Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laatste post-tijd van FA klopt niet op forumindex

Pagina: 1
Acties:

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
In fout in FP artikel was door Scapa Flow en Hahn een reactie geplaatst. Ik heb beide reacties naar Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 22 gemerged: Scapa Flow in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande..." en Hahn in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande...". Vervolgens heb ik Hahns reactie aangepast via een edit om dit te melden (geen editlock gebruikt).

De last-changed-tijd op de forumindex is voor FA nu 15:08 uur (geen rood bolletje) en in de topiclisting van FA 15:17.

Daar kloppen dus twee dingen niet: (1) het missende rode bolletje op de index en (2) de last-changed-tijden komen niet overeen.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:25
Misschien denk ik nu te simpel, maar volgens mij is er helemaal geen 'last-changed'-tijdsaanduiding op de frontpage, maar gaat dat alleen op last post. Om het even te controleren heb ik een reply in een forum waar geen actieve topics stonden aangepast en daar gebeurde ook niks mee.

Dat de tijden niet overeenkomen kan dus een bug zijn, maar ik denk niet dat het ontbreken van het rode bolletje een bug is dus.

[ Voor 18% gewijzigd door Hahn op 20-06-2007 15:39 ]

The devil is in the details.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

De aanduiding is last-posted, niet last changed.

Geen bug :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Nu loopt die stomme Harm bij mij op icq te miepen :'(
* moto-moi mept chem: stomme jei :P

Anyways, blijkbaar zit er ergens iets foutig, tenminste, als Harm niet scheel is enzo :+

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb per ongeluk in de TS gesproken over last-changed-tijd, maar dat moet in alle gevallen last-post zijn. De bug is verder precies hetzelfde als wat in de TS staat: na mijn merge- en editacties kwamen de last-post-tijden van de forumindex en de topiclisting niet meer overeen.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hmm; ik kan hier helemaal niets aan reproduceren en ik weet dat de juiste recounts worden aangeroepen na de topicadmin. Als iemand een reproduceerbaar probleem weet te vinden dan fix ik het graag :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1