Toon posts:

verschillen Office 97 met 2003

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Mensen,

Ik ben op zoek naar (cursus) materiaal dat de verschillen in beeld brengt tussen de verschillen van MS Office 97 en MS Office 2003.

Heeft iemand misschien een handige link of een site waar wat info te vinden zou zijn?

Voor iedereen die ideeën heeft.. mijn dank is zeer groot! :)

Grtz, B

Verwijderd

http://www.google.nl/sear...chil+office+97+2003&meta=

Resultaten 1 - 10 van circa 171.000 voor verschil office 97 2003 (0,22 seconden)
Genoeg ideeën!

offtopic:
Toevallig zag ik laatst bij mij op school een poster hangen met daarop informatie over een curus waarin de verschillen worden toegelicht... Als je zelf onderzoek had gedaan had je dit vast wel kunnen vinden! En gewoon zelf een beetje met office werken en je kan ook zelf allerlei dingen uitvogelen. Beetje magere topicstart waarbij ik niet de indruk krijg dat je zelf al actief bezig bent geweest

edit:
En groeten is hier trouwens niet nodig, dat doe je al automatisch als je een bericht post (scheelt weer scrollen

Lees anders eens
Registratievoorwaarden / korte FAQ
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Het algemeen beleid

En natuurlijk Client Software Algemeen - Beleid

@ CLB |:( ik schaam mij diep XD Heb zelf de Vista versie op mn PC vandaar

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2007 11:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 11:50:
http://www.google.nl/sear...chil+office+97+2007&meta=

Resultaten 1 - 10 van circa 119.000 voor verschil office 97 2007 (0,31 seconden)

Genoeg ideeën!

offtopic:
Toevallig zag ik laatst bij mij op school een poster hangen met daarop informatie over een curus waarin de verschillen worden toegelicht... Als je zelf onderzoek had gedaan had je dit vast wel kunnen vinden! En gewoon zelf een beetje met office werken en je kan ook zelf allerlei dingen uitvogelen. Beetje magere topicstart waarbij ik niet de indruk krijg dat je zelf al actief bezig bent geweest

edit:
En groeten is hier trouwens niet nodig, dat doe je al automatisch als je een bericht post (scheelt weer scrollen
Heel slim Dennis.. Maar dat was niet mijn vraag.. :)

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Dennis je hebt op 2007 geGoogled, maar dat moet 2003 zijn :9

offtopic:
Doesn't matter to me! Ik gebruik 2000 en 2007 ;)

[ Voor 25% gewijzigd door CLB op 18-06-2007 11:58 ]

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 11:52:
[...]

Heel slim Dennis.. Maar dat was niet mijn vraag.. :)
Nee maar het is hetzelfde als dat je de winkelstraat inloopt van een stad waar je nog niet geweest bent en vervolgens de eerste beste voetganger vraagt waar de groenteboer is.. Loop eerst eens door de winkelstraat heen en stap vervolgens op iemand af met de vraag waar de groenteboer is en waarbij je verteld waar je al geweest bent...
offtopic:
Aangepast CLB, Ik heb zelf Word 2000 en Office 2007 op m'n PC vandaar dat ik 2007 had getyped *blush*

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2007 11:56 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Bugs-Bunny:

Dit is niet echt de moeite waard om een topic over te openen. Een simpele google-query had al meer dan genoeg resultaten gegeven, waarvan er vast wel bij zitten die jou vraag kunnen beantwoorden. Dit topic gaat iig dicht, zie Policy: Alle regels die op het forum gelden voor meer informatie. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.