Terw_Dan schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 11:25:True, maar ik ben ook redelijk verwend geweest. Een Athlon MP2600+ is en blijft gewoon een heerlijke bak om mee te werken en als die beter presteert dan een X2, dan vind ik een X2 gewoon minder werken.
Tja ik droom ook nog steeds van een Dual Opteron opstelling

Storage FTW \o/.
Maar de vraag is of je het nodig hebt, ik zou nu liever een snellere cpu hebben dan meer hdd ruimte.
Mja niet zozeer de ruimte, maar de hoeveelheid schijven bedoelde ik hé.
Liever 2x 250 GB dan 1x 500 GB wat mij betreft of 5x120 of iets in de richting

Zelfs met die dualcore optimizers was het gewoon niet fijn werken. De games draaiden gewoon te traag, ook als ik netjes de affiniteit op 1 core zette en al dat soort crap. Een X2 is in mijn ogen geen waardige dualcpu vervanger.
Mogelijk is het nog een combinatie van de chipset geweest (NF4Ultra), maar een X2 vind ik niets.
DFI Venus nForce4 i.c.m. 4400+ en AMD Dual Core Driver + MS Patch + Register aanpassingen en alles draait hier wel goed al een jaar ongeveer.
Die Optimizer ofzoiets van AMD heb ik nooit iets mee gedaan en ben het niet van plan ook eerlijk gezegd.
Sowieso heeft de C2D/Q serie wat dingetjes "die AMD vergeten was" dus daar is een standaard Windows installatie voldoende