Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Voor hoeveel een tweedehandstoestel kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben momenteel op zoek naar een nieuw gsm toestel, maar omdat mijn budjet niet zo groot is dacht ik er aan een tweedehands toestel te nemen.
Nu twijfelde ik tussen deze 2 modellen:
Sagem My V-55
Of Sagem MY X6-2.
Hoeveel zou ik voor die toestellen nog mogen geven? En als jij nog een leuke aanbieding hebt of één gevonden hebt van -50 euro, plaats die hier dan ook maar.

Een foto van de toestellen:
Afbeeldingslocatie: http://tbn0.google.com/images?q=tbn:iwLC2L_UDJj5lM:http://www.telefon-ocker.de/bilder-g/N31251594.jpg
Sagem MY V-55

Afbeeldingslocatie: http://tbn0.google.com/images?q=tbn:FtGrZW3sk1tAAM:http://www.actu-mobile.com/sagem/150-sagem-Myx6-2.jpg
Sagem MY X6-2.

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-11 15:16

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Kijk eens bij de mediamarkt,
Leuke toestellen gezien voor onder de 50 euro.
Welke merken dat waren weet ik zo niet uit m'n hoofd.

| Youtube |

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-11 10:24
Kijk eens naar de prepaid pakketen van de provider die je nu hebt?

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Topicstarter
Ik woon in België en daar is koppelverkoop verboden (= Gsm + simkaart samen verkopen).
Ik denk dat jullie mijn vraag niet goed hebben begrepen, ik wil eigelijk gewoon weten hoeveel je tweedehands nog voor deze toestellen mag geven (zonder bedrogen te worden dus), want sommige durven wel eens meer dan het dubbele vragen van wat het toestel nieuw kost.

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-11 10:24
Dat zei je er niet bij ;)

Altijd even op Marktplaats.nl kijken bijv. dan kan je daar je ding invullen en kijken wat daar gemiddeld gevraagd wordt :)

[ Voor 26% gewijzigd door Uberprutser op 18-06-2007 22:04 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Topicstarter
Nogmaals, ik wil niet weten hoeveel die toestellen nieuw kosten (zijn toch niet meer verkrijgbaar) maar hoeveel ze 2e hands nog waard zijn, hoeveel jij er nog zou voor geven.
De verkopers vragen voor de V55 20 euro en voor de andere (met 1,3 Megapixel camera) 40 euro.
Is dit een eerlijke prijs?

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hm, voor de genoemde toestellen zou ik niet meer dan € 30 geven.
  • Het zijn Sagem's...(traaag)
  • Nieuwprijs van vergelijkbare toestellen is laag
Kan je niet ergens in Nederland een toestelletje scoren ? Via internet bestellen en naar NL laten sturen ofzo ? Of hetzelfde maar dan via marktplaats ?

Persoonlijk zou ik geen sagem nemen, heb dr wel eens één gehad en ken meerdere mensen die er momenteel mee rondlopen en ik vind de menu's van die dingen echt lelijk en ze zijn vaak erg langzaam. Ga liever voor een simpele Nokia/SE/Samsung, misschien heb je dan geen camera maar wel een toesel wat veel vriendelijker is in het gebruik.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nochtans gelezen dat de laatste jaren de kwaliteit van Sagem sterk omhoog is gegaan en dat ze zelfs het duurzaamste gsm merk zijn dat in Europa te verkrijgen is (jah, het scoort beter dan SE en Nokia.

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 20:28
Sagem is een traag merk.. 20 hooguit 25 maar dan wel met goede batterij. Anders kun je dagelijks opladen (of vaker).

Meer zou ik echt niet ervoor betalen. Hangt ook van de staat van de telefoon af (beschadigingen en gebruikssporen)

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 21:24:
Ik ben momenteel op zoek naar een nieuw gsm toestel, maar omdat mijn budjet niet zo groot is dacht ik er aan een tweedehands toestel te nemen.
Nu twijfelde ik tussen deze 2 modellen:
Sagem My V-55
Of Sagem MY X6-2.
Hoeveel zou ik voor die toestellen nog mogen geven? En als jij nog een leuke aanbieding hebt of één gevonden hebt van -50 euro, plaats die hier dan ook maar.

Een foto van de toestellen:
[afbeelding]
Sagem MY V-55

[afbeelding]
Sagem MY X6-2.
Niet meer dan 30 euro.

Verwijderd

Ik zou er inderdaad niet meer dan zo'n 25 a 30 euro voor willen neerleggen.

Deze vraag paste trouwens ook goed in het volgende topic: Het algemene "hoeveel is deze GSM nog waard" Topic Deel 2
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.