![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Indeling: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Spelregels Hoe moet ik mijn gsm posten Prijs huidige modellen Disclaimer | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Spelregels: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Allereerst: welkom in dit topic Op een mooie winterdag waren * Ginz en de ondergetekende op het idee gekomen om dit oude topic weer leven in te blazen en zo gezegd zo gedaan! Het oude topic begon met een vraag van een user, hoeveel is mijn oude telefoon nog waard vandaag de dag? Hierop besloten een paar fanatieke GoT`ers te hulp te schieten en zijn vraag gewillig te beantwoorden. Dit heeft een tijdje geduurd en een paar users hadden zich bereid gevonden om de telefoons te taxeren. Dit hele idee gaan wij nog een keertje dunnetjes over doen! Echter zijn er wel een paar spelregels waaraan iedereen zich dient te houden om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen. Als iedereen maar wild begint te posten komen we er natuurlijk niet. * Ginz & * DaannO hebben zich bereidt gevonden om als taxateurs te dienen, echter is het de bedoeling dat andere users mee gaan helpen, want met ze 2e gaat het niet lukken. Dus:
Ook als je mee wilt doen als taxateur dan kun je bij ons melden en dan zet ik je naam in de TS. • Ginz • DaannO | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hoe moet ik mijn gsm posten: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Voordat je hier telefoon gaat posten hebben we nog een kleine check list gemaakt om te kijken of je er echt niet zelf uitkomt.
Om voor ons alles overzichtelijk te houden hebben we een bepaalde manier van posten bedacht zodat we zo efficiënt mogelijk te werk kunnen gaan. Als je het onderstaande tabelletje invult en post zoals in het voorbeeld, dan zullen wij daarop reageren dmv een quote met de huidige waarde ervan. Let Op! Mocht je niet deze opmaak gebruiken, dan zullen wij er ook niet op reageren en dus niet de waarde van je mobiel geven! Voorbeeld:
Je kan dus hiervoor de onderstaande code gebruiken, gewoon knippen en plakken en invullen. code:
Aan de waarde die de taxateurs geven kunnen geen rechten worden ontleend. Het is puur indicatief en we houden rekening met de actuele vraag naar het toestel en de huidige nieuwprijs. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prijs huidige modellen: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dit zal zo snel mogelijk komen! • Altijd handig linkje | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Disclaimer: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
[ Voor 6% gewijzigd door DaannO op 19-06-2007 19:13 . Reden: Wijzigingen TS ]