FP verwijst nog naar oude faq voor ubb-codes

Pagina: 1
Acties:

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:30
V&A aangeboden: GeIL GX22GB4300DC

Wanneer ik bovenstaande pagina op het linkje "UBB faq" klik (naast de Versturen knop) kom ik op een oude pagina met uitleg over het oude mod systeem.

Kan deze geupdate worden?

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

ModFAQ is idd oud. Maar het is ook erg veel werk. En nog erger, misschien wordt er nog wat getuned aan het systeem en alle opties zelf moeten ook nog overzien worden. Dat in het kort als overwegingen.

Op TMF zijn we ook een beetje bezig aan een FAQ, maar het is nog niet duidelijk of een GoTFAQ een TnetFAQ gaat worden (of juist niet). Maar er wordt aan gewerkt iig.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Kan dat linkje naar de ubb-faq niet gewoon linken naar Overzicht van UBB-codes, of komt de ubb-code van de FP niet overeen met die van GoT?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-02 21:35
Waarschijnlijk zal het grotendeels overeenkomen, behalve misschien de [/] als afsluittag. Maar ik denk dat het netter is om de UBB-faq te vernieuwen in plaats van naar het forum te verwijzen.

The devil is in the details.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Harm schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:45:
Kan dat linkje naar de ubb-faq niet gewoon linken naar Overzicht van UBB-codes, of komt de ubb-code van de FP niet overeen met die van GoT?
Ik gok dat dingen als tables enzo niet voorkomen in de ubb van de fp ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

ecteinascidin schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 19:09:
(...) Maar er wordt aan gewerkt iig.
Is het dan niet handig om bovenaan op elke pagina van die FAQ duidelijk te melden dat hij verouderd is :) ?

DM!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:00

crisp

Devver

Pixelated

Hahn schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 15:08:
Waarschijnlijk zal het grotendeels overeenkomen, behalve misschien de [/] als afsluittag. Maar ik denk dat het netter is om de UBB-faq te vernieuwen in plaats van naar het forum te verwijzen.
[/] als afsluittag werkt nu ook op de frontpage, maar verder is de feature-set van de parser op het forum veel uitgebreider dan op de frontpage waar veel tags ook gewoonweg niet wenselijk zijn (zoals [table] en [img]).

Intentionally left blank

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dan kan je toch wel een FAQ maken met codes, en erbij vermelden of ze wel of niet op de frontpage werken? Lijkt me qua integratie tussen Frontpage en het forum wel zo mooi.

• Mathijs1
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Enige updates omtrend dit onderwerp? Ik zag dat er alweer een nieuw topic over geopend is (wilde dit zelf net ook doen), dus misschien is het handig om bovenaan de FAQ toch een notice te zetten dat er wordt gewerkt aan een nieuwe FAQ of dat er nog mee gewacht wordt -- In ieder geval íets :)
Pagina: 1