby.gamers: dat zijn mensen die verslaafd zijn aan computeren.
Hier de link naar het filmpje ( je moet wel internet explorer hebben: Yolanthe's eerste film geflopt )
Let vooral ook op die domme blik die ze erbij trekt, argh irriteer me hier mateloos aan.
Dit doet me enigzins ook denken aan hoe nova destijds de link maakte tussen campzone en gameverslaving. Iets waardoor mijn ouders nu nog steeds huiverig zijn als ze mij het met mijn vrienden er over horen hebben.
Beroeps brabander