Ik heb een livebox, en forwarden lijkt onmogelijk.
Bij mijn vorige router was het allemaal geen probleem.
De situatie:
Livebox - Kabel direct naar pc beneden
|
Switch
| |_____PC1
|_______PC2
Het probleem is lijkt mij niet eens zozeer het forwarden want wat ik al heb is:
Internet - Ja - TCP - 80 - 80 - 192.168.1.10 -mer0
Hierbij is PC1 mijn eigen pc met 192.168.1.10, en PC2 die van mijn zus 192.168.1.11
Port 80 zou geforward moeten staan naar mijn pc dus. Via Localhost ben ik te bereiken maar als ik in mijn browser mijn netwerk IP intyp (volgens IP Config ook 192.168.1.10) krijg ik een fout dat de pagina niet te vinden is. Als ik mijn IP zelf intyp wordt ik doorverwezen naar de config van mijn router.
Ik ben zelf al 2 a 3 dagen bezig geweest en ook vollop naar dingen gezocht maar ben nu toch echt moe van die livebox. Het zal wel aan mij liggen en iets super simpel zijn, Op internet geeft de site portforward.com een heel andere versie van de lifebox dan ik heb.
Ik wacht geduldig op antwoord,
Alvast bedankt.
EDIT: Ik zie dat ik in verkeerd topic heb gepost, excuses hiervoor.
Bij mijn vorige router was het allemaal geen probleem.
De situatie:
Livebox - Kabel direct naar pc beneden
|
Switch
| |_____PC1
|_______PC2
Het probleem is lijkt mij niet eens zozeer het forwarden want wat ik al heb is:
Internet - Ja - TCP - 80 - 80 - 192.168.1.10 -mer0
Hierbij is PC1 mijn eigen pc met 192.168.1.10, en PC2 die van mijn zus 192.168.1.11
Port 80 zou geforward moeten staan naar mijn pc dus. Via Localhost ben ik te bereiken maar als ik in mijn browser mijn netwerk IP intyp (volgens IP Config ook 192.168.1.10) krijg ik een fout dat de pagina niet te vinden is. Als ik mijn IP zelf intyp wordt ik doorverwezen naar de config van mijn router.
Ik ben zelf al 2 a 3 dagen bezig geweest en ook vollop naar dingen gezocht maar ben nu toch echt moe van die livebox. Het zal wel aan mij liggen en iets super simpel zijn, Op internet geeft de site portforward.com een heel andere versie van de lifebox dan ik heb.
Ik wacht geduldig op antwoord,
Alvast bedankt.
EDIT: Ik zie dat ik in verkeerd topic heb gepost, excuses hiervoor.
[ Voor 3% gewijzigd door Fraekje op 19-06-2007 13:10 ]