Probleem met eerste keer installeren van Vista

Pagina: 1
Acties:

• armand90
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-08-2025
Hallo

ik heb zins een paar dagen een nieuwe laptop de hp dv 9381 maar toen ik de eerste keer vista moest instaleren viel de stroom bij me thuis af en nu kan hij de instalatie niet afmaken en er zitten bij de laptop geen cd's

kan iemand mij help

armand

Verwijderd

Installatie opnieuw beginen? Wat gebeurt er als je de laptop aan zet? Krijg je een foutmelding? En wat als je verder wil gaan?

En hoe kan het trouwens dat je laptop dan uitvalt, er zit toch een accu in die dergelijke problemen juist voorkomt bij laptops?

• armand90
jah maar bij eerste eerste keer was de accu nog leeg
maar hij geeft aan dat hij de instaltie niet kan afmaken en er staat druk op oke om de instalatie te hervatten maar dan krijg ik weer het zelfde

• armand90
hij valt uit en dan krijg ik weer de zelfde fout melding kan windows niet verder instaleren druk op oke om windows te instalren

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-03 23:44

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Leverancier vragen of hij van een gelijk systeem nog restore dvd's heeft liggen waarna je opnieuw kunt beginnen?

En anders contact opnemen met HP, daar kun je ook cd's en dvd's bestellen....

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• armand90
jah maar et probleem is dat ik al twee weken op hp wacht en als ik steeds bel dat ze zzeggen in behandeling en daar heb ik geen zin meer in om te blijfen wachten

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Als je zelf geen herstelDVD hebt, zal je die toch echt even moeten aanvragen helaas..

Dat is niet iets waar wij je bij kunnen helpen. Misschien kan je nog even snel langs de winkel gaan waar je je laptop gekocht hebt?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• armand90
maar zou ik ook een andere restore dvd van een andere laptop kunnen gebruiken

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Van hetzelfde type, ja.
Had je zelf toch ook wel kunnen bedenken? :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• armand90
want een vriend van mij heeft pas een acer g2 gekocht met vista en daar zitten wel de restore cd's bij of is het gewoon verstandig als ik wacht op hp

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Die Acer DVD heeft waarschijnlijk compleet andere Drivers en dergelijke in de image verwerkt.
Zou ik niet doen; flink drammen bij HP of bij de shop langsgaan ('t is toch zaterdag)...

Verder heeft het denk ik weinig zin om hier lang over door te zagen, hiervoor is je leverancier het aanspreekpunt.

• armand90
oke dan weet ik dat, bedankt ben ik in iedergeval wel wat wijzer geworden

Verwijderd

Zoals alt al zegt zul je inderdaad gedult moeten hebben..

Het gebruik van CD's en DVD's van een ander merk zal misschien niet eens legaal zijn, maar bovenal zal het niet verstandig zijn aangezien er toch vaak een verschil zit in de verschillende merken en software-hardware combinaties.. Dat zal alleen maar voor problemen zorgen die waarschijnlijk niet officieel onder garantie vallen.

Gewoon afwachten, hoe flauw dat ook mogen zijn. En als het goed is zitten er toch gewoon restore CD's bij de laptop?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Die van Acer kan je sowieso niet gebruiken lijkt me. Maar als je het niet hebt geprobeerd zal je het nooit weten ;)

Verder zou ik inderdaad HP de cd/dvd laten leveren, en proberen dat misschien wat te versnellen door er achteraan te bellen/mailen?
Verder is zoiets natuurlijk makkelijk te bedenken, of anders te vinden door eventjes te zoeken zoals alt-92 al stelt. Iets wat we hier op GoT erg belangrijk vinden zoals je in de Het algemeen beleid kunt lezen.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1