[Plasma]Panasonic nieuwe modellen 2007 - deel 3

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.359 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 19:03:
[...]
37PX70 = TH-37PV70 ? correct? Voor mij waarschijnlijk een betere keuze dan die TH-42PV7F die volgens mij wat uit de boot valt.
PX70 = PV70 + digitale tuner.

Verschillen moet je niet zozeer verwachten in beeldkwaliteit, alswel in aansluitmogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljd
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-05 23:01

ljd

Heb mijn broer zijn ps3 kunnen stelen voor een dagje of 2 :). De aansluitingen zijn wel nog scart omdat mijn broer geen plasma tv heeft en ik ga geen hdmi kabel om daarna in de kast te hangen .

De kwaliteit ziet er goed uit (geen last van blokjes ofzo),vooral heeft de 42THPV70 toch wel heel degelijk geluid. Het staat maar op 15% en het maakt al veel lawaai.

Hieronder vind je een filmpje van Formula 1 championchip. De kwaliteit is niet zo goed wegens de slechte opname kwaliteit van mijn fotocamera. Ik zal later nog wat fotos posten.
http://web1.vs157252.vserver.de/MVI_0661.AVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkommeren
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-08 18:02
ljd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 12:15:
Heb mijn broer zijn ps3 kunnen stelen voor een dagje of 2 :). De aansluitingen zijn wel nog scart omdat mijn broer geen plasma tv heeft en ik ga geen hdmi kabel om daarna in de kast te hangen .

De kwaliteit ziet er goed uit (geen last van blokjes ofzo),vooral heeft de 42THPV70 toch wel heel degelijk geluid. Het staat maar op 15% en het maakt al veel lawaai.

Hieronder vind je een filmpje van Formula 1 championchip. De kwaliteit is niet zo goed wegens de slechte opname kwaliteit van mijn fotocamera. Ik zal later nog wat fotos posten.
http://web1.vs157252.vserver.de/MVI_0661.AVI
Oeh! Dat is wel echt jammer, aangezien hij via scart niet hoger gaat dan 576i. Snel een HDMI kabeltje eraan hangen dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljd

ljd

jkommeren schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 13:06:
[...]

Oeh! Dat is wel echt jammer, aangezien hij via scart niet hoger gaat dan 576i. Snel een HDMI kabeltje eraan hangen dus ;)
Is waar, maar wil niet nutteloos geld uitgeven aan hdmi kabel :). Zal wel een goede kopen als ik mijn htpc koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:38
Voor minder dan10 euro heb je een prima HDMI kabel. Je hoeft er geen dure kabel aan te hangen. Een kabel van 1,5 m is voldoende. Beeldkwalitiet is niet te vergelijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03:53
Waar is je voet gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljd

ljd

Zit er gewoon onder ?

Zal morgen eens naar de MM lopen achter een echte hdmi kabel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ljd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:32:
Zit er gewoon onder ?

Zal morgen eens naar de MM lopen achter een echte hdmi kabel >:)
daar zou ik nou niet heen gaan, die gasten snappen er geen donder van en naaien je waar je bij staat "ja meneer, maar deze heeft verguklde connectoren, dat zorgt voor beter beeld. (goedkoopste kost 80e uro)

beter ga je naar de lidl, die heeft de goedkoopste en komen als een van de betere uit de bus, of eventueel de mycom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljd

ljd

Hier in de carrefour had ik eentje gezien voor 19,99 euro. Lidl weet ik niet direct eentje in mijn buurt zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 09:20
Zijn die 42PV70 's nu weeral overal uit vooraad? Die dingen verkopen gewoon veel te goed blijkbaar. Heb van een verkoper gehoord dat Panasonic er meer dan 10.000 jaarlijks wereldwijd verkoopt. In schril contrast staat Pioneer die er maar een 2000 jaarlijks verscheept. Of het waar is weet ik niet maar het zou toch een serieuze indicatie kunnen geven over de populariteit van pana's plasma's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

jos707 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 18:08:
Zijn die 42PV70 's nu weeral overal uit vooraad?
Nee, heb even bij Redcoon gechecked. zoals gewoonlijk: direct leverbaar. Dat betekent in de praktijk dat je hem in 5 werkdagen in huis hebt.
http://www.redcoon.nl/ind...Panasonic_TH_42_PV_70_EH/

[ Voor 14% gewijzigd door Philflow op 18-07-2007 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 18:17:
[...]

Nee, heb even bij Redcoon gechecked. zoals gewoonlijk: direct leverbaar. Dat betekent in de praktijk dat je hem in 5 werkdagen in huis hebt.
http://www.redcoon.nl/ind...Panasonic_TH_42_PV_70_EH/
Ja maar is Redcoon een van de webwinkels waar je zo'n dvd speler erbij krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:14
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:36:
[...]

daar zou ik nou niet heen gaan, die gasten snappen er geen donder van en naaien je waar je bij staat "ja meneer, maar deze heeft verguklde connectoren, dat zorgt voor beter beeld. (goedkoopste kost 80e uro)

beter ga je naar de lidl, die heeft de goedkoopste en komen als een van de betere uit de bus, of eventueel de mycom.
Je bedoelt toch niet de "LIDL" waar je ook de dagelijkse boodschappen haalt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:13
RoaDHouse schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 22:31:
[...]

Je bedoelt toch niet de "LIDL" waar je ook de dagelijkse boodschappen haalt ?
Zeker wel, heb daar laatst ook een fijne hdmi kabel opgehaald voor slechts € 7.95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Nielson schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 22:52:
[...]
Zeker wel, heb daar laatst ook een fijne hdmi kabel opgehaald voor slechts € 7.95
Tijdelijke actie of liggen ze permanent in de schappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Is 1200 plus neerleggen geen probleem voor een scherm, gaan we hitsig doen over 7 euro of 15 voor een hdmi....tja we blijven Nederlanders of niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 22:37
Sjah schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 23:02:
Is 1200 plus neerleggen geen probleem voor een scherm, gaan we hitsig doen over 7 euro of 15 voor een hdmi....tja we blijven Nederlanders of niet. :P
Maar ja... waarom meer betalen als je het verschil toch niet merkt!
Tis geen analoog wat er over heen gaat, het is maar een 1/0, dus daar heb je geen dure kabel voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjah schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 23:02:
Als jij 8 euro geen probleem vindt, zal ik je even mijn bankrekeningnummer geven. Feit is dat er geen verschil in beeldkwaliteit is tussen een kabel van 2 meter van 8 euro en 150 euro. Een eentje of een nulletje komt aan of hij komt niet aan, of er nu goud of ijzer om heen zit, op je plasma merk je er geen ene f*ck van. Alle kabelmakers van dure HDMI kabels lachen zich kapot. All the way to the bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
ik vind 8 euro geen probleem, geef je nr. maar. Geef ik jou gelijk mijn nr ook, want jij vind 1200 blijkbaar geen probleem.

Trouwens, bij de Mycom is die 30 zie ik, dan zou ook ik naar de Lidl gaan, ben niet helemaal gek hoor. Maar zoals al gevraagd....is het een tijdelijke actie?

[ Voor 39% gewijzigd door Sjah op 19-07-2007 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belgische MediaMarkt prijzen (bezoekje donderdag 19 juli 07):

TH-42PV700: 1849,-
TH-37PV70F: 1175,- (solden, komt van 1275,-)
TH-50PV10: 2275,- (zal wel PV70 worden, MM is terug goed op de hoogte...)
TH-42PV70F: 1365,- (solden, 1475,-)
TH-42PV7F: 1199,-

Om te starten twijfel ik tss de 37PV70F en de 42PV7F. De prijzen lijken me op zich redelijk te doen. Een aankoop in Nederland vind ik dus niet echt nodig.

Op zich vond ik dat beide schermen zeer mooi oogen. Prachtige beeldkwaliteit die pana's, ben er echt aan verkocht, kijk naar geen ander merk meer.. ik loop er zo voorbij :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekanier
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09-2023

Boekanier

Boekanier des konings

Nou ik ben ook overstag gegaan na veel wikken en wegen.
Meerdere zaken langs geweest om tv's te vergelijken en veel te veel fora's dor gelezen te hebben ben ik op een plasma uitgekomen.

Ik heb net de th-42pv70 bestelt en met een beetje geluk word ie morgen geleverd.

Heb nu een 32" LCD van Sharp van 2 jaar oud maar als je dat beelt vergelijkt met een stecht afgestelde plasma dan is die plasma toch al 10x mooier kwa beelt.

Hoop dat ik geen spijt ga krijgen van mijn aankoop maar dat zal denk ik wel goed komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens nog gekeken bij MMM,en de 37pv70 heeft het beste allround beeld,van de nieuwe types.De Samsung vond ik trouwens ook erg goed :)

Jammer dat je daar geen draagbare dvd speler bij krijgt :'( .
Dat bemoelijkt de keus weer,ik vind de 42pv70 toch net een wat mindere kwaliteit,beeld geven.

De 50pv70 geeft veels te veel ruis(er hinge heel veel televisies met hetzelfde signaal,die stuk voor stuk allemaal een beter,ruis vrijer beeld gaven),met HDTV,helaas,jammer want het beeld met HD DVD was super

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2007 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 10:29:
De 50pv70 geeft veels te veel ruis(er hinge heel veel televisies met hetzelfde signaal,die stuk voor stuk allemaal een beter,ruis vrijer beeld gaven)
Alle conclusies op basis van het signaal en afstellingen van de Mediamarkt zeggen erg weinig, in mijn ogen.

[ Voor 13% gewijzigd door Philflow op 19-07-2007 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm hoe moet je dan een conclusie trekken,dat moet je me dan eens vertellen.Ik ben bezig met een keus te maken.Het nadeel is,er is teveel keus.

Die ruis was me ook al opgevallen bij diverse andere winkels,ik dacht dat het perse aan het signaal lag,maar toen ik hetzelde signaal te zien kreeg op een andere tv,bleek toch dat er iets mis gaat op dat gebie met de 50pv70.Gewoon te veel noise.Dat heeft ook zeker te maken met de grootte.
Ik ben gewoon kritisch.

DVD en HD DVD zien er overgens geweldig uit op dat scherm

Trouwens nog iets de oude serie stond daar ook(de px60)En die heeft toch een beter beeld als de nieuwe serie,alleen jammer dat de behuizing er niet uitzien en de purple snakes.

Maar goed ik zal er niks meer over zeggen totdat ik een keus gemaakt hebt.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2007 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wacht gewoon lekker af totdat ruis en andere spoken verdwenen zijn. Koop me dan een lekkere full-hd plasma :*) Ik denk dat het voorlopig een 37pv70 zal worden aangezien dit scherm zoveel lof krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm dat is wat ik zie hoor,bekijk de ver verschillende schermen gewoon zelf zou ik zeggen :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2007 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 10:29:

De 50pv70 geeft veels te veel ruis(er hinge heel veel televisies met hetzelfde signaal,die stuk voor stuk allemaal een beter,ruis vrijer beeld gaven),met HDTV,helaas,jammer want het beeld met HD DVD was super
Hoe bedoel je dit?? Dus gewoon een HD kanaal(voorbeeld signaal) / HDTV signaal (discovery channel HD) of gewoon SD of analoog.

Heb laatst bij MM de 50PV700 gezien, en die had echt geen ruis op de HD kanaal(Voorbeeld dignaal) dan. Later zag ik de medewerker zappen naar analoog signaal, en ja daar zat veel ruis op, maar dan ligt dat eerder aan de Bron(aantal TV's) wat er achter hangt.

Dus denk dat het moeilijk oordelen is in een winkel (maar eigenlijk zou je het daar wel willen, om je keus te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar das ook gelijk het probleem,het meeste SD signaal is niet toereikend om een mooi plaatje op de 50pv te toveren,HD wel,maar dat moet eerst nog doorbreken hier

Het was dus wel een HD Tv signaal,waarop ik die ruis zag helaas.

Tis gewoon haast niet te doen blijkbaar dan het uitkiezen van een scherm,instellingen zouden misschien anders kunnen hebben staan dan |:( .

Blijkbaar dus maar op de gok een scherm kopen 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2007 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 12:46:
maar das ook gelijk het probleem,het meeste SD signaal is niet toereikend om een mooi plaatje op de 50pv te toveren,HD wel,maar dat moet eerst nog doorbreken hier
tenzij je een HD digitale ontvanger van samsung koopt, die kan gewone SD signalen upscalen naar 720p (maar is natuurlijk niet gelijk de garantie dat het beeld er veel beter op wordt ), en de vraag is natuurlijk ook hoe de bekabeling bij de MM is.

Heb daar wel is gezien dat ene TV aan s-video was gekoppeld met een snoertje van +/- 1.5mm, ja en dat wekt ook niet bevordelijk(en dan zal het vast en zeker ook wel gesplitst zijn).

Misschien dan toch eens vragen bij de MM of ze bijv. een digitale ontvanger met HDMI willen aansluiten. Dan kan je pas echt kijken of het digitale signaal wat is (denk dat je analoog toch niet echt wil zien op een 50").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Onzin joh dat de 50PV70 geen goed plaatje geeft bij SD signaal.

We hebben hier al mensen gezien die zeiden dat de 50PV70 beter beeld geeft dan de 42PV70, en nu zijn er weer mensen die andersom claimen. Allemaal op basis van aannames in de Mediamarkt.

Of je gaat naar een echt goede winkel. Of je bestelt er gewoon een, kijkt of je tevreden bent, en retourneert hem als je niet tevreden bent. Dat heb ik gedaan met een Samsung 42PSC91. Ik zit nu op 2,40 van een 42PV70 met UPC digitaal. Het plaatje is top. Helemaal als het een goede kwaliteit uitzending is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 21:37
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:06:
Ehm hoe moet je dan een conclusie trekken,dat moet je me dan eens vertellen.Ik ben bezig met een keus te maken.Het nadeel is,er is teveel keus.
Dat is idd het probleem tegenwoordig. Als je gewoon een vijftal verschillende winkels bezoekt, ga je snel merken hoe verschillend het beeld kan zijn van eenzelfde TV in de verschillende winkels.
De enige manier om echt objectief te kunnen testen in een winkel, is om zelf je DVD-speler of game-console of whatever mee te nemen en die aan de TVs van je keuze te hangen en zo te beoordelen. Bovendien dan ook de afstandsbediening vragen zodat je ook nog wat kunt tweaken of zien of ze niet abnormaal ingesteld staan.
Ik vrees alleen dat dat in veel grote zaken niet zal mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:06:
Hoh, eenvoudig op te lossen hoor.. doe zoals ik, kies voor Panasonic en loop alle andere TV's voorbij _/-\o_ Gooi dan nog eens het woordje LCD overboord en het maakt uw leven/keuze véél dragelijker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljd

ljd

Zo vanmorgen een hdmi kabel gekocht voor 13 euro. En moet eerlijk toegeven dat dvds enzo met upscaling er veel beter uit zien.

Ook heb je meer details bij f1 championchip. Het beeld is beter dan het eerste filmpje :) 66mb

http://web1.vs157252.vserver.de/MVI_0667.AVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn00pN00b
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 10:41
Nog even een aanvulling op de startpost.

Ik heb inmiddels de TH37-PX71e thuis staan en ik kan melden dat deze wel gewoon een 100Hz sherm heeft. In de opties van de tv kan er gekozen worden tussen 100 en 50hz. In de startpost staat dat de px serie dit waarschijnlijk niet heeft.

Misschien even de moeite waard om dit aan te passen.

Voor de rest, mooi spul dat panasonic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 22:05
Twixie schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 13:30:
Bovendien dan ook de afstandsbediening vragen zodat je ook nog wat kunt tweaken of zien of ze niet abnormaal ingesteld staan.
Ik vrees alleen dat dat in veel grote zaken niet zal mogen.
Daarom doe je dit het best bij de wat kleinere zaken zoals Electroworld etc. Die nemen vaak wat meer tijd voor je ook. (Je moet je alleen even over het schuldgevoel heenzetten als ze je 2 uur hebben geassisteerd waarna jij de TV goedkoop bij een internetwinkel gaat bestellen ipv bij hen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn00pN00b schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 13:46:
Nog even een aanvulling op de startpost.

Ik heb inmiddels de TH37-PX71e thuis staan en ik kan melden dat deze wel gewoon een 100Hz sherm heeft. In de opties van de tv kan er gekozen worden tussen 100 en 50hz. In de startpost staat dat de px serie dit waarschijnlijk niet heeft.

Misschien even de moeite waard om dit aan te passen.

Voor de rest, mooi spul dat panasonic :P
wat koste dat ding en waar heb je hem vandaan, kan hem niet vinden>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 15:39:
[...]
vrij eenvoudig te vinden... voor mij tenminste. http://kieskeurig.nl/overview2/panasonic/tv_plasma.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij Redcoon verkopen ze:
Panasonic TH-42 PX 71 E € 1129,00
Panasonic TH-42 PV 70 EH € 1139,00
Panasonic TH-42 PV 71 F € 1169,00

Hier staan ze

Wat is het verschil tussen deze drie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09 18:44
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 15:46:
bij Redcoon verkopen ze:

Hier staan ze

uhm, 1 letter en/of 1 cijfer :+
* DarkChylde weet het niet, maar probeert grappig te zijn :+

ff een tip (die ik zelf misschien ook ga doen).
ik kwam op htforum een link naar www.mokio.nl tegen.
zij geven een omruilgarantie. als je niet blij bent met je product, gewoon omruilen voor een andere.

die garantie is dus bedoeld voor dit soort keuzes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davemave
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-09 13:28
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 15:46:
bij Redcoon verkopen ze:

Hier staan ze

Ik ben hier eigenlijk ook wel erg benieuwd naar.
Ik ben van plan om de th-42pv700 te halen maar zie daar ook een px variant.
en de 'E' achter de pv700 begrijp ik ook niet.

De X variant is wel goedkoper. Iemand die weet wat deze letters betekenen?

-- sorry, ik meende dat ik ergens in dit topic iets over de x gelezen had en dat klopt ook.
X is met digitale tuner.

[ Voor 7% gewijzigd door Davemave op 19-07-2007 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 15:46:Wat is het verschil tussen deze drie?
..uit de openingspost (een ook al diverse malen aan de orde gekomen in dit topic...)
Er komen soms wat vragen over verschillende type nummers, zoals PV70 en PV71 en PX71. Het betreft hier types die verwijzen naar het land waar die modellen te koop zijn.
De PX-71 heeft een Digitale tuner (DVB-T) en (vermoedelijk)geen 100 hz, aldus de engelse reviews. Echter, er blijft twijfel bestaan of alle modellen die 100hz nu wel of niet hebben. Goed opletten /uitzoeken als je voor dit type gaat dus.
..zo is de PV een duitse aanduiding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Deze vraag over 42PV70 / 42PX71 is al een aantal keren gesteld en beantwoord. Zoeken dus.
Tevens kun je het nalezen op panasonic.de panasonic.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljd

ljd

Ik heb al zitten zoeken maar vind niet direct een antwoord. Nu mijn broer zijn ps3 terug weg is, wil ik mijn ps2 aansluiten, maar die krijgt het beeld het niet goed. Ik heb al vanalles geprobeerd, maar de games zijn niet goed uitgerekt en bij het afspelen van dvds denk hij dat ik 4:3 Pan & scan tv heb. Weet er iemand een oplossing. Aansluiting via scart Geel-wit-rood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:09
hoe kan ik hier foto's plaatsen die op mn pc staan?
Wilde ff wat laten zien van mn panasonic TH50PV70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 08:59:
Belgische MediaMarkt prijzen (bezoekje donderdag 19 juli 07):

TH-42PV700: 1849,-
TH-37PV70F: 1175,- (solden, komt van 1275,-)
TH-50PV10: 2275,- (zal wel PV70 worden, MM is terug goed op de hoogte...)
TH-42PV70F: 1365,- (solden, 1475,-)
TH-42PV7F: 1199,-

Om te starten twijfel ik tss de 37PV70F en de 42PV7F.
Waarom niet de PV70? Deze zou ik persoonlijk veel eerder kopen dan de PV7... De 70 is wel iets duurder (€165,- in jouw geval) maar dan weet je zeker dat je geen spijt krijgt.
Koop de 70 dan bij een webwinkel en je bent het verschil van 165 al bijna kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 15:13
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:42:
ik wacht gewoon lekker af totdat ruis en andere spoken verdwenen zijn. Koop me dan een lekkere full-hd plasma :*) Ik denk dat het voorlopig een 37pv70 zal worden aangezien dit scherm zoveel lof krijgt.
Is geen full-hd scherm hoor. is gewoon upscalling want het is een hd-ready scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 09:20
Iets wat ik blijkbaar nergens kan terugvinden: de HDMI poorten op de 42PV70 zijn deze van versie 1.2 of 1.3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
jos707 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 13:20:
[...]

Die ruis bij wit beeld houdt mij ook bezig, hopelijk wordt het minder storend als je wat
verder van het scherm gaat zitten.

Is het mogelijk om wat fotos te posten van je 50-incher? Zo kunnen
we de grootte inschatten van dit reusachtig scherm :)
Op normale afstand is het niet te zien, maar wel n beetje bij t internetten. Nou doet de pana pc over vga niet hoger dan 1024x768, dus dat helpt ook niet.
Net weer ff zitten gamen en het is ongelooflijk mooi. Hopelijk lukt t met de foto's, want het was me niet helemaal duidelijk hoe ik dit moest doen.

De foto's zijn niet helemaal geweldig, krijg gewoon niet op de foto hoe mooi het beeld is van de pana en wat voor prachtige kleuren dat ding laat zien. Ook is het jammer dat ik niet de hele kamer erop krijg. Maar je krijgt zo wel een idee van hoe ik zit.

Je ziet dus mn Panasonic TH50PV70, xbox360, hd-dvdspeler, pc pentium4, creative extigy externe geluidskaart (fantastisch apparaat! Staat op zowel mn pc alsook mn xbox360), 5.1 boxen van creative, mn nieuwe ikea lack tv meubel. Je ziet nog net een stukje van 1 van de 2 technics draaitafels SL1200MK2 en een (van de twee) Dali 606 luidspreker.

http://www.putfile.com/ferry34/images/129141

http://www.putfile.com/pic.php?img=6045083

http://www.putfile.com/pic.php?img=6045082

http://www.putfile.com/pic.php?img=6045081

http://www.putfile.com/pic.php?img=6045080

http://www.putfile.com/pic.php?img=6045079

Hopelijk kunnen jullie t zien!

[ Voor 30% gewijzigd door Ferry34 op 20-07-2007 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ik zie hier op elke foto dat de Pana's een sticker rechtsboven in de hoek hebben.

Echter toen ik mijn 37PV70 uitpakte zat er helemaal geen sticker op... ben ik hiermee de enige? En zou dit op een 'gebruikt' exemplaar kunnen duiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry34 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 01:34:
[...]

Op normale afstand is het niet te zien, maar wel n beetje bij t internetten. Nou doet de pana pc over vga niet hoger dan 1024x768, dus dat helpt ook niet.
Net weer ff zitten gamen en het is ongelooflijk mooi. Hopelijk lukt t met de foto's, want het was me niet helemaal duidelijk hoe ik dit moest doen.

De foto's zijn niet helemaal geweldig, krijg gewoon niet op de foto hoe mooi het beeld is van de pana en wat voor prachtige kleuren dat ding laat zien. Ook is het jammer dat ik niet de hele kamer erop krijg. Maar je krijgt zo wel een idee van hoe ik zit.

Je ziet dus mn Panasonic TH50PV70, xbox360, hd-dvdspeler, pc pentium4, creative extigy externe geluidskaart (fantastisch apparaat! Staat op zowel mn pc alsook mn xbox360), 5.1 boxen van creative, mn nieuwe ikea lack tv meubel. Je ziet nog net een stukje van 1 van de 2 technics draaitafels SL1200MK2 en een (van de twee) Dali 606 luidspreker.

Ziet er erg mooi uit ferry _/-\o_ .Ik wou je eigenlijk wat vragen,hoe ziet jouw 50pv70 eruit,met Digitale tv kan,wil je dat testen,en merk je dan veel ruis op het scherm.

Tis wel donders gaaf om te zien hoor, _/-\o_ ,hoe is het beeld eigenlijk met pc,zijn de letters dan scherp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

majoh schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 08:09:
Ik zie hier op elke foto dat de Pana's een sticker rechtsboven in de hoek hebben.

Echter toen ik mijn 37PV70 uitpakte zat er helemaal geen sticker op... ben ik hiermee de enige? En zou dit op een 'gebruikt' exemplaar kunnen duiden?
Das geen goed teken,ik weet niet hoe lang je ehm hebt,mar anders zou ik eens kijken bij de branduren van het scherm,dat kun je zien in het service menu,dat staatvast wel ergens in het topic hoe je daarin komt.Dan kun je precies zien hoeveel uur die gedraait heeft.

Als dat erg veel is,dan weet je genoeg....
Waar heb je het scherm gekocht als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 08:42:
[...]

Das geen goed teken,ik weet niet hoe lang je ehm hebt,mar anders zou ik eens kijken bij de branduren van het scherm,dat kun je zien in het service menu,dat staatvast wel ergens in het topic hoe je daarin komt.Dan kun je precies zien hoeveel uur die gedraait heeft.

Als dat erg veel is,dan weet je genoeg....
Waar heb je het scherm gekocht als ik vragen mag?
Heb m nu een week of drie... Gekocht op www.koopjeskampioen.nl speciaal daar eigenlijk omdat de prijs ok was, en het een thuiswaarborg winkel is. En goed aangeschreven staat op kieskeurig.

Ben vorige week in het menu geweest, en als ik me goed kan herinneren stond daar iets van 00:03:30 ofzoiets. Is dat drie uur ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viperke schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 00:00:
[...]

Is geen full-hd scherm hoor. is gewoon upscalling want het is een hd-ready scherm
Neenee Viperke, die 37pv70 is om te starten, ik wacht af en koop me dan waarschijnlijk een 50py700 of nieuwer model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn00pN00b
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 10:41
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 15:39:
[...]

Ik hem bij rebelio besteld, duurde 2 weekjes voordat ik em had maar omdat het een klant van mijn werk is nog wat korting gekregen dus ik mag niet klagen. Normale prijs is daar 959 euro geloof ik maar ik heb em voor ongeveer 900 euro meegekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
majoh schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 08:09:

Die stickers horen er wel op te zitten. Ze gaan er bij mij natuurlijk af, maar de eerste maand laat ik ze zitten voor als die terug moet als er iets niet goed is.
Moest de doos ook 3 weken bewaren, kolere alsof er een caravan in mn huis staat! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 08:39:
[...]

Ziet er erg mooi uit ferry _/-\o_ .Ik wou je eigenlijk wat vragen,hoe ziet jouw 50pv70 eruit,met Digitale tv kan,wil je dat testen,en merk je dan veel ruis op het scherm.

Tis wel donders gaaf om te zien hoor, _/-\o_ ,hoe is het beeld eigenlijk met pc,zijn de letters dan scherp?
Ja mooi hè? Vind het echt een geweldig ding!

Ik heb helaas nog geen digitale tv, kan dat nog niet testen.
Deze maand ff rustig aan doen, bestel t volgende maand. Digitale tv met een normale ontvanger is niet zo duur, maar ik wil dan natuurlijk de hd ontvanger (volgens mij de samsung 360) en dat kost me zo'n 200 euro geloof ik.
Maar digitale tv is wel nodig hoor bij zo'n groot toestel en dat is natuurlijk logisch. Het zou vreemd zijn als je niet zou zien dat analoge tv niet zo erg goed is!
Nogmaals, ik kijk bijna nooit tv maar ben wèl benieuwd naar discovery hd en s kijken hoe formule 1 eruit ziet.

Internetten gaat prima. Maar ik deed het hiervoor op een 30 inch Iiyama en die had ook n resolutie van 1024x768 (de panasonic doet deze resolutie maximaal over vga, vreemd genoeg is 1366 niet mooi, terwijl dat wel de native resolutie is van het scherm) en dit ziet er dus hetzelfde uit (alleen iets groter :+ )

Ik moet nog n beetje kijken, want ik ga proberen om de pc goed te krijgen via hdmi-dvi, maar ik heb last van de overscan. Krijg dus de taakbalk bijna niet in beeld helaas! dvi-hdmi wordt ook niet ondersteund, maar ben benieuwd of het dan nog mooier wordt.
Wanneer ik 720p filmpjes afspeel vanaf de pc, is het beeld adembenemend.
Ik moet ook nog een draadloos toetsenbord kopen, zo'n ergonomisch gebogen ding, want dat lijkt me handig (ik heb mn bureau weg moeten doen omdat ik nu op t bankje zit en de tv lager kwam te hangen dat mn 30 inch hing en dus zat t bureau in de weg.

Heb overigens ook 4 jaar volledige garantie erbij genomen, leek me verstandig. Als ik zoals ik eerst van plan was geweest om de 42 inch te nemen, had t niet gehoeven. Maar dit toestel is n stuk duurder en wilde dat risico niet nemen.

Ben trouwens blij dat iedereen de foto's kon zien. (ik leer t wel ;) )

[ Voor 3% gewijzigd door Ferry34 op 20-07-2007 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Laatst online: 11-09 21:52
horen er ook stickers te staan op een 42PV70? die heb ik nl ook niet :>

lijkt me trouwens niet, omdat ik op alle plaatjes op internet ze niet zie...

[ Voor 36% gewijzigd door TimmieVelthuis op 20-07-2007 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb het hele forum van a tot z doorgelezen, overtuigd geraakt,
en heb woensdag mijn th42pv70 gekregen :) :) .
Ik wilde eerst een 37" nemen, maar ben blij dat ik voor een 42' heb gekozen.
Ik denk nu zelfs dat een 50" niet verkeerd was, maar die eurootjes extra was net
teveel.
Ik heb heb nog geen digitale tv, maar zelfs nu is het beeld goed. Subliem is het bij dvd's
afspelen.
Eerst overwogen om de pana via internet te bestellen,maar toch liever bij reguliere winkel gekocht.
Wel wat van prijs afgepraat en portable dvd erbij natuurlijk.
Heb dan in ieder geval Nederlandse versie tv en service.
Bij mij zaten er wel stickers op tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Ferry34 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 12:16:
[...]
Maar digitale tv is wel nodig hoor bij zo'n groot toestel en dat is natuurlijk logisch. Het zou vreemd zijn als je niet zou zien dat analoge tv niet zo erg goed is!
Nogmaals, ik kijk bijna nooit tv maar ben wèl benieuwd naar discovery hd
Ik ben al zo tevreden met UPC digitaal, dat ik niet eens gemotiveerd ben om over te stappen naar UPC HD. De scart ingang op de panasonic is van superkwaliteit, met de juiste kabel krijg je echt een wereldplaatje. Aangezien 95% van de zenders in SD uitzenden voldoet het de eerst komende jaren prima.

[ Voor 7% gewijzigd door Philflow op 20-07-2007 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 12:40:

Heb dan in ieder geval Nederlandse versie tv en service.
Bij mij zaten er wel stickers op tv.
Wat voor stickers zaten er bij jou op je tv dan?
Bij mij zat er helemaal niks op, behalve dan het Viera-tekentje linksboven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

TimmieVelthuis schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 12:51:
[...]

dan heb je een "tweedehands" model meegekregen, de mijne zat ook vol geplakt met stickers (rechtsboven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TimmieVelthuis schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 12:51:
[...]

er zat aan de voorkant rechtsboven een sticker op.
dezelfde zoals je kan zien op de fotos van Ferry34.
Op de sticker staan de eigenschappen zoals bijv. HD-ready enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Hier dus ook geen sticker, maar volgens de winkel echt wel een Nederlands model. En ze hebben ook het Thuiswinkel waarborg keurmerk, wat betekend dat ze verplicht zijn om een Nederlands product te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
SYQ schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 12:58:
[...]

dan heb je een "tweedehands" model meegekregen, de mijne zat ook vol geplakt met stickers (rechtsboven)
What the f%^&! hoe kan ik het aantal branduren zien in het servicemenu?
Weet hoe ik er moet komen, maar zie 't niet :)

Toch maar even langs die zaak gaan vanmiddag en uitleg eisen. De tv doet het
prima, maar is een nieuwe vragen aan te raden???

[ Voor 23% gewijzigd door TimmieVelthuis op 20-07-2007 13:13 . Reden: verkeerde quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Waarom? Omdat er geen sticker opzat?
Is die niet verder niet in nieuwstaat?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

majoh schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 13:10:
Hier dus ook geen sticker, maar volgens de winkel echt wel een Nederlands model. En ze hebben ook het Thuiswinkel waarborg keurmerk, wat betekend dat ze verplicht zijn om een Nederlands product te verkopen.
Ik heb geen idee of die sticker enige waarborg moet geven voor "Nederlandse" tv,
of niet.
Op de sticker stonden symbolen, dus zou dan net zo goed voor andere landen gebruikt
kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
Shiver23 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 13:19:
Waarom? Omdat er geen sticker opzat?
Is die niet verder niet in nieuwstaat?
Jawel, daar let ik heus wel op. Vindt het alleen wel vaag dat er op de ene geen sticker zit en op de ander wel. Zou dat te maken hebben welk model je hebt? Of dat je geen Nederlandse hebt?
Ik heb er F achter staan, dus 42PV70F.

Bij time staat bij mij 00033:00. Staat dat voor 33 uur? Want dat zal ie wel ongeveer aan hebben gestaan bij.

[ Voor 11% gewijzigd door TimmieVelthuis op 20-07-2007 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljd

ljd

TimmieVelthuis schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 13:12:
[...]

Bij time :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fguchelaar
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:43
Ik heb de 42pv70 nu net 3 dagen in huis. Bevalt erg goed moet ik zeggen, we zitten op een dikke 4 meter van het scherm. Eerst leek hij erg groot, maar we zijn er al goed aan gewend.

Ik heb ondertusen analoge en digitale tv gekeken, dvd's gekeken via de cinema set en hdd-recorder; en de laptop aangesloten via VGA. Hieruit geleerd dat digitaal echt beduidend beter beeld geeft dan analoog en dat dvd's er geweldig uitzien, zowel via de cinema set (aangesloten via Scart) als de hdd-recorder (component).

Als ik m'n laptop aansluit via s-video / scart, dan krijg ik enkel zwart/wit beeld, maar VGA werkt goed, dus verder niet naar gekeken. Nu vind ik de laptop de hele tijd aansluiten niet zo geweldig, dus op zoek naar een apparaat als Apple TV / Mac Mini / MCE...

Toch ook een paar vragen / opmerkingen:

1. ik had er geen stickers op, maar kan aan niks zien dat het een gebruikt model zou zijn
2. zwart = zwart.... althans, als het wat donkerder in de kamer is, overdag is de beeldbuis (mag je dat nog zo noemen) niet zwart en lijkt er een soort lichte waas over het scherm te zitten; wordt wel beter als ik het contrast hoger zet, maar ben nog aan het 'inkijken'
3. er zit maar één externe audio-ingang op en die gebruik ik nu al voor m'n hdd-recorder. Stel ik koop een mac-mini. Die heeft een DVI aansluiting en daar kun je dan zo'n converter naar HDMI voor krijgen, maar waar laat ik m'n audio dan? Zijn er stekkers oid waar ik zowel DVI als audio in kan stoppen en waar HDMI uitkomt?

.Box | Zet de Klok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

fguchelaar schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 15:27:
Ik heb de 42pv70 nu net 3 dagen in huis. Bevalt erg goed moet ik zeggen, we zitten op een dikke 4 meter van het scherm. Eerst leek hij erg groot, maar we zijn er al goed aan gewend.

Ik heb ondertusen analoge en digitale tv gekeken, dvd's gekeken via de cinema set en hdd-recorder; en de laptop aangesloten via VGA. Hieruit geleerd dat digitaal echt beduidend beter beeld geeft dan analoog en dat dvd's er geweldig uitzien, zowel via de cinema set (aangesloten via Scart) als de hdd-recorder (component).

Als ik m'n laptop aansluit via s-video / scart, dan krijg ik enkel zwart/wit beeld, maar VGA werkt goed, dus verder niet naar gekeken. Nu vind ik de laptop de hele tijd aansluiten niet zo geweldig, dus op zoek naar een apparaat als Apple TV / Mac Mini / MCE...

Toch ook een paar vragen / opmerkingen:

1. ik had er geen stickers op, maar kan aan niks zien dat het een gebruikt model zou zijn
2. zwart = zwart.... althans, als het wat donkerder in de kamer is, overdag is de beeldbuis (mag je dat nog zo noemen) niet zwart en lijkt er een soort lichte waas over het scherm te zitten; wordt wel beter als ik het contrast hoger zet, maar ben nog aan het 'inkijken'
3. er zit maar één externe audio-ingang op en die gebruik ik nu al voor m'n hdd-recorder. Stel ik koop een mac-mini. Die heeft een DVI aansluiting en daar kun je dan zo'n converter naar HDMI voor krijgen, maar waar laat ik m'n audio dan? Zijn er stekkers oid waar ik zowel DVI als audio in kan stoppen en waar HDMI uitkomt?
ik heb er 2 en alle 2 hebben stickers in rechter bovenhoek. Ik heb ook een mac mini. Daar zit al een convertertje bij naar vga. Die kan je weer inpluggen op je vga aansluiting. Geluid heb ik met een mini jack naar tulp kabeltje aangesloten op de audio in van de pana en de koptelefoon van de mac mini.
Veel plezier.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

waren de mensen zich eerst zorgen aan het maken over 2 klikjes bij het aanzetten, gaat het nu over een stickertje.

tja je moet wat te doen hebben he 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fguchelaar
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:43
TimmieVelthuis schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 14:24:
[...]
Ik heb er F achter staan, dus 42PV70F.
Same here, ook een F erachter een geen stickers... de branduren kloppen wel, met m'n kijktijd.

.Box | Zet de Klok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CumpsD
  • Laatst online: 29-08 23:10
Philflow schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 15:42:
waren de mensen zich eerst zorgen aan het maken over 2 klikjes bij het aanzetten, gaat het nu over een stickertje.

tja je moet wat te doen hebben he 8)
Bij zo een aankopen waar het om toch al grote bedragen gaat heeft iedereen graag zekerheid, vooral als hetgeen hij gekocht heeft afwijkt van al de rest ;)

(Ik had stickertjes! :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
overdag is de beeldbuis (mag je dat nog zo noemen)
Eigenlijk niet lijkt me. Noem het maar beeldscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

SirQ schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 16:05:
[...]
Bij zo een aankopen waar het om toch al grote bedragen gaat heeft iedereen graag zekerheid, vooral als hetgeen hij gekocht heeft afwijkt van al de rest ;)
Ik denk dat het komt omdat er verder geen problemen zijn. Dan maar over stikkertjes en klikjes praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 16:16:
[...]

Ik denk dat het komt omdat er verder geen problemen zijn. Dan maar over stikkertjes en klikjes praten.
ach ja, is wel zo.
Beter over stickertjes praten dan over inbrandproblemen.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prijk
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik heb de 37pv70 nu een maand en dit is een van de twee kritiekpuntjes die ik heb. Overdag lijkt er inderdaad een waas over het beeld te hangen en is zwart niet echt zwart (tv heeft wel zij-inval van licht uit groot raam). Is het buiten donker, dan verbetert dit dramatisch en nog altijd valt mijn mond soms open van verbazing over het schitterende beeld. Overigens was het kijkgenot met de Philips-beeldbuisbak overdag ook niet optimaal dus van een achteruitgang is geen sprake. Contrast bijstellen helpt wel wat.
Het tweede puntje is dat de kleur groen soms niet helemaal goed wordt weergegeven. Dit valt vooral op bij grote groene vlakken als gazons en voetbalvelden. De kleur is dan iets te fel in verhouding tot de andere kleuren. Wellicht is dit met een calibratie bij te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast_ray
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-01-2021
Heeft er iemand een idee of er verschil zit tussen de beeldkwaliteit van de 50pv70 en de 50pv700??
De pv700 heeft namelijk een anti reflecterende coating maar ik vraag me af wat dat met het beeld doet.
Er gaan namelijk verhalen dat de kleur fletser is als bij de pv70....

Wil die met het mooiste beeld kopen, die extra hdmi zit namelijk aan de voorkant, is dus niet handig en dat extra geluid heb je ook niet veel aan via surround.

Iemand gezien of er zichtbaar verschil zit tussen de beelden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CumpsD
  • Laatst online: 29-08 23:10
Philflow schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 16:16:
[...]

Ik praat liever over hoe je het service menu van de TH-42PY700F kunt terugvinden, nergens iets van te bespeuren, en de winkel wilt het natuurlijk niet vertellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Weet iemand de afmetingen van de doos van de PV70 ? Vraag me af of hij in mijn wagen kan...

NM: na wat zoeken eindelijk gevonden : 40x80x135

[ Voor 22% gewijzigd door Twixie op 20-07-2007 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fast_ray schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 16:48:
Heeft er iemand een idee of er verschil zit tussen de beeldkwaliteit van de 50pv70 en de 50pv700??
De pv700 heeft namelijk een anti reflecterende coating maar ik vraag me af wat dat met het beeld doet.
Er gaan namelijk verhalen dat de kleur fletser is als bij de pv70....

Wil die met het mooiste beeld kopen, die extra hdmi zit namelijk aan de voorkant, is dus niet handig en dat extra geluid heb je ook niet veel aan via surround.

Iemand gezien of er zichtbaar verschil zit tussen de beelden??
Is altijd lastig te zeggen,ik zou toch echt eerst gaan kijken.Maar om eerlijk te zijn,is volgens mij het scherm zelf niet veel verschillend met de pv70,alleen het geluid,de anti reflecterende laag en nog wat dingetjes,maar et beeld niet.

Wat betreft de kleuren,die vond ik alleen fletser,met Kabel signaal,scherpte was ook minder natuurlijk.

Maar het is zoals altijd weer een kwestie van smaak:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 11-09 22:05
[...]

Is waarschijnlijk een TV geweest die iemand geprobeerd heeft maar toch niets vond en weer heeft teruggebracht. Zijn ze in de winkel vergeten weer nieuwe stickertjes op te plakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mh1956
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-07 16:16
prijk schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 16:35:
[...]

Het tweede puntje is dat de kleur groen soms niet helemaal goed wordt weergegeven. Dit valt vooral op bij grote groene vlakken als gazons en voetbalvelden. De kleur is dan iets te fel in verhouding tot de andere kleuren. Wellicht is dit met een calibratie bij te stellen?
Heb je bij de instellingen de optie Kleurbeheer uit staan? Als deze 'aan' staat, dan worden namelijk bepaalde kleuren, waaronder groen, wat 'levendiger' weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi wij heben de pana Th-50pv70 besteldt.
Nu zitten daar maar twee scart aansluitingen op, is dit niet wat weinig.
Ik heb een dvd speler en dvd reorder beide scart.
Tevens digi tv samsung decoder ook scart. dus in deze setup kom ik al een scart tekort.

Verder zou ik graag de decoder hdmi aansluiten of geven jullie de voorkeur aan een dvd-speler op hdmi.
wat kost ongeveer een decoder met hdmi aansluiting, of zijn er kabels met aan een zijde hdmi andere zijde scart?

groet John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrUnderdude
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 09:54
hdmi verwerk een digitaal signaal en scart een analoog. een kabel die deze twee aansluitingen combineert heeft dus geen enkele zin (en bestaat dus ook niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalijk ga je een perfecte tv inruilen voor een ander exemplaar die
één of meerdere irritante dode pixels heeft, en dat enkel omdat er geen sticker opzat. :+
Ik denk dat je je dan behoorlijk voor je kop zal slaan. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2007 03:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:41

Wokschotel

Op 6 wielen

Twixie schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 17:38:
Weet iemand de afmetingen van de doos van de PV70 ? Vraag me af of hij in mijn wagen kan...

NM: na wat zoeken eindelijk gevonden : 40x80x135
De 42PV70?

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mh1956
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 21:29:
Hoi wij heben de pana Th-50pv70 besteldt.
Nu zitten daar maar twee scart aansluitingen op, is dit niet wat weinig.
Ik heb een dvd speler en dvd reorder beide scart.
Tevens digi tv samsung decoder ook scart. dus in deze setup kom ik al een scart tekort.

Verder zou ik graag de decoder hdmi aansluiten of geven jullie de voorkeur aan een dvd-speler op hdmi.
wat kost ongeveer een decoder met hdmi aansluiting, of zijn er kabels met aan een zijde hdmi andere zijde scart?

groet John
Voor gewoon gebruik moeten twee SCART-aansluitingen naar mijn idee ruim voldoende zijn, tenzij je andere apparatuur niet meer zo recent is. Heb jij de dvd-recorder dan niet via SCART met de Samsung-decoder verbonden? Bovendien zijn de meeste recente dvd-recorders voorzien van een component-aansluiting (die van mij is twee jaar oud en heeft er zo een). Je dvd-speler kun je, afhankelijk van de beschikbare aansluitingen, via SCART, component of HDMI op de Panasonic aansluiten. Bedenk echter dat je maar één component-aansluiting op de TH-50PV70 tot je beschikking hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Zo kom je in de service menu van de 37-42-50pv 70
-/V knop ingedrukt houden op de TV en dan 3x achter elkaar de 0-toets op de afstandsbediening.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Oops, stom van me. Ja, de 42PV70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padje
  • Laatst online: 19-05 08:48
Ik heb zelf ook op aanraden van dit forum een 37PV70 gekocht, wat een mooi apparaat is het toch.

Alleen ben ik nog opzoek naar een goede en niet al te dure muurbeugel, ik kwam op marktplaats een norstone beugel tegen in het zwart iemand toevallig ervaring met deze beugel?

Of iemand die me een andere beugel kan aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Padje schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 13:08:
Ik heb zelf ook op aanraden van dit forum een 37PV70 gekocht, wat een mooi apparaat is het toch.

Alleen ben ik nog opzoek naar een goede en niet al te dure muurbeugel, ik kwam op marktplaats een norstone beugel tegen in het zwart iemand toevallig ervaring met deze beugel?

Of iemand die me een andere beugel kan aanraden?
De beste steunen met ook mooiste design zijn Vogel's steunen.
Kost wat meer maar heeft ook meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekeizer
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:26
(eerst even _/-\o_ _/-\o_ voor dit interessante topic)

Ik ben van van plan een Macbook aan te sluiten op mijn Pana (in bestelling). Doel: afspelen van high def (720P) materiaal met VLC. Nu heb ik een vraag: kun je de macbook gewoon via VGA-D SUB aansluiten op de Panasonic (en het geluid met via de koptelefoon-uitgang naar dubbeltulp) aansluiten of is er een betere methode?

(Overigens: volgens internetwinkeliers is de levertijd van de 37PV70 nu heel lang vanwege de komst van de 37pv7....weet niet of het een broodje aap is of niet....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

dekeizer schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 20:40:
kun je de macbook gewoon via VGA-D SUB aansluiten op de Panasonic (en het geluid met via de koptelefoon-uitgang naar dubbeltulp) aansluiten of is er een betere methode?
Ja gaat prima. DVI-HDMI geeft misschien nog iets hogere kwaliteit.
volgens internetwinkeliers is de levertijd van de 37PV70 nu heel lang
misschien een idee om eerst even checken voordat je zoiets post?
redcoon.nl Leveringsstatus: verzendklaar in 1 week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van van plan een Macbook aan te sluiten op mijn Pana (in bestelling). Doel: afspelen van high def (720P) materiaal met VLC. Nu heb ik een vraag: kun je de macbook gewoon via VGA-D SUB aansluiten op de Panasonic (en het geluid met via de koptelefoon-uitgang naar dubbeltulp) aansluiten of is er een betere methode?

(Overigens: volgens internetwinkeliers is de levertijd van de 37PV70 nu heel lang vanwege de komst van de 37pv7....weet niet of het een broodje aap is of niet....)
dat je ehm niet ergens anders besteld hebt :) ,er zijn nog wel een antal winkels die ehm op voorraad hebben staan.En Phillow ik heb ook al geinformeerd,als ie niet op voorraad is,dan kan het zelfs een paar weken duren voordat ze ehm kunnen leveren.

Panasonic leverd op de 37inch moment slecht.
de 42inch is wel overal volop verkrijgbaar.

En Redcoon schijnt het niet zo nauw t bnemen met levertijden..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 16:09

pvr

Ik ben van plan om de Panasonic TH-42PY700 te kopen.

Weet iemand in welke winkel(s), dit model is te bewonderen.

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Ferry34 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 01:34:
[...]

Denk dat het tijd wordt om een grotere kamer te eisen :| Je moet geen tennis wedstrijd kijken als je geen last van je nek wilt krijgen ;)

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekeizer
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:26
Philflow schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 20:59:
misschien een idee om eerst even checken voordat je zoiets post?
redcoon.nl Leveringsstatus: verzendklaar in 1 week
Een heel goed idee zelfs, daarom heb ik dat ook uitgebreid gedaan. voordat ik postte, no flame intendedZelfs de winkels waar hij op voorraadf staat spreken van eind augustus. Redcoon levert een niet Nederlands model, die heb ik inderdaad overgeslagen.

[ Voor 5% gewijzigd door dekeizer op 22-07-2007 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mh1956
Lijkt me inderdaad een - zoals jij het noemt - 'broodje aap'-verhaal.
De TH-37PV70 is momenteel uitverkocht bij Panasonic Nederland. Zij verwachten begin of half augustus 2007 weer een nieuwe levering. De populariteit van dit model heeft kennelijk ook de importeur verrast ...

Overigens ben ik benieuwd of er in de toekomst door Panasonic nog wel 37-inch plasma's gemaakt zullen worden. In Amerika is dit type in ieder geval niet verkrijgbaar, maar daar gaat men al langer voor groot - groter - grootst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

dekeizer schreef op zondag 22 juli 2007 @ 08:35:
[...]
Een heel goed idee zelfs, daarom heb ik dat ook uitgebreid gedaan.
OK dat was niet duidelijk uit je post.
]Zelfs de winkels waar hij op voorraadf staat spreken van eind augustus. Redcoon levert een niet Nederlands model, die heb ik inderdaad overgeslagen.
Volgens mij is de 37PV70 ook een nederlands model. Hij komt wellicht niet via de nederlandse importeur. En volgens mij krijg je ook gewoon service aan huis, dat heeft Redcoon mij tenminste een keer verteld over de chat.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.