Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 08:39:
[...]
Ziet er erg mooi uit ferry

.Ik wou je eigenlijk wat vragen,hoe ziet jouw 50pv70 eruit,met Digitale tv kan,wil je dat testen,en merk je dan veel ruis op het scherm.
Tis wel donders gaaf om te zien hoor,

,hoe is het beeld eigenlijk met pc,zijn de letters dan scherp?
Ja mooi hè? Vind het echt een geweldig ding!
Ik heb helaas nog geen digitale tv, kan dat nog niet testen.
Deze maand ff rustig aan doen, bestel t volgende maand. Digitale tv met een normale ontvanger is niet zo duur, maar ik wil dan natuurlijk de hd ontvanger (volgens mij de samsung 360) en dat kost me zo'n 200 euro geloof ik.
Maar digitale tv is wel nodig hoor bij zo'n groot toestel en dat is natuurlijk logisch. Het zou vreemd zijn als je niet zou zien dat analoge tv niet zo erg goed is!
Nogmaals, ik kijk bijna nooit tv maar ben wèl benieuwd naar discovery hd en s kijken hoe formule 1 eruit ziet.
Internetten gaat prima. Maar ik deed het hiervoor op een 30 inch Iiyama en die had ook n resolutie van 1024x768 (de panasonic doet deze resolutie maximaal over vga, vreemd genoeg is 1366 niet mooi, terwijl dat wel de native resolutie is van het scherm) en dit ziet er dus hetzelfde uit (alleen iets groter

)
Ik moet nog n beetje kijken, want ik ga proberen om de pc goed te krijgen via hdmi-dvi, maar ik heb last van de overscan. Krijg dus de taakbalk bijna niet in beeld helaas! dvi-hdmi wordt ook niet ondersteund, maar ben benieuwd of het dan nog mooier wordt.
Wanneer ik 720p filmpjes afspeel vanaf de pc, is het beeld adembenemend.
Ik moet ook nog een draadloos toetsenbord kopen, zo'n ergonomisch gebogen ding, want dat lijkt me handig (ik heb mn bureau weg moeten doen omdat ik nu op t bankje zit en de tv lager kwam te hangen dat mn 30 inch hing en dus zat t bureau in de weg.
Heb overigens ook 4 jaar volledige garantie erbij genomen, leek me verstandig. Als ik zoals ik eerst van plan was geweest om de 42 inch te nemen, had t niet gehoeven. Maar dit toestel is n stuk duurder en wilde dat risico niet nemen.
Ben trouwens blij dat iedereen de foto's kon zien. (ik leer t wel

)
[
Voor 3% gewijzigd door
Ferry34 op 20-07-2007 12:18
]