Toon posts:

Medion USB2.0 128mb installatie cd?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb hier een aluminium Medion USB2.0 stick van 128Mb.
Deze heeft dienst gedaan in mijn Dreambox.

Een poos geleden deed hij het niet meer in de Dreambox (een linux sat ontvanger), de stick wordt gewoon niet meer geinitialiseerd.
Heb al lowlevel formats en zo geprobeerd en op een pc doet de stick het ook gewoon maar m'n dreambox vertikt het de stick te zien en of te herkennen.

Mogelijk dat de originele installatiecd als die er een bij zat een specifiek format tooltje bevat voor deze stick.

Heb Medion al gebeld maar blijkbaar drukken die gasten de benodigde info om info te krijgen niet op het artikel zelf af en ze konden me dan ook niet verder helpen.

Iemand een suggestie?

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:45

Cyphax

Moderator LNX
Ik heb eenzelfde stick, maar dan 256MB. Daar zit inderdaad een installatie-CD'tje bij, maar die zou je niet nodig moeten hebben, behalve als je wilt partitioneren of 'm in Windows 98 gebruiken.

Ik heb 'm in ieder geval nooit nodig gehad. Ook niet in Linux. Iets is niet in orde met je Dreambox. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Cyphax op 21-06-2007 14:50 ]

Saved by the buoyancy of citrus

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:44
FAT/FAT32 geformateerd?

NTFS gaat niet werken namelijk in die Dreambox.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

ThinkPad schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:51:
FAT/FAT32 geformateerd?

NTFS gaat niet werken namelijk in die Dreambox.
Daarnaast : Werkt een andere Stick wel ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Topicstarter
Werkelijk al van alles geprobeerd, zelfs low level format tooltjes, de Dreambox loopt gewoon vast op die stick.
Maakt niet uit of en hoe ik hem wel of niet heb gepartitioneerd.

Als hij het nou nog nooit had gedaan dan ok maar na het een jaartje of 2 gewoon gedaan te hebben?

En in een pc doet ie het gewoon, mogelijk dat het sinds een bepaalde dreambox firmware update niet meer werkt.

En ja, andere sticks werken in de dreambox wel, nu zit er zo'n superbrakke 32mb mp3 speler stick in die ik ooit eens gratis bij de Veronica gids kreeg.
Maar net dát ding kan ik nu goed ergens anders gebruiken...

Nou, als er geen speciaal format tooltje voor deze stick is dan kan ik het maar beter opgeven.
|:(

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2007 15:14 ]

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 15:11:
En ja, andere sticks werken in de dreambox wel, nu zit er zo'n superbrakke 32mb mp3 speler stick in die ik ooit eens gratis bij de Veronica gids kreeg.
Mja je DreamBox is dus nog heel en daar gaat het om IMHO :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Pagina: 1