Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Reacties begraven

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
't Is alweer een tijd geleden dat ik voor het laatst op GoT ben geweest en ik was net een topic aan het lezen waarin een bijzonder ongefundeerde reactie geplaatst werd.

Armageddon_2k in "\[C#] Gebruik van goto uit den boze?"

Automatisch wou ik het bericht een tegenstem geven, maar toen besefte ik dat GoT die mogelijkheid natuurlijk helemaal niet heeft.

Wat vinden jullie van het idee om berichten + en - stemmen te kunnen geven? Wanneer de verhouding te negatief is, wordt het bericht dichtgeklapt weergegeven. Lijkt me handig om zo de berichten die niets bijdragen aan een topic te verbergen. Ik ben me er van bewust dat dit een ingrijpende verandering is en dat er moderators rondlopen, maar dan nog zou ik het een handige functie vinden.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Daar is al eens een discussie over gevoerd in LA...

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Waarom denk je dat zoiets nodig is :) ? Als ik je voorstel lees, zeg je volgens mij zelf ook al dat het dan vooral gaat om het weghalen van echt slechte berichten en dat we TR's en moderatoren hebben om dat voor elkaar te krijgen.

DM!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 19:08

DinX

Motormuis

Je bedoelt zoals het comment systeem op digg :?

Dus een + of - kunnen geven en berichten met bvb -4 zijn dichtgeklapt ?

http://digg.com/playable_...e_the_hidden_image_part_2

Voor de mensen die het niet kennen.

[ Voor 31% gewijzigd door DinX op 23-06-2007 17:45 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Tis onwenselijk en al vaker besproken, zie [feat] ignore functie :)

Het verschil met de frontpage is dat je daar specifiek op een andere reacties kunt reageren, op got heb je een plat reactiemodel waardoor je gaten gaat maken, en dat vinden we geen goed idee [/korte samenvatting uit het blote hoofd]

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.