Toon posts:

Samsung nv10 of S1050?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben erg gecharmeerd van het design van de NV serie van samsung. Nu heb ik weinig verstand hiervan en probeer ik erachter te komen wat voor mij de beste keus is? Of misschien tot de conclusie moet komen dat samsung helemaal niets is.....

Afijn, Ik heb het idee dat de Samsung s1050, die voor 180 euro word aangeboden een goede deal is. Dit omdat deze camera een Iso heeft tot 1600 en dat je een diafragma-voorkeuze en een sluitertijd-voorkeuze. Deze zaken zie je metname op de betere camera's toch? En je kunt er een gewone baterij in doen

Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik de nv 10 mooier vindt alleen heeft deze camera de bovengenoemde zaken niet. Het enigste wat wa de nv 10 wel heeft is de schneider lens? Nu komt de nv11 (ook 5 x zoom) volgens mij dichter in de buurt van de s1050 alleen kost deze 120 euro meer!

Nogmaals ik moet nog erg veel leren....Maar als iemand mij een beetje op weg kan helpen waardeer ik dat zeer! (oh ja,... voorgaande post doorgelezen alleen niks over de s1050?)

Alvast bedankt Antoine.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2007 16:17 ]

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:31
Misschien dat deze vraag beter in het Welke dig camera onder de 250 euro? Deel 3 kan stellen. Veel succes met je keuze!

welkom op tweakers btw ;)

[ Voor 1% gewijzigd door VeeGee op 21-06-2007 16:25 . Reden: typo ]

Verwijderd

Topicstarter
VeeGee schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:25:
Misschien dat deze vraag beter in het Welke dig camera onder de 250 euro? Deel 3 kan stellen. Veel succes met je keuze!

welkom op tweakers btw ;)
Ik heb het zojuist gedaan!