Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

fout in FP artikel

Pagina: 1
Acties:

• sanderr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-11 02:30
in Nieuws: Grootste videotheek toont voorkeur voor blu-ray staat nu het volgende:
Blockbuster, 's werelds grootste keten van videotheken, heeft aangekondigd het aanbod van blu-ray-titels uit te breiden naar 1450 filialen in de VS.
Maar, wat mij niet duidelijk wordt, is het volgende: worden er nu meer filialen geopend of wordt het aanbod in die filialen opgevoerd? De regel is nogal ambigu.

In de bron staat dat er 250 winkels zijn die beide formaten voeren en in totaal zo'n 1700 winkels zijn die meer dan 170 BR titels hebben.

Verwijderd

DALLAS, June 18 /PRNewswire-FirstCall/ -- In response to the growing demand for high-definition DVDs, Blockbuster Inc. (NYSE: BBI)(NYSE: BBI.B) today announced that it is rolling out an expanded Blu-ray disc inventory for rental to 1,700 corporate-owned BLOCKBUSTER® stores by mid-July. The Company will continue to offer both Blu-ray and HD DVD titles through its online rental service, http://www.blockbuster.com/, and will continue to offer both formats at its initial 250 stores that currently carry both high-definition formats .
Ze hadden eerst 250 winkels met BR en nu wordt er dus ook BR in 1.700 winkels gedaan lijkt mij

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2007 15:27 ]

• sanderr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-11 02:30
Ja, dat had ik dus ook gelezen (bron), maar dat staat er niet (nieuwsposting).

Daar staat dat ze het aanbod van titels uitbreiden met filialen...

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 13:46

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Hmm, de eerste keer dat ik het las begreep ik gelijk wat er bedoeld werd. Ik moest moeite doen om de andere interpretatie eruit te halen eigenlijk. Er staat niet 'uitbreiden met filialen', maar 'uitbreiden naar filialen.

[ Voor 22% gewijzigd door Janoz op 18-06-2007 15:21 ]

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

sanderr schreef op maandag 18 juni 2007 @ 15:18:
Ja, dat had ik dus ook gelezen (bron), maar dat staat er niet (nieuwsposting).

Daar staat dat ze het aanbod van titels uitbreiden met filialen...
Hmzz ik begrijp je punt
Blockbuster, 's werelds grootste keten van videotheken, heeft aangekondigd het aanbod van blu-ray-titels uit te breiden naar 1450 filialen in de VS
Tja je hebt natuurlijk
uit te breiden tot 1700 filialen
uit te breiden met 140 filialen

uit te breiden naar 1450 filialen komt op mij over dat er 1.450 filialen BR zullen gaan aanbieden. Maar dat kan ook aan mij liggen :P

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Er staat toch duidelijk dat ze het aanbod blue-ray films gaan vergroten naar een bepaald aantal filialen.
Anders zou er staan dat ze het aantal filialen uit gaan breiden.

[ Voor 24% gewijzigd door fsfikke op 18-06-2007 15:23 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Iets klopt er niet. In de bron staat
rental to 1,700 corporate-own
dus zou in het T.Net artikel volgens mij
uit te breiden met 1450 filialen
hebben moeten staan.

* P_de_B schopt de auteur :)

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik heb er dit van gebakken:
Blockbuster, 's werelds grootste keten van videotheken, verhoogt het aantal Amerikaanse filialen dat blu-ray-titels aanbiedt van 250 naar 1700.
Pagina: 1